onko kellään globetelin liittymää?jos millaisia kokemuksia teillä siitä on? itsellä on toi tokana liittymänä, ollut muutaman viikon. hyvin pelittää
globetel
4
749
Vastaukset
- hookoo
Mulla oli puol vuotta sitten,yhteensä vuoden ajan tää perusliittymä.Siinä puhelut ja viestit Globen liittymiin kolme centtä min ja kpl!Saisivat vain puottaa nuita muiden liittymätyyppien hintoja,sekä markkinoida itseään paremmin!Monet eivät tiedä Globesta mitään!Asiakaspalvelu pelas hyvin ja sim-kortti toimitettiin nopeasti kotiin ja kuuluvuus hyvä!9!
- misu
kun tilasin globetel-liittymän, niin heti seuraavana päivänä tuli postissa se. netissä surffailen globetel liittymälläni. siis kännykän kautta mulla on netti käyttäen globetel operaattoria. paljoa en tarvii kotona toistaseksi nettiä, niin sama minkä operaattorin kautta on. Toki välillä tuolla liittymällä soittelenkin, kun halpa on.
- KäyttäjäM
Siirryin Globetelin asiakkaaksi Saunalahdelta. Ja minulla on ainoastaan hyvää sanottavaa, asiakaspalvelu pelaa sähköpostitse ja puhelimitse.Tarvittavan sim-kortin toimitus oli nopea.Varteenotettava vaihtoehto agressiivisesti mainostaville isommille operaattoreille jotka tuovat itseään esillä koko ajan.Kuuluvuus on erittäin hyvä, käyttää teliasoneran verkkoa.
- Globetel_asiakas
Reilun viikon ollut. Toimii hyvin. Sekä puhelut SMS data. Asiakaspalvelusta ei vielä kokemusta eikä laskutuksesta. Saldo, multimediaviestit ja videopuhelut maksaa vähän lisää. Mutta olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014