Kanille tekemistä

Roosa-pupu

Kertokaa vinkkejä.. Kanini on vapaana asunnossani kokoajan, ja nyt haluaisin sille jotain tekemistä.. Pahvilaatikoita?

8

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija!

pahvilaatikot on hyvii ja tietyst voit rakentaa pienii esteitä!!
      onko kanisi nimi roosa!!??
      itsel on kani ja sen nimi on rosa! vaik onki poika!!

• Roosa-pupu

On mun kanin nimi Roosa ja seki on poika!! =)

• maija
        Roosa-pupu kirjoitti:

On mun kanin nimi Roosa ja seki on poika!! =)

sepäs hauska sattuma....

• Tellu-pupu (:

Pahvilaatikot ja yleensäkin kaikenlainen purtava ja revittävä on mukavaa ajanvietettä pupuille. Meidän pupu tykkää erityisesti nakerella esim. paksuja, pestyjä koivunoksia. Ja onhan siitä hyötyäkin -> hampaat eivät pääse kasvamaan liian pitkiksi!

• MINNA

Mä katsoin joskus jonkun ohjelman minnä ne laitto sen kanin lempiruokaa narunpäähän ja ja sitoivat narun niin että kani tuskin ylsi niihinj herkkuihin. Se kanin aika meni kun se yritti saada niitä herkkuja. Ja kaikki putket ja pahvilaatikot on hyviä. Voit myös kokeilla piilottaasille ruokaa esim. maton alle.

• mariana

Laita vaikka pieniä esteitä, joitten yli kani voi hyppiä ja pahvilaatikoita joissa on reikä josta kani mahtuu sisälle.

P.S Mulla on oma kääpiöluppakorvakani.

• tanja

kanille voi kyhätää esim. radan jossa on esteitä ja muita esim juuri pahvilaatikoita sen varrelle voi laittaa herkkupaloja.Kuhan ehdotin =)

• kanifani1

kiitti vinkeistä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      471
      6712
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      198
      3998
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2553
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      30
      2154
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      148
      1521
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      79
      1376
    7. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1228
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1196
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      71
      1194
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48