Niin, onko kukaan käynyt Ammattikorkeakoulussa Laboratorioanalyytikon koulutusta? Millaista se on ja miten pääsitte sisään? Lukio vai ammattikoulu pohjalta? Oliko lukiossa pitkä matematiikka?
Ja minkälaista työtä laboratorioanalyytikko tekee, onko hyvin töitä? Oletteko saaneet töitä koulun jälkeen?
Laboratorioanalyytikko?
3
608
Vastaukset
- miurus
tällä hetkellä laboratorioanalyytikoksi ja itse olen tykännyt :) Sisään pääsin ammattikoulun papereilla, suurin osa tosin tulee lukion puolelta. Lukion pitkästä matikasta (tai matikkapäästä yleensä..!) on hyötyä mutta itse olen pärjännyt ihan hyvin vaikken ole lukenut lukiomatikkaa ollenkaan. Peruskemian kertauksesta ja fysiikan ja matikan kursseista siirrytään ammatillisiin aineisiin ja syvennytään edelleen. Työllisyystilanne on ilmeisesti pääkaupunkiseudulla parempi kuin muualla mutta pitäisi olla paranemaan päin muuallakin...
- MelissatarImee
Siis laboratorioanalyytikko Melissa, ainakin kemiat toimii ja tienaa näköjään hyvin. https://www.youtube.com/v/ppvDdwuIMeE?fs=1
- Anonyymi
1. Vahvuuksistasi huolimatta et valitettavasti tällä kertaa ollut näiden henkilöiden joukossa.
2. Olet hakenut avoinna ollutta tehtäväämme Laboratoriotutkija. Valitettavasti tällä kertaa valintamme ei kohdistunut Sinuun.
3. Rekrytointiprosessi on nyt saatu päätökseen. Valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun.
4. Vahvuuksistasi huolimatta valintamme ei valitettavasti tällä kertaa osunut sinuun.
5. Vahvuuksistasi huolimatta et valitettavasti tällä kertaa ollut näiden henkilöiden joukossa. Mikäli sinulla on kysyttävää hakuprosessista, olethan yhteydessä sähköpostitse.
Vaikka valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun, toivomme, että muistat meidät myös tulevissa rekrytoinneissamme.
Laboratorioanalyytikkona kun hakee töitä niin on tollaista tekstiä koko sähköposti täynnä sadoittain. Eli kertoo suoraan että sun ei kannata tälle alalle opiskella. Muista laboratorioanalyytikkona et ole valittujen henkilöiden joukossa työtä hakiessa eli eivät kutsu edes haastatteluun.
Itse valmistuin vuonna 2013. Kääppänä koulu AMK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798