VALLOITTAVA TOMMI

Ansku

Tommi Evilä pelasti MM-kisat suomalaisittain ja samalla piristi mun elämääni.
Olen ollut pitkään siipi maassa,mutta kun näin Tommin urheilusuorituksen ja SEN HYMYN oli päiväni pelastettu ja pidemmäksi aikaa!
Mulla on Tommi Evilän fanikuva seinällä ja aamulla se hymyilee mulle ensimmäisenä.
Tommissa on muutakin kuin hyvä urheilija.
Karismaa.Hän tuli kuin itse vapahtaja luoksemme.
Ottakaa miehet mallia,miten nainen valloitetaan myös hymyllä ja iloisuudella!

6

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *cloud*

      Olen täysin samaa mieltä! Useimmat miehet ovat ihan erilaisia kuin tuo upea Tommi Evilä... Siinä on meille suomalaisnaisille kunnon katseltavaa. (ei tietenkään millään pahalla muita miehiä kohtaan)

    • esztelle

      Kyllähän minä Tommin tiesin jo ennen MM-kisojakin, viime kesänä olimme katsomassa Kalevan kisoja Vaasassa...ja siellä kolahti! Nyt sitten ollaan ihan myytyä naista...voi kun pääsisi taas näkemään joskus livenä...

    • mallia

      pitäiskö kasvattaa pitkä tukka ruman naaman ympärille(Evilä on muuten aika ruma jos katsotte muutakin kuin hiuksia) ja pistää parit korvikset niin sitten alkais kelpaamaan. Sori ei onnistu, parempi olla vähän suosittu mies kuin suosittu naismainen mies.

      No niin tästäkin tulee taas jotain ihme puolusteluja korviksille ja pitkälle tukalle.

      • esztelle

        Mietin tässä itsekin noita Evilän kasvoja. Ei ole söpö poika, ei. Ei pelkät korvikset ja pitkä letti miestä tee; lähinnä allekirjoittaneeseen tekee vaikutuksen koko paketti, ei pelkkä naamataulu (vaikka sekin on aika kiintoisa...)
        Huomion arvoista kyseisessä ihmisessä on se, miten ja mitä hän puhuu ja ennen kaikkea se, että silmien takana on "joku kotona".


    • highjump

      Oli se hienoa katsella ILOISTA evilää. kerrankin oli iloista katsella iloista suomalaista urheilijaa.Ne ovat niin saatanan iloisia nämä suomalaiset urheilijat.Voi sitä iloista naurun kikatusta, tai sitten "totaniinkuin niin että" sanailua.Vielä paremmaksi voisivat suomen psykologit opettaa urheilijamme.Malliesierkki on tämä vanäläinen ISINBAJEVA.Miten ihanan aitoa ja spontaania riemuitsemista onistuneen hypyn jälkeen.Tälle tasolle kun Kanerva ja muu johtoporras saisivat suomen kaikki mainospellet.Olis ilmeisesti kaikki tyytyväisiä.

      PS.Oli mm-kisoissa yksi poikkeus;Jukka Keskisalo.Ei yhtään tota niinkuin näjetsen kommenttia.Puhetta vähän , mutta asiaa.Mutta liekö sponsorit kiinnostuneet ollenkaan kun on ihan tavalisen oloinen nuori mies eikä nuole kenenkään p*****tä.

      • Evilän ihailija

        Evilä osaa ottaa myös yleisön.Siinä ne nixi piilee.Ei oo sellanen tavallinen jörrikkä,joka naama peruslukemilla ponnistaa ja sitten mulkaisee kameraan.
        Ja onhan Tommilla tiukka bodi,siinä silmä lepää.
        En aiemmin ollut niin kiinnostunut yleisurheilusta,mutta Evilä sai minutkin napittamaan urheilua.
        Evilästä tulee hyvä malli sponsoroille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe