Evilälle fanipostia

Tommifani

Hei kaikki Evilähullut!
Onko tietoo mahtaako Tommi Evilällä olla omat fanisivut ja voiko tälle namipalalle lähettää fanipostia mihinkään?!

9

916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommifani2

sen ku sais...

• amelia

Evilä sanoi viime perjantaina Suomi24:n chatissa, että fanipostia voi lähettää Tampereen Pyrinnön (Tommin urheiluseura) osoitteeseen, sieltä toimittavat kirjeet hänelle.

http://chat.suomi24.fi/julkkischat/evila/

• Zeanne

mikä se tampereen pyrintöjen osote sit on??? mä oikeesti haluun kirjottaa sille ja millon se muka ITTE on ollu tääl keskustelus?
      vastatkaa

• täällä

ole keskustellut, vaan silloin kun se oli chattivieraana. Sen osoitteen saat muuten Tampereen Pyrinnön sivuilta.

• zeanne
        täällä kirjoitti:

ole keskustellut, vaan silloin kun se oli chattivieraana. Sen osoitteen saat muuten Tampereen Pyrinnön sivuilta.

Moi sulle ja kiitti ku kerroit mist sen saa mut oon jo kertaalleen käyny siel sivuil enkä oo löytäny, jatketaan etsintöjä.......

• tässä
        zeanne kirjoitti:

Moi sulle ja kiitti ku kerroit mist sen saa mut oon jo kertaalleen käyny siel sivuil enkä oo löytäny, jatketaan etsintöjä.......

tämä, tuohon kun kirjoitat ja laitat vielä Tommin nimen, niin eiköhän se siitä.

Tampereen Pyrintö r.y.
        Pyhäjärvenkatu 5 H
        33200 Tampere

• zeanne
        tässä kirjoitti:

tämä, tuohon kun kirjoitat ja laitat vielä Tommin nimen, niin eiköhän se siitä.

Tampereen Pyrintö r.y.
        Pyhäjärvenkatu 5 H
        33200 Tampere

taidanpa kirjottaa osotteen ylös ni kirjotan sille varmaa joskus! kiitti sikana!

• esztelle

Ei ole vielä ainakaan Tommilla sivua - jospa sellaisen saisi joskus aikaiseksi. Hänen itsensä kanssa pitäisi varmasti neuvotella käykö sivujen teko hänelle jne. Ajatuksena siis tosi hyvä juttu, ainakin minun mielestäni.

• |mezka|

moien ole löytänyt fani sivuja olen itse etsiskellyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1684
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      1252
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79