Fazer Amicalla tuntipalkat?

Satu

Mitä tuntipalkkaa ammattitutkinnon suorittaneelle keittäjä/keittiöapulaiselle Amicalla maksetaan ? Tietäiskö kukaan mahdollisesti =)

9

4173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stogen

Kuta kuinkin TES:in mukaan, eli siinä 9 e tunti.

• aluepäällikkö

ylitöistä ei makseta, ne saat sitten vapaana :) kyllähän jokainen ravintola-alan ammattilainen puskee 10h työt siihen 7h jaksoon.

nimim. "nyt kun ei ole muutakaan tekemistä niin tässä on rätti..."

Vitut. Muista että siellä on aina yksi työntekijä liian vähän.

• Näin on

Keittäjän palkka on huonompi kuin kokin. Tässä kohden Amica maksaa taatusti huonointa mahdollista eli keittäjän tai k-apulaisen palkkaa (vaikka teet kokin töitä.) Jos työpaikkasi voidaan tulkita kahvila-ravintolaksi, saat todennäköisesti keittäjän palkkaa. Ja Amicahan tulkitsee paikkansa itse, vaikka työ olisi samaa kuin "oikeassa" ravintolassa. Ole tarkkana - kusetusta tapahtuu melkein aina.

• ex sellainen

Todennäköisesti nimikkeesi tulee olemaan ravintolatyöntekijä (ryhmä 2) ja teet kaikkea tällä palkalla: tarjoilet, keität, annostelet jne.

• Itse töissä

Aluksi vähintään PAM:n TES, mutta jos siltä näyttää voidaan sitä nostaa, osaamisen ym. muiden syidenperusteella. FazerAmicalla on käytössä kuukausipalkka, ja ylityöt voi valita ottaako tunti/tunnista vapaina vaiko maksetaanko rahana.. Mitä henkilömäärään tulee sitä on juuri sopivasti suhteessa keskimääräiseen laskettuun/ toteutuneeseen asiakasmäärään katsottuna, ainahan sitä tulee niitä "asiakas-virta piikkejä", jolloin tuntuu että työntekijöitä on liian vähän.. =) Lisäksi täytyy ottaa huomioon, että se on iso talo ja siinä on ison talon edut...!

• amica sucks

jaa että mitkä edut!!!! täysin paska koko iso talo.

• työntekijä
        amica sucks kirjoitti:

jaa että mitkä edut!!!! täysin paska koko iso talo.

ylitöitä ei saa tehdä, jos joutuu tekemään ne annetaan HUOM!annetaan vapaana, ei puhettakaan että rahana, jos erehdyt pyytämään rahana voit olla varma ettei ylitöitä enää teetätetä vaikka rahalle olisikin tarvetta. Lisäksi saa tehdä monen ihmisen työt liian vähäisessä työajassa.Ja ylitöiksi ei saa mennä, mutta työt pitää silti olla hoidettuna. Kyllästynyt koko hommaan..Positiivista palautetta en ole saanut työnantajantani kertaakaan työssäoloaikanani!

• kysynvaaa...........

Ison talon edut?

• Arttu sSakari

Kohtahan kaikki amicalaiset ovat ravintolatyöntekiöitä joille maksetaan TES taulukon palkka ... Ei lisiä tai ylityö korvauksia....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      20
      2239
    2. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1635
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      10
      1580
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1532
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1276
    6. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      7
      1106
    7. Luovutitko jo nainen?

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      958
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      865
    9. Kysytään nyt sitten vielä

Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      835
    10. Olin koko ajan

Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      763
    Aihe