Selostajat selostivat ottelua ihmeellisesti.
Kun tampere hyökkäsi puhuttiin vain Hjk:n pe-
lityylistä.Mutta kun HJK hyökkäsi eli kun heil-
lä oli pallo selostajat innostuivat mainitsemaan
kuinka se ja se syöttää sille ja sille,ja oli hy-
vä tilanne HJK:lla jne.
Katsoin paremmaksi laittaa TV kiinni kun rupesi
niin vituttamaan selostajien puoluellisuus.
En ole tamperelainen, mutta kuitenkin...
Katselin hetken
HJK-TampereU ottelua TV:stä
1
268
Vastaukset 1
- Puhut
No eipä ole mikään yllätys. JiiPee Jalohan on täysi paska kotimaan futista selostaessaan ja Kossu Helin taas ex-Klubisti. Ja helsinkiläinen. Surkea kommentaattori vielä kaiken lisäksi.
Onneksi Palloliiton puppelilapset saivat selkäänsä ansaitusti "maaseudun" Tampereelta. Hesarihan kirjoitti vuonna 2001 TamU:n viedessä mestaruuden että "kannu lähtee maalle" ... naurettavaa paskaa.
Ihan oikein puppelipojille. Klupi divariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459