Samojedit, berninpaimenkoirat, dalmikset, lapinkoirat....

Antakaapas hyvien ja luotettavien ko. rotujen kasvattajien tai kenneleiden nimiä. Olen aikeissa ottaa toisen koiran n. 1-3 vuoden päästä, ja ajattelin jo hyvissä ajoin alkaa tutkailemaan kyseisiä rotuja tarkemmin. Onko kellään kokemuksia esim. Frostbite´s samojedeista? Haluaisin myös tietää mistä kenneleistä saisi näyttelykelpoisia koiria. Muitakin isompia rotuja saa mainostaa =)

3

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiia

juu Frostbite`s koirat on näyttelykelpoisia ja terveitä koiria ja todella hyvä luonteisia, et sieltä voit hyvillä mielin ajatella ottavasi pennun, mutta muista et pennut on kovan kysynnän alla ja ne varataan melkein heti kun on narttu astutettu. Ja samojedi on luonteetaan aivan mahtava, rakastaa yli kaiken lapsia ja muteenkin rakastaa olla perheen parissa ja touhuta mukana. itellä 1 v sammari, joten tiedän mistä puhun:)

• ...ajattelin jo että kukaan ei minulle vastaa =) Juu, samojedeista kiinnostuin jo varmaan pikkutyttönä, ne kun näyttää aina niin ystävällisiltä ja on ehkä kaunein rotu minkä tiedän. Onko sinun koirasi narttu vai uros? Minkälainen koulutettava on ollut? Itse olen ajatellut uroskoiraa. Tällä hetkellä minulla on nelikuinen seropipoika, joten ihan heti en ole toista koiraa ottamassa. Mutta on kai hyvä alkaa tehdä "tutkimustyötä" jo hyvissä ajoin =)

• tiia
        MarzaH kirjoitti:

...ajattelin jo että kukaan ei minulle vastaa =) Juu, samojedeista kiinnostuin jo varmaan pikkutyttönä, ne kun näyttää aina niin ystävällisiltä ja on ehkä kaunein rotu minkä tiedän. Onko sinun koirasi narttu vai uros? Minkälainen koulutettava on ollut? Itse olen ajatellut uroskoiraa. Tällä hetkellä minulla on nelikuinen seropipoika, joten ihan heti en ole toista koiraa ottamassa. Mutta on kai hyvä alkaa tehdä "tutkimustyötä" jo hyvissä ajoin =)

narttu koira minulla juu on ja aivan uskomaton pakkaus kyl on, eli energiaa riittää aivan kauheasti, että jos lenkkiseuraa olet vailla on sammari sinulle tehty. metsää meidän tyttö rakastaa ihan hirveästi.koulutettavana meidän neiti on vähän itepäinen, joskus menee ekalla mut joskus ei usko mitää!!! juu kannattaa tutustua rotuun kunnolla ettei tule mitään yllätyksiä. mut tämä rotu on vieny ainakin minun sydämmen, aivan mahoton lapsien perään. ja kenellekkään ei ole viel ollu vihainen. et suosittelen kyl kyseistä rotua:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      309
      2788
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1433
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1271
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1261
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1255
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1205
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      47
      1087
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      996
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      23
      911
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      817
    Aihe