Kertokaa vinkkejä.. Kanini on vapaana asunnossani kokoajan, ja nyt haluaisin sille jotain tekemistä.. Pahvilaatikoita?
Kanille tekemistä
8
750
Vastaukset
- maija!
pahvilaatikot on hyvii ja tietyst voit rakentaa pienii esteitä!!
onko kanisi nimi roosa!!??
itsel on kani ja sen nimi on rosa! vaik onki poika!!- Roosa-pupu
On mun kanin nimi Roosa ja seki on poika!! =)
- maija
Roosa-pupu kirjoitti:
On mun kanin nimi Roosa ja seki on poika!! =)
sepäs hauska sattuma....
- Tellu-pupu (:
Pahvilaatikot ja yleensäkin kaikenlainen purtava ja revittävä on mukavaa ajanvietettä pupuille. Meidän pupu tykkää erityisesti nakerella esim. paksuja, pestyjä koivunoksia. Ja onhan siitä hyötyäkin -> hampaat eivät pääse kasvamaan liian pitkiksi!
- MINNA
Mä katsoin joskus jonkun ohjelman minnä ne laitto sen kanin lempiruokaa narunpäähän ja ja sitoivat narun niin että kani tuskin ylsi niihinj herkkuihin. Se kanin aika meni kun se yritti saada niitä herkkuja. Ja kaikki putket ja pahvilaatikot on hyviä. Voit myös kokeilla piilottaasille ruokaa esim. maton alle.
- mariana
Laita vaikka pieniä esteitä, joitten yli kani voi hyppiä ja pahvilaatikoita joissa on reikä josta kani mahtuu sisälle.
P.S Mulla on oma kääpiöluppakorvakani. - tanja
kanille voi kyhätää esim. radan jossa on esteitä ja muita esim juuri pahvilaatikoita sen varrelle voi laittaa herkkupaloja.Kuhan ehdotin =)
- kanifani1
kiitti vinkeistä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917