onko kellään globetelin liittymää?jos millaisia kokemuksia teillä siitä on? itsellä on toi tokana liittymänä, ollut muutaman viikon. hyvin pelittää
globetel
4
889
Vastaukset
- hookoo
Mulla oli puol vuotta sitten,yhteensä vuoden ajan tää perusliittymä.Siinä puhelut ja viestit Globen liittymiin kolme centtä min ja kpl!Saisivat vain puottaa nuita muiden liittymätyyppien hintoja,sekä markkinoida itseään paremmin!Monet eivät tiedä Globesta mitään!Asiakaspalvelu pelas hyvin ja sim-kortti toimitettiin nopeasti kotiin ja kuuluvuus hyvä!9!
- misu
kun tilasin globetel-liittymän, niin heti seuraavana päivänä tuli postissa se. netissä surffailen globetel liittymälläni. siis kännykän kautta mulla on netti käyttäen globetel operaattoria. paljoa en tarvii kotona toistaseksi nettiä, niin sama minkä operaattorin kautta on. Toki välillä tuolla liittymällä soittelenkin, kun halpa on.
- KäyttäjäM
Siirryin Globetelin asiakkaaksi Saunalahdelta. Ja minulla on ainoastaan hyvää sanottavaa, asiakaspalvelu pelaa sähköpostitse ja puhelimitse.Tarvittavan sim-kortin toimitus oli nopea.Varteenotettava vaihtoehto agressiivisesti mainostaville isommille operaattoreille jotka tuovat itseään esillä koko ajan.Kuuluvuus on erittäin hyvä, käyttää teliasoneran verkkoa.
- Globetel_asiakas
Reilun viikon ollut. Toimii hyvin. Sekä puhelut SMS data. Asiakaspalvelusta ei vielä kokemusta eikä laskutuksesta. Saldo, multimediaviestit ja videopuhelut maksaa vähän lisää. Mutta olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain31911983Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15611117Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2646459Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2395273Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1813737- 1743568
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin542571Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292010Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov121854Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1061801