Tuli käytyä Viipurissa ja ostettuun monenmoista
salvaa ja vitamiiniä särky ym lääkkeitä.
Tämmönen Kapsikam voide tuntuu erittäin tehokkaalta mulla ainaskin kolotukset hävisi kyynärpäistä.Onko muilla kokemuksia ko aineesta ja saakohan sitä Tallinnan apteekeista,ettei tarttis viipuriin mennä hakeen lisää.
Olipahan Viipuri ja lähiseudut siistiytyny kaikinpuolin viimekäynnistä 4v sitten. Mutta jos kokemuksia voiteeszta ja sen hankinnasta lähempää ni kirjotelkaa.
Viipurin Apteekeista
7
6957
Vastaukset
- lyylisisko
Kyllä saa Tallinnasta ja on muistaakseni valmistettukin eestiläisessä farmaatsiatehtaassa.
Tehosta en tiedä, kun en ole kokeillut, mutta herkkäihoisen kannattaa olla varovainen; äitini joutui hoitamaan kortisonivoiteella polvensa ihoa tämän punapippurivoitelun jälkeen.
Itse suosin Feldene- ja Piroxicam-geelejä.
Ostitkos Duovit- nimisiä vitamiinitabletteja myös?
Niitä ei vissiin voi ottaa tyhjään vatsaan, en minä ainakaan..!- kotiseutumatkaaja
Kiitos asiallisesta vastauksesta pitänee olla varovainen ja paksunahkainen kun tota käyttää mut sen teho hyvä kun vaan sitten nahka kestää.Aion kyllä sitä Eestistä hakia kun auttaa mun kolotuksiin.
- Huiferi
Älä enää käy Viipurissa. Turha sen Kurjalan oloja meidän pussista parantaa.
- Itäsuomalainen
Se ei voiteen osto hetkauta Kurjalan kohenemista suuntaan eikä toiseen. Eikä luulis ainakaan sinun pussistas pois olevan. Kaikesta huomaa, että Viipuriin on alkanut virrata rahaa ihan muusta suunnasta, kuin Suomesta.
- gravis
ubretid niminen lääke maksaa kymmenysosan suomalaisesta.
- AnonyymiUUSI
Saa Tallinnan apteekeista. Mulle käy myös kyseinen salva. On hyvä ostos.
- AnonyymiUUSI
Muistakaas ne viinasekotuksetkin venäjältä, se on myrkyisä maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834443Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243198Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392874Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162655Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172519Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432417- 132304
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132265MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142045Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717