Olen ihastunut Marimekon kankaaseen "Ho hoi" sen koko on 250 X 147 cm ja suunnittelin sitä ensiksi verhoksi ikkunaan, mutta nyt olen laittamassa sitä seinälle. Onkohan hyvä idea laittaa puurimat molempiin päihin ja jollain konstilla seinään, sitä pitäisi myös pestä joskus.Neuvoja kitos!
Kangas seinälle??
8
7606
Vastaukset
- näin?
Hyvä idea ja kaunis kangas - itse tykkään etekin sinisävyisestä!
Mitä jos ompelisit kankaan ylä- ja alareunoihin muutaman sentin levyiset puuriman mentävät kujat? Siitä vaan sitten rimat läpi, päihin pienet ruuvit, joiden päissä pyöreät lenkit, ja näistä sitten ripustat kankaan nauloihin. Kannattaa varmaan sahata rimat juuri sopivan kokoiseksi niin, ettei rima pilkota kankaan sisältä, vaan ainoastaan pieni metallilenkki pilkistää esiin. - jos laiskottaa
Puurima varmasti näyttävämpi, mutta myös tarranauhalla saa. Toinen puoli kankaaseen, toinen seinään.
- cathy
Kylläpä Marimekon kangas on luiru seinällä, jos ei vaivaudu kunnolla tekemään kiinnitystä ja painorimoja. Älä nyt tarralla seinään ohutta puuvillaa laita, on kuin videotykin aluskangas.
- rwa
Meille suositeltiin vastaavaan ripustukseen kapalevyä. Saapi sisustusliikkeistä.
- näin...........
Pingota kangas styroksilevyn (rautakaupasta saa mittojen mukaan) päälle ja kiinnitä takapuolelle esim. nuppineuloilla. Lopputulos on "taulumainen" ja helposti voit irrottaa kankaan pesua varten.
Pieni naula riittää, että saat sen kiinnitettyä seinään (koska levy on kevyt). Painat vaan levyn seinää ja naulaa vasten niin naula uppoaa styroksilevyyn. Halpaa ja helppoa!- mä.,.,.,
Nyt mä alan jo epäröidä koko hanketta kun on tullut niin hyviä neuvoja, styroksi kuulostaa tosi hyvältä mutta senhän pitäisi olla paloissa, enhän niin isoa kokonaisena saa kuskattua ehjänä, tuleeko sitten saumat näkyviin ja miten kiinnitän saumat.
- Näin meillä
Meillä vaimo ideoi myös kankaan seinälle ja mulle jäi toteutus. Jonka tein seuraavasti:
Tein rimasta kehykset, johon kiinnitin 4 mm vanerin. Meillä "kangastaulun" koko on noin 1,5m*1,8m. On todellakin kuin taulu, kehykset ovat vain piilossa eikä kankaan kiinnitys näy mitenkään.
Ovat vieraatkin tykänneet siihen on helppo vaihtaa uusi kangas, jos entinen alkaa kyllästyttää. - rimakauhu.
Näin meillä kirjoitti:
Meillä vaimo ideoi myös kankaan seinälle ja mulle jäi toteutus. Jonka tein seuraavasti:
Tein rimasta kehykset, johon kiinnitin 4 mm vanerin. Meillä "kangastaulun" koko on noin 1,5m*1,8m. On todellakin kuin taulu, kehykset ovat vain piilossa eikä kankaan kiinnitys näy mitenkään.
Ovat vieraatkin tykänneet siihen on helppo vaihtaa uusi kangas, jos entinen alkaa kyllästyttää.Idea on tosi hyvä, koska tuut laittamaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723