hei,
Millainen paikka on Rafaelle (hki)? Olen kaksi kertaa käynyt ja mietin omaa suhdettani paikan fiilikseen: kumpaa tarkistaisin itseäni vai miettisinkö olenko ollut väärässä paikassa
Rafaello (hki)?
3
3691
Vastaukset
- groz
Muuten sellainen "juppikiitorata"
kesälomani siellä vietin..:))))
Elävää musiikkia ja kivoja ihmisiä..liian täyttä joka kerta ollut, ei pääse kunnolla kävelemään, vaan tungoksessa täytyy ahtautua.
Voi olla, että olen siellä viihtynyt ihan oman seurueenikin takia,,kivojen ihmisten kanssa on hauska viettää iltaa vaikka missä.- Loistava.polku
Jotenkin outo fiilis minusta.... toimistotyttöjä ja markkinointipäälliköitä.... Tulee samanlainen tunne kuin teininä diskossa, kun kaikki yritti näyttää joltain muulta kuin mitä on.
Hiekkalaatikkomeininkiä.
Ja tämä on sitten vain minun vaatimaton mielipiteeni, jokainen muodostakoon omansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265