Onko kokemusta Fiesta St:n kulutuksesta,onko ollut ongelmia ym.
Fiesta ST
8
2743
Vastaukset
- nautiskelija
Nyt on mittarissa vähän alta 3000.
Bensaa vie sellasta kymmentä sadalla keskikulutus tankillisella kun antaa välillä hanaa.
Mitään vikoja/ongelmia ei oo vielä ollut.
Olen ollut tyytyväinen hankintaani. Autoilu
on muuttunut paikasta a paikkaan b liikkumisesta nautittavaksi kohokohdaksi päivittäin.
suosittelen. :)- huhhuh...
eipä kuluta oma ~50 heppaa tehokkaampi ja yli 150 kiloo painavampi japsi kyllä noin paljo!!!!
...ai mut anteeks ku tulin tänne teijän palstalle provoilemaan, saanhan anteeks? :´( - 60 kiloo painavampi
huhhuh... kirjoitti:
eipä kuluta oma ~50 heppaa tehokkaampi ja yli 150 kiloo painavampi japsi kyllä noin paljo!!!!
...ai mut anteeks ku tulin tänne teijän palstalle provoilemaan, saanhan anteeks? :´(taisi isäs olla japsi kun sua teki.
- se...
60 kiloo painavampi kirjoitti:
taisi isäs olla japsi kun sua teki.
OLIKI!!!!
- AUTOISTA
huhhuh... kirjoitti:
...ai mut anteeks ku tulin tänne teijän palstalle provoilemaan, saanhan anteeks? :´(Eikä aggrekaatesta ei ruohonleikkureista trukeista eikä muistakaan teollisuusmoottoreistä.
- minä tarkoitinkin
AUTOISTA kirjoitti:
Eikä aggrekaatesta ei ruohonleikkureista trukeista eikä muistakaan teollisuusmoottoreistä.
ELI Toyota Corolla T Sport 1.8vvtl-i
- Pröööt
minä tarkoitinkin kirjoitti:
ELI Toyota Corolla T Sport 1.8vvtl-i
Ketä kiinnostaa joku paska korollakippo vaikka miten ois VVXYZZDDYII?!!
- löytyy
Jeps, kilometrejä autossa tällä hetkellä 12 000km.
Tähän mennessä ainut ongelma oli heti ensipäivänä kun oli viallinen laturi niin meinasi kärytä koko matolaatikko =)
Muuten ei ole ongelmaa ainut vain että on syönyt eturenkaat ja joutuupi uusia kohta ostaan, lol!
Jos aihe kiinnostaa niin ei kannata täällä kysellä kun noita karvanoppa amiksia on paikat täynnä.
Suosittelen www.fordfiestast.co.uk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690