Mitä pikku-kallen äiti sanoi kun pikku-kalle tuli koulusta kotiin?
-Syö välipalaa.
Paras pikku-kalle vitsi
22
7788
Vastaukset
- tiedät kuka...
Ainoa hauska asia tuossa on että se on niin paska. :D
- Ripulivauva
EI HElVEtti, ku on hyvä vitsi! Nauroin itseltäni paskat housuun. Sitä ei heti tajuu mut sitten ku mietin vähäsen niin kyllä nauratti.
- ...
...
- iso-kalle
... kirjoitti:
...
Mitä Mikko sanoi kun Starsonata oli lopetettu?
-kait. - ...
iso-kalle kirjoitti:
Mitä Mikko sanoi kun Starsonata oli lopetettu?
-kait.... edelleenkin.
- iso-kalle
Mitä pikku-kallen isä sanoi pikku-kallelle kun pikku-kalle sanoi, että ei jaksa enään käydä kolussa?
-ei mitään!!!!!!!!!!!!HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- ...
Kuka tätä enää jaksaa...
- iso-kalle
mitä lääkäri sanoi pikku-kallelle?
-OLetko sinä....TYTTÖ??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHÄÄÄÄÄHHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÄKÄKKKKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!- ...
Tätä ei millään jaksais enää...
- herkko
... kirjoitti:
Tätä ei millään jaksais enää...
hyväö vitsi
- Suomi24.valvoja
Kuulkaahan nyt pojat!! Minä ole jäljittänyt koneenne ip-osoitteet ja teille kaikille on lähetetty 666 euron lasku! Törkeää nettikäyttäytymistä!
- noh...
noh muutama hullu tyyppi kirjottelemassa hulluuksia josta kehittyi kolmiodraama. :P
- Eemeli
Tuota kolmatta en tajunnut, muut olivat hyviä. Ja "..." niminen henkilö, jos et ymmärrä hyvän huumorin päälle, niin miksi edes olet lukemassa näitä. Eikö sinun pitäisi vähän miettiä ennen kuin noin vain loukkaat tekijän mielenterveyttä?
- Eemeli
Tarkoitin siis edellisessä viestissäni "noh":ia, mutta "...":kin pitäisi opetella tavoille
- iso-kalle
Eemeli kirjoitti:
Tarkoitin siis edellisessä viestissäni "noh":ia, mutta "...":kin pitäisi opetella tavoille
Mitä star-sonatalle kävi kun mikko käynnisti sen?
-SE KUOLIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - iso-kalle
Eemeli kirjoitti:
NONIIIIIIIIIIIIIIIINNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä kaupantäti sanoi pikku-kallelle?????!!!!!!!!!
-PÄIVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
KKKKKKKKKOPÖÄÅ:*LPÅ^!!!!!!!
- iso-kalle
Mikon ja taiston keskustelu:
Taisto: Oletko syönyt mikko?
Mikko: Oon tietenkin, tyhmä!
Taisto: Onko tietokoneessa ollut vikaa?
Mikko: EI,vittu, tietenkään!
Taisto: Onko isä töissä?
Mikko: Vittu, kato kelloa!!! ON tietenkin tähän aikaan!!
Taisto: Miten koulussa menee?
Mikko: Perkele, samanlailla ku aina ennenkin!!!
Taisto: Onko kokeita paljon?
Mikko: MItä luulet?! VITTU tietenkin ON!!!
Taisto: Oletko ajanut paljon skootterilla?
Mikko: Vammanen! sama ku mä kysyisin ootko paljon runkannut!!!?? VITTU!
Taisto: Oletko minulle mikko vihainen?
Mikko: kait.- anoymous
Viesti on loukkaava kyseisiä henkilöitä kohtaan.
- iso-kalle
Mitä mikko sanoi parturille?
-leikkaa taisto-look!
Parturi:Oikeasti?
MIkko:kait. - wprthji094q3
Tää mikon ja taiston keskustelu on paras vitsi KOSKAAN!!!
- iso-kalle
wprthji094q3 kirjoitti:
Tää mikon ja taiston keskustelu on paras vitsi KOSKAAN!!!
Ethän haasta minua oikeuteen jos lopetan?
- tajusitko
ootko kuullu pikku kalle meni kellariin en koska se oli niin hiljainen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394553Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5753483Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732191Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121764- 961606
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351588TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1621285OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976