METROID SPEED RUNIT

MASTER

OLETTEKO MILLOINKAAN JUOSSEET METROID PELEJEN AIKA ENNÄTYKSIÄ? ELI KUINKA NOPEASTI LÄPÄISET PELIN CLEAR TIME. TILT TV:N KESKUSTELU SIVULLA OLI JOTAIN JUOKSU HARJOTUKSIA MUTTA EI VARSINAISIA AIKA ENNÄTYKSIÄ. LAITAN TÄHÄN MUUTAMAN OMAN AIKA ENNÄTYKSEN JOITA VOITTE YRITTÄÄ RIKKOA, MYÖS KAIKKI MAHDOLLISET METROID PELIT KÄY.

METROID FUSION ENNÄTYKSENI
PARAS AIKA: 0.57
PARAS AIKA TALLENTAMATTA: 1.00
PARAS AIKA 1% ITEMEITÄ KERÄTTY: 1.07
PARAS AIKA 100% ITEMEITÄ KERÄTTY: 1.29

METROID ZERO MISSION
PARAS AIKA: 0.36.13
PARAS HARDMODE AIKA: 0.46.11

TÄSSÄ ON TÄMÄN HETKISET SUORITUKSET JOITA OLEN KAHDEN KUUKAUDEN AIKANA TEHNYT. KERTOKAA OMANNE. 3D METROIDEJA EN OLE JUOSSUT SILLÄ EN OSAA TEHDÄ ELINTÄRKEITÄ ERIKOIS HYPPYJÄ.

6

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä miten tuo

erikois/ super hyppy onnistuu? Kun olen itse katellu noita videoita myös ja olis hieno osata tuo superhyppy.

• MASTER

OLEN YRITTÄNYT JA LUKENUT PELIOPPAITA, MUTTA EN TIEDÄ KUINKA SEN ERIKOIS HYPYN PYSTYY TEKEMÄÄN. KATSOIN SAMAISESTA PAIKKAA VIDEON, JOSSA YKS TYYPPI HYPPI IMPACT CRATERIN HUIPULLE ILMAN TASANTEITA, ELI KIIPESI SEINÄÄ PITKIN. EUROOPAN VERSIOSSA KYSEISEN HYPYN PITÄISI OLLA PALJON VAIKEAMPI KUIN USA VERSIOSSA, NÄIN VÄITTÄVÄT PELI VINKIT. NO JOSPA SEN JOSKUS TIETÄISI NIIN VOISI KOKEILLA SPEED RUNIA MYÖS METROID PRIMEEN. ILMAN ERIKOIS HYPPYÄ TULISI Ö-LUOKAN AIKA, ENKÄ TAHDO SELLASIA TEHDÄ.

• sais ekana
        MASTER kirjoitti:

OLEN YRITTÄNYT JA LUKENUT PELIOPPAITA, MUTTA EN TIEDÄ KUINKA SEN ERIKOIS HYPYN PYSTYY TEKEMÄÄN. KATSOIN SAMAISESTA PAIKKAA VIDEON, JOSSA YKS TYYPPI HYPPI IMPACT CRATERIN HUIPULLE ILMAN TASANTEITA, ELI KIIPESI SEINÄÄ PITKIN. EUROOPAN VERSIOSSA KYSEISEN HYPYN PITÄISI OLLA PALJON VAIKEAMPI KUIN USA VERSIOSSA, NÄIN VÄITTÄVÄT PELI VINKIT. NO JOSPA SEN JOSKUS TIETÄISI NIIN VOISI KOKEILLA SPEED RUNIA MYÖS METROID PRIMEEN. ILMAN ERIKOIS HYPPYÄ TULISI Ö-LUOKAN AIKA, ENKÄ TAHDO SELLASIA TEHDÄ.

boostikengät ja kaikki sujuis paljon nopeemmin. Muuten osaatko tehdä samoin rakettien kanssa kuin videossa. Eli ampua niitä peräjälkeen. Minä kun joudun aina oottamaan sen muutaman sekunnin joka kudin jälkeen. Jos tuon osais niin olis sekin yksi askel kohti ennätystä.

• MASTER
        sais ekana kirjoitti:

boostikengät ja kaikki sujuis paljon nopeemmin. Muuten osaatko tehdä samoin rakettien kanssa kuin videossa. Eli ampua niitä peräjälkeen. Minä kun joudun aina oottamaan sen muutaman sekunnin joka kudin jälkeen. Jos tuon osais niin olis sekin yksi askel kohti ennätystä.

VOI OLLA ETTÄ SE EI OLE MAHDOLLISTA EUROOPAN VERSIOLLA, SILLÄ EUROOPAN VERSIO ON AINA PALJON USA VERSIOTA HITAAMPI. SE PÄTEE KAIKKIIN PELEIHIN KUTEN ESIM: GBA PELEIHIN. TÄMÄN VUOKSI MAAILMAN ENNÄTYKSIÄ ON LÄHES MAHDOTON SAADA EUROOPAN VERSIOLLA. RAKETTI KIKKAA EN OLE KOKEILLUT EIKÄ SE VÄLTTÄMÄTTÄ EUROOPAN VERSIOLLA ONNISTU.

• halo 2:sta videoo

tai tiedätkö onko sellasta. Kun ykkösestä on sellasii esim siellä planetquakessa mutta ei kakkosesta. Tuliskohan sinne niitä joskus jos vaan oottas. Oletko muuten halota pelannut itsellä on kummatkiin ja lisäosat ja kaikki oon iso pelin fani. Ainoo ongelma vaan on että kuulun värään pankkiin eikä visa elektron toimi livessä kuin sampo pankin elektron ja oma on säästöpankin.

• MASTER

PLANET QUAKEN SPEED DEMOS ARCHIVEEN TULEE AINA SILLOIN TÄLLÖIN VIDEOITA JOTEN KÄY AINA KATSOMASSA NEWS KOHDASTA JOSSA NÄET KAIKKI SINÄ PÄIVÄNÄ TULLEET VIDEOT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe