Ostan vaimolle huomenlahjaksi

kuukautiskupin!

Mitäs ootte mieltä?

16

6070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koralli

      Se on ainakin hyvä lahja joka tulee käytettyä. Mulla on kokemusta sellaisesta ja toimii hyvin.

      Yleensähän pitäis ostaa joku koru vaikka. Itse olen nähnyt sellaisen kultaisen kaulakorun onnenapilan, tosi pienen, ei mitään kohokuvioita vaan sileästä laatasta tehdyn. Oli tosi kaunis sellaisen nuoren pienen naisen kaulassa. Tietenkin en osaa yhtään sanoa, minkä ikäinen oma naisesi on?

      Jotkin vaaleanpunaiset tai vaaleansiniset timanttikorvakorut olis kans ihanat? Sormusten ja kaikkien korujen ostaminen on aika tyylitietoista hommaa ja vaikeeta?

      • ent. eelia-76

        Joo, kuukuppi on hyvä. Itse olen ajatellut sellaisen kokeilemista, arkailen vaan vielä.. Sehän olisikin erityisen arvostettava ele mieheltä hankkia sellainen. Hei, edellinen kirjoittaja, oletko tykännyt siitä? Osasitko heti purkaa paineen sieltä poistettaessa vai kärsitkö?
        Lisänä voisin huolia timantillisen napakorun, vaikka.


      • D1LD0

        DILDOT RULAA


    • tyhmeliini:(

      Mikä se sellainen on? En ole koskaan kuullutkaan. Anteeksi tietämättömyyteni. :(

      • Ninnuli

        No jos olet tyhmä, et ole ainoa. En ollut minäkään koskaan kuullut moisesta! Netistä löytyy tietoa kun laitat Googleen hauksi. Mutta lyhyesti sanottuna ja netistä poimittuna kuppi on luonnonkumista tai silikonista valmistettu pieni kuppi, joka laitetaan kuukautisten ajaksi emättimeen. Vuoto kerääntyy kuppiin, joka tyhjennetään tarvittaessa. On niin kuin esim. ekologinen vaihtoehto.

        Mutta että lahjaksi...? No on ainakin käyttöä, jos sellaisesta pitää.


    • syyskuun morsian

      Minä en kovin ilahtuisi, jos tuollaisen huomenlahjan saisin. Ennemmin vaikka villahousut. Kuukautiset on luonnollinen asia, mutta ei yleensä kovin kiva juttu vaan pakollinen kärsimys joka ikinen kk. Miksi siitä pitäisi muistuttaa hääyön jälkeisenä aamunakin...

      Oikeasti, joku koru tai kirja tai arvoesine olisi mukavampi juttu.

      • -anna-

        Joo, en minäkään tuollaisesta kyllä tykkäisi...ostan nuo "välineet" mieluiten ihan itse, vaikka ei ne mitään "näistä ei puhuta" -asioita kotonamme olekaan...

        Mielikuvitukselle tilaa.


      • syysrouva
        -anna- kirjoitti:

        Joo, en minäkään tuollaisesta kyllä tykkäisi...ostan nuo "välineet" mieluiten ihan itse, vaikka ei ne mitään "näistä ei puhuta" -asioita kotonamme olekaan...

        Mielikuvitukselle tilaa.

        Varmaankin kysyjä on tietoinen tulevan vaimonsa lahjamieltymyksistä, että siitä vaan ostamaan!

        Kuitenkaan en pelkkään kuppiin ihan luottaisi, vaan kannattaisi lisäksi antaa jotain vähän "romanttisempaa", oli se sitten leffalippu, jalkahoito tai korvakorut, mikä vaimon mieltymyksiin nyt sattuu sopimaan. Lisäksi jos tuleva aviomies voi joutua "huonoon valoon", kun morsian hehkuttaa kavereilleen ja sukulaisilleen saamastaan huomenlahjasta... (kaikkiahan ei tietystikään muiden mielipiteet hetkauta...)


      • ...

        Ehdottoman samaa mieltä!


    • ...

      Kyllä sun kannattaa keksiä joku muu huomenlahja.
      Minä en ainakaan arvostaisi yhtään.

    • huh huh

      ... kauhia lahja..ei sitä nyt mitä vaan voi antaa vaikka jo naimisis oliskin! En tahtois ainakaan riidellä heti "ekana aamuna"

    • Albus

      Juu, itsekkin voisin olla hiukka pettynyt kuukuppiin, vaikka sen hankkimista olenkin harkinnut... joku ylellinen kello olisi aika ihana tai sitten jotkut kauniit timatti korvanapit :D

    • Albus

      Niin ja eikö siinä ollut vielä jotain koko vaihtoehtojakin siinä kuukupissa... et sit ei ainakaan ole onni myötä jos menet ostaan väärän koon :I

    • Qqq

      Hauska, että haluat helpottaa vaimosi kuukausittaista piinaa :) Kuten olet näistä vastauksista varmasti huomannut, kaikki naiset eivät ilahtuisi kuukupista huomenlahjana, mutta varmasti tunnet itse vaimosi parhaiten ja tiedät, ilahtuisiko hän sellaisesta.

    • neiti

      Itse olisin ollut onnesta ymmyrkäinen moisesta lahjasta :) Ehdin tosin hankkia kupin ennenkuin mieheni oli koko vempaimesta mitään kuullutkaan.

      Asiasta lisää tietoa tahtoville: www.kuukuppikunta.net

    • ..aivan karmeeta!

      AIVAN KAMMOTTAVA idea! En todellakaan haluaisi mieheltäni niin epäromanttista lahjaa! Oksettavaa, antaa lahjaksi kupi johon kerääntyy verta ja limakalvonpaloja. Miten mautonta! Tän oli PAKKO olla provo!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6244
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      68
      3902
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2722
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      52
      1438
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1134
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      988
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      831
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe