Mitä olet lukenut?
Johanna Marttilan tuotanto
5
2894
Vastaukset
- Marttilan kirjoista pitävä
Johanna Marttilan kirjoista olen lukenut kaikki. Suosikkejani ovat Helkala -sarja ja uusin Hanni -sarja. Olen myös alkanut kerätä Marttilan kirjoja etenkin edellä mainittuja sarjoja, mutta kirjojen saatavuus on melko heikko.
- kuuntyttö
minä olen myös lukenut kaikki saatavilla olevat kirjat,helkala-sarja on suosikkini,voiko niin idyllistä perhettä olla olemassakaan?ilmeisesti ei =)
- tiiuzka
olen lukenut melkein kaikki kirjat.
Ne ovat mielenkiintoisia. Ja jotkut kirjat pistävät nauramaan, kun lukee.
Helkala sarja on kaikista kivoin sarja siellä sattuu ja tapahtuu. ja Hanni-sarja on myös kiva. :)- olen lukenut
heips !! Marttila on minun lempi kirjailijani ja kaikki kirjat on luettu .. osa jopa kahteen kertaan..kovasti oottelen jatkoa Hannin perheelle..
- Akka
Olenpa minäkin lukenut, mutta yksi kirja jäi välistä, kun olin äitiyslomalla, enkä ostellut kirjoja. Nyt niitä ei tahdo saada kuin juuri kirjan ilmestyttyä. Se on harmillista. Kyselin Karistolta kirjojen perää, mutta uusinta painoksia ei ole tiedossa. Siksi esim huutonetissä on kirjojen (Hanni- ja Helkala-sarjojen) hinnat pilvissä yli 40€ ja parhaimmillaan 50€.
Toivottavasti kirjailija jaksaa vielä kirjoittaa uusia, kun hänellä on jo ikääkin, mikäli Kariston sivuilta oikein ymmärsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275