minulle on pariin kertaan ilmestynyt selkään raapimisjälkiä. ja en keksi muuta syytä kuin että olisin yöllä unessa raapinu ne. saattaisiko se että ajattelen nukkumaan mennessä elämän iloja ja suruja vaikuttaa siihen
raavin itseäni?
8
985
Vastaukset
- Noodl3
Ootko varma että ne on raapimis jälkiä? kui pitkiä ja mis kohtaa. mul on nimittäin sama homma..
- mika,
en. n. etusormen pituisia. vähän selän keskipisteen yläpuolella.
- kans
mullakin on ilmestynyt raapimisjälkiä, tosin ne ovat jaloissa, tai oikeastaan pakaroissa.. mitäköhän mahtaa olla? :/
- mika,
johonkin terävään? minulla nuo jäljet on semmmoset että varmasti olisin huomannu jos hereillä olisin ollut.
- raskastaja
Ne on raskausjälkiä, tarkoittaen että iho ei pysy kasvussa mukana ja venyy..
- Sauna
Saunassa iho lampiää ja verisuonet pinnassa, kun raapii voi jäädä viiruja. Lähtevät kuin muutkin naarmut. "Ovat vain vähän pinnan alla", kuin fritsut esim.
- loo
Kuten joku jo mainitsi, ne ovat raskausarpia. Niitä tulee kun iho ei pysy mukana kehon kasvussa. Mulla on niitä reisissä, veljelläni on selässä.
- halipasui
Kiva mennä huomenna koulun kans uimaan ku ei uskalla ees selkäänsä näyttää... vittuiltu näistä arvista mitä mulla on selässä ni jo melkeen 3 vuotta... :'( enkä mä sitä enää kauaa jaksa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735