Kirjottakaa joku koirasta ja naisesta!!

Koirafani

Niin, kirjottakaa joku tarina/tositarina poikakoiran ja naisen "eroottisesta"/"eroottisista" hetkistä. Toi on varmaan aika monelle mieleen jos joku kirjottaa.

103

23168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYI!!!

      SAIRASTA!!!
      EI MITÄÄN ELÄIMIIN
      SEKAANTUMIS JUTTUJA KIITOS!!!
      SAIRASTA!!!
      SIIS TODELLA SAIRASTA!!!
      HÄPEÄISIT
      (EDES VÄHÄN)
      TUOTA EHDOTUSTASI!!!!!!!!

    • *oksentaa*

      mene hoitoon kun edes tuollaista ajattelet/pyydät!!!

      • höh

        ...lukea,jos ei kiinnosta!


    • lukenyt sellaisen

      Joo jostain kerran luin sellaisen tarinan jossa kaksi ystävää lukittautu aina huoneeseen koiran kanssa ja sitten se äiti alkoi ihmettelemään mitä ne tekee ja kurkisti ikkunasta. Äiti näki kuinka koira laitettiin panemaan vuorotellen aina tyttöä ja toinen tyttö nuoli samaan aikaan toista.

      Tarina oli tehty niinkuin äidin kirjeenä terapeutille(saattoi jopa olla joku tosissaan kirjoitettu kirje en muista).

      Se tosiaan ajatuksena perjaatteessa yökötti minuakin mutta kyseinen tarina oli kirjoitettu aivan loistavasti. Ei sillä tarinan aiheella periaatteessa niin väliä ole kunhan se on kirjoitettu hyvin.

      Vaikka sammakoiden ja muurahaisten kanssa seksistä saa varmasti hyvän kunhan on hyvä kirjoittaja.

    • lilla myy

      sairasta kuka nauttis eläimen kanssa seksistä?? hyi mene hoitoon ei pahalla

    • Uncle Sam

      Loisto idea!!
      Joku runoilija voisi tosiaan käydä tän aiheen kimppuun.
      Mielettömän kiinnostava aihe!

      • Anonyymi

        Nukahdin olohuoneeseen kun katselin televisiota heräsin siihen kun kalua nuoltiin ajattelin että vaimo herättelee mutta sitten katsoin viltin alle hämärässä meidän narttu koira nuoli kiihkeänä annoin vähän aikaa nuolla nuoli kivekset koukistin jalkoja nuoli pyllyä mihin ylsi käännyin kyljelleen vedin nahkan ihan taakse nuoli innoissaan. Nousin hiljaa ja katsoin kamariin vaimo kuorsas kunnolla viini varmaan auttoi.
        Menin sohvalle istumaan koira tuli heti kalu oli kirkas ja puhdas, hieroin koiran kylkiä sen selkä köyristeli käänsin koiran jalkojeni väliin vedin lähemmäs sen häntä kosketteli kaluun nostin häntää ja vedin lähemmäs koitran pillu oli turvoksissa huomasin sillä on kiima vedin pillun kaluun kiinni laskin kouraan kunnolla sylkeä ja voitelin, pidin käsiä suorana ihan takajalkojen edessä ja vedin ensin oli tiukkaa mutta sitten meni koira ei äännellyt yhtään työnnyin kunnolla pillu oli kuin liha putki työntelin syvään alkoi tuntua että tulee kiihdytin liikettä ja laukesin koira oli kuin olisi koukistanut selkää kun sai sisään.
        Koira meni paikalleen nuolemaan pilluaan menin pesulle.

        Aamulla sanoin vaimolle käyn mökillä tulen päivällä, mökillä olin heti alasti laitoin maukasta hilloa kaluun ja makasin lattialla koira nuoli joka paikasta antoi sievästi hieroa pillua nousin ja panin koiraa pidin käsillä niin että voi paeta mutta mitä antoi panna kunnolla kun laukesin pidin kalua sisässä melkein heti alkoi kalu paisua ja panin uudestaan sperma litisi pillussa kun laskin uuden lastin. Koira meni makaamaan ja nuolemaan kävin pesulla ja lähdettiin metsään kävelemään tultiin sieltä suoraan pesulle.
        Istuin jakkaralla ja pesin koiraa se kääntyi heti nuolemaan käänsin koiran ja panin sisään näytti että se nauttii antoi panna pitkään ei paennut yhtään ja nuoli vieli kalun puhtaaksi.


    • Koiraleuka

      Kannattaa käydä kurkistamassa keskusteluaiheessa Lemmikit ja siellä Koirat. Sieltä löytyy tosi paljon juttua koirista ja naisista ja välillä miehistäkin koirien kanssa. Suurin osa on ihan tositarinaa jokapäiväisistä ongelmista.

    • hot bitch

      Seison hieman sekavana hämärässä makuuhuoneessa. Vajaa tunti sitten olen tavannut sinut ensimmäistä kertaa, ja jo nyt olen kanssasi oudossa asunnossa, toteuttamassa halujasi. Odotellessani sinua sovitussa baarissa
      olen juonut hieman liikaa rauhoitellakseni villinä laukkaavaa mieltäni, ja
      nyt alan hieman katua tänne tuloani. Juuri kun olen palaamaisillani eteiseen paetakseni paikalta, palaat huoneeseen.
      Mukanasi sinulla on suuri yönmusta
      dobermanni, joka välittömästi tulee luokseni haistelemaan vierasta. Kun näen
      koiran, tajuan äkisti mihin olen lupautunut ja alan empiä. Huomaat epäröintini ja hymyilet. "Liian myöhäistä katua...enää et voi
      perääntyä",
      kuiskaat ja suljet oven takanasi lukiten sen samalla.

      "Nyt olepa kiltti tyttö ja riisu vaatteesi", sanot ja jokin käskevässä äänensävyssäsi saa
      minut tottelemaan. Kuin unessa tipautan vaatteeni lattialle ja jään seisomaan alastomana paikalleni lievää huimausta tuntien. Katselet tutkivasti kurvikasta vartaloani ja annat katseesi viipyä pyöreissä rinnoissani, lähes paljaaksi ajellussa jalkovälissäni ja säikähtäneissä
      kasvoissani. Huomaan miten hengityksesi kiihtyy näystä ja suljen hetkeksi
      silmäni pelosta ja orastavasta kiimasta. Kuulen vyönsolkesi kilinän kun riisuudut samalla kun tunnen koiran uteliaan kuonon kosketuksen
      reisilläni.
      "Se on hyvin opetettu, tietää jo mitä tuleman pitää...mene sängylle
      selällesi", komennat minua ja tottelen tajuamatta itsekään miksi. Käyn selälleni sängylle, sääreni sängynreunan päällä ja jalat
      lattialla.
      "Levitä jalkasi, oikein auki", jatkat käskyjäsi ja avaan reiteni levälleen, yhä
      silmiäni kiinni pitäen. Kuulen kuinka napsautat sormiasi ja samassa koiran kylmä kuono on jälkovälissäni, sen kieli lipaisee kevyesti
      häpykumpuani ja kuulen miten se nuuhkii minua innoissaan. "Nyt, pysy aivan paikoillasi, ei
      liikahdustakaan..." kuiskaat kun koira alkaa nopeaan tahtiin nuolla
      häpyhuuliani ja klitoristani. Voihkaisen hiljaa, osittain häpeästä ja osittain nautinnosta, ja avaan silmäni. Näky joka minua kohtaa on
      epätodellinen, vierelläni näen sinut seisomassa alastomana, hurja ilme kasvoillasi ja kalusi kivikovana ja jalkojeni välissä mustan kuonon
      lipomassa pilluani yhä kiihtyvään tahtiin.

      Kun olet varma etten enää pyri pakoon, siirryt sänkyyn taakseni.Tulet
      polvillesi hajareisin pääni ylle ja painat käsilläsi molemmat käsivarteni sänkyä vasten, niin että olen pakotettu ottamaan kivikovana seisovan kyrpäsi suuhuni samalla kun sinulla on esteetön näköala jalkovälini tapahtumiin.
      Tunnen kuinka pilluani polttelee koiran lutkuttaessa sitä karhealla
      kielellään. Koira saa tuntuman mehuihini ja kiihkoissaan mausta pyrkii työntämään kymmensenttistä kieltään sisääni. Uikahdan tukahtuneesti kyrpäsi
      syvällä kurkussani kun koira innostuksissaan näykkäisee häpyhuuliani
      etsiessään tietä sisääni. Samassa häpyhuuleni aukeavat ja kieli sujahtaa yhdellä lipaisulla syvälle sisääni, tehden kauhamaisia liikkeitä
      pilluni seinämiä vasten. Koira maistaa nyt todella makuni ja alkaa suorastaan
      raivoissaan työntää kieltään yhä syvemmälle, lipaisu lipaisulta. Sen hampaat osuvat pilluuni kipeästi ja sen kieli kiemurtelee polttavana syvällä sisälläni. Yritän rimpuilla hieman peloissani irti, mutta pitelet käsivarsistani raudanlujalla otteella työnnellen samalla valtavaksi paisunutta kaluasi kurkkuuni. Samalla nipistelet kovakouraisesti kovettuneita nänninpäitäni. Häpeästäni huolimatta en voi estää
      reaktiotani ja tunnen miten pilluni alkaa kastua vastustamattomasti ja lantioni pyöriä
      nuolaisujen tahdissa.

      Yht´äkkiä nouset sängyltä ja komennat koiran pois. Vastahakoisesti se luopuu
      herkustaan ja kehoitat sitä hyppäämään sängylle. Olen voimaton, osittain humalatilastani ja osittain heräävästä kiimastani johtuen, enkä pane
      vastaan kun siirrät koiran päälleni niin että sen alkavassa erektiossa oleva
      tulipunainen kyrpä on pääni yläpuolella. "Nuole sitä, pikku narttuni", sanot käskevään äänensävyyn ja painat koiran lantiota alaspäin. Samalla survot nopealla liikkeellä kaksi sormea pilluuni niin että ulahdan ja avaan hieman
      suutani. Hetkessä koiran kyrvänpää on suussani, jo kosketuksesta paisuen.
      Haistan irstaan kiimaisen tuoksun ja tunnen miten sormesi liikkuvat jo arassa pillussani ja alan vaistomaisesti nuolla ja imeä kyrvänpäätä.
      Välittömästi koira alkaa työnnellä suutani vasten, tunkien kyrpäänsä aivan
      karvaista tuppeaan myöten suuhuni. Maku on hieman karvas, mutten välitä siitä tuntiessani miten sormesi uppoavat aina vain syvemmälle koiran
      märäksi nuolemaan pilluuni.
      "Nooiin, hyvä tyttö..." kuiskaat minulle
      katsellessasi irstasta näkyä. En ole uskoa sitä miten valtavaksi kyrpä suussani
      paisuu, sen muoto muuttuu suiposta ryhmyiseksi pyöreäksi sauvaksi ja pituus
      kasvaa hetki hetkeltä. Tunget lisää sormia sisääni ja huomaan hengityksestäsi miten
      näky minusta imemässä koiran ryhmyistä kyrpää kiihottaa sinua. Kun huomaat
      koiran alkavan työnnellä kiivaammin, vedät sen pannasta alas sängyltä ja annat minun hengähtää hetken.

      "No niin...käypä nyt kontillesi sänkyä vasten ja nosta perseesi oikein pystyyn", sanot hetken päästä, koiran pyrkiessä levottomana takaisin
      jalkoväliini. Olen kuin transsissa ja tottelen, käyden haluamaasi asentoon ja painaen pääni tyynyjä vasten. En näe mitä takanani tapahtuu, mutta tunnen miten sormesi ovat yht´äkkiä pillullani, levittäen viileää öljyä koko
      hävylleni sekä pilluni sisään. Luulen helpottuneena saavani kyrpäsi
      sisääni, mutta samassa vihellätkin hiljaa. Salamannopeasti koira hyppää
      selkääni ja tarraa etutassuillaan vyötäisistäni kiinni. Säikähdän toden teolla kun
      tajuan mitä on tapahtumassa ja yritän nousta, mutta olet nopeampi ja pidät
      minua voimallisesti paikallani. Yritän huutaa, mutta painat kasvoni tyynyyn
      enkä saa päästettyä ääntäkään. Kauhuissani tunnen miten koiran kalun paksu
      pää tökkii persettäni, tietä hakien. Se läähättää niskassani ja raapii
      kynsillään kylkiäni työntäessään itseään lähemmäs persettäni, tunnen miten sen karvainen vatsa painautuu selkääni. Samassa tunnen miten sen
      kyrpä löytää maaliinsa, yhdellä nopealla työnnähdyksellä se työntää
      häpyhuuleni tieltään ja tunkeutuu sisääni, valtavana ja kuumana. Kaikesta häpeästäni ja
      kauhustani huolimatta en voi olla äännähtämättä nautinnosta kun kivikova
      patukka venyttää nautinnollisesti pilluni seinämät äärimmilleen. Koira
      puskee raivokkaasti, yhä syvemmälle ja syvemmälle, niskassani hiljaa äristen
      ja selkääni kuolaten. Olet siirtynyt taakseni huomattuasi etten enää pyri pois ja katsot hypnotisoituna kuinka tulipunainen eläimen kalu uppoaa öljyttyyn pilluuni. "Kohta huomaat miksi tarvitaan öljyä", kuulen sanasi
      enkä edes ehdi miettiä niiden tarkoitusta kun tunnen äkisti viiltävää kipua
      pilluni suulla. Koira on nyt saanut tungettua koko valtavan elimensä minuun
      ja ryhtyy päättäväisesti puskemaan kyrpänsä juuressa olevaa paksuunnosta
      sisääni. Ulisen kivusta, paksuunnos on halkaisijaltaan miehen nyrkin kokoinen pallo, ja tunnen halkeavani kun se milli milliltä uppoaa
      sisuksiini. Kivun seasta tunnen miten sormesi on löytänyt klitorikseni ja
      hankaa sitä rytmikkäästi pyrkien rentouttamaan minua. Samalla valutat
      lisää öljyä koiran ja minun väliin päättäväisenä saamaan koko pyöreän lihamassan
      sisääni. Koira tekee vielä yhden raivoisan työnnön, ja samassa sen
      kyrvän solmu muljahtaa kipeästi sisääni. Haukon henkeä kun tunnen venyväni äärimmilleni. Kipu muuttuu hetkessä nautinnoksi ja silmissäni sumenee kun valtaisa kyrpä pumppaa sisälläni ja sormesi hierovat häpyäni samassa
      tahdissa. Vajoan tiedottomuuteen saadessani koko ruumistani vavisuttavan
      orgasmin, ja samalla tunnen miten koiran tulikuuma sperma syöksyy sisääni.
      Koira nytkähtelee ja urisee selässäni, kylkeni ovat ilkeitä naarmuja täynnä
      ja pilluni on kuin tulessa.

      Ikuisuudelta tuntuvan ajan kuluttua koiran kyrpä pehmenee ja se laskeutuu selästäni. Sen spermat valuvat lähes umpeen turvonneesta pillustani ja
      äskeinen orgasmi sekä kipu sykkivät vielä sisälläni. Järkytyksekseni tunnen
      äkisti miten jotain kivikovaa painuu jälleen pilluni huulille kun survot
      valtavaksi paisunutta kaluasi aukolleni. Pilluni on äärimmäisen kipeä äskeisen jälkeen, mutten kykene voimattomana estämään kun väkisin tunget
      koko kyrpäsi polttelevaan, koiran spermoja valuvaan pilluuni. Painat minua
      voimalla sänkyä vasten kun raivon vallassa panet minua, saat selvästi suurta
      nautintoa siitä miten koira on saanut turvotettua pilluni kireääkin kireämmäksi eikä kestä kauaakaan kun tunnen kyrpäsi sykähtelevän ja
      spermasi suihkuavan sisääni, sekoittuen koiran spermoihin. Vetäydyt ulos
      minusta, ja viimeisenä käskynäsi komennat koiran nuolemaan pilluni puhtaaksi
      kaikista siitä valuvista eritteistä...

      • minä

        juttu, orkut tuli lukiessa. lisää


      • animalbitch

        kiitos lisää sain sellaiset orgasmit että vieläkin tärisen himosta.....


      • k9=nam

        Kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä


      • k9=nam kirjoitti:

        Kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä

        Kiinnostaa kyllä.


    • Anni

      Aina saa fantasoida vaikka mistä, jos ei toteuta niitä. Uskokaa tai älkää mut 'sairaampiakin' löytyy...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Juum meirän vaimo on koiranainen . Se haukkuu kaikki, mutta ei postimiestä. Sen kanssa se jörnii.

    • Anonyymi

      Meillä oli keskikokoinen sekarotuinen koira.
      Vaimoni oli silloin 22v aamu seksi harrastettiin usein koira oli villi ja vaimo.
      Yleensä nuoli ekaksi naaman sit tisut ja sit ajeltua pillua.
      Klitoriksen nuoluun laitoin joskus hunajaa vaimo sai hurjia orgguja.
      Ite niminen onnistui orgguun asti joskus koska hätänen kova pumppaus keskeytyi välillä.
      Kyllä oikeesti kun tykkää nainen helpoista ja koirista niin varmaan yli puolet harrastaa niiden kanssa seksiä mutta kun se on tabu niin kielletään.
      Esim hunajan kanssa nuoletus naisilla ja miehillä yleistä. Ratsastavat naiset saa orgguja kikkaa ei tartte neuvoa.
      Ponin kullin esille otto turvallisesti
      Opitaan aika nopeesti. Ylämaan poni kuulema paras kun sillä pitkä

    • Anonyymi

      Vaimon kanssa otettiin viskiä vaimo väitti että kestää kuin mies. Illanpäälle humaltu aikalailla ja meni sänkyyn, katsoin kun yritti nousta solui lattialle menin auttamaan jäi makaamaan vatsalleen sänkyä vasten ja nukahti, menin sänkyyn ja odotin milloin nousee.
      Yöllä meidän noutaja koira tuli makkariin nuuski vaimoa joka nukuui vielä samassa asennossa koira nuoli vaimon pyllyä vaimolla oli vain yökkäri päällä, vaimo äänteli unissaan koira nuoli levitti unissaan jalkoja ja huokaili , kulta nuolet ihanasti makuuhuone oli hämärä olin kyljellään vaimo nosteli vähän päätään ja nautti koira hyppäsi ja pani vimmatusti vaimon pää npusi ktsoi minua ja yritti työntää koiraa pois seurasin silmät sirrillään vaimo heitti työntä mästä nosti lantiota ja levitti jalkoja puristi rystyset valkeana peittoa ja katsoi välillä minua makasi suu auki ja silmät isona koiran pano hidastui vaimo heilutti leviää pyllyään kuukui vaimeaa urinaa koira vain oli pillussa vaimo vapisi koira laski varmaan sisään.
      Meni aikaa kun koira nousi vaimo virkistyi ja meni vessaan pitkän pesun jälkeen tuli viereen nukahti heti. Koira nuoli vielä lattian.
      Meni joku päivä ennen kuin vaimo halusi ja takaapäin halusi kunnolla koira oli olohuoneessa ja vingahteli.
      Tiedän että vaimo antaa koirallekkin ei se minua haittaa yhtään.

    • Anonyymi

      Mun rotikka on astunut mut muutaman kerran viime kesästä lähtien...

      • Anonyymi

        Onko miten iso kalu rotikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miten iso kalu rotikalla.

        On se aikas iso. Ja paksu, melkeinpä kuin jokin makkara.
        Mutta ei silti tunnu epämiellyttävältä, päinvastoin.
        Ja annan sen olla päälläni&sisälläni vielä hyvän aikaa, kun se on turvonnut ejakuloinnin jälkeen, vaikka sen varmaan saisi jo pois aiemmin.
        Olen myös "antanut kättä" sille, eli olen käsivoimin hyväillyt sille erektion ja sitten, kun on tarpeeksi kiihottunut, niin pidän vain kädelläni sen kalusta tukevasti kiinni ja hoitaa itse nylkyttämisen. Kiihottavaa myöskin, varsinkin siinä vaiheessa, kun sen kalu nalkkiturpoaa ja sen turpoamisen tuntee kädessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se aikas iso. Ja paksu, melkeinpä kuin jokin makkara.
        Mutta ei silti tunnu epämiellyttävältä, päinvastoin.
        Ja annan sen olla päälläni&sisälläni vielä hyvän aikaa, kun se on turvonnut ejakuloinnin jälkeen, vaikka sen varmaan saisi jo pois aiemmin.
        Olen myös "antanut kättä" sille, eli olen käsivoimin hyväillyt sille erektion ja sitten, kun on tarpeeksi kiihottunut, niin pidän vain kädelläni sen kalusta tukevasti kiinni ja hoitaa itse nylkyttämisen. Kiihottavaa myöskin, varsinkin siinä vaiheessa, kun sen kalu nalkkiturpoaa ja sen turpoamisen tuntee kädessä.

        Kuullostaa ihanalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se aikas iso. Ja paksu, melkeinpä kuin jokin makkara.
        Mutta ei silti tunnu epämiellyttävältä, päinvastoin.
        Ja annan sen olla päälläni&sisälläni vielä hyvän aikaa, kun se on turvonnut ejakuloinnin jälkeen, vaikka sen varmaan saisi jo pois aiemmin.
        Olen myös "antanut kättä" sille, eli olen käsivoimin hyväillyt sille erektion ja sitten, kun on tarpeeksi kiihottunut, niin pidän vain kädelläni sen kalusta tukevasti kiinni ja hoitaa itse nylkyttämisen. Kiihottavaa myöskin, varsinkin siinä vaiheessa, kun sen kalu nalkkiturpoaa ja sen turpoamisen tuntee kädessä.

        Kiihottavaa. Mun naispuolisella tutulla myös rotikka. Ei tarvi kun silittää läheltä elintä niin tupesta tulee esiin iso punainen penis. Pitkä ja paksu, luulisin et yli 20cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa. Mun naispuolisella tutulla myös rotikka. Ei tarvi kun silittää läheltä elintä niin tupesta tulee esiin iso punainen penis. Pitkä ja paksu, luulisin et yli 20cm.

        Pitkä ja paksu on myös omallakin rotikalla, noin 20cm. Tai jotain 17-20cm arvioisin.
        Mutta hyväntuntuinen tosiaan, vaikka ensialkuun vähän pelkäsin, että on liian iso ja jotenkin "repii" mut rikki pahimmassa tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa ihanalta

        Eikä pelkästään kuullosta, vaan on sitä oikeastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä ja paksu on myös omallakin rotikalla, noin 20cm. Tai jotain 17-20cm arvioisin.
        Mutta hyväntuntuinen tosiaan, vaikka ensialkuun vähän pelkäsin, että on liian iso ja jotenkin "repii" mut rikki pahimmassa tapauksessa.

        Sitä pelkäsin itsekin alkuvaiheessa, mutta ei onneksi ole käynyt mitään vahinkoja.
        Vaikka eka kera olikin ihan sattuma, että päädyttiin panemaan. Vai pitäisikö tässä yhteydessä puhua parittelusta/astumisesta..?..
        Joogaan kotonani, useimmiten alasti ja erään kerran olin sopivasti "perse taivasta kohden" nelinkontin tekemässä erästä venytystä, kun tuli taakseni ja tutki kaiketi vähän mua ja sitten hyppäsikin päälleni ja se olikin menoa sitten.
        Säpsähdin aluksi ja kai vähän säikähdinkin, vielä kun tunsin että sohii mulkullaan mua ja tajusin, miksi. Mutta en päässyt sen otteesta irti, piti sen verran tiukasti kiinni, joten ajattelin pääseväni helpommalla, kun annan sen naida itseäni.
        Tykkäsinkin sitten koko hommasta sen verran paljon, että tosiaan ollaan naiskenneltu myöhemminkin ja homma varmaankin jatkuu.


      • Anonyymi

        Se ois kiihottava kattoa mulla yksi pari jonka nainen haluais et koira astuisi sitä.Missäpäin asut voitasko tulla kylään niin sais koiraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pelkäsin itsekin alkuvaiheessa, mutta ei onneksi ole käynyt mitään vahinkoja.
        Vaikka eka kera olikin ihan sattuma, että päädyttiin panemaan. Vai pitäisikö tässä yhteydessä puhua parittelusta/astumisesta..?..
        Joogaan kotonani, useimmiten alasti ja erään kerran olin sopivasti "perse taivasta kohden" nelinkontin tekemässä erästä venytystä, kun tuli taakseni ja tutki kaiketi vähän mua ja sitten hyppäsikin päälleni ja se olikin menoa sitten.
        Säpsähdin aluksi ja kai vähän säikähdinkin, vielä kun tunsin että sohii mulkullaan mua ja tajusin, miksi. Mutta en päässyt sen otteesta irti, piti sen verran tiukasti kiinni, joten ajattelin pääseväni helpommalla, kun annan sen naida itseäni.
        Tykkäsinkin sitten koko hommasta sen verran paljon, että tosiaan ollaan naiskenneltu myöhemminkin ja homma varmaankin jatkuu.

        Kiihottavaa Todellakin. Meillä rouva haluis myös päästä kokeilemaan tuota!! Harmi kun itsellä ei ole koiraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pelkäsin itsekin alkuvaiheessa, mutta ei onneksi ole käynyt mitään vahinkoja.
        Vaikka eka kera olikin ihan sattuma, että päädyttiin panemaan. Vai pitäisikö tässä yhteydessä puhua parittelusta/astumisesta..?..
        Joogaan kotonani, useimmiten alasti ja erään kerran olin sopivasti "perse taivasta kohden" nelinkontin tekemässä erästä venytystä, kun tuli taakseni ja tutki kaiketi vähän mua ja sitten hyppäsikin päälleni ja se olikin menoa sitten.
        Säpsähdin aluksi ja kai vähän säikähdinkin, vielä kun tunsin että sohii mulkullaan mua ja tajusin, miksi. Mutta en päässyt sen otteesta irti, piti sen verran tiukasti kiinni, joten ajattelin pääseväni helpommalla, kun annan sen naida itseäni.
        Tykkäsinkin sitten koko hommasta sen verran paljon, että tosiaan ollaan naiskenneltu myöhemminkin ja homma varmaankin jatkuu.

        Sisko ja minä rakasteltiin säännöllisesti kun asuttiin vielä kotona ja kerran siskolle kävi tuo ihan sama. Meidän sekarotuinen koira, Lupu, tuli siskoni taakse kun sisko pyllisteli olohuoneessa minulle. Me oltiin kiihottuneita ja vähän lääpitty ja suudeltu jo ja sisko oli jo sanonut että oli märkä ja valmis naimaan. Lupu haistoi siskon pillua takaapäin ja me naurettiin sille ja sisko antoi Lupun jatkaa pillun nuuhkimista. Siskolla oli vielä paksu paita ja aluspaita päällä mutta ei enää farkkuja vaan pelkät pikkuhousut. Meitä kiihotti se että Lupu oli nähnyt meidät monta kertaa ja ainoana tiesi että me naidaan. Sanoin että antaisi sen nuolaista tms. ja sisko laski pikkuhousut, ja Lupu nuuhkaisi ja sitten hyppäsi selälle ja tarrasi etutassuilla kiinni ja alkoi puskemaan takaapäin. Me naurettiin sille kun Lupu innokkaana puski, kunnes sisko sanoi että sillä seisoo ja yhtä äkkiä voihkaisi kovaa niin että selkä köyristyi ja sitten voihki lisää. Luulin että sisko sai orgasmin siitä hieronnasta mutta sisko voihki että Lupu oli mennyt sisään. Sisko yritti kiemurrella ja painaa Lupua pois päältä, mutta koira ei päästänyt irti ja muistan kun sisko lopulta paransi asentoaan notkistamalla selän ja hetken päästä koira jäi paikalleen ja sisko jäi myös paikalleen ja selitti ettei tunnu enää niin pahalta. Kun Lupu yritti päästä pois, sisko piti sitä kiinni. Me tiesimme että koira jää nalkkiin ja sisko selitti että Lupu on nalkissa hänessä. Kuulin äänestä että siskoa jännitti. Se nalkki kesti niin kauan että tuin koiraa ja siskoa pysymään siinä lattialla sopivassa asennossa ja annoin tyynyn siskolle. Me oltiin käyty lukio ja tiedettiin ettei koira saa siskoa raskaaksi, mutta kun me tajuttiin että Lupu ruikkii spermaa siinä, se ajatus kiihotti siskoa niin paljon että hän sai orgasmin sen jälkeen kun se pallukka ei enää venyttänyt liikaa. Ainakin varttitunnin jälkeen Lupu viimein siirtyi pois ja sisko tunsi että se pallukka lipsahti ulos ja näin lattialla spermalammikon ja sitten pillusta valuvaa spermaa. Sain luvan työntää siinä pilluun ja se tuntui hyvältä ja liukkaalta mutta en kauaa kestänyt ja oli pakko vetää pois ja lennätin omat spermat lattialle. Toisen kerran se tapahtui kun tultiin baarista kotiin ja meillä ei ollut viikonloppuna ketään kotona. Me oltiin käyty suihkussa ja valmistauduttu nukkumaan mutta kiimaisina ajateltiin vielä naida äidin ja iskän sängyssä. Pienessä humalassa sisko kuitenkin innostui että voisi naida Lupun kanssa kun ketään ei ollut kotona ja vähän aikaa taas kesti kunnes Lupu pääsi jyvälle ja tuikkasi sisään ja antoi tavaran tulla. Sisko oli ihan kiimaisena ja sai pari orgasmia ja lopulta kun Lupu taas pääsi irti, sain tulla Lupun paikalle ja naida hetken aikaa kunnes oma orkku tuli lattialle. Sisko teki sitä varmaan yksin muutaman kerran mutta nuo kaksi kertaa olin paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä ja paksu on myös omallakin rotikalla, noin 20cm. Tai jotain 17-20cm arvioisin.
        Mutta hyväntuntuinen tosiaan, vaikka ensialkuun vähän pelkäsin, että on liian iso ja jotenkin "repii" mut rikki pahimmassa tapauksessa.

        Eilen istuskelin sänkyni reunalla alasti, olin ollut suihkussa aiemmin.
        Rotikkani tuli luokseni ja alkoi nuuskimaan ja kuinka ollakaan, yhtäkkiä hyppäsikin ylös päälleni.
        Arvasin jo heti, mitä haluaa, joten menin selälleni sänkyyn ja vedin sen sopivaan kohtaan, siinä vaiheessa tunsinkin jo, että sillä seisoi.
        Sänkyni on onneksi aika sopivan korkuinen meidän naimista ajatellen, joten vedin sitä enemmän päälleni, kiedoin jalkani sen ympärille ja pidin siitä kiinni, että pysyy päälläni ja hitto kun se osui jo parin sohaisun jälkeen kohdalleen.
        Sain sellaista naintia rotikaltani lähetyssaarnaajassa, ettei tosikaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen istuskelin sänkyni reunalla alasti, olin ollut suihkussa aiemmin.
        Rotikkani tuli luokseni ja alkoi nuuskimaan ja kuinka ollakaan, yhtäkkiä hyppäsikin ylös päälleni.
        Arvasin jo heti, mitä haluaa, joten menin selälleni sänkyyn ja vedin sen sopivaan kohtaan, siinä vaiheessa tunsinkin jo, että sillä seisoi.
        Sänkyni on onneksi aika sopivan korkuinen meidän naimista ajatellen, joten vedin sitä enemmän päälleni, kiedoin jalkani sen ympärille ja pidin siitä kiinni, että pysyy päälläni ja hitto kun se osui jo parin sohaisun jälkeen kohdalleen.
        Sain sellaista naintia rotikaltani lähetyssaarnaajassa, ettei tosikaan..

        Voiko olla noin ihania naisia olemassa kuin sä😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla noin ihania naisia olemassa kuin sä😘

        No kaipa muutkin naiset panettaa itseään koirallaan lisäkseni, jos vaan on sopivan kokoinen koira siihen hommaan.
        Kaikki ei sitä vaan myönnä, kuten tässäkin ketjussa on ollut puhetta.
        Oli kyllä tässä tapauksessa ihan kirjaimellisestikin eläimellistä menoa.
        Nylkytti ja survoi mulkkuaan muhun ihan älyttömällä kiihkolla ja loppuvaiheessa varsinkin painoi kuonoaan mun rinnoille ja kuolasi niille ja tunsin sen raskaan hengityksenkin niillä. Tai no, puuskuttihan se kunnolla.
        Ja hitto siinä vaiheessa, kun se alkoi saamaan orkkuaan.,
        Survoi syvälle paikoilleen ja jähmettyi siinä vaiheessa, kun sen siemensyöksy alkoi.
        Alkoi sen orgasmiörinänsä samalla ja siinä vaiheessa tunsinkin jo, kun sen mulkku nytkähteli hieman sisälläni ja spermaa alkoi tulla ulos valuenkin. Ja samalla se alkoi paisumaan nalkkiin. Sen turpoaminen tuntuu oikein ihanalta, pilluakin alkaa "kiristämään" samalla.
        Tänä aamuna mua panetti ihan hitosti, mutta en oikein olisi ehtinytkään vapaapäivästä huolimatta antaa sille.
        Niinpä houkuttelin sen tyköni ja aloin hiplaamaan sen vehkeitä. Mulkun tuppea ja kiveksiä.
        Siinä vaiheessa, kun sai erektion, otin siitä tukevan otteen ja se alkoi itse ihan hillittömän nylkytyksen ja itse pidin vain kiinni.
        Välillä hyväilin sen kiveksiä takaapäin ja sitten, kun tunsin että alkaa saamaan ja sen mulkku alkoi taas paisumaan, sormetin itseäni samalla, kun se alkoi ejakuloimaan.
        Ihan hillitöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaipa muutkin naiset panettaa itseään koirallaan lisäkseni, jos vaan on sopivan kokoinen koira siihen hommaan.
        Kaikki ei sitä vaan myönnä, kuten tässäkin ketjussa on ollut puhetta.
        Oli kyllä tässä tapauksessa ihan kirjaimellisestikin eläimellistä menoa.
        Nylkytti ja survoi mulkkuaan muhun ihan älyttömällä kiihkolla ja loppuvaiheessa varsinkin painoi kuonoaan mun rinnoille ja kuolasi niille ja tunsin sen raskaan hengityksenkin niillä. Tai no, puuskuttihan se kunnolla.
        Ja hitto siinä vaiheessa, kun se alkoi saamaan orkkuaan.,
        Survoi syvälle paikoilleen ja jähmettyi siinä vaiheessa, kun sen siemensyöksy alkoi.
        Alkoi sen orgasmiörinänsä samalla ja siinä vaiheessa tunsinkin jo, kun sen mulkku nytkähteli hieman sisälläni ja spermaa alkoi tulla ulos valuenkin. Ja samalla se alkoi paisumaan nalkkiin. Sen turpoaminen tuntuu oikein ihanalta, pilluakin alkaa "kiristämään" samalla.
        Tänä aamuna mua panetti ihan hitosti, mutta en oikein olisi ehtinytkään vapaapäivästä huolimatta antaa sille.
        Niinpä houkuttelin sen tyköni ja aloin hiplaamaan sen vehkeitä. Mulkun tuppea ja kiveksiä.
        Siinä vaiheessa, kun sai erektion, otin siitä tukevan otteen ja se alkoi itse ihan hillittömän nylkytyksen ja itse pidin vain kiinni.
        Välillä hyväilin sen kiveksiä takaapäin ja sitten, kun tunsin että alkaa saamaan ja sen mulkku alkoi taas paisumaan, sormetin itseäni samalla, kun se alkoi ejakuloimaan.
        Ihan hillitöntä.

        Sä pidät kyllä karvakaveria tosi hyvänä!! Pakko lukea moneen kertaan ja runkata samalla...niin kiihottava tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaipa muutkin naiset panettaa itseään koirallaan lisäkseni, jos vaan on sopivan kokoinen koira siihen hommaan.
        Kaikki ei sitä vaan myönnä, kuten tässäkin ketjussa on ollut puhetta.
        Oli kyllä tässä tapauksessa ihan kirjaimellisestikin eläimellistä menoa.
        Nylkytti ja survoi mulkkuaan muhun ihan älyttömällä kiihkolla ja loppuvaiheessa varsinkin painoi kuonoaan mun rinnoille ja kuolasi niille ja tunsin sen raskaan hengityksenkin niillä. Tai no, puuskuttihan se kunnolla.
        Ja hitto siinä vaiheessa, kun se alkoi saamaan orkkuaan.,
        Survoi syvälle paikoilleen ja jähmettyi siinä vaiheessa, kun sen siemensyöksy alkoi.
        Alkoi sen orgasmiörinänsä samalla ja siinä vaiheessa tunsinkin jo, kun sen mulkku nytkähteli hieman sisälläni ja spermaa alkoi tulla ulos valuenkin. Ja samalla se alkoi paisumaan nalkkiin. Sen turpoaminen tuntuu oikein ihanalta, pilluakin alkaa "kiristämään" samalla.
        Tänä aamuna mua panetti ihan hitosti, mutta en oikein olisi ehtinytkään vapaapäivästä huolimatta antaa sille.
        Niinpä houkuttelin sen tyköni ja aloin hiplaamaan sen vehkeitä. Mulkun tuppea ja kiveksiä.
        Siinä vaiheessa, kun sai erektion, otin siitä tukevan otteen ja se alkoi itse ihan hillittömän nylkytyksen ja itse pidin vain kiinni.
        Välillä hyväilin sen kiveksiä takaapäin ja sitten, kun tunsin että alkaa saamaan ja sen mulkku alkoi taas paisumaan, sormetin itseäni samalla, kun se alkoi ejakuloimaan.
        Ihan hillitöntä.

        Toivottavasti saan vastaisuudessakin lukea näitä sun kokemuksia rotikan kanssa täällä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä pidät kyllä karvakaveria tosi hyvänä!! Pakko lukea moneen kertaan ja runkata samalla...niin kiihottava tarina.

        Täytyyhän sitä ja kun itsekin nautin tuosta, vaikka aluksi kyllä hävettikin ihan hitosti.
        Muistelen vieläkin mielelläni ja välillä vähän kiimasskin sitä ekaa kertaa, kun rotikkani astui mut. Kun siinähän oli vielä se yllätysefekti mukana..
        "Mitä helvettiä..??!!??.. Ai se haluaa naida mua...":) Ja se alkureaktioni, ei ja kyllä samaan aikaan ennen kuin antauduin täysillä siihen. Tietty kun vielä tajusin, etten pääse sen otteesta pois.
        Ja sen mulkun turpoaminen siemensyöksyn ohessa on hiton kiihottavaa, turpoaa se sitten mun kädessäni tai pillussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän sitä ja kun itsekin nautin tuosta, vaikka aluksi kyllä hävettikin ihan hitosti.
        Muistelen vieläkin mielelläni ja välillä vähän kiimasskin sitä ekaa kertaa, kun rotikkani astui mut. Kun siinähän oli vielä se yllätysefekti mukana..
        "Mitä helvettiä..??!!??.. Ai se haluaa naida mua...":) Ja se alkureaktioni, ei ja kyllä samaan aikaan ennen kuin antauduin täysillä siihen. Tietty kun vielä tajusin, etten pääse sen otteesta pois.
        Ja sen mulkun turpoaminen siemensyöksyn ohessa on hiton kiihottavaa, turpoaa se sitten mun kädessäni tai pillussa.

        No kyllä siinä varmaan ensin on monenlaisia fiiliksiä ennekuin uskaltaa täysillä heittäytyä siihen nautintoon. Oletko pitkään jo harrastanut kaverin kanssa?
        Tuo miten kerrot asiasta kiihottaa meikäläistäkin ihan hitosti....voin vain kuvitella miten kiihottavaa se sinusta on oikein livenä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän sitä ja kun itsekin nautin tuosta, vaikka aluksi kyllä hävettikin ihan hitosti.
        Muistelen vieläkin mielelläni ja välillä vähän kiimasskin sitä ekaa kertaa, kun rotikkani astui mut. Kun siinähän oli vielä se yllätysefekti mukana..
        "Mitä helvettiä..??!!??.. Ai se haluaa naida mua...":) Ja se alkureaktioni, ei ja kyllä samaan aikaan ennen kuin antauduin täysillä siihen. Tietty kun vielä tajusin, etten pääse sen otteesta pois.
        Ja sen mulkun turpoaminen siemensyöksyn ohessa on hiton kiihottavaa, turpoaa se sitten mun kädessäni tai pillussa.

        Onneksi on kaltaisiasi rohkeita naisia ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä siinä varmaan ensin on monenlaisia fiiliksiä ennekuin uskaltaa täysillä heittäytyä siihen nautintoon. Oletko pitkään jo harrastanut kaverin kanssa?
        Tuo miten kerrot asiasta kiihottaa meikäläistäkin ihan hitosti....voin vain kuvitella miten kiihottavaa se sinusta on oikein livenä!!

        No onhan siinä, täytyy myöntää...
        Viime kesänä astui mut ekan kerran ja tosiaan ihan puskista tuli se tilanne.
        Joogaan ja jumppaan muutenkin kotona ja melki aina alasti, ihan sillä että pääsee jumpan jälkeen vaivattomasti suoraan suihkuun.
        Niin tein silloin jotain taaksepäinvenytystä nelinkontin, eli olin perse taivasta kohden nelinkontin, kun rotikka tuli siihen pyörähtämään ja kävi samalla mun takanakin.
        Taisi se nuuhkiakin hieman ja en tiedä sitten, muistutinko jotenkin natukoiraa siinä vai tajusiko että naisen värkki on samaa touhua varten kuin koirallakin, kun kiipesikin jo mun päälleni. Eikä se ikinä ole ollut mikään hyppijä tai nylkytin muuten.
        Eka tosiaan tuli se ei hitto ei helvetti ja lopeta nyt..-reaktio, vielä kun tunsin sen seisokin itseäni vasten, kun etsi oikeaa kohtaa. Mutta kiihotuinkin samalla ja kun tajusin tosiaan, että tuskin pääsen otteesta pois, niin sain sen ajatuksen, että ehkä on parempi antaa sen naida. Ja vielä kun ajattelin, että saa hierottua kaluaan mun häpykumpua tai sisäreisiä vasten sen verran kuin mitä siemensyöksyynsä tarvitsee. Mutta osuikin sopivasti huulten väliin ja siinä vaiheesa pyllistin pidemmälle, niin se sujahtikin sisään ja rynkytys alkoikin.
        Mulla on vielä olkkarissa peiliovelliset kaapit, mistä näin myös tuota toimitusta, oli aika rivo näky sen nylkytys ja sen kalu, kun oli selvästi vielä esillä alussa ja tunsin sen jo huulilla.. Ja sitten siinä nylkyttäessä veti sitä sen verran ulos, että sivustakin näkyi sitä punaista vartta ja silti pysyi mun sisässä.
        Se oli aika mieletön tunne, kun se sai orkkunsa ja kyllähän mäkin sain samalla. Oltiin jonkunaikaa vielä siinä asennossa, kunnes sain käännyttyä sen alla selälleni ja sen turvonnut kalu alkoi tulemaan ulos musta ja jäin sitten katselemaan itseäni peilistä vielä siinä lattialla istuen. Pillunhuulet oli vieläkin turvoksissa ja ihan punaiset panon jälkeen ja sen spermaa valui vielä musta ulos niiden entisten sekaan, mitä oli valunut jo lattialle mun pillulimojeni kanssa ja kyllähän mä vielä siinäkin sormetin itselleni uuden.
        Viime kesänä tosiaan tapahtui tuo ja siitä lähtien ollaan aika säännöllisesti naitu tai sitten mä tosiaan olen antanut sen naida kättäni. Vaikka mietin sitä pitkään, että viitsinkö lähteä siihen uudestaan.. Eikä onneksi ole "seonnut" tuosta mitenkään, eli ei yritä hyppiä esim lenkillä ollessa tai muutenkaan.
        Tulee kyllä kotona luokseni ja on aika piankin valmis kaikkeen, kun houkuttelen sitä puuhiin tai sitten tulee itse tykö.
        Jos mulla on vaatteet päällä, niin on kuono mun haaroväleissä ja tönii sillä pillunkohtaa niin kauna, että hellyn sille ja aletaan. Ja jos taas olen valmiiksi alasti, joko alkamassa joogaan tai menossa suihkuun, niin tulee nuolaisemaan ja haistelemaan mun pillua saaden erektion samalla.
        Pari kertaa on tehnyt pokkana sen, kun olen ollut nelinkontin jumppa-asennossa, niin marssii mun taakseni ja hyppää suoraan mun selkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on kaltaisiasi rohkeita naisia ;)

        Turha sitä on sinänsä kainostella.
        En nyt tietenkään puhu sitä esim kavereilleni, että nain koirani kanssa, mutta en mä enää myöskään jarruttele, kun kotona on mahdollisuus peuhata koiran kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan siinä, täytyy myöntää...
        Viime kesänä astui mut ekan kerran ja tosiaan ihan puskista tuli se tilanne.
        Joogaan ja jumppaan muutenkin kotona ja melki aina alasti, ihan sillä että pääsee jumpan jälkeen vaivattomasti suoraan suihkuun.
        Niin tein silloin jotain taaksepäinvenytystä nelinkontin, eli olin perse taivasta kohden nelinkontin, kun rotikka tuli siihen pyörähtämään ja kävi samalla mun takanakin.
        Taisi se nuuhkiakin hieman ja en tiedä sitten, muistutinko jotenkin natukoiraa siinä vai tajusiko että naisen värkki on samaa touhua varten kuin koirallakin, kun kiipesikin jo mun päälleni. Eikä se ikinä ole ollut mikään hyppijä tai nylkytin muuten.
        Eka tosiaan tuli se ei hitto ei helvetti ja lopeta nyt..-reaktio, vielä kun tunsin sen seisokin itseäni vasten, kun etsi oikeaa kohtaa. Mutta kiihotuinkin samalla ja kun tajusin tosiaan, että tuskin pääsen otteesta pois, niin sain sen ajatuksen, että ehkä on parempi antaa sen naida. Ja vielä kun ajattelin, että saa hierottua kaluaan mun häpykumpua tai sisäreisiä vasten sen verran kuin mitä siemensyöksyynsä tarvitsee. Mutta osuikin sopivasti huulten väliin ja siinä vaiheesa pyllistin pidemmälle, niin se sujahtikin sisään ja rynkytys alkoikin.
        Mulla on vielä olkkarissa peiliovelliset kaapit, mistä näin myös tuota toimitusta, oli aika rivo näky sen nylkytys ja sen kalu, kun oli selvästi vielä esillä alussa ja tunsin sen jo huulilla.. Ja sitten siinä nylkyttäessä veti sitä sen verran ulos, että sivustakin näkyi sitä punaista vartta ja silti pysyi mun sisässä.
        Se oli aika mieletön tunne, kun se sai orkkunsa ja kyllähän mäkin sain samalla. Oltiin jonkunaikaa vielä siinä asennossa, kunnes sain käännyttyä sen alla selälleni ja sen turvonnut kalu alkoi tulemaan ulos musta ja jäin sitten katselemaan itseäni peilistä vielä siinä lattialla istuen. Pillunhuulet oli vieläkin turvoksissa ja ihan punaiset panon jälkeen ja sen spermaa valui vielä musta ulos niiden entisten sekaan, mitä oli valunut jo lattialle mun pillulimojeni kanssa ja kyllähän mä vielä siinäkin sormetin itselleni uuden.
        Viime kesänä tosiaan tapahtui tuo ja siitä lähtien ollaan aika säännöllisesti naitu tai sitten mä tosiaan olen antanut sen naida kättäni. Vaikka mietin sitä pitkään, että viitsinkö lähteä siihen uudestaan.. Eikä onneksi ole "seonnut" tuosta mitenkään, eli ei yritä hyppiä esim lenkillä ollessa tai muutenkaan.
        Tulee kyllä kotona luokseni ja on aika piankin valmis kaikkeen, kun houkuttelen sitä puuhiin tai sitten tulee itse tykö.
        Jos mulla on vaatteet päällä, niin on kuono mun haaroväleissä ja tönii sillä pillunkohtaa niin kauna, että hellyn sille ja aletaan. Ja jos taas olen valmiiksi alasti, joko alkamassa joogaan tai menossa suihkuun, niin tulee nuolaisemaan ja haistelemaan mun pillua saaden erektion samalla.
        Pari kertaa on tehnyt pokkana sen, kun olen ollut nelinkontin jumppa-asennossa, niin marssii mun taakseni ja hyppää suoraan mun selkään.

        Täälläkin kovettuu, kun ajattelee sitä.
        Ehkä vielä joskus pääsen tämänkaltaista katselemaan ja mahdollisesti myös liukkaillekin.
        M41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan siinä, täytyy myöntää...
        Viime kesänä astui mut ekan kerran ja tosiaan ihan puskista tuli se tilanne.
        Joogaan ja jumppaan muutenkin kotona ja melki aina alasti, ihan sillä että pääsee jumpan jälkeen vaivattomasti suoraan suihkuun.
        Niin tein silloin jotain taaksepäinvenytystä nelinkontin, eli olin perse taivasta kohden nelinkontin, kun rotikka tuli siihen pyörähtämään ja kävi samalla mun takanakin.
        Taisi se nuuhkiakin hieman ja en tiedä sitten, muistutinko jotenkin natukoiraa siinä vai tajusiko että naisen värkki on samaa touhua varten kuin koirallakin, kun kiipesikin jo mun päälleni. Eikä se ikinä ole ollut mikään hyppijä tai nylkytin muuten.
        Eka tosiaan tuli se ei hitto ei helvetti ja lopeta nyt..-reaktio, vielä kun tunsin sen seisokin itseäni vasten, kun etsi oikeaa kohtaa. Mutta kiihotuinkin samalla ja kun tajusin tosiaan, että tuskin pääsen otteesta pois, niin sain sen ajatuksen, että ehkä on parempi antaa sen naida. Ja vielä kun ajattelin, että saa hierottua kaluaan mun häpykumpua tai sisäreisiä vasten sen verran kuin mitä siemensyöksyynsä tarvitsee. Mutta osuikin sopivasti huulten väliin ja siinä vaiheesa pyllistin pidemmälle, niin se sujahtikin sisään ja rynkytys alkoikin.
        Mulla on vielä olkkarissa peiliovelliset kaapit, mistä näin myös tuota toimitusta, oli aika rivo näky sen nylkytys ja sen kalu, kun oli selvästi vielä esillä alussa ja tunsin sen jo huulilla.. Ja sitten siinä nylkyttäessä veti sitä sen verran ulos, että sivustakin näkyi sitä punaista vartta ja silti pysyi mun sisässä.
        Se oli aika mieletön tunne, kun se sai orkkunsa ja kyllähän mäkin sain samalla. Oltiin jonkunaikaa vielä siinä asennossa, kunnes sain käännyttyä sen alla selälleni ja sen turvonnut kalu alkoi tulemaan ulos musta ja jäin sitten katselemaan itseäni peilistä vielä siinä lattialla istuen. Pillunhuulet oli vieläkin turvoksissa ja ihan punaiset panon jälkeen ja sen spermaa valui vielä musta ulos niiden entisten sekaan, mitä oli valunut jo lattialle mun pillulimojeni kanssa ja kyllähän mä vielä siinäkin sormetin itselleni uuden.
        Viime kesänä tosiaan tapahtui tuo ja siitä lähtien ollaan aika säännöllisesti naitu tai sitten mä tosiaan olen antanut sen naida kättäni. Vaikka mietin sitä pitkään, että viitsinkö lähteä siihen uudestaan.. Eikä onneksi ole "seonnut" tuosta mitenkään, eli ei yritä hyppiä esim lenkillä ollessa tai muutenkaan.
        Tulee kyllä kotona luokseni ja on aika piankin valmis kaikkeen, kun houkuttelen sitä puuhiin tai sitten tulee itse tykö.
        Jos mulla on vaatteet päällä, niin on kuono mun haaroväleissä ja tönii sillä pillunkohtaa niin kauna, että hellyn sille ja aletaan. Ja jos taas olen valmiiksi alasti, joko alkamassa joogaan tai menossa suihkuun, niin tulee nuolaisemaan ja haistelemaan mun pillua saaden erektion samalla.
        Pari kertaa on tehnyt pokkana sen, kun olen ollut nelinkontin jumppa-asennossa, niin marssii mun taakseni ja hyppää suoraan mun selkään.

        Aika mieletön juttu tuo teidän tarina! Taitaa molemmat olla aika onnellisia ja tyytyväisiä tuosta tilanteesta. Se taitaa vaan siinä olla harmi että koiralta tulee kai aika nopeasti kun sisään pääsee... ja tuo on myös hyvä ettei kaveri ole kuten sanoit.. seonnut... siitä vaan malttaa sitten olla muuten nylkyttämättä ja näyttää kuitenkin hyvin selvästi milloin tahtoo hyvää😋 tuo jooga asento on varmaan karvakaverille jäänyt mieleen ekasta kerrasta että tuosta....toivottavasti jatkatte kahdestaan hyvän olon hetkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika mieletön juttu tuo teidän tarina! Taitaa molemmat olla aika onnellisia ja tyytyväisiä tuosta tilanteesta. Se taitaa vaan siinä olla harmi että koiralta tulee kai aika nopeasti kun sisään pääsee... ja tuo on myös hyvä ettei kaveri ole kuten sanoit.. seonnut... siitä vaan malttaa sitten olla muuten nylkyttämättä ja näyttää kuitenkin hyvin selvästi milloin tahtoo hyvää😋 tuo jooga asento on varmaan karvakaverille jäänyt mieleen ekasta kerrasta että tuosta....toivottavasti jatkatte kahdestaan hyvän olon hetkiä

        On tämä kiva tilanne, vaikka nyt ei ole sinänsä normaalia. Tai "normaalia".
        No joo, eihän siinä nyt mitään älyttömiä aikoja mene, kun alkaa jo roiskimaan spermojaan. Kun miehen kanssahan voi vedellä maisemareittiäkin pitkin menolle maraton-henkisesti.
        Koira kai saa mielihyvänsä muutenkin nopeammin, kuten eläimet ylipäätään, ja parittelussahan nyt kai muutenkin on pointtina van saada siemenet mahdollisimman nopeasti sinne, minne ne kuuluu. Että sen verran on eroa ihmisten väliseen seksiin, että siinä ei sinänsä ole mitään "turhaa" toimenpiteessä.
        Mutta kyllä tuo rotikkani aika hyvin kuitenkin kestää ja onhan siinä vielä ne jälkihetket, missä ehtii kyllä saamaan lisää mielihyvää. Just se valtavaksi turvonnut mulkku sisällä jne.
        Ja työntelee kyllä sellaisella tahdilla, että väkisinkin ehtii itsekin mukaan, syviä työntöjä vielä suurimmaksi osaksi ym, niin siinä nyt ainakin jonkun verran voittaa, jos itse aktin kesto vaihtelee. Ja siinä vaiheessa nykyään varsinkin olen jo itsekin niin hiton kiihottunut, kun hyppää mun selkääni ja alkaa sohimaan mulkkunsa kanssa, etten nyt sinänsä tarvitsekaan mitään pitkittelyjä sinänsä.
        Että sinänsä hyvä näin..
        Ja tuo lähetyssaarnaaja-asento sängyllä oli muuten ERITTÄIN miellyttävää myös, täytyypi yrittää, jos onnistuu myöhemminkin..
        Mutta tuo jooga-asento on varmasti sen mielessä.
        EIkä varmaan ajattele sitä minään liikuntana, vaan kutsuna astumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika mieletön juttu tuo teidän tarina! Taitaa molemmat olla aika onnellisia ja tyytyväisiä tuosta tilanteesta. Se taitaa vaan siinä olla harmi että koiralta tulee kai aika nopeasti kun sisään pääsee... ja tuo on myös hyvä ettei kaveri ole kuten sanoit.. seonnut... siitä vaan malttaa sitten olla muuten nylkyttämättä ja näyttää kuitenkin hyvin selvästi milloin tahtoo hyvää😋 tuo jooga asento on varmaan karvakaverille jäänyt mieleen ekasta kerrasta että tuosta....toivottavasti jatkatte kahdestaan hyvän olon hetkiä

        Niin ja toinenhan on tuo mun käden astuminen, mitä tykkää kanssa tehdä. Siinähän nyt ei sinänsä ole väliä, laukeaako koirani minuutissa vai viidessä.
        Nautin kyllä siitäkin, kun juuri nylkyttää mun kättä ja miten sen mulkku liikkuu työntelyjen tahtiin käteni sisällä ja silittelen toisella kädelläni sen kiveksiä.
        Mutta paras kohta mulle on se loppuvaihe siinä.
        Juuri kun köyristää selkänsä voimakkaasti tehden viimeiset työnnöt aika voimalla ja alkaa örisemään siinä vaiheessa, kun ejakulointi alkaa ja sen mulkku alkaa vielä paisumaan kädessäni tullen tosiaan ainakin melkein puolta paksummaksi entisestään.
        Se on mulle aina se tajunnanräjäyttävä orkkuhetki, kun hiplaan itselleni samalla orkun, usein multina... Tuollainen spermaa valuttava, melkeinpä uunilenkin paksuinen(tai ainakin siltä tuntuva) rotikan mulkku kivikovana kädessä ja samalla annan klitorikselleni kyytiä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja toinenhan on tuo mun käden astuminen, mitä tykkää kanssa tehdä. Siinähän nyt ei sinänsä ole väliä, laukeaako koirani minuutissa vai viidessä.
        Nautin kyllä siitäkin, kun juuri nylkyttää mun kättä ja miten sen mulkku liikkuu työntelyjen tahtiin käteni sisällä ja silittelen toisella kädelläni sen kiveksiä.
        Mutta paras kohta mulle on se loppuvaihe siinä.
        Juuri kun köyristää selkänsä voimakkaasti tehden viimeiset työnnöt aika voimalla ja alkaa örisemään siinä vaiheessa, kun ejakulointi alkaa ja sen mulkku alkaa vielä paisumaan kädessäni tullen tosiaan ainakin melkein puolta paksummaksi entisestään.
        Se on mulle aina se tajunnanräjäyttävä orkkuhetki, kun hiplaan itselleni samalla orkun, usein multina... Tuollainen spermaa valuttava, melkeinpä uunilenkin paksuinen(tai ainakin siltä tuntuva) rotikan mulkku kivikovana kädessä ja samalla annan klitorikselleni kyytiä....

        Varmaan tuokin koiran kanssa perustuu suuresti mielikuvaan ja siihen kun näkee miten koira siitä nauttii! Tuo lähetyssaarnaaja asento mielikuvana koiran kanssa on aivan upea. Toivottavasti saat senkin onnistumaan hyvin. Sulla on ainakin hyvät puitteet kun saat kahdestaan koiran kanssa puuhailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja toinenhan on tuo mun käden astuminen, mitä tykkää kanssa tehdä. Siinähän nyt ei sinänsä ole väliä, laukeaako koirani minuutissa vai viidessä.
        Nautin kyllä siitäkin, kun juuri nylkyttää mun kättä ja miten sen mulkku liikkuu työntelyjen tahtiin käteni sisällä ja silittelen toisella kädelläni sen kiveksiä.
        Mutta paras kohta mulle on se loppuvaihe siinä.
        Juuri kun köyristää selkänsä voimakkaasti tehden viimeiset työnnöt aika voimalla ja alkaa örisemään siinä vaiheessa, kun ejakulointi alkaa ja sen mulkku alkaa vielä paisumaan kädessäni tullen tosiaan ainakin melkein puolta paksummaksi entisestään.
        Se on mulle aina se tajunnanräjäyttävä orkkuhetki, kun hiplaan itselleni samalla orkun, usein multina... Tuollainen spermaa valuttava, melkeinpä uunilenkin paksuinen(tai ainakin siltä tuntuva) rotikan mulkku kivikovana kädessä ja samalla annan klitorikselleni kyytiä....

        Muuten saakos vielä myös udella minkä ikäinen oot ja minkä ikäinen rotikka sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten saakos vielä myös udella minkä ikäinen oot ja minkä ikäinen rotikka sulla on?

        Olen hieman alle kolmekymppinen ja rotikkani on noin 5v.
        Tuo lähetyssaarnaaja onnistui nyt ihan hyvin, kun kerran tehtiin siten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin kovettuu, kun ajattelee sitä.
        Ehkä vielä joskus pääsen tämänkaltaista katselemaan ja mahdollisesti myös liukkaillekin.
        M41

        Niimpä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hieman alle kolmekymppinen ja rotikkani on noin 5v.
        Tuo lähetyssaarnaaja onnistui nyt ihan hyvin, kun kerran tehtiin siten.

        Sä ootkin nuori harrastaja, ihanaa😊 sait sitten lähetyssaarnaaja asennonkin toimimaan!! Kumpi asento on enemmän sun mieleen? Taitaa molemmissa asennoissa on sitten takaapäin tai lähetyssaarnaaja omat kiihottavat puolensa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä ootkin nuori harrastaja, ihanaa😊 sait sitten lähetyssaarnaaja asennonkin toimimaan!! Kumpi asento on enemmän sun mieleen? Taitaa molemmissa asennoissa on sitten takaapäin tai lähetyssaarnaaja omat kiihottavat puolensa😉

        Olen juu, ei kaikki ole mitään "vanhoja akkoja";)
        Joo, onnistui se, vähän ehkä tuurillakin mutta kuitenkin.
        Tykkään kyllä molemmista, ovat kyllä ihan erilaiset asennot.
        Lähetyssaarnaajassa on kyllä kiva katsella sitä samalla ja pitää jalkoja sen ympärillä aktin aikana. Ja jalkoja koukistamalla saan alapäätäni vähän kireämmäksi, siinä nalkkipaisumisvaiheessa aika napsakka...
        Mutta kyllä takaapäin tulee varmaan olemaan se enemmän käytetty jatkossa.
        On kuitenkin helpompi asento ja mahtava muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juu, ei kaikki ole mitään "vanhoja akkoja";)
        Joo, onnistui se, vähän ehkä tuurillakin mutta kuitenkin.
        Tykkään kyllä molemmista, ovat kyllä ihan erilaiset asennot.
        Lähetyssaarnaajassa on kyllä kiva katsella sitä samalla ja pitää jalkoja sen ympärillä aktin aikana. Ja jalkoja koukistamalla saan alapäätäni vähän kireämmäksi, siinä nalkkipaisumisvaiheessa aika napsakka...
        Mutta kyllä takaapäin tulee varmaan olemaan se enemmän käytetty jatkossa.
        On kuitenkin helpompi asento ja mahtava muutenkin.

        Nuoret taitaa muutenkin olla tuossa asiassa avoimenpia ja kokeilunhaluisempia... aivan mieletöntä kuulla noista teidän puuhista ja päästää täällä mielikuvitus valloilleen ja kuvitella tuota puuhaa!! Miten paljon se paisumisvaiheessa oikein paisuu lisää? Mä uskon sen että takaapäin tulee varmasti olemaan se käytetympi asento, on varmaan myös koiralle parempi asento.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juu, ei kaikki ole mitään "vanhoja akkoja";)
        Joo, onnistui se, vähän ehkä tuurillakin mutta kuitenkin.
        Tykkään kyllä molemmista, ovat kyllä ihan erilaiset asennot.
        Lähetyssaarnaajassa on kyllä kiva katsella sitä samalla ja pitää jalkoja sen ympärillä aktin aikana. Ja jalkoja koukistamalla saan alapäätäni vähän kireämmäksi, siinä nalkkipaisumisvaiheessa aika napsakka...
        Mutta kyllä takaapäin tulee varmaan olemaan se enemmän käytetty jatkossa.
        On kuitenkin helpompi asento ja mahtava muutenkin.

        Oletko vallan kadonnut linjoilla kun ei ole enää tarinaa tullut?
        Trv. Mielenkiinnolla kanssasi jutellut


    • Anonyymi

      Olis todella upeaa päästä seuraamaan vierestä.
      Ehkä jopa päästä liukkaille.

      M41 Satakunta

    • Anonyymi

      Seurustelin jo iältään vanhemman naisen kanssa joka avoimesti kertoi koiran panevan häntä säännöllisesti. Sain jopa nähdä että näin tapahtui.

      • Anonyymi

        Kiimasta. Nuorena nuoletin koiralla kaluani loppuun asti M65v


      • Anonyymi

        Tällainen tuttavuus olisi todella kiimainen ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen tuttavuus olisi todella kiimainen ;)
        Pervo-mies

        Milloin tavattas M65v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tavattas M65v

        ???


    • No ei varmana kukaan kirjota ja kerro kaikille siitä jos on antanu koiralle!!

      • Anonyymi

        Ei varmaan moni sitä kerro. Luulen et moni nainen antaa ainakin nuolla. Jokunen ehkä myös antaa nousta selkään. Kädellä hyväily myös ehkä monella yleistä. Ehkäpä löytyy myös niitä jotka ottaa suuhun urokselta. Tämä on aika tabu asia mutta videoita löytyy paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan moni sitä kerro. Luulen et moni nainen antaa ainakin nuolla. Jokunen ehkä myös antaa nousta selkään. Kädellä hyväily myös ehkä monella yleistä. Ehkäpä löytyy myös niitä jotka ottaa suuhun urokselta. Tämä on aika tabu asia mutta videoita löytyy paljon.

        Luulen kans että sitä tapahtuu enemmän kui uskotaankaa mut eihän kukaan tunnusta tai mee siitä kertomaa kellekkään et on antanu koiran paneskella itteään.


      • Annu.L kirjoitti:

        Luulen kans että sitä tapahtuu enemmän kui uskotaankaa mut eihän kukaan tunnusta tai mee siitä kertomaa kellekkään et on antanu koiran paneskella itteään.

        Muistan lukeneeni jonkun keskusteluryhmän jossa oli henkilöitä jotka avoimesti kertoi kuinka seksi sujuu koiran kanssa.


      • Anonyymi
        Simo69 kirjoitti:

        Muistan lukeneeni jonkun keskusteluryhmän jossa oli henkilöitä jotka avoimesti kertoi kuinka seksi sujuu koiran kanssa.

        Haluisin kokeilla M65v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin kokeilla M65v

        Niimpä ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Annu.L kirjoitti:

        Luulen kans että sitä tapahtuu enemmän kui uskotaankaa mut eihän kukaan tunnusta tai mee siitä kertomaa kellekkään et on antanu koiran paneskella itteään.

        Kiihottavaa se on kun nainen touhuilee koiran kans. Koiran penis aika kiihottavan näköinen.


      • Anonyymi
        Annu.L kirjoitti:

        Luulen kans että sitä tapahtuu enemmän kui uskotaankaa mut eihän kukaan tunnusta tai mee siitä kertomaa kellekkään et on antanu koiran paneskella itteään.

        Kiihottavaa se on kun nainen ja koira touhuilee. Koiralla kiihottavan näköinen elin


      • Anonyymi
        Annu.L kirjoitti:

        Luulen kans että sitä tapahtuu enemmän kui uskotaankaa mut eihän kukaan tunnusta tai mee siitä kertomaa kellekkään et on antanu koiran paneskella itteään.

        Mulle voit Annu kertoa yksityisviestillä kokemuksistasi ja mieluusti tulisin yleisöksi katselemaankin touhujanne!
        Setä66


      • Anonyymi
        Annu.L kirjoitti:

        Luulen kans että sitä tapahtuu enemmän kui uskotaankaa mut eihän kukaan tunnusta tai mee siitä kertomaa kellekkään et on antanu koiran paneskella itteään.

        Ei tietenkään mene kertomaan kovin herkästi.
        Mutta uskon myöskin, että huomattavasti useampi nainen(kin) harrastaa seksiä koiran kanssa kuin mitä uskoisikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle voit Annu kertoa yksityisviestillä kokemuksistasi ja mieluusti tulisin yleisöksi katselemaankin touhujanne!
        Setä66

        Harva siihen nyt vieläpä yleisöö kehtais ottaa kattelemaan!!


      • Anonyymi
        Annu.L kirjoitti:

        Harva siihen nyt vieläpä yleisöö kehtais ottaa kattelemaan!!

        Ois tosi kiihottava katsoa kun koira työntyis naisen sisään. Vielä kun pääsis liukkaille uroksen jälkeen. Vierestä olen katsellut kun nainen hyväilee koiran isoa kalua.


      • Anonyymi
        Annu.L kirjoitti:

        Harva siihen nyt vieläpä yleisöö kehtais ottaa kattelemaan!!

        Itse naiskentelen koirani kanssa aika säännöllisesti, mutta en tosiaankaan ota siihen ketään katselemaan vierestä.
        Ihan silläkin jo, kun pilaisi tunnelman, jos joku äijän ällötys siinä mökeltäisi vieressä mulkku kourassaan ja yrittäisi päästä loppuliukkaille tai tulisi eteeni sohimaan mulkkunsa kanssa roiskimaan spermojansa mun naamalle tai yrittäisi saada mulkkunsa mun suuhun samalla, kun koirani astuu mua.
        Ei kiitos.
        Seksi miehen kanssa on sitten ihan eri juttu.


      • Anonyymi
        Simo69 kirjoitti:

        Muistan lukeneeni jonkun keskusteluryhmän jossa oli henkilöitä jotka avoimesti kertoi kuinka seksi sujuu koiran kanssa.

        Kyllä koira panee tosi hyvin.Moni mies ei pysty samaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä koira panee tosi hyvin.Moni mies ei pysty samaan.

        Onhan se ihan selväkin juttu, että koira ja mies panee ihan erilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse naiskentelen koirani kanssa aika säännöllisesti, mutta en tosiaankaan ota siihen ketään katselemaan vierestä.
        Ihan silläkin jo, kun pilaisi tunnelman, jos joku äijän ällötys siinä mökeltäisi vieressä mulkku kourassaan ja yrittäisi päästä loppuliukkaille tai tulisi eteeni sohimaan mulkkunsa kanssa roiskimaan spermojansa mun naamalle tai yrittäisi saada mulkkunsa mun suuhun samalla, kun koirani astuu mua.
        Ei kiitos.
        Seksi miehen kanssa on sitten ihan eri juttu.

        😂 juurikin mun fantasian kuvailit 😘
        -M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 juurikin mun fantasian kuvailit 😘
        -M51

        No.. Saat toteuttaa fantasiasi jonkun muun kanssa.
        Ehkä joku nainen koiransa kanssa ottaa sinut kolmanneksi mukaan joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 juurikin mun fantasian kuvailit 😘
        -M51

        Itse en tosiaan halua kolmatta mukaan silloin, kun touhuan koiran kanssa jotain. Ei ole vain mun juttuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No.. Saat toteuttaa fantasiasi jonkun muun kanssa.
        Ehkä joku nainen koiransa kanssa ottaa sinut kolmanneksi mukaan joskus.

        Olisihan se erittäin kiihottavaa
        -M51


    • Anonyymi

      Sairasta, mutta jotenkin kiihottava ajatus,että sais kattella kun koira nuolee pillua

    • Todella kiihottavaa päästää uros selkään

      • Anonyymi

        Varmaankin olis M65v


    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten puhuin puhelimessa aika pervon kaverin kanssa. Pani itse hevosta ja vaimo kuulemma säännöllisesti heidän koiraa. Harmi, että puhelin hajosi ja hukkasin numeron....

    • Anonyymi

      Uros nuolee naiselleni orgasmin kun olen lauennut sisään. Samalla suutelen ja hyväilen naistani sekä imen nännejä. Naiseni lauettua olen taas kovana valmiina työntymään sisään. Kiihottavaa olisi nähdä kun uros nousee selkään ja työntyy sisään 20cm elimellä ja pallukka paisuu pillussa.

    • Anonyymi

      Aikoinaan opiskeluaikana meillä oli opettajana eräs vanhapiika, jolla koira Musti. Musti oli kova poika nylkyttämään vieraiden jalkoihin ja muutamat opiskelukaverit kertoi, että tuo Musti tyydytti tuota vanhapiika opettajaa, kun he olivat ikkunasta katselleet. Nämä mimmikaverit asui tuon opettajan naapurissa ja heidän asunnoltaan oli näkymät muutamien opettajien rivitaloon siinä vieressä.
      Nämä samat mimmit kertoi, että myös rehtorin asunnolla oli joskus aika villit eroottiset sessiot, mutta ne vain perinteiset mies-nainen kuvioilla, kun he olivat sinnekin asunnolle nähneet.
      Nuo opettajat ei vissiin hiffaneet, että sieltä mimmien asunnosta näki sinne rivitalolle hyvin. Jos nykyään olisi tuollainen, niin varmaan olisi nähty kännyköillä kuvattuja videoita. Siihen aikaan ei ollut paljon edes kameroita opiskelijoilla, mutta yhden kuvan kaverit otti ikkunan takaa salaa, kun tuttu baarinpitäjä pani yhtä opistolaista pelkkä lippalakki päässä.

    • Anonyymi

      Meillä oli nuori koira sekarotuinen susi ja karhukoira joskus 80luvulla.
      Oltiin oltu muutamia kuukausia naimisissa kun Johanna kertoi että aamulla koira oli tullut sänkyyn ja nuollut rintoja.
      No siinä samalla koira nousi rappuja makkariin ja siinä alkoi.
      Vaimo nautti kun koira nuoli kaulat tisut kun kokeilin miten liukasta oli se aivan valui.
      Samalla kun koira nuoli niin nylkytti yritin suojella ettei villi raapisi. Sit laitoin pompin nuolu ja vaimo sai ekakerran. Sit otin koiran 10senttisen esille nostin vaimon jalkoja koiran kalu alkoi tökkiä klitoris ta ja upposi huulille välillä.
      Kerran koiralta upposi syvään ja innostuneena koira panna kuin mies. Vaimo huusi eeii ooiiivvoooi ihanaa ja räjähti sellaiseen orkku äun etten ollut nähnyt.. Kirkasta nestettä valui lakanoille kun koira kymmenen minuutin päästä pukilta nousi.
      Hurjan liukas oli pimppi kun oman kalu i painoin.. Kaksi kertaa samalla varvilla laskin omani sekaan kunne nousin pukilta.. Ennen en ole nähnyt miten korkealle vaimoni pi pimppi turposi kun sai.
      Sinä kesänä paljon harrastettiin.
      Sama laisen orkun sai kun luontaishoitaja antoi kämmenillään energiaa silloin kanssa orkku oli hurja. Muutamalla hierojalla sai mut ei noin kovaa..
      Tälläistä todellinen koira seksi on..

      • Anonyymi

        Toden tuntuinen kertomus.
        Tuo pimpin turpoaminen ja ja kun kiimasta nousee koholle on joskus pari kolme senttiä. Se on nähty.
        Yks hieroja itäsuomessa kertoi erään naisen kanssa hieronta suhde vaihtunut öljy hieronta seksi suhteeksi niin oli nähnyt hurjan orgun aina nostavan pimppiä. Joskus sauva näytöksin tehnyt niin vibra nostaa tosi palloksi. Tää hieroja kyllä miehenkin nosti kiimaan.


      • Anonyymi

        Kandee lukea teksti läpi ennen kuin lähettää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kandee lukea teksti läpi ennen kuin lähettää...

        Juu kaikilla ei lukutaitoa eikä naida osaa kun pitää koiralla hoitaa ja hierojilla.... Oisko savolainen.. ☺️


    • Anonyymi

      Olemme N24 ja N20 pariskunta. Meillä oli hoidossa saksanpaimenkoira kaksi viikkoa. Sen emäntä on opettanut sille temppuja. Saimme nussia ja imeä ihanaa isoa koiran kyrpää. On ihana tunne kun iso kyrpä uppoaa kokonaan tyveä myöten pilluun. Kyrpä turpoaa pillussa ja on ihanan kuuma kun spermat leviävät pillun sisään. Tämä tunne pitää kaikkien naisten kokea🥰

      • Anonyymi

        Juu saksapaimen koiralla 4settiä ohut☺️


      • Anonyymi

        Se tuntuu hyvältä ja vielä, kun uros nylkyttää niin himokkaalla vauhdilla.
        Ja loppuvaiheessa tiukentaa tassujensa otetta lantioilla, työntyy syvemmälle ja alkaa örisemään, kun alkaa laukeamaan. Ja sen mulkun turpoaminen, itse ainakin saan viimeistään siinä vaiheessa orkun. Vielä kun kuuntelen uroskoirani örinää ja tunnen, kuinka kuolaa päälleni samalla, kun antaa siementensä lentää sisään.


    • Anonyymi

      Pidettiin vaimon kanssa kiva ilta syötiin ja juotiin käytiin saunassa istuttiin pyyhe päällä sohvalla vaimo alkoi humaltua reilusti, Laskin pyyhkeen vaimolta alas imin aika kookkaita rintoja nännit oli pitkät tapit meidän kora tuli hästäämään meidän väliin, imin rintaa koira nuoli toista vaimo kikatti kasi siinä oikein urosta, hieroin pillua alkoi olla tosi märkä kaadoin vähän olutta rinnoille koira lipsutti kielellään rinto työnsin vaimon istulleen sohvan viereen koira nuoli rintoja vaimolta lähti pyyhe pois kaadoin vatsalle olutta pidin varsin vaimon käsiä ylhäällä koira lipitti kaljaa kaadoin lisää koiran nuollessa se mani alemmas vaimon jalat sätki sitä pois.
      Oton jaloilla vaimon jalat kiinni leviälle ja pidin käsistä, koira nuoli jo pillua vaimo esteli , koira meni maaten ja nuoli vaimon estely väheni katsoi ylös se nuolee ihanasti vedin vaimon haarojen väliin vaimo huokaili sen kieli menee syvälle hieroin rintoja koiran nuollessa.
      Vaimo kääntyi väkisin ja tarttui kaluun oli kontallaan nauroi humalassa saan minäkin imeä koira nuoli takaa näin että kohta hyppää koira nousi ja sohi vaimo katsoi minua sanoin antaa sekin vähän kosketella vaimo nauroi kun koira kierteli ja hyppi koira rauhottui ja oli takana nousi ja sai sisään pidin vaimon olkapäitä jalkoja vasten kun kiljahti heilutti pyllyään koira pysy sisässä piti kalusta kiinni ja katsoi ihan tosi se nai ja sillä kasvaa tosi nopeaan vaimon pääoli jalkaa vasten huokaili se ruiskii apua koko ajan helvetti se kasvaa vielä vaimo nuoli kalua ja ulisi koira rauhottu vaimo alkoi imemään sitten kiljui orgasmissaan se halkaisee ruiskii rajusti koira oli aika pitkään selässä sitten sai irti.
      Vaimo katsoi voi luoja onko Penillä noin iso tuntuikin se siltä. Menin vaimon taakse olihan liukas vaimo ulisi ja koira nuoli lattiaa ja minun palleja sain kyllä voimakkaimman orgasmin mitä koskaan.

      Aamulla olin ylhäällä ja käytin koiraa ulkona, meinin makuuhuoneeseen nostin vaimon peittoa ja usutin koiran peiton alle, meni jonkin aikaa vaimo huuteli minua en vastannut, kuulin kun puhui sille et sais noin kohta kuului luoja kun osaat nuolla huudahteli oikeasti kiimasta ja sai orgasmin. Kuulin että nousee menin pesuhuoneeseen kerkisin riisua, sanoin tule suihkuun vaomi antoi heti seinää etuperin sitten kääntyi hieroin pyllyä ei haitannut antoi vaan panna kunnolla.
      Se oli ensi kokemus koiran kanssa, eikä jää viimmeiseksi.

      • Anonyymi

        Kerro lisää, mutta opettele sitä ennen kirjoittamaan.


      • Anonyymi

        Ihan kiva tarina, mutta olisi ollut vielä kivempi paremmin kirjoitettuna.


    • Anonyymi

      Olisko innokkaita kirjoittajia vielä kuulolla?

      • Anonyymi

        Olen kova ulkoilemaan, mieheni halusi minulle lenkki kaverin ja turvaksi kun itse kulkee komenuksella. Katselin ilmoituksia kuvassa oli pystykorvan näköinen mutta isompi koira mieheni sanoi se on sekarotuinen pystykorvaa ja noutajaa otettiin yhteyttä ilmoittajaan, noin vuoden ikäinen koira oli jo meillä viikko siitä.
        Koiraa oli jo koulutettu kulki vieressä ja oli sisällä rauhallinen. Oli ollut meillä jo kuukausia kun oltiin koiran kanssa kahdestaan käytiin pitkä lenkki metsässä. Vein sen heti pesuhuoneeseen ja menin alasti itse sinne että koiran pesun jälkeen käyn suihkussa.
        Istuin penkillä ja pesin koiraa oli aika multanen,
        Kun pesin vatsan alta koira koukisti selkää laskin lämmintä vettä ja pesin käsi kosketti kalua se oli pitkästi esillä ja punainen. Nauroin sille ja rapsuttelin molemmilla käsillä, vai kalua esittelet koira nuoli vettä polvista nopeaa tahtia rapsuttelin sitä ja annoin nuolla.
        Koira työnsi kuonoa kunnolla jalkojen väliin ja nuolasi nostin sen päätä ja kielsin ei sinne saa ja silittelin nännit reakoi nuolaisuun kuin koira olisi ymmärtänyt se maisteli nänniä nuoli nopeaan annoin nuolla molempia nännejä tunsin että kostun ja kunnolla.
        Koira nuoli myös vatsaa annoin sen mennä alemmas kuomo työntyi kunnolla pillua vasten ja se nuoli ihanasti ja vinkui näin punaisen kalun oli kuin käristemakkara sen kokoinen.
        annoin nuolla ja yritin kosketella kalua kun sain kiinni se heti alkoi panna kättä ja nousi penkkiä vasten käpälät minun sivuilla käsi oli vielä kalussa kun nylkytti vatsan päälle lensi spermaa heti aika paljon. Työnsin koiran pois ja viruttelin sen ja käskin pois huoneesta.
        Pesin itseäni pakko oli hieroa pillua se oli ihan märkä, viruttelin itseni ja lähdin pois.
        Koira makasi ihan oven takana ja seurasi keittiöön. Tein kaakaon ja leipää, katselin kun koira liikkui huoneessa naurahdin on siinä vahti.
        Istuin ja luin lehteä koira lipasi polvea katsoin als koira työnsi kuonon heti pilluun ja alkoi lipsuttamaan katsoin että kukaan ei ole ikkunassa ja levitin jalkoja silloin koira nuoli ensimmäisen orgasmin vapisin pitkään ennen kuin nousin.
        Koira ei hyppinyt vasten kun se nousi ja tuli kohti käskin paikalleen ja maahan.
        Opetin koiraa monena päivänä, kuljin alasti käskin koiran aina pois paikalleen ja makuulle, kun halusin että nuolee käskin paikalle ja pois.
        Olin ollut jo toista viikkoa yksin ja join illalla viiniä, jostakin syystä lattialla oli peitto jolla makasin pään alla kaksi tyynyt ja katsoin televisiota, koira tuli viereen makaamaan oikeastaan kanaloon.
        Koira nosti päätään ja nuolasi nänniä katsoin koiraa ja annoin nuolla pian se nousi seisomaan ja nuoli vähän joka paikasta ja keskittyi pilluun nostin jalat koukkuun ja työnnin tyynyt pyllyn alle katsoin koiran kalua se oli taas pitkällä ohasin vähän että seisoo jalkojen välissä laitoin pillun limaa vatsalle koira nuoli heti laitoin ylemmäb nuoli heti.
        Koira laskeutu vatsaa vasten karkea karva tuntui ihanalta silittelin kupeita tunsin kalun koskettelevan koira nuoli rintoja nostelin pyllyä. oiiih se kävi jo huulilla annoin se hakea.
        Kalu sattui reikään jalat alko liikkua nopeaan otin niistä kiinni älä raavi, samalla kalu painui kokonaan tuntui ihanalta annoin panna ja se ruikki heti sisään.
        Kalun puutteessa annoi panna kiljuin kun ja vinguin kuin narttu kalu oli ihana kohta painoi kunnolla pillua se kasvoi ja kasvoi silmät kiinni odotin vähän peloissaan koira rauhoittui tunsin valtavan kalun sisässäni heitin pelkäämästä painelin koiraa sain orgasmin ja pano vain jatkui sain toisen koira sykki sisällä ja alkoi laskemaan kunnolla siisään ja sitä tuli keinuin pitkään koirassa kiinni kun se alkoi lopulta nousta kävi kipeää kun nousi näin kuinka valtava se oli. Koira siirtyi omaan paikkaan makamaan ja nuolemaan.
        Minulla meni se peitto roskiin seuraavana päivänä. Luin monta iltaa mitä tauteja saa koirasta ja onko vaarallista antaa sille, en löytänyt mitään ihmeellitä asiaa.
        Mieheni tuli ja raksteltiin viikonloppu, ensimmäinen viikko sitten meni normaalisti seuraavalla viiikolla antauduin se nai illasta aamuun kolmesti ja pitkään.
        Se ei hypi milloin sattuu vasten, vain kun käsken. Usein vain annan nuolla ja sen se osaa ja haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kova ulkoilemaan, mieheni halusi minulle lenkki kaverin ja turvaksi kun itse kulkee komenuksella. Katselin ilmoituksia kuvassa oli pystykorvan näköinen mutta isompi koira mieheni sanoi se on sekarotuinen pystykorvaa ja noutajaa otettiin yhteyttä ilmoittajaan, noin vuoden ikäinen koira oli jo meillä viikko siitä.
        Koiraa oli jo koulutettu kulki vieressä ja oli sisällä rauhallinen. Oli ollut meillä jo kuukausia kun oltiin koiran kanssa kahdestaan käytiin pitkä lenkki metsässä. Vein sen heti pesuhuoneeseen ja menin alasti itse sinne että koiran pesun jälkeen käyn suihkussa.
        Istuin penkillä ja pesin koiraa oli aika multanen,
        Kun pesin vatsan alta koira koukisti selkää laskin lämmintä vettä ja pesin käsi kosketti kalua se oli pitkästi esillä ja punainen. Nauroin sille ja rapsuttelin molemmilla käsillä, vai kalua esittelet koira nuoli vettä polvista nopeaa tahtia rapsuttelin sitä ja annoin nuolla.
        Koira työnsi kuonoa kunnolla jalkojen väliin ja nuolasi nostin sen päätä ja kielsin ei sinne saa ja silittelin nännit reakoi nuolaisuun kuin koira olisi ymmärtänyt se maisteli nänniä nuoli nopeaan annoin nuolla molempia nännejä tunsin että kostun ja kunnolla.
        Koira nuoli myös vatsaa annoin sen mennä alemmas kuomo työntyi kunnolla pillua vasten ja se nuoli ihanasti ja vinkui näin punaisen kalun oli kuin käristemakkara sen kokoinen.
        annoin nuolla ja yritin kosketella kalua kun sain kiinni se heti alkoi panna kättä ja nousi penkkiä vasten käpälät minun sivuilla käsi oli vielä kalussa kun nylkytti vatsan päälle lensi spermaa heti aika paljon. Työnsin koiran pois ja viruttelin sen ja käskin pois huoneesta.
        Pesin itseäni pakko oli hieroa pillua se oli ihan märkä, viruttelin itseni ja lähdin pois.
        Koira makasi ihan oven takana ja seurasi keittiöön. Tein kaakaon ja leipää, katselin kun koira liikkui huoneessa naurahdin on siinä vahti.
        Istuin ja luin lehteä koira lipasi polvea katsoin als koira työnsi kuonon heti pilluun ja alkoi lipsuttamaan katsoin että kukaan ei ole ikkunassa ja levitin jalkoja silloin koira nuoli ensimmäisen orgasmin vapisin pitkään ennen kuin nousin.
        Koira ei hyppinyt vasten kun se nousi ja tuli kohti käskin paikalleen ja maahan.
        Opetin koiraa monena päivänä, kuljin alasti käskin koiran aina pois paikalleen ja makuulle, kun halusin että nuolee käskin paikalle ja pois.
        Olin ollut jo toista viikkoa yksin ja join illalla viiniä, jostakin syystä lattialla oli peitto jolla makasin pään alla kaksi tyynyt ja katsoin televisiota, koira tuli viereen makaamaan oikeastaan kanaloon.
        Koira nosti päätään ja nuolasi nänniä katsoin koiraa ja annoin nuolla pian se nousi seisomaan ja nuoli vähän joka paikasta ja keskittyi pilluun nostin jalat koukkuun ja työnnin tyynyt pyllyn alle katsoin koiran kalua se oli taas pitkällä ohasin vähän että seisoo jalkojen välissä laitoin pillun limaa vatsalle koira nuoli heti laitoin ylemmäb nuoli heti.
        Koira laskeutu vatsaa vasten karkea karva tuntui ihanalta silittelin kupeita tunsin kalun koskettelevan koira nuoli rintoja nostelin pyllyä. oiiih se kävi jo huulilla annoin se hakea.
        Kalu sattui reikään jalat alko liikkua nopeaan otin niistä kiinni älä raavi, samalla kalu painui kokonaan tuntui ihanalta annoin panna ja se ruikki heti sisään.
        Kalun puutteessa annoi panna kiljuin kun ja vinguin kuin narttu kalu oli ihana kohta painoi kunnolla pillua se kasvoi ja kasvoi silmät kiinni odotin vähän peloissaan koira rauhoittui tunsin valtavan kalun sisässäni heitin pelkäämästä painelin koiraa sain orgasmin ja pano vain jatkui sain toisen koira sykki sisällä ja alkoi laskemaan kunnolla siisään ja sitä tuli keinuin pitkään koirassa kiinni kun se alkoi lopulta nousta kävi kipeää kun nousi näin kuinka valtava se oli. Koira siirtyi omaan paikkaan makamaan ja nuolemaan.
        Minulla meni se peitto roskiin seuraavana päivänä. Luin monta iltaa mitä tauteja saa koirasta ja onko vaarallista antaa sille, en löytänyt mitään ihmeellitä asiaa.
        Mieheni tuli ja raksteltiin viikonloppu, ensimmäinen viikko sitten meni normaalisti seuraavalla viiikolla antauduin se nai illasta aamuun kolmesti ja pitkään.
        Se ei hypi milloin sattuu vasten, vain kun käsken. Usein vain annan nuolla ja sen se osaa ja haluaa.

        Ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kova ulkoilemaan, mieheni halusi minulle lenkki kaverin ja turvaksi kun itse kulkee komenuksella. Katselin ilmoituksia kuvassa oli pystykorvan näköinen mutta isompi koira mieheni sanoi se on sekarotuinen pystykorvaa ja noutajaa otettiin yhteyttä ilmoittajaan, noin vuoden ikäinen koira oli jo meillä viikko siitä.
        Koiraa oli jo koulutettu kulki vieressä ja oli sisällä rauhallinen. Oli ollut meillä jo kuukausia kun oltiin koiran kanssa kahdestaan käytiin pitkä lenkki metsässä. Vein sen heti pesuhuoneeseen ja menin alasti itse sinne että koiran pesun jälkeen käyn suihkussa.
        Istuin penkillä ja pesin koiraa oli aika multanen,
        Kun pesin vatsan alta koira koukisti selkää laskin lämmintä vettä ja pesin käsi kosketti kalua se oli pitkästi esillä ja punainen. Nauroin sille ja rapsuttelin molemmilla käsillä, vai kalua esittelet koira nuoli vettä polvista nopeaa tahtia rapsuttelin sitä ja annoin nuolla.
        Koira työnsi kuonoa kunnolla jalkojen väliin ja nuolasi nostin sen päätä ja kielsin ei sinne saa ja silittelin nännit reakoi nuolaisuun kuin koira olisi ymmärtänyt se maisteli nänniä nuoli nopeaan annoin nuolla molempia nännejä tunsin että kostun ja kunnolla.
        Koira nuoli myös vatsaa annoin sen mennä alemmas kuomo työntyi kunnolla pillua vasten ja se nuoli ihanasti ja vinkui näin punaisen kalun oli kuin käristemakkara sen kokoinen.
        annoin nuolla ja yritin kosketella kalua kun sain kiinni se heti alkoi panna kättä ja nousi penkkiä vasten käpälät minun sivuilla käsi oli vielä kalussa kun nylkytti vatsan päälle lensi spermaa heti aika paljon. Työnsin koiran pois ja viruttelin sen ja käskin pois huoneesta.
        Pesin itseäni pakko oli hieroa pillua se oli ihan märkä, viruttelin itseni ja lähdin pois.
        Koira makasi ihan oven takana ja seurasi keittiöön. Tein kaakaon ja leipää, katselin kun koira liikkui huoneessa naurahdin on siinä vahti.
        Istuin ja luin lehteä koira lipasi polvea katsoin als koira työnsi kuonon heti pilluun ja alkoi lipsuttamaan katsoin että kukaan ei ole ikkunassa ja levitin jalkoja silloin koira nuoli ensimmäisen orgasmin vapisin pitkään ennen kuin nousin.
        Koira ei hyppinyt vasten kun se nousi ja tuli kohti käskin paikalleen ja maahan.
        Opetin koiraa monena päivänä, kuljin alasti käskin koiran aina pois paikalleen ja makuulle, kun halusin että nuolee käskin paikalle ja pois.
        Olin ollut jo toista viikkoa yksin ja join illalla viiniä, jostakin syystä lattialla oli peitto jolla makasin pään alla kaksi tyynyt ja katsoin televisiota, koira tuli viereen makaamaan oikeastaan kanaloon.
        Koira nosti päätään ja nuolasi nänniä katsoin koiraa ja annoin nuolla pian se nousi seisomaan ja nuoli vähän joka paikasta ja keskittyi pilluun nostin jalat koukkuun ja työnnin tyynyt pyllyn alle katsoin koiran kalua se oli taas pitkällä ohasin vähän että seisoo jalkojen välissä laitoin pillun limaa vatsalle koira nuoli heti laitoin ylemmäb nuoli heti.
        Koira laskeutu vatsaa vasten karkea karva tuntui ihanalta silittelin kupeita tunsin kalun koskettelevan koira nuoli rintoja nostelin pyllyä. oiiih se kävi jo huulilla annoin se hakea.
        Kalu sattui reikään jalat alko liikkua nopeaan otin niistä kiinni älä raavi, samalla kalu painui kokonaan tuntui ihanalta annoin panna ja se ruikki heti sisään.
        Kalun puutteessa annoi panna kiljuin kun ja vinguin kuin narttu kalu oli ihana kohta painoi kunnolla pillua se kasvoi ja kasvoi silmät kiinni odotin vähän peloissaan koira rauhoittui tunsin valtavan kalun sisässäni heitin pelkäämästä painelin koiraa sain orgasmin ja pano vain jatkui sain toisen koira sykki sisällä ja alkoi laskemaan kunnolla siisään ja sitä tuli keinuin pitkään koirassa kiinni kun se alkoi lopulta nousta kävi kipeää kun nousi näin kuinka valtava se oli. Koira siirtyi omaan paikkaan makamaan ja nuolemaan.
        Minulla meni se peitto roskiin seuraavana päivänä. Luin monta iltaa mitä tauteja saa koirasta ja onko vaarallista antaa sille, en löytänyt mitään ihmeellitä asiaa.
        Mieheni tuli ja raksteltiin viikonloppu, ensimmäinen viikko sitten meni normaalisti seuraavalla viiikolla antauduin se nai illasta aamuun kolmesti ja pitkään.
        Se ei hypi milloin sattuu vasten, vain kun käsken. Usein vain annan nuolla ja sen se osaa ja haluaa.

        Täytyykin kokeilla noin rotikkani kanssa, että nousee päälleni siten, että nai mun kättäni ja ruikkii spermat päälleni...
        Tähän asti ollaan tehty niin, että istun sohvalla ja se on edessäni kylki minuun päin ja pidän kädelläni sen mulkusta kiinni ja nylkyttää siinä itse hommat loppuun.
        Muuten aina nai mua ja päästää mällinsä sisääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykin kokeilla noin rotikkani kanssa, että nousee päälleni siten, että nai mun kättäni ja ruikkii spermat päälleni...
        Tähän asti ollaan tehty niin, että istun sohvalla ja se on edessäni kylki minuun päin ja pidän kädelläni sen mulkusta kiinni ja nylkyttää siinä itse hommat loppuun.
        Muuten aina nai mua ja päästää mällinsä sisääni.

        Pistä rotikka selälleen maaten ja käy ratsastamaan sen ison kalun päälle. Saat itse määrätä tahdin ja niin pitkään panoa kun itse tahdot. Koirallahan ei seisokki laske keskenkaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä rotikka selälleen maaten ja käy ratsastamaan sen ison kalun päälle. Saat itse määrätä tahdin ja niin pitkään panoa kun itse tahdot. Koirallahan ei seisokki laske keskenkaiken.

        Tokkopa noin onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkopa noin onnistuu.

        Onnistuu yllättävän hyvin kunhan koira on sopivan rauhallinen. Jos antaa koiran kiivetä selkään niin se on sellainen pikapano vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu yllättävän hyvin kunhan koira on sopivan rauhallinen. Jos antaa koiran kiivetä selkään niin se on sellainen pikapano vain.

        Onnistuu se toki. Tuossa asennennossa ei pallukka ilmeisesti mene pilluun. En ainakaan ole nähnyt menevän. Naisen ratsastaessa molemmat nauttii pitkään.


    • Anonyymi

      Naapurin naisella kaksi koiraa käy kusettaa meidän tontilla, sanomistahan siitä tuli loppui kusetus. Kuinka ollakkaan siirtyi kusettaa seuraavan naapurin tontille. Ps. Tykkäsitkö nyt käyt vaan runkkaamaan.🤪😜

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aikille, jotk­­­a haluav­­­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://aramglobal.com/H/M6c1H3

    Ketjusta on poistettu 177 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe