minne te olette keittiössänne sijoittaneet mikron. Uuteen keittiöön en sitä haluaisi pöytätasolle laittaa, enkä myöskään nostaa yläkaappien tasolle josta se näkyisi tosi paljon ja lapsilla olisi sitä hankala käyttää. Olen jo ajatellut laittaa mikron jonkin kaapin sisälle, mutta onko idioottimaista että mikro on kaapissa? kuinkas teillä?
mikron sijoitus
5
8241
Vastaukset
- itsekin
jos laittaisin mikron kaapin sisään,kun en sitä hirveästi käytä.ainakin jäisi enemmän tilaa tehdä ruokaa.ei kai se nyt niin tyhmä idea ole!?
- peukku68
mikrolle on oma hylly, jonka alareuna tulee muita kaapppeja alemmas ja on syvempi kuin muut yläkaapit.
komeroon saa upotettua siististi peitelevyillä joita saa mikrokaupasta. - monia
ylösnostetun uunin päälle... jos sinulla on jo keittiö niin ehkä komero? joskin käyttäessä oven pitää olla auki... jos teet uutta ja haluat komeroon niin laita liukuovet... ideoita saat keittiöliikkeistä ja esitteistä.
- nykyisessä
että tulevassa talossa mikro sijoitettu korkeaan kaappiin siten että pöytätason korkeudella on hylly ja aukkoon laitettu mikro. Alas jää tilava kaappi ja ylös samoin vaikka kattoon saakka. Toimii tosi hyvin. Keittiötoimittajat voivat standardiovilla toteuttaa tämän ilman isoja kustannuksia.
- hyllyssä
Käytän itse aika paljon mikroa, ja haluan että se on näppärästi esillä. Komeroon upottamista en edes harkinnut, sillä haluan että mikron alla on pöytää, jolle kuumat kipot voi helposti hujauttaa. Siksi siis ihan perinteinen tyylitön mikrohylly yläkaappiin kiinnitettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735