Sisko kaasoksi?

Mikaela

Onko kuinka monella ollut oma sisko kaasona? Itse olen miettinyt onko tyhmää pyytää oma sisko kaasoksi vai pitäisikö siskon saada olla vieraana ilman mitään sen kummempaa stressiä koko häistä.

12

3132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaasona

      Koska usein sisko on paras kaveri. Näin oli ystävälläni, serkullani, aikoinaan myös vanhimmalla siskollani.

    • Parhaan kaason saanut

      Minulla oli oma sisko kaasona, hän on myös siis paras ystäväni. Tiedän monia muitakin, joilla sisko on ollut kaasona. Monesti oma sisko on läheisempi kuin kukaan muu kaveri ja siksi tämän kunniatehtävän haluaa juuri hänelle antaa.

      Ota vain sisko kaasoksesi, jos hän siihen suostuu (jotkut stressaantuvat liikaa täsät kunniatehtävästä, silloin on kohteliasta hyväksyä kieltävä vastaus ja valita joku toinen).

    • Marja

      Mä pyydän siskoa, mutta häät on pienet ja hoidan suurinmanosan itse tai joku muu tekee. Siskolle ei jää paljon hommia. Ja toivon mukaan ei tule stressiäkään. Hänellä on pari pientä lasta ja välimatkaakin meillä on joten ei pääse niin hyvin irrottautumaan enkä halua häntä vaivata.

      Jollakin kaverillani oli sisko ja ystävä eli kaksi kaasoa.

      Ehkä siskosi on mielissään tehtävästä. Ei se minusta tyhmää ole pyytää siskoa ja uskoisin, että monella on ollut sisko kaasona.

    • äiti

      tyttäreni pienissä häissä kaasona oli hänen veljensä. Kaasolla ei ollut paljoakaan tehtäviä, mutta ajatus oli tärkeä.

      • sisko pien'

        Olen se perheen ainua sisko - veljeksiä sitten riittääkin, ja olenkin pohtinut pitkään josko minulle näistä veljistä läheisin olisi kaasoni sitten joskus... Ajatus sinänsä kuulostaa kuulemma lähinnä vitsiltä, mutta ihana tietää, että joku toinenkin on asian näin ratkaissut! Onhan minulla joitakin naispuolisia ystäviä, joista saattaisin jotakuta pyytää, mutta koska kukaan ei heistä ole koskaan ollut minulle niin läheinen, kuin kyseinen veljeni, niin tuntuu ristiriitaiselta pyytää sitten sellainen ihminen kaasoksi, jonka kanssa ystävyys on vähän niin ja näin. Ja lisäksi pystyn luottamaan ko. veljelleni hommia mikäli sille tielle lähdetään.
        Enkä ole laisinkaan varma järjestäisivätkö kaverini minulle polttareita, liekö edes tajuaisivat naima-aikeitani...!


    • potaatti

      Mie ainakin pyytäisin siskon kaasoksi jos tulee tarve. Sisko tuntee parhaiten! Tai kai ne pitäisi pyytää molemmat ettei tule mustasukkaisuutta :).
      Toinen vaihtoehto olis kaveri. Mutta kaaso joutuu esiintymään, joten esiintymispelkoinen kaaso ei oikein sopisi.

      Alunperin olen kyllä ajatellut että en halua kaasoja enkä mitään bestmänejä... :)

    • Ansu

      Kyyyllä siskoa voi pyytää kaasoksi. Oon ollu monis häis, missä on sisko kaasona. Ite oon ny tulevana lauantaina siskoni kaaso. Kääks! :) Paineita tuaa nyt vaan se, ku en millään meinaa keksiä mitään "puhetta"... :( Oon niin tosi huono keksimään tollasia juttuja. Mutta kyllä se tästä!

    • siisti

      Veljeni kihlatulla on kaasona hänen oma siskonsa ja sanoo ettei todellakaan ole tyhmää pyytää, hänen mielestään se on kunnia-asia, jos on oma siskonsa kaasona.

    • on käynyt

      Itse pyysin siskoani kaasoksi. Häitä vietettiin heinäkuussa ja viime vuoden joulukuussa kysyin siskoani kaasoksi. Hän suostui ja oli innoissaan. Tarkoitus oli, että hän pitäisi kirkossa kimppua ja hoitaisi juhlissa leikit ym.
      Itse tein koristeet, kutsut ja paikkakortit. Lopulta kävi niin, että häihin oli kuukausi aikaa ja siskoni ei ollut hoitanut mitään, ei suunnitellut leikkejä eikä muutakaan. Asiasta kysyttäessä hän sanoi ettei ymmärrä moista hössötystä. Itse ei ole naimisissa ja oli siis ilmeisesti minulle kateellinen. Siskoni ilmoitti pari viikkoa ennen häitä ettei halua tehdä mitään muuta kuin pitää kimppua!! olisihan sen voinut jo aiemminkin ilmoittaa...

    • .....

      minua on pyydetty tähän kunniatehtävään pikkusiskoni häihin. Olen imarreltu asiasta mutta ilmoitin hänelle heti, että seremoniamestariksi sinun täytyy pyytää joku muu. Vaikka olen reipas ja puhelias minua vaivaa esiintymiskammo (punastuttaa ja kädet vapisee) enkä aio missään tapauksessa nolata itseäni enkä myöskään hääparia. Eli siis olen luvannut järjestää polttarit yhdessä hänen ystäviensä kanssa, seisoa kirkossa hänen lähellään ja pitää kimppua sekä olla henkisenä tukena hääpaikalla. kerron tämän siksi, että muutkin joita on pyydetty kaasoksi/bestmaniksi tekisi heti alkuun selväksi jos häihin liittyy joku homma jota ei pysty hoitamaan. Näin ei tule pettymyksiä puolin eikä toisin. Ei kai häiden tarkoitus ole ajaa ketään jännityksen vuoksi hermoromahduksen partaalle?

    • morsian06

      Minä juuri eilen pyysin äitiäni kaasokseni. Ei minulla ole muitakaan yhtä läheisiä ystäviä kuin hän. Kyllähän tuo suostui heti.

    • Paula

      Tottakai sisko kaasoksi! Mitä lähempiä olette, sitä suuremmalla syyllä! Oma sisko oli minun kaasoni ja voi pojat mitkä polttarit oli ja häät...!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe