olen asennuttanut uudet lumon parvekelasit kotiini. Kertokaa onko normaalia, että pitäessäni ikkuinaa tuuletusasennossa siis hieman raollaan, ikkuna ei pysy paikallaan(siis niissä kolossa ikkunan yläkulma) vaan lonksuu ja menee itsestään kiinni.???kuuluuko tuuletusikkonoiden pysyä paikallaan?
parvekelaseista
4
1023
Vastaukset
- Tupukka
Kyllä ikkunan kuuluu pysyä siinä tuuletusasennossa säpissään. Soita Lumonille niin tulevat korjaamaan kuntoon.
- Parveke Pertti
Mikä sen saa menemään kiinni? Ihan itsestään?
Se on ihan luonnollista, jos esim kova ilmanpaine tai tuulenpuuska painaa sen kiinni. Esim. jos toisesta ikkunasta pääsee tuuli sopivasti parvekkeelle,niin se voi painaa toisen kiinni (riippuen siitäkin miten päin ikkunat aukeavat jne). Ihan pieni vire ei siihen kyllä riitä. - ikkunoita 9
Kyllä kuuluu pysyä auki siinä pienessä kolosessa yläreunassa. Itselläni on 9 ikkunaa parvekkeella, siis 3 kpl 65 cm leveitä ja 6 kpl 60 cm leveitä. Muovinen tuuletusasentoon tarkoitettu vempele on siis kahdessa kohdassa. Luin lehdestä joku aika sitten, että niitä pitäisi jotenkin tiivistää, vaan miten. Ikkunoiden välissä on parin millin rako, mitä sinne väliin pitäisi tupata tukkeeksi? Lumon asensi myös nämä lasit ja soita ihmeessä sinne, että saat pysymään lasin auki. Asun aika korkealla (8krs)ja joskus kovalla myrskyllä vähän hirvittää, että pysyykö ne paikallaan.
- omenapoijaat
Ei kai niittä sais laittaakaan jos ei ne kestä paikoillaa.. luulisin että ne on mitattu rasitustesteissä yms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760