A woman was caught shoplifting in a supermarket on Miami Beach and was arrested and hauled off by police car to appear in night court, where she had been joined by her long-suffering husband.
They had been in this very courtroom, before the same judge, earlier in the week, squabbling over marital spousal support in their on-going divorce trial.
The prosecutor had the store's TV security tape, which proved the theft by the woman had taken place so the judge said, considering her previous record for similar offenses, he was forced to impose a jail term.
"This time you stole a can of tomatoes. I am going to guess that there were six tomatoes in the can. Do you agree?"
The woman agreed.
"Then I sentence you to six nights in jail."
The husband jumped to his feet addressing the judge, "Your honor, may I approach the bench?"
"Well," said the judge, this is a bit unusual but I'll make an exception in this case. You may approach the bench."
The husband wasted no time getting up to the judge's podium and leaning forward, he said in a low voice,
"She also stole a can of peas, your honor."
oikeudessa
jusa
3
2985
Vastaukset 3
- F.B.I :
Haluatko kenties antaa fiksun vaikutelman ?
- ollenkaan
Must se halus kertoo hyvän vitsin
- rörörö
ollenkaan kirjoitti:
Must se halus kertoo hyvän vitsin
Harmi ettei siinä onnistunu..:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta833277Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3741210Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty36879Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65815Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä169714Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s270699Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22650Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31598Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17575Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30538