Miten g-mallin astran ovesta lähtee ikkunaveivi irti? Onko se sokalla kiinni kuten aika monessa muussa autossa vai miten? Japseista olen noita veivejä irrotellu helposti, mutta astran kanssa ei vaan meinaa lähteä.
Opel Astran ikkunaveivin irrotus???
tupperware
3
3337
Vastaukset
- on....
sellanen sokka niinkun epäilitkin,,,teet jonkinlaisen koukun vaikka pop-niitistä ja sitten koukit sen sokan sieltä pois,,,sehän ei oikein näy, mutta osuu se koukku sinne kyllä..
- -T-
parempi keino on laittaa narunpätkä vetimen juureen ja kiertää sokka auki, lähtee kaikista Opeleista samalla konstilla...
- Anonyymi
-T- kirjoitti:
parempi keino on laittaa narunpätkä vetimen juureen ja kiertää sokka auki, lähtee kaikista Opeleista samalla konstilla...
Kiitos vihjeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622243- 2032159
- 711786
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921343
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059