Vaikee kuolla kun ei tiedä, mitä sairastaa. Vaikee suunnistaa, kun silmät on revitty päästä. Mitä sä naurat? Voisit kertoo! On helpompaa kuolla kuin tahtoo. Mitä sun oikein täytyy peittää? Onko se paskaa kun noin haisee?
Spermana bebaan, ei voi estää! Verenä hautaan, en voi kestää! Espoosta Suvaan on matkaa pelottavan vähän - jos edes paskaakaan.
Silmistäs huomaa, kuin sun on vaikee ampuu luomee sun aivossas, jota et tahdo näyttää. Palanen paskaa peräsuolesta haisee kyllä, jollet kuole. On miljoonaa keinoo poista maksa, on miljoona väärempää vastausta.
Spermana bebaan, ei voi estää! Verenä hautaan, en voi kestää! Espoosta Suvaan on matkaa pelottavan vähän - jos edes paskaakaan.
Sama ne, mistä ne huorat tykkää. Mitä se vituttaa sua yhtään? Teet niin kuin sun täytyy tehdä ja tuhoat kaiken elämän täältä. Mitä sä naurat, voisit kertoo? On helpompaa kuolla kuin tahtoo. Kenet sä aiot oikein ampuu? Mikä sua vituttaa?
Savuna piippuun, en voi estää. Elävänä hautaan, salli mun nauraa. Kivusta tuskaan on matkaa pelottavan paljon - jos edes kuoletkaan.
Hiekka
Apulanta2147354
2
171
Vastaukset
- jenni
tämä on Halventava.
Kiroa ennemmin jumala kuin
tee tälläistä vääryyttä
Apulannan hienoille sanoituksille.
jenni :/ - Anonyymi
Käsi poikki Pyhäjärvi Hiidenkylä, rekat jotka ovat Op velka ajatuksessa sekä vakuutukset,jatkuva poliisi piha haku näiden Laitinen hiekkakeisarit,jotka varastaa reitit riitaa väliin syö Helena Takalo jatkavat latujöylä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043