evilä on IHQ!!

evilä <3 mä

kenen muiden mielest evilä on ihana???? siis se on niin ihana ja ne sen hiuksest on aika hottikset!!

12

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evilä on söötti!!!

      Oikeessa oot!!!!!!!!!!!
      Evilällä on tosi ihana tukka!!!
      Ja se on muutenki ihan söötti!!!!!!!
      Evilä on paras!!!

      • miss.darkeness

        Tommi Evilä on ihana!!!
        Ja se on vielä niin hyvännäkönenki!!!
        ja ihanat hiukset!!!


    • esztelle

      Ehdottomasti olen samaa mieltä...jumalaisen komea mies on.

      • mik

        oottekohan te minkäikäsiä ei pahalla mut haluisin vaan tietää? tulee yks bändi mieleen 80luvulta... ja ne fanit:)


      • esztelle
        mik kirjoitti:

        oottekohan te minkäikäsiä ei pahalla mut haluisin vaan tietää? tulee yks bändi mieleen 80luvulta... ja ne fanit:)

        Meni tuo edellinen kommentti (otsikolla "ikäjakaumasta") hiukan väärään paikkaan...voisin vielä lisätä siihen, että tuon Tommin kanssa voisi tehdä muutakin kuin laulaa Autiotaloa ja roikkua reppuselässään...vaan jotain aivan muuta. ;D


    • Hani

      Siinä meillä on aivan uudenlainen huippu-urheilija ja sexisymboli Suomelle.
      Vaviskaa Rädyt ja muut!
      Kaikki peliin Evilän puolesta.Eikä iskäkään ole hullumman näköinen(ei omena...)
      Menisin oitis vaikka sänkyyn Tommi Evilän kanssa.
      On hän sen verran namupala ja upee tyyppi.

      • n_86

        Tommi Evilä on munkin mielestä oikein namupala! Just pitkät hiukset tekee siitä seksikkään ja persoonallisen näkösen ;P Lyhyissä hiuksissa se vois näyttää enemmän tavikselta.


      • esztelle

        Tottapa puhut.

        Kelpaisi tuo Tommi mulle muuallakin kuin sängyssä - koska vain, milloinka vain...


    • *cloud*

      Siis niin totta ku olla ja voi!!! Tommi on aivan mahtava tyyppi ja ylikomee... ;) namu mikä namu!

    • eri mieltä

      unohda se pitkä tukka ja kato sen naamaa------ymmärrät kyllä miks kamusi ovat oikeassa. Oikeesti Tommi on aika keskiverto pärstältään. Ei sytytä ei........

      • esztelle

        Käsittääkseni Evilää ihailevat monenikäiset naiseläjät.
        Ilmiönä ei ole verrattavissa ns. Dingo-hysteriaan,
        kyse on ihan jostain muusta kuin sifonkihuiveja liehuttelevista pikkutytöistä.


      • kyllä menee
        esztelle kirjoitti:

        Käsittääkseni Evilää ihailevat monenikäiset naiseläjät.
        Ilmiönä ei ole verrattavissa ns. Dingo-hysteriaan,
        kyse on ihan jostain muusta kuin sifonkihuiveja liehuttelevista pikkutytöistä.

        ikäjakauma äärilaidasta toiseen, omaa ikääni sen kummemmin kommentoimatta... Voisin kyllä Tommin kanssa ihan vain keskustellakin, uskoisin, että hänessä on siihen potentiaalia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe