Netti on pullollaan PV sähkökytkentäkaavio kyselyitä. Mistään ei näytä saavan tietoa, miten sähköt mopediin kytketään.
Jos tässä keskustelussa voisi hieman kirjallisesti keskustella, miten ja mitä mihinkin kytketään.
Pv:n magneetolta tulee kolme johtoa. Ensiöpuolalta ja valopuolalta, sekä yksi joka on maissa.
Ensiöpuola hoitelee kipinää ja valopuola nimensä mukaan mopon valoja.
Sytytyksen kytkeminen pitäisi olla periaatteessa yksinkertainen juttu. Sähkö pitää vetää cdi-yksikön kautta puolalle, josta se antaa tulpalle kipinöitä.
Ongelmana onkin pv:n puutteellinen tieto pv:n sytytysjärjestelmästä. Katselin Euro Motor Centerin kuvastosta mahdollista cdi-yksikköä, mutta pv:seen sitä ei löydy. Tästä sitten kummastuneena mietiskelin, että voisiko tämä cdi-yksikkö olla puolan sisällä jo valmiiksi?
Jos ei, niin missä ihmeessä tämä kummallinen kapistus sijaitsee?
Suzuki PV sähhkökytkennät
Tonde
1
1176
Vastaukset
- Kiki
Sinne menee neljä johtoa, kolme koneelta ja yks kytkimen kautta maaha (sammutus)
Eli sielä on yks iso paska mis kumpikin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275