Niin, kirjottakaa joku tarina/tositarina poikakoiran ja naisen "eroottisesta"/"eroottisista" hetkistä. Toi on varmaan aika monelle mieleen jos joku kirjottaa.
Kirjottakaa joku koirasta ja naisesta!!
110
44870
Vastaukset
- HYI!!!
SAIRASTA!!!
EI MITÄÄN ELÄIMIIN
SEKAANTUMIS JUTTUJA KIITOS!!!
SAIRASTA!!!
SIIS TODELLA SAIRASTA!!!
HÄPEÄISIT
(EDES VÄHÄN)
TUOTA EHDOTUSTASI!!!!!!!! - *oksentaa*
mene hoitoon kun edes tuollaista ajattelet/pyydät!!!
- höh
...lukea,jos ei kiinnosta!
- lilla myy
sairasta kuka nauttis eläimen kanssa seksistä?? hyi mene hoitoon ei pahalla
- Anonyymi
Hyvin moni. Se on kiellettyä, perverssiä, salaista.. ja se jos mikä kiihottaa. + Koira ei kerro kellekkään teki sen kanssa mitä hyvänsä.
Nyt suakin rupesi kiinnostamaan. Ajatuksen siemen on nyt kylvetty. Se kasvaa hiljalleen sun ajatuksissa kunnes huomaat kiihottumista kun ajattelet asiaa :) sitten alatkin jo miettimään että mistä saisit koiran itselles. Ja jos omistat sellaisen jo niin sydämesi pamppailee lujaa kun tajuat haluavasi kokeilla miltä se tuntuu :)
Hyviä koirahetkiä sulle sinne vain 🐕🍆💦🥵🥵🥵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin moni. Se on kiellettyä, perverssiä, salaista.. ja se jos mikä kiihottaa. Koira ei kerro kellekkään teki sen kanssa mitä hyvänsä.
Nyt suakin rupesi kiinnostamaan. Ajatuksen siemen on nyt kylvetty. Se kasvaa hiljalleen sun ajatuksissa kunnes huomaat kiihottumista kun ajattelet asiaa :) sitten alatkin jo miettimään että mistä saisit koiran itselles. Ja jos omistat sellaisen jo niin sydämesi pamppailee lujaa kun tajuat haluavasi kokeilla miltä se tuntuu :)
Hyviä koirahetkiä sulle sinne vain 🐕🍆💦🥵🥵🥵Näin se muuten menee.
- Uncle Sam
Loisto idea!!
Joku runoilija voisi tosiaan käydä tän aiheen kimppuun.
Mielettömän kiinnostava aihe!- Anonyymi
Mukava juttu, mutta paremmalla kieliopilla ja jäsenneltynä olisi vielä mukavampi.
- Koiraleuka
Kannattaa käydä kurkistamassa keskusteluaiheessa Lemmikit ja siellä Koirat. Sieltä löytyy tosi paljon juttua koirista ja naisista ja välillä miehistäkin koirien kanssa. Suurin osa on ihan tositarinaa jokapäiväisistä ongelmista.
- Anni
Aina saa fantasoida vaikka mistä, jos ei toteuta niitä. Uskokaa tai älkää mut 'sairaampiakin' löytyy...
- Anonyymi
Hei Godivan,
tulehan ihmeessä keskustelemaan tuonne: https://seksifoorumi-keskustelu.fi/
Pervo-mies Anonyymi kirjoitti:
Hei Godivan,
tulehan ihmeessä keskustelemaan tuonne: https://seksifoorumi-keskustelu.fi/
Pervo-miesKiitos vinkistä!
- Anonyymi
Juum meirän vaimo on koiranainen . Se haukkuu kaikki, mutta ei postimiestä. Sen kanssa se jörnii.
- Anonyymi
Olis todella upeaa päästä seuraamaan vierestä.
Ehkä jopa päästä liukkaille.
M41 Satakunta - Anonyymi
Seurustelin jo iältään vanhemman naisen kanssa joka avoimesti kertoi koiran panevan häntä säännöllisesti. Sain jopa nähdä että näin tapahtui.
- Anonyymi
Kiimasta. Nuorena nuoletin koiralla kaluani loppuun asti M65v
- Anonyymi
Tällainen tuttavuus olisi todella kiimainen ;)
Pervo-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen tuttavuus olisi todella kiimainen ;)
Pervo-miesMilloin tavattas M65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tavattas M65v
???
No ei varmana kukaan kirjota ja kerro kaikille siitä jos on antanu koiralle!!
- Anonyymi
Ei varmaan moni sitä kerro. Luulen et moni nainen antaa ainakin nuolla. Jokunen ehkä myös antaa nousta selkään. Kädellä hyväily myös ehkä monella yleistä. Ehkäpä löytyy myös niitä jotka ottaa suuhun urokselta. Tämä on aika tabu asia mutta videoita löytyy paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan moni sitä kerro. Luulen et moni nainen antaa ainakin nuolla. Jokunen ehkä myös antaa nousta selkään. Kädellä hyväily myös ehkä monella yleistä. Ehkäpä löytyy myös niitä jotka ottaa suuhun urokselta. Tämä on aika tabu asia mutta videoita löytyy paljon.
Luulen kans että sitä tapahtuu enemmän kui uskotaankaa mut eihän kukaan tunnusta tai mee siitä kertomaa kellekkään et on antanu koiran paneskella itteään.
Annu.L kirjoitti:
Luulen kans että sitä tapahtuu enemmän kui uskotaankaa mut eihän kukaan tunnusta tai mee siitä kertomaa kellekkään et on antanu koiran paneskella itteään.
Muistan lukeneeni jonkun keskusteluryhmän jossa oli henkilöitä jotka avoimesti kertoi kuinka seksi sujuu koiran kanssa.
- Anonyymi
Simo69 kirjoitti:
Muistan lukeneeni jonkun keskusteluryhmän jossa oli henkilöitä jotka avoimesti kertoi kuinka seksi sujuu koiran kanssa.
Haluisin kokeilla M65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin kokeilla M65v
Niimpä ;)
Pervo-mies - Anonyymi
Annu.L kirjoitti:
Kiihottavaa se on kun nainen touhuilee koiran kans. Koiran penis aika kiihottavan näköinen.
- Anonyymi
Annu.L kirjoitti:
Kiihottavaa se on kun nainen ja koira touhuilee. Koiralla kiihottavan näköinen elin
- Anonyymi
Annu.L kirjoitti:
Mulle voit Annu kertoa yksityisviestillä kokemuksistasi ja mieluusti tulisin yleisöksi katselemaankin touhujanne!
Setä66 - Anonyymi
Annu.L kirjoitti:
Ei tietenkään mene kertomaan kovin herkästi.
Mutta uskon myöskin, että huomattavasti useampi nainen(kin) harrastaa seksiä koiran kanssa kuin mitä uskoisikaan. Anonyymi kirjoitti:
Mulle voit Annu kertoa yksityisviestillä kokemuksistasi ja mieluusti tulisin yleisöksi katselemaankin touhujanne!
Setä66Harva siihen nyt vieläpä yleisöö kehtais ottaa kattelemaan!!
- Anonyymi
Annu.L kirjoitti:
Harva siihen nyt vieläpä yleisöö kehtais ottaa kattelemaan!!
Ois tosi kiihottava katsoa kun koira työntyis naisen sisään. Vielä kun pääsis liukkaille uroksen jälkeen. Vierestä olen katsellut kun nainen hyväilee koiran isoa kalua.
- Anonyymi
Annu.L kirjoitti:
Harva siihen nyt vieläpä yleisöö kehtais ottaa kattelemaan!!
Itse naiskentelen koirani kanssa aika säännöllisesti, mutta en tosiaankaan ota siihen ketään katselemaan vierestä.
Ihan silläkin jo, kun pilaisi tunnelman, jos joku äijän ällötys siinä mökeltäisi vieressä mulkku kourassaan ja yrittäisi päästä loppuliukkaille tai tulisi eteeni sohimaan mulkkunsa kanssa roiskimaan spermojansa mun naamalle tai yrittäisi saada mulkkunsa mun suuhun samalla, kun koirani astuu mua.
Ei kiitos.
Seksi miehen kanssa on sitten ihan eri juttu. - Anonyymi
Simo69 kirjoitti:
Kyllä koira panee tosi hyvin.Moni mies ei pysty samaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koira panee tosi hyvin.Moni mies ei pysty samaan.
