kirjoitelkaas,

jyrkiboy2

Kirjoitelkaapas kokemuksistanne , saunassa jos ootte nuorempina kokkeneet tai tapahtunut.
Setien ,tätien,vanhempienne siskojenne tai veljienne parissa.Yleensä sukulaisten kesken

2

7825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

      Teini-ikäisenä povipommina stondiksen saunassa saivat sukulaisista ainakin kummisetä, naapurin mies, veljeni, kaverini isä, isäni.

    • Silloin...

      Tämän tarinan olen kirjoittanut aiemmin "Tositarina-osastolle", mutta luulisin sen kelpaavan uusintana myös tänne.

      Tässä tarinassa en luulisi olevan mitään kiellettyä sillä tässähän ei oikeastaan tapahdu mitään sen kummempaa. Tarina on tosi lapsuus/nuoruusmuisto mutta muistan sen niin elävästi että luulisin sen ehkä tuottavan iloa jollekin. Ainoastaan nimet olen muuttanut siltä varalta että joku tunnistaisi.

      Olen 44-vuotias mies ja tarina liittyy kesään jolloin olin täyttänyt neljätoista. Olen aina asunut äitini kanssa kahdestaan kaupungissa ja juuri tänä kesänä menimme viikoksi hänen siskonsa luo maalle. Olen aina pitänyt hänen siskoistaan, äitini oli juuri tuolloin täyttänyt 42, hänen skonsa 43 ja 44. Kotona kaupungissa meillä oli ainoastaan suihku ja näin äitini hyvin harvoin alastomana, tuona kesänä hän oli ehkä tahallaan alkanut välttää tilanteita. Olin juuri saanut ensimmäiset siemensyöksyni katsottuani siihen aikaan avomielistä hymylehteä. Niitä ei juuri kodeissa peitelty 70-luvulla.

      Tätini luona oli vanha savusauna. Sen lämmittämiseen meni melkein koko päivä ja oli sen varran harva että löylyt jos riitivät puoli tuntia, hyvä oli.

      Juuri ensimmäisenä iltana oli tarkoitus kylpeä. Tädit olivat lämmitelleet saunaa kaiken päivää ja illan suussa oli aika saunoa.

      - Eiköhän tästä aleta pikkuhiljaa mennä lämmittelemään! sanoi sisaruksista keskimmäinen tätini Kaarina.
      - Kuka menee ensin? kysyi äitini.
      - Miten niin, kuka, mennään kaikki yhtä aikaa, vastasi Pirkko-täti, vanhin.
      - Mutta eiköhän sittenkin....
      Huomasin äidin epävarmuuden.
      - Ei kai tässä nyt Jonia ruveta ujostelemaan, pikkupoikahan tuo vasta on, sanoi Kaarina.
      - Siittä vaan, yhtyi Pirkko.
      Muistan vielä tunteen kun suutani alkoi kuivata, olin varmaan aivan punainen naamaltani, tunsin jopa että vapisin. Farkkuni olivat sen muodin tapaan tiukat ja estivät onnekseni pullottavan etumukseni. Mutta en osannut tehdä mitään.

      - Mene sinä ensin niin me tullaan perästä sanoi Kaarina.

      Saunassa ei ollut muuta kuin pieni pukukoppi ja itse sauna. Menin kiireesti sisään ja tempaisin vaatteet nurkkaan ja äkkiä lauteille. Kymmenisen minuutin kuluttua tulivat tätini. Olin sen verran kiihdyksissä ja sauna sen verran kuuma etten pystynyt istumaan vaan tarvitsin ilmaa. Onneksi kuumuus oli postanut seisokkini, veri taisi pikemminkin nousta päähäni. Kun tulin pukupuolelle seisoi äitini ja Pirkko ilkosillaan edessäni. Katsoin heitä varovasti.Äidilläni oli pienhköt rinnat, Pirkon taas roikkuivat rehevinä. Kaarina riisui juuri kesämekkoaan ja paljasti harmaat rintaliivinsä ja pumpuliset valkoiset, tätimäiset alushousunsa.En muistanut että olisin aiemmin nähnyt heitä alasti, äitini kylläkin mutta ennen kuin ruumiissani alkoi tapahtua.
      -Tuliko kuuma, kysyi Kaarina samalla kun riisui rintaliivejään. Hänellä oli aivan valtavat riippurinnat ja lähes teekupin kokoiset nänninympyrät.
      -Vähän vastasin, ja riensin takaisin löylyyn. Ehdin juuri ja juuri nielaista kauhasta kylmää vettä. Istahdin ylälauteelle, piilotin kaluni jalkojen väliin ristiasentoon. Tädit tulivat sisälle. Nyt näin Kaarinankin valtavan mustan karvapehkon, kaikki kolme sisarusta olivat hyvin karvaisia alapäästään, tähän aikaan ei posliineista puhuttu. Istuin keskellä ylälaudetta, tätini istuvat molemmille puolilleni ja äitini seinän viereen. He alkoivat jutella keskenään kaikennäköistä kesästä ja heinänkorjuusta ja ties mistä, en edes muista. Ajattelin vain etten paljastaisi mitään.
      Varttitunnin päästä lähtivät äitini ja Pirkko ulos jäähdyttelemään. Kaarina istui vielä vielläni ja kyseli koulusta sun muusta.Vastailin sen kuin kerkesin. Yhtäkkiä hän sanoi:
      - Enpäs taida enää tämän kummempaa jaksaa, tulehan pesemään minun selkäni!
      Tätini pesi ensin itsensä etupuolelta, levitti reilusti jalkansa ja näin koko komeuden, isot sisäiset häpyhuulet karvapehkon välistä. En kylläkään silloin tiennyt sttä niitä sanotaan häpyhuuliksi.
      - No niin alahan selänpesijä tulla!
      Vaivalloisesti hivuttauduin alas, Kaluni seisoi täydessä mitassaan. Täti ojensi minulle pesuvampun ja saippuan.
      - Otakin sitten olan takaa!
      Ryhdyin työhön ja pesin tädin selän pakaroihin asti.
      - Hyvä on, kiitos!
      Kaarina käännähti ympäri, vilkaisi keskivartaloani, hänen katseensa osui seisovaan kaluuni. Hänen katseensa jähmettyi. Sitten hän hymyili.
      - Taidanpa jättää sinut löylyyn...
      - Ole rauhassa, sinusta tulee mies. Ihan luonnollista se on.

      Illalla nukuin mökin parvella, tai oikeastaan olin nukkuvinani. Tädit ainakin luulivat niin puheestaan päätellen. He joivat viiniä ja höpöttivät kaikenlaista miehistä ja siihen liittyvästä. Yhtäkkiä Kaarina sanoi:
      - Se alkaa Jonikin olla ihan urosiässä. Karvat on ja kaikki.
      - Taisi olla kova saunareissu nuorelle miehelle.
      - Sitähän minä vähän yritin varoittaa, sanoi äitini. Olen sentään pessyt lakanoita jo pari kuukautta.Kerran yöllä kuulin kun veteli peton alla pippeliään. Taitaa olla vähän myös kiinnostunut alusvaatteistani, on pönkinyt pesukoria. Mitä luulette, ei kai se vain ole epänormaali?
      - Nuoruuden uteliaisuutta se vain on. Mutta päästetään jatkossa saunaan jos haluaa, jos meitä tiirailee, ei olla moksiskaan.

      Kävin vielä pari kertaa tätien kanssa sen viikon aikana saunassa, mutta tyhjensin pussini ennen. Kukaan ei ole asiasta sen koommin puhunut. Mutta mieluisa muisto aikuisuuden ensihaparoinnista jäi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe