Evilälle fanipostia

Tommifani

Hei kaikki Evilähullut!
Onko tietoo mahtaako Tommi Evilällä olla omat fanisivut ja voiko tälle namipalalle lähettää fanipostia mihinkään?!

9

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommifani2

      sen ku sais...

    • amelia

      Evilä sanoi viime perjantaina Suomi24:n chatissa, että fanipostia voi lähettää Tampereen Pyrinnön (Tommin urheiluseura) osoitteeseen, sieltä toimittavat kirjeet hänelle.



      http://chat.suomi24.fi/julkkischat/evila/

    • Zeanne

      mikä se tampereen pyrintöjen osote sit on??? mä oikeesti haluun kirjottaa sille ja millon se muka ITTE on ollu tääl keskustelus?
      vastatkaa

      • täällä

        ole keskustellut, vaan silloin kun se oli chattivieraana. Sen osoitteen saat muuten Tampereen Pyrinnön sivuilta.


      • zeanne
        täällä kirjoitti:

        ole keskustellut, vaan silloin kun se oli chattivieraana. Sen osoitteen saat muuten Tampereen Pyrinnön sivuilta.

        Moi sulle ja kiitti ku kerroit mist sen saa mut oon jo kertaalleen käyny siel sivuil enkä oo löytäny, jatketaan etsintöjä.......


      • tässä
        zeanne kirjoitti:

        Moi sulle ja kiitti ku kerroit mist sen saa mut oon jo kertaalleen käyny siel sivuil enkä oo löytäny, jatketaan etsintöjä.......

        tämä, tuohon kun kirjoitat ja laitat vielä Tommin nimen, niin eiköhän se siitä.

        Tampereen Pyrintö r.y.
        Pyhäjärvenkatu 5 H
        33200 Tampere


      • zeanne
        tässä kirjoitti:

        tämä, tuohon kun kirjoitat ja laitat vielä Tommin nimen, niin eiköhän se siitä.

        Tampereen Pyrintö r.y.
        Pyhäjärvenkatu 5 H
        33200 Tampere

        taidanpa kirjottaa osotteen ylös ni kirjotan sille varmaa joskus! kiitti sikana!


    • esztelle

      Ei ole vielä ainakaan Tommilla sivua - jospa sellaisen saisi joskus aikaiseksi. Hänen itsensä kanssa pitäisi varmasti neuvotella käykö sivujen teko hänelle jne. Ajatuksena siis tosi hyvä juttu, ainakin minun mielestäni.

    • |mezka|

      moien ole löytänyt fani sivuja olen itse etsiskellyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe