Mieheni pitäisi näistä nimistä, ja haluaisi toisen tai molemmat pojallemme, mitä mieltä? Itse vierastan eniten Erno-nimen r-kirjainta, kun sukunimessäkin on r. Jaakossa taas mietityttää, onko liian erikoinen, sekoittuuko Jaakkoon? Toisia nimiä, joista pidän, on Matias, Aleksi, Eelis, Akseli, Viljami.
Erno ja Jaako
9
1016
Vastaukset
- Jane
Erno on mielestäni hyvä pojan/miehen nimi. Sopii niin nuorelle kuin vanhemmallekin.
Jaako kuulostaa ja näyttää siltä, että on sattunut pikku lipsahdus ja toinen k, puuttuu. Sitä ei siis varsinaisesti sekoita Jaakkoon, mutta virheeltä kuulostaa. En laittaisi tuota nimeä, vaan ihan vaan Jaakko.
Kaikki toisiksi nimiksi ajattelemasi nimet ovat todella hyviä nimiä mielestäni. Ei mitään moitteita niistä. - kuikka
Siis Jaako on ihana nimi. Ei sekoitu Jaakkoon, kun sanoo että nimeni on JaaKo.
- miettiliäs
Erno on mukava nimi. Vaikka siinä on r-kirjain, niin nimi on silti pehmeä.
Erno kuulostaa paljon paremmalta kuin Jaako.
Kaikki toiset nimet olivat kivoja, mutta ehkäpä paras vaihtoehto olisi Erno Aleksi.
Hieno nimi, jota kelpaa kantaa aina vauvasta vaariin asti! - Poison
En oikein pidä. Erno menee nimilistallani vähän samaan kastiin kuin Yrjö yms. Jaako kuulostaa paremmalta, mutta kaikista paras olisi perinteisempi Jaakko. Matias, Aleksi, Eelis, Akseli ja Viljami ovat kaikki kovin kauniita nimiä. Eelis tuntuu olevan nykyisin hieman ns. muotinimi, mutta eihän se siitä automaattisesti huonoa tee.
- henrietta
Jaakosta tuli mieleen heti kirjoitusvirhe, ja niin varmasti tulee käymään Jaako-pojalle. Hän joutuu selittelemään usein, että vain yksi koo ihan oikeasti. "Jaako?" häneltä kysytään, ja hän vastaa: "Jaa, jaa".
Miksi ei voi olla reippaasti Jaakko. Sillä ainakin minun kielikorvani pitää tuosta "keinuvasta" rytmistä. Jaako solahtaa nopeasti korvien ohi.
Erno on kiva nimi. Siinä ei moitetta. - aada
en pidä Jaakosta enkä Ernostakaan kovinkaan paljoa, mutta toiseksi nimeksi miettimäsi nimet ovat kivoja!
Eelis Viljami
Matias Viljami
Aleksi Viljami
Viljami Erno Matias
Viljami Arto Elias
Miltä nuo kuulostivat? Tai onko teillä muita etunimivaihtoehtoja!? - aivan ihana;Eelis:)
on ehdottomasti paras:)!Ernosta ja Jaakosta en pidä!
- Nimet
En laittaisi Jaako-nimeä. Se on liian eestimäinen.
Ernon voisin laittaa.
Tai miten olisi:
Konsta Kasimir
Jere Anttoni - Anonyymi
Jaako on hyvä! Meidän pojan nimeksi annettiin Jaako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984