Evilälle fanipostia

Tommifani

Hei kaikki Evilähullut!
Onko tietoo mahtaako Tommi Evilällä olla omat fanisivut ja voiko tälle namipalalle lähettää fanipostia mihinkään?!

9

1004

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommifani2

sen ku sais...

• amelia

Evilä sanoi viime perjantaina Suomi24:n chatissa, että fanipostia voi lähettää Tampereen Pyrinnön (Tommin urheiluseura) osoitteeseen, sieltä toimittavat kirjeet hänelle.

http://chat.suomi24.fi/julkkischat/evila/

• Zeanne

mikä se tampereen pyrintöjen osote sit on??? mä oikeesti haluun kirjottaa sille ja millon se muka ITTE on ollu tääl keskustelus?
      vastatkaa

• täällä

ole keskustellut, vaan silloin kun se oli chattivieraana. Sen osoitteen saat muuten Tampereen Pyrinnön sivuilta.

• zeanne
        täällä kirjoitti:

ole keskustellut, vaan silloin kun se oli chattivieraana. Sen osoitteen saat muuten Tampereen Pyrinnön sivuilta.

Moi sulle ja kiitti ku kerroit mist sen saa mut oon jo kertaalleen käyny siel sivuil enkä oo löytäny, jatketaan etsintöjä.......

• tässä
        zeanne kirjoitti:

Moi sulle ja kiitti ku kerroit mist sen saa mut oon jo kertaalleen käyny siel sivuil enkä oo löytäny, jatketaan etsintöjä.......

tämä, tuohon kun kirjoitat ja laitat vielä Tommin nimen, niin eiköhän se siitä.

Tampereen Pyrintö r.y.
        Pyhäjärvenkatu 5 H
        33200 Tampere

• zeanne
        tässä kirjoitti:

tämä, tuohon kun kirjoitat ja laitat vielä Tommin nimen, niin eiköhän se siitä.

Tampereen Pyrintö r.y.
        Pyhäjärvenkatu 5 H
        33200 Tampere

taidanpa kirjottaa osotteen ylös ni kirjotan sille varmaa joskus! kiitti sikana!

• esztelle

Ei ole vielä ainakaan Tommilla sivua - jospa sellaisen saisi joskus aikaiseksi. Hänen itsensä kanssa pitäisi varmasti neuvotella käykö sivujen teko hänelle jne. Ajatuksena siis tosi hyvä juttu, ainakin minun mielestäni.

• |mezka|

moien ole löytänyt fani sivuja olen itse etsiskellyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      78
      1279
    2. 72
      1174
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77
      1024
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      815
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      729
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      683
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      602
    Aihe