uusi työpaikka

työnhakija

Olin hakenut uutta työpaikkaa eräästä hyvämaineisesta atk-alan toimistosta ja sain kutsun työhaastatteluun. Valmistauduin kotona huolellisesti; peseydyin huolellisesti, puin ylleni uudet pitsiset alusvaatteet itseni iloksi, napillisen tyköistuvan puseron ja polviin asti ulottuvan leveähelmaisen hameen. Nyt olen jo toimistorakennuksen hississä matkalla tulevan pomoni työhuoneeseen ja käteni alkavat hiota.

Kun koputan oveen, minut kutsutaan heti sisään. Astun sisään, esittelen itseni ja silmäilen ympärilleni. Katseeni osuu sohvapöydällä olevaan marmoriseen koriste-esineeseen, joka mielestäni muistuttaa penistä. Toimisto on siistä, vaikkakin kalusteita on kovin vähän, yhden seinän peittää valtava peili. Tuleva pomoni pahoittelee remontin jäljiltä puuttuvia kalusteita ja ohjaa minut istumaan sohvapöydän reunalle, sohva ja nojatuolit eivät ole vielä saapuneet.

Mies kyselee minulta tavanomaisia työhön liittyviä kysymyksiä ja kysyy myös kuinka kovasti haluan kyseisen työpaikan. Sanon olevani valmis tekemään mitä tahansa työpaikan eteen ja aavistan hänen tarkoittavan että minun pitäisi käyttää naisellisia avujani paikan saamiseksi. Avaan paitani napit nautinnolisen hitaasti, pujotan hameeni pois ja potkaisen korkokengät jalastani. Päälläni on ylelliset pitsisen rintaliivit ja samaa paria olevat stringit, tiedän näyttäväni todella seksikkäältä. Mies astuu lähemmäksi, muttei riisuudu, vaikka odotin sitä. Mies riisuu alusvaatteeni kiduttavan hitaasti, eikä vieläkään riisu itseään vaan ottaa käteensä marmorisen koriste-esineen. Hän työntää hellästi minut takasin isumaan sohvapöydän reunalle ja levittää reiteni, paljaaksi ajeltu, kostunut pimppani kiihottaa sekä minua että häntä. Hän pyörittelee marmoriesinettä pimppani huulilla ja minä nojaudun kyynärpäideni varaan pöydälle. Kummempia kurdailematta mies työntää nopeasti esineen sisälleni, minuun sattuu hieman. Mies liikuttaa esinettä sisälläni kiihdyttävään tahtiin ja tunnen suurta mielihyvää. Pimppani on lämmin, kostea ja toella liukas. Jännitän lantiopohjan lihaksia ja tunnen orgasmin jo lähestyvän, kuitenkin joku keskeyttää meidät. Ääni tulee sisäpuhelimesta, mies jättää esineen sisääni ja nousee vastaamaan puhelimeen. Puhelun loputtua kuulen oven avautuvan takanani, minua hävettää. Ennen kuin ehdin liikahtaakaan pöydällä tunnen, että käsiini tartutaan. Ote on hellävarainen mutta tunnen hieman hätääntyväni kun minut vedetään makaamaan pitkin pituuttani pöydälle. Tunnen pehmeää kangasta ranteitteni ympärillä ja tajuan että minut sidotaan kiinni pöydän jalkoihin ja sama kohtalo koituu nilkoilleni. Nyt vasta näen sisääntulijat, nainen ja mies. Oloni on hieman vaivautunut, mutta olinhan luvannut tehdä mitä tahansa työpaikan eteen. Nainen ja mies riisuvat itsensä nopeasti, kehuvat samalla muotojani ja sitä etten vastustellut kun ensimmäinen mies "työskenteli" esineen kanssa. Nyt tajuan että mies ja nainen ovat nähneet toisesta huoneesta kaiken tapahtuneen, peili onkin ikkuna toisesta huoneesta tähän.

Uusi mies kähestyy jalkoväliäni ja kiskaisee sisääni jääneen marmoriesineen pois, voihkaisen. Mies nuolee varovaisesti häpyhuuliani ja kiihotun entistä enemmän. Samalla nainen kiipeää myös pöydälle ja asettuu hajareisen päälleni, suoraan kasvojeni yläpuolelle. Kylläpä toisen naisen pimppa voi näyttää kauniilta ja kurotan päätäni, jotta ylettäisin nuolaisemaan. Jalkovälissäni oleva mies työntää kaksi sormeaan sisääni ja nuolee samalla klitoristani, tämä tunne on mieletön. Liikutan lantiotani miehen liikkeiden tahdissa ja samalla nopeutan itse tahtia, jolla nuolen päälläni olevan naisen pimppaa. Hänen pimppansa on niin kaunis, lämmin ja kostea, täydellisyyttä lisää täysin paljas iho, ei ainuttakaan karvaa. Nainen voihkii päälläni samaan tahtiin kuin minä ja tunnen orgasmin lähestyvän. Mies lopettaa nuolemisen ja asettuu polvilleen jalkojeni väliin. Jatkan naisen pimpan nuolemista ja tunnen lämpimän peniksen häpyhuulieni välissä. Mies työntyy varovaisesti sisääni ja minä voihkin naisen häpyhuulet kielelläni. Miehen penis on kookas, muttei liian iso. Hän työntyy sisääni kokonaan ja aloittaa hurjan edestakaisen liikeen. Me kaikki voihkimme, mies työntyy minuun ja minä nuolen naista, kiidytämme tahtia entisestään ja tunnen lämpimän aallon nousevan varpaistani kohti pimppaani. Yritän keskittyä edelleen naiseen päälläni ja hänkin alkaa voihkia kovaan ääneen. Nainen kiemurtelee päälläni ja voihkii kovaan ääneen. Nuolen yhä kovempaa ja tunnen hänen pimppansa supistelevan samaan tahtiin hänen voihkintansa kanssa kun hän saa orgasmin. Nainen kiemurtelee edelleen ja nyt on minun vuoroni voihkia. Mies rakastelee minua hurjasti ja voihkimme kovaan ääneen. Tunnen lämpimän aallon jo pimpassani asti ja voihkin kovempaa, huudan. Mies murisee, puristelee kiinteitä rintojani ja tunnen hänen spermansa valuvan sisääni. Kaikki kolme olemme tyydytettyvä ja raukeita. Nainen nousee päältäni ja huomaan miehen, joka minua haastatteli, hän on tyytynyt katselemaan.

Saan työpaikan, minut toivotetaan tervetulleeksi ensi maanantaina uuteen työpaikkaani. Pukeudun ja kävelen hissiin. Hississä vasta tajuan kuinka mahtava työympäristö minua vasta odottaakin...

3

10817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Hoh hoi jaa

    • täyttä

      paskaa... Pliis, säästä meidät tältä skeidalta!!

    • ~Sky~

      Hei hanut... Jos minä sanon että tämä on paras lukemani novelli pitkään aikaan niin se on jo paljon...

      Ja te edelliset kommentoijat. "mielipide ei ole mielipide jos sitä ei voi perustella" ja olen samaa mieltä...

      jatkahan samaan malliin (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe