Niin, onko kukaan käynyt Ammattikorkeakoulussa Laboratorioanalyytikon koulutusta? Millaista se on ja miten pääsitte sisään? Lukio vai ammattikoulu pohjalta? Oliko lukiossa pitkä matematiikka?
Ja minkälaista työtä laboratorioanalyytikko tekee, onko hyvin töitä? Oletteko saaneet töitä koulun jälkeen?
Laboratorioanalyytikko?
3
612
Vastaukset
- miurus
tällä hetkellä laboratorioanalyytikoksi ja itse olen tykännyt :) Sisään pääsin ammattikoulun papereilla, suurin osa tosin tulee lukion puolelta. Lukion pitkästä matikasta (tai matikkapäästä yleensä..!) on hyötyä mutta itse olen pärjännyt ihan hyvin vaikken ole lukenut lukiomatikkaa ollenkaan. Peruskemian kertauksesta ja fysiikan ja matikan kursseista siirrytään ammatillisiin aineisiin ja syvennytään edelleen. Työllisyystilanne on ilmeisesti pääkaupunkiseudulla parempi kuin muualla mutta pitäisi olla paranemaan päin muuallakin...
- MelissatarImee
Siis laboratorioanalyytikko Melissa, ainakin kemiat toimii ja tienaa näköjään hyvin. https://www.youtube.com/v/ppvDdwuIMeE?fs=1
- Anonyymi
1. Vahvuuksistasi huolimatta et valitettavasti tällä kertaa ollut näiden henkilöiden joukossa.
2. Olet hakenut avoinna ollutta tehtäväämme Laboratoriotutkija. Valitettavasti tällä kertaa valintamme ei kohdistunut Sinuun.
3. Rekrytointiprosessi on nyt saatu päätökseen. Valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun.
4. Vahvuuksistasi huolimatta valintamme ei valitettavasti tällä kertaa osunut sinuun.
5. Vahvuuksistasi huolimatta et valitettavasti tällä kertaa ollut näiden henkilöiden joukossa. Mikäli sinulla on kysyttävää hakuprosessista, olethan yhteydessä sähköpostitse.
Vaikka valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun, toivomme, että muistat meidät myös tulevissa rekrytoinneissamme.
Laboratorioanalyytikkona kun hakee töitä niin on tollaista tekstiä koko sähköposti täynnä sadoittain. Eli kertoo suoraan että sun ei kannata tälle alalle opiskella. Muista laboratorioanalyytikkona et ole valittujen henkilöiden joukossa työtä hakiessa eli eivät kutsu edes haastatteluun.
Itse valmistuin vuonna 2013. Kääppänä koulu AMK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820