NAIMISIIN ALAIKÄSENÄ

JUU

JUU ELI MITEN VOIN MENNÄ NAIMISIIN JOS MIES ON ULKOMAILLA JA MÄ SUOMESSA JA OLEN ALAIKÄNEN?17V
KENEN SUOSTUMUSTA TARVIN JA MIHIN MUN OIKEEN PITÄÄ MENNÄ JA HOITAA NÄÄ ASIAT JA KUI KAUAN TÄÄ KESTÄÄ JNE ONX KELLÄKKÄÄN KOKEMUSTA!?!?
ASIALLISIA VASTAUKSIA KIITOS

7

2188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakaruus pois

      Olet niin pieni lapsi vielä, että kannattaisi kasvaa vielä muutama vuosi, etenkin henkisesti. Et kykene millään vielä hahmottamaan elämää siltä kannalta, että mitä on sitoutua toisen kanssa elämään loppuiäksi. Ja ulkomaalaisen vielä, huh huh. Pelkkiä vaikeuksia luvassa. Jos kuitenkin menet naimisiin, niin muista tämä nyt tosi paskalta tuntuva kirjoitus sitten kun niitä vaikeuksia alkaa tulla ja on tippa silmässä.

    • Kikkaratukka
    • miksi kiire?

      Suostumuksen tarvit Oikeusministeriöltä ja omilta vanhemmiltas. Ja lupaa ei tosta noin vaan heltiä, varsinkaan ilman päteviä perusteluja, syyksi ei todellakaan riitä että "ku mä nyt vaan haluun". Miksi on niin kiire, mikset odota että täytät 18?

    • Lumikki76

      menin alaikäisenä naimisiin mieheni kanssa. Olen edelleen saman miehen kanssa naimisissa. Päivääkään en ole sitä katunut, että menin alaikäisenä naimisiin.

      • lumikille!

        Miten sä menit voix sä kertoo enenmmä asiasta...Kui vanha olit kenen luvalla ym.
        Please kerro lisää asiasta!


      • niin mietit
        lumikille! kirjoitti:

        Miten sä menit voix sä kertoo enenmmä asiasta...Kui vanha olit kenen luvalla ym.
        Please kerro lisää asiasta!

        kyllä tuon ikäisen pitää vielä jaksaa oottaa! Onko kenties tarkoituksena saada Suomen kansalaisuus? Pahintahan olisi sinulle itsellesi, jos miehesi "tutkimusten" jälkeen karkoitettaisiin... niitähän tapahtuu paljonkin. SIKSI TOISEKSEEN EN HYVÄKSY OLLENKAAN LUMEAVIOLIITTOJA! Ajatelkaapa kuinka moni suomen kansalainen on ilman työtä, ASUNTOA, ruokaa! Osa asunnottomistahan on asunnoton ilman omaa syytä; muistan tarinan helsinkiläismiehestä, jonka vaimo oli jättänyt ja lempannut pihalle OMASTA KODISTA, mies oli seuraavaksi saanut potkut töistä, koska hänellä ei ollut asuntoa eikä postiosoitetta vähään aikaan. Tämä oli johtanut siihen, että mies ei saanut töitä, koska oli asunnoton, eikä saanut asuntoa, koska oli työtön! Eiköhän yritetä pitää huoli ensin omistamme, ennenkuin järkkäämällä järkkäämme tänne lumeavioliittojen kautta uusia kansalaisia, jotka joko syövät vero€uromme, tai vievät työmme. TOIVOTTAVASTI ET SAA LUPAA ja mietit näitä asioita, olethan vielä lapsi!!!!!!!!!!!!!!


    • kansalaisuuden

      takiako?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe