Evilälle fanipostia

Tommifani

Hei kaikki Evilähullut!
Onko tietoo mahtaako Tommi Evilällä olla omat fanisivut ja voiko tälle namipalalle lähettää fanipostia mihinkään?!

9

1005

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommifani2

sen ku sais...

• amelia

Evilä sanoi viime perjantaina Suomi24:n chatissa, että fanipostia voi lähettää Tampereen Pyrinnön (Tommin urheiluseura) osoitteeseen, sieltä toimittavat kirjeet hänelle.

http://chat.suomi24.fi/julkkischat/evila/

• Zeanne

mikä se tampereen pyrintöjen osote sit on??? mä oikeesti haluun kirjottaa sille ja millon se muka ITTE on ollu tääl keskustelus?
      vastatkaa

• täällä

ole keskustellut, vaan silloin kun se oli chattivieraana. Sen osoitteen saat muuten Tampereen Pyrinnön sