A woman was caught shoplifting in a supermarket on Miami Beach and was arrested and hauled off by police car to appear in night court, where she had been joined by her long-suffering husband.
They had been in this very courtroom, before the same judge, earlier in the week, squabbling over marital spousal support in their on-going divorce trial.
The prosecutor had the store's TV security tape, which proved the theft by the woman had taken place so the judge said, considering her previous record for similar offenses, he was forced to impose a jail term.
"This time you stole a can of tomatoes. I am going to guess that there were six tomatoes in the can. Do you agree?"
The woman agreed.
"Then I sentence you to six nights in jail."
The husband jumped to his feet addressing the judge, "Your honor, may I approach the bench?"
"Well," said the judge, this is a bit unusual but I'll make an exception in this case. You may approach the bench."
The husband wasted no time getting up to the judge's podium and leaning forward, he said in a low voice,
"She also stole a can of peas, your honor."
oikeudessa
jusa
3
2985
Vastaukset 3
- F.B.I :
Haluatko kenties antaa fiksun vaikutelman ?
- ollenkaan
Must se halus kertoo hyvän vitsin
- rörörö
ollenkaan kirjoitti:
Must se halus kertoo hyvän vitsin
Harmi ettei siinä onnistunu..:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on211391Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1701082Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041080- 65785
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57772Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51761Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28731Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51669
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee583642Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30617Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573- 7554
- 31551
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14535- 43533
- 44511
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70500