Onhan se ihan selväkin juttu, että koira ja mies panee ihan erilailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse naiskentelen koirani kanssa aika säännöllisesti, mutta en tosiaankaan ota siihen ketään katselemaan vierestä.
Ihan silläkin jo, kun pilaisi tunnelman, jos joku äijän ällötys siinä mökeltäisi vieressä mulkku kourassaan ja yrittäisi päästä loppuliukkaille tai tulisi eteeni sohimaan mulkkunsa kanssa roiskimaan spermojansa mun naamalle tai yrittäisi saada mulkkunsa mun suuhun samalla, kun koirani astuu mua.
Ei kiitos.
Seksi miehen kanssa on sitten ihan eri juttu.😂 juurikin mun fantasian kuvailit 😘
-M51 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 juurikin mun fantasian kuvailit 😘
-M51No.. Saat toteuttaa fantasiasi jonkun muun kanssa.
Ehkä joku nainen koiransa kanssa ottaa sinut kolmanneksi mukaan joskus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 juurikin mun fantasian kuvailit 😘
-M51Itse en tosiaan halua kolmatta mukaan silloin, kun touhuan koiran kanssa jotain. Ei ole vain mun juttuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No.. Saat toteuttaa fantasiasi jonkun muun kanssa.
Ehkä joku nainen koiransa kanssa ottaa sinut kolmanneksi mukaan joskus.Olisihan se erittäin kiihottavaa
-M51
- Anonyymi
Sairasta, mutta jotenkin kiihottava ajatus,että sais kattella kun koira nuolee pillua
Todella kiihottavaa päästää uros selkään
- Anonyymi
Varmaankin olis M65v
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten puhuin puhelimessa aika pervon kaverin kanssa. Pani itse hevosta ja vaimo kuulemma säännöllisesti heidän koiraa. Harmi, että puhelin hajosi ja hukkasin numeron....
- Anonyymi
Uros nuolee naiselleni orgasmin kun olen lauennut sisään. Samalla suutelen ja hyväilen naistani sekä imen nännejä. Naiseni lauettua olen taas kovana valmiina työntymään sisään. Kiihottavaa olisi nähdä kun uros nousee selkään ja työntyy sisään 20cm elimellä ja pallukka paisuu pillussa.
- Anonyymi
Aikoinaan opiskeluaikana meillä oli opettajana eräs vanhapiika, jolla koira Musti. Musti oli kova poika nylkyttämään vieraiden jalkoihin ja muutamat opiskelukaverit kertoi, että tuo Musti tyydytti tuota vanhapiika opettajaa, kun he olivat ikkunasta katselleet. Nämä mimmikaverit asui tuon opettajan naapurissa ja heidän asunnoltaan oli näkymät muutamien opettajien rivitaloon siinä vieressä.
Nämä samat mimmit kertoi, että myös rehtorin asunnolla oli joskus aika villit eroottiset sessiot, mutta ne vain perinteiset mies-nainen kuvioilla, kun he olivat sinnekin asunnolle nähneet.
Nuo opettajat ei vissiin hiffaneet, että sieltä mimmien asunnosta näki sinne rivitalolle hyvin. Jos nykyään olisi tuollainen, niin varmaan olisi nähty kännyköillä kuvattuja videoita. Siihen aikaan ei ollut paljon edes kameroita opiskelijoilla, mutta yhden kuvan kaverit otti ikkunan takaa salaa, kun tuttu baarinpitäjä pani yhtä opistolaista pelkkä lippalakki päässä. - Anonyymi
Meillä oli nuori koira sekarotuinen susi ja karhukoira joskus 80luvulla.
Oltiin oltu muutamia kuukausia naimisissa kun Johanna kertoi että aamulla koira oli tullut sänkyyn ja nuollut rintoja.
No siinä samalla koira nousi rappuja makkariin ja siinä alkoi.
Vaimo nautti kun koira nuoli kaulat tisut kun kokeilin miten liukasta oli se aivan valui.
Samalla kun koira nuoli niin nylkytti yritin suojella ettei villi raapisi. Sit laitoin pompin nuolu ja vaimo sai ekakerran. Sit otin koiran 10senttisen esille nostin vaimon jalkoja koiran kalu alkoi tökkiä klitoris ta ja upposi huulille välillä.
Kerran koiralta upposi syvään ja innostuneena koira panna kuin mies. Vaimo huusi eeii ooiiivvoooi ihanaa ja räjähti sellaiseen orkku äun etten ollut nähnyt.. Kirkasta nestettä valui lakanoille kun koira kymmenen minuutin päästä pukilta nousi.
Hurjan liukas oli pimppi kun oman kalu i painoin.. Kaksi kertaa samalla varvilla laskin omani sekaan kunne nousin pukilta.. Ennen en ole nähnyt miten korkealle vaimoni pi pimppi turposi kun sai.
Sinä kesänä paljon harrastettiin.
Sama laisen orkun sai kun luontaishoitaja antoi kämmenillään energiaa silloin kanssa orkku oli hurja. Muutamalla hierojalla sai mut ei noin kovaa..
Tälläistä todellinen koira seksi on..- Anonyymi
Toden tuntuinen kertomus.
Tuo pimpin turpoaminen ja ja kun kiimasta nousee koholle on joskus pari kolme senttiä. Se on nähty.
Yks hieroja itäsuomessa kertoi erään naisen kanssa hieronta suhde vaihtunut öljy hieronta seksi suhteeksi niin oli nähnyt hurjan orgun aina nostavan pimppiä. Joskus sauva näytöksin tehnyt niin vibra nostaa tosi palloksi. Tää hieroja kyllä miehenkin nosti kiimaan. - Anonyymi
Kandee lukea teksti läpi ennen kuin lähettää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kandee lukea teksti läpi ennen kuin lähettää...
Juu kaikilla ei lukutaitoa eikä naida osaa kun pitää koiralla hoitaa ja hierojilla.... Oisko savolainen.. ☺️
- Anonyymi
Olemme N24 ja N20 pariskunta. Meillä oli hoidossa saksanpaimenkoira kaksi viikkoa. Sen emäntä on opettanut sille temppuja. Saimme nussia ja imeä ihanaa isoa koiran kyrpää. On ihana tunne kun iso kyrpä uppoaa kokonaan tyveä myöten pilluun. Kyrpä turpoaa pillussa ja on ihanan kuuma kun spermat leviävät pillun sisään. Tämä tunne pitää kaikkien naisten kokea🥰
- Anonyymi
Juu saksapaimen koiralla 4settiä ohut☺️
- Anonyymi
Se tuntuu hyvältä ja vielä, kun uros nylkyttää niin himokkaalla vauhdilla.
Ja loppuvaiheessa tiukentaa tassujensa otetta lantioilla, työntyy syvemmälle ja alkaa örisemään, kun alkaa laukeamaan. Ja sen mulkun turpoaminen, itse ainakin saan viimeistään siinä vaiheessa orkun. Vielä kun kuuntelen uroskoirani örinää ja tunnen, kuinka kuolaa päälleni samalla, kun antaa siementensä lentää sisään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuu hyvältä ja vielä, kun uros nylkyttää niin himokkaalla vauhdilla.
Ja loppuvaiheessa tiukentaa tassujensa otetta lantioilla, työntyy syvemmälle ja alkaa örisemään, kun alkaa laukeamaan. Ja sen mulkun turpoaminen, itse ainakin saan viimeistään siinä vaiheessa orkun. Vielä kun kuuntelen uroskoirani örinää ja tunnen, kuinka kuolaa päälleni samalla, kun antaa siementensä lentää sisään.Paljonkohan se uroskoiran pentu maksaa ja paljonko on ylläpitokustannukset.
T. Minnasinkku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkohan se uroskoiran pentu maksaa ja paljonko on ylläpitokustannukset.
T. Minnasinkku.Riippuu minnasinkku paljon koiran koosta😉
T.labbisboy
- Anonyymi
Pidettiin vaimon kanssa kiva ilta syötiin ja juotiin käytiin saunassa istuttiin pyyhe päällä sohvalla vaimo alkoi humaltua reilusti, Laskin pyyhkeen vaimolta alas imin aika kookkaita rintoja nännit oli pitkät tapit meidän kora tuli hästäämään meidän väliin, imin rintaa koira nuoli toista vaimo kikatti kasi siinä oikein urosta, hieroin pillua alkoi olla tosi märkä kaadoin vähän olutta rinnoille koira lipsutti kielellään rinto työnsin vaimon istulleen sohvan viereen koira nuoli rintoja vaimolta lähti pyyhe pois kaadoin vatsalle olutta pidin varsin vaimon käsiä ylhäällä koira lipitti kaljaa kaadoin lisää koiran nuollessa se mani alemmas vaimon jalat sätki sitä pois.
Oton jaloilla vaimon jalat kiinni leviälle ja pidin käsistä, koira nuoli jo pillua vaimo esteli , koira meni maaten ja nuoli vaimon estely väheni katsoi ylös se nuolee ihanasti vedin vaimon haarojen väliin vaimo huokaili sen kieli menee syvälle hieroin rintoja koiran nuollessa.
Vaimo kääntyi väkisin ja tarttui kaluun oli kontallaan nauroi humalassa saan minäkin imeä koira nuoli takaa näin että kohta hyppää koira nousi ja sohi vaimo katsoi minua sanoin antaa sekin vähän kosketella vaimo nauroi kun koira kierteli ja hyppi koira rauhottui ja oli takana nousi ja sai sisään pidin vaimon olkapäitä jalkoja vasten kun kiljahti heilutti pyllyään koira pysy sisässä piti kalusta kiinni ja katsoi ihan tosi se nai ja sillä kasvaa tosi nopeaan vaimon pääoli jalkaa vasten huokaili se ruiskii apua koko ajan helvetti se kasvaa vielä vaimo nuoli kalua ja ulisi koira rauhottu vaimo alkoi imemään sitten kiljui orgasmissaan se halkaisee ruiskii rajusti koira oli aika pitkään selässä sitten sai irti.
Vaimo katsoi voi luoja onko Penillä noin iso tuntuikin se siltä. Menin vaimon taakse olihan liukas vaimo ulisi ja koira nuoli lattiaa ja minun palleja sain kyllä voimakkaimman orgasmin mitä koskaan.
Aamulla olin ylhäällä ja käytin koiraa ulkona, meinin makuuhuoneeseen nostin vaimon peittoa ja usutin koiran peiton alle, meni jonkin aikaa vaimo huuteli minua en vastannut, kuulin kun puhui sille et sais noin kohta kuului luoja kun osaat nuolla huudahteli oikeasti kiimasta ja sai orgasmin. Kuulin että nousee menin pesuhuoneeseen kerkisin riisua, sanoin tule suihkuun vaomi antoi heti seinää etuperin sitten kääntyi hieroin pyllyä ei haitannut antoi vaan panna kunnolla.
Se oli ensi kokemus koiran kanssa, eikä jää viimmeiseksi.- Anonyymi
Kerro lisää, mutta opettele sitä ennen kirjoittamaan.
- Anonyymi
Ihan kiva tarina, mutta olisi ollut vielä kivempi paremmin kirjoitettuna.
- Anonyymi
Olisko innokkaita kirjoittajia vielä kuulolla?
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Tokkopa noin onnistuu.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, kokeilin rotikkani kanssa tota neuvomaasi aktia, minkä päätteksi ruikkii kaiken päälleni. Hyvin toimii.
- Anonyymi
Naapurin naisella kaksi koiraa käy kusettaa meidän tontilla, sanomistahan siitä tuli loppui kusetus. Kuinka ollakkaan siirtyi kusettaa seuraavan naapurin tontille. Ps. Tykkäsitkö nyt käyt vaan runkkaamaan.🤪😜
- Anonyymi
Hau, hau, hau, haarat, spede jaksaa jauhaa!
Buaahaa! - Anonyymi
Mö olen varmaan kirjoittanut tähän ketjuun jo kerran vastauksen, mutta kirjoitan uuden koska joku taas haluaa tämän ketjun ylös.
Kahden ihmisen kesken on suojaikäraja 16 v ja näkymättömästi laissa on myös se, että esim. toisen ollessa esim. 13v ja toisen vaikka 15v ei asiaa rangaista koska tärkeintä on se, että kumpikin ymmärtää mitä asiat on. Ymmärtääkö koira mitä ihminen tekee?
Miettikää? itsellä oli aikanaan puhdasrotuinen koira joka terveenä olisi halunut nuolla munaani, mutta jo pelkästään kaikki bkteerit sai aikaa estää se. Todella sairasta
Ketjusta on poistettu 206 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913168Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729611Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959103Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207746Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486148Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153124En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911199Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71144YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84990