Elikkäs, oliskos teistä apua? Mietimme mieheni kanssa pojallemme toista nimeä, etunimi olisi siis tuo otsikostakin ilmenevä Samu. "Rajoituksia" en osaa antaa, että kaikki ehdotukset käyvät!
Samulle toinen nimi!
25
2401
Vastaukset
- aada
Koska Samu on kovin pehmeä niin se tarvitsee toiseksi nimeksi jonkin tosi reippaan nimen:
Samu Antero
Samu Einari
Samu Elmeri
Samu Herman
Samu Henrik
Samu Jaromir
Samu Karliino
Samu Kristian
Samu Laurentius
Samu Martin
Samu Nikodemus
Samu Oskari
Samu Petteri
Samu Petros
Samu Patrik
Samu Rasmus
Samu Severi
Samu Verneri
Samu Valtteri
Ehkä parhaat ovat minusta Samu Kristian ja Samu Verneri, mitä te piditte ehdotuksista!?? Entä onko kolme nimeä täysin pois sulettu vaihtoehto? =)- Iina
Kiitos ehdotuksistasi! Eniten pidin:
Samu Oskari
Samu Petteri
Samu Antero
Samu Kristian
Samu Oskari ei kuitenkaan tule kyseeseen, koska mies ei taasen pidä siitä. Samu Antero olisi kiva siinäkin mielessä, että miekkosen toinen nimi on Antero. Ja Kristian... hirmu hyvä nimi mutta jälleen taitavat mieheni ja minun näkemykset erota sen verran että ei tule kauppoja... on tämä niin vaikeaa, päästä lopulliseen yhteisymmärrykseen! =)
Joo ei, ei ole lopullisesti poissuljettu kolme nimeäkään, jos vaan joku keksii meille niitä ehdotella. (Ite ollaan aika huonoja näissä nimenkeksimispuuhissa)
Sitten tuli myös mieleen tuo Samu Kasperi...oiskohan se kiva? - Ailikki
Iina kirjoitti:
Kiitos ehdotuksistasi! Eniten pidin:
Samu Oskari
Samu Petteri
Samu Antero
Samu Kristian
Samu Oskari ei kuitenkaan tule kyseeseen, koska mies ei taasen pidä siitä. Samu Antero olisi kiva siinäkin mielessä, että miekkosen toinen nimi on Antero. Ja Kristian... hirmu hyvä nimi mutta jälleen taitavat mieheni ja minun näkemykset erota sen verran että ei tule kauppoja... on tämä niin vaikeaa, päästä lopulliseen yhteisymmärrykseen! =)
Joo ei, ei ole lopullisesti poissuljettu kolme nimeäkään, jos vaan joku keksii meille niitä ehdotella. (Ite ollaan aika huonoja näissä nimenkeksimispuuhissa)
Sitten tuli myös mieleen tuo Samu Kasperi...oiskohan se kiva?Samu Kasperi oisi aivan ihana nimi,mutta itse jättäisin ton i:n pois,eli Kasper.Entä Jasper/Jasperi?Mutta minusta siis Samu Kasper ois aivan ihana nimi!:)
- Onnea!
ja toiseksi nimeksi sopisi vaikka Oliver:)
- Iina
Samu Oliver kuulostaa hyvältä! Täytyypäs kysyä tuolta paremmalta puoliskolta mitä hän siitä tuumaisi tai Samu Kasperista.
- Ellinoora
Samu... siihen perään sopii monikin hyvä nimi. Kiva nimi tuo Samu.
Ehdotukseni:
(Samu Kasperi, jonka mainitsit on tosi hyvä nimi)
Samu Kaarlo Kasperi
Samu Otso Elias
Samu Severi
Samu Matias
Samu Eelis Ossian
Samu Ossian
Samu Topias
Samu Nestori
Oliko mieleistä nimeä listassa?- Iina
...näistä ehdotuksista on tuo Samu Matias. Otetaan harkintaan sekin!
- omppu
Samu on aivan ihana nimi!!
Toiseksi nimeksi ehdotan:
Samu Jalmari
Samu Elmeri
Samu Verneri
Samu Nestori
Samu Valtteri
Samu Ilmari
Samu Severi
Samu Kasperi
Samu Aleksanteri
Samu Akseli
Samu Jesper(i)
Mitä mieltä olet näistä??- Iina
Samu Kasperi on tosiaan jo harkinnassa. Samu Ilmarikin kuulostaa ihan kivalta...
- Poison
Samu Matias
Samu Oliver
Samu Martin
Samu Mikael
Samu Konstantinos
Samu Topias
Samu Tuomas
Samu Dorian
Samu Daniel
Samu Aaron
Samu Amadeus
Samu Elias
Samu Hannes
Samu Ilari
Samu Juhani
Samu Johannes
Samu Jeremia
Samu Joakim
Samu Lukas
Samu Markus
Samu Nikolas
Samu Rasmus
Samu Verneri
Samu Väinämö
Samu Ilmari- sssss
Sebastian?
- Iina
sssss kirjoitti:
Sebastian?
Jostain syystä ei ole minun makuun...
- Zamurai83
Samu Kristian
Samu-Kristian
Samu Sebastian
hyviä nimiä!
T:Samu
- .s.
mulle tuli ekana mieleen Samu Viljami!!
- Iina
Samu Viljami. Miksi ei? Mietintään tämäkin...
- tuli mieleen
Sirkka! Samu Sirkka. Sehän olis tosi hieno!!!
- Iina
...se mieskin ehdotti! :D
- joskus sama ongelma
samu sebastian, samu santeri, samu nickholas, samu albert, samu jaromi, samu jardel..
- täällä
Siskollani on Samu Olavi
- !!!!
Miten ois???!
- äiti
Miten olisi...
Samu Valtteri
Samu Mikael
Samu Petteri
Samu Daniel - mie taas
Jos näitä nimiä on ehdotettu jo, niin.... ööh... kirjoitan ne toistamiseen. :D
Samu Eemeli
Samu Viljami
Samu Tapio
Samu Kasperi
Samu Artturi
Samu Sakari
Samu Oskari
Samu Niklas
Samu Taneli
Samu Tapani
Samu Rasmus
Samu Mikael
Samu Juhani
Samu Julius
Samu Joonatan
Samu Ilmari
Samu Vilhelmi
Samu Hermanni
Samu Taisto - heta
oli Samu Petteri. Se on reipas nimi.
- mamma
Samu Aleksi
Samu Henrik
Samu Johannes
Samu Julius
Samu Valtteri
Samu Jeremias - Nimi on oltava harkittu
En laittaisi itse Samua enkä Samulia.
Se on mielipiteeni.
Sam sen sijaan tai Sammy käyvät.
Sammy Jeremia,
Sam Aleksi,
Sebastian Anttoni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815