Auton huollattaminen

mondeon omistaja

Onko kukaan tehnyt määräaikaishuoltoa Ford Mondeolle Tallinnassa tai ostanut varaosia? Millainen on hinta-laatusuhde?

3

2615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virallinen ford-huolto info-auto tallinnassa on paikallisten keskuudessa
      tunnettu siitä, että sinne mennään vain pakosta. sanottavaa löytyy niin varaosa-
      kuin huoltopuolelta, puhumattakaan monien antipatioista omistajaa kohtaan.

itse olen huollattanut mondeon suurempia huoltoja socius- nimisessä firmassa
      pärnu mnt:llä, joka on aikaisemman ford-myyjän iru autokeskuksen suora
      perillinen. tosin siitäkin firmasta olen viime aikoina lukenut virolaiselta
      keskustelupalstalta negatiivista palautetta, minulla ei ole ollut itselläni
      kyllä firmasta valittamista.

varaosista niin paljon, että em. socius, melasi-auto ja volta auto myyvät fordin
      alkuperäisosia, mutta niiden hinnat ovat käsittääkseni samat kuin suomessa (no
      ehkä karvan verran halvemmat alv-prosentin eron takia).

tarvikeosissa, joita saa myöskin em. firmoista, on viron hinnat huomattavasti
      suomen hintoja edullisemmat.

muistaakseni minulla -99 2.0 mondeon 150000km huolto osineen maksoi n. 800eur,
      eikä taatusti info-autossa. vaihdettiin huolto-ohjelmaan kuuluva jakopään hihna
      ja rullat (kalliit). lisätöitä sen lisäksi takaiskareiden vaihto ja ehkä yksi
      pyörän laakeri, en muista 100%.

• mutta saat
      • kaikkia automerkkejä,

esimerkki tapauksen huollon hinta on varsin kohtuullinen ja samalla reissulla voisi hyödyntää muutenkin Viron huomattavasti huokeampaa hintatasoa
        myös muissa tarpeelisten tuotteiden hankinnoissa, joten tulisi lyötyä monta kärpästa yhdella iskulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe