Tietääkö joku sen nettiosoitteen mistä löytyy ohjeet joiden avulla voisi rakennella jalat äitiyspakkaukseen? Pinnasänky kun ei mahdu vanhempien makkariin ja ei viitsi vastasyntynyttä juosta yöllä imettämään toiselle puolelle taloa.
äitiyspakkauksen jalat
5
2489
Vastaukset
- aikku
en muista netti sivua mistä niitä sai tilattua mutta yritä googlettaa.. ne nimittäin maksoi vain jotain 15e ja sillä hinnalla ei kannata alkaa itse väsäämään? ellei sitten välttämättä halua..
- mother to be
Juu olen yrittänyt googlettaa, mutta en ole onnistunut löytämään.
Lisäksi meille on tulossa tuplapotti, jolloin hankintoja tulee muutenkin kamalasti, ja kun tarvikkeet varmaan löytyy varastosta(ahkeria remonttimiehiä suvussa) niin säästämpä siinäkin tuon 30 euroa.
Eli jos joku tietää mistä ohjeet löytyy, niin kiitollisena otan vastaan!
- kehdoksi
Ostin kaupasta sellaisen lehden, en muista minkä niminen enkä nyt löydä sitä mistään, mutta oli ihan pelkästään eri vauva-tuotteiden vertailua ja hintoja. Ei mikään hirveen hyvä lehti, mutta muistan nähneeni siellä just äitiyspakkauksen laatikkoa varten sellaiset jalat, jolla kopasta saa kehdon. Oli aika halvat, just jotain vähän päälle 15€. Itse lehti maksoi jotain 6.90.
- Äiti 4x
Itse mietin samaa kehtojalkojen tekemistä kun löysin ns. savuvahinkokeskuksesta juuri tarvitsemani 2 kappaletta (tuplat myöskin) 1 euroa/kappale!!! Katsele myös kirpputoreja, savuvahinkokeskuksen myyjä ei tiennyt mitä ne olivat ennen kuin olin selittänyt miksi ne ostan. Ohjeissa sanotaan ettei saa käyttää uudelleen, mutta katso että pahvit ovat ehjät, niin mikään ei estä uusio käyttöä.
- Anonyymi
Nyt olisi saatavilla keinujalat äitiyspakkaukseen.
Käy tutustumassa: https://uni2.fi
Laadukas ja kotimainen tuote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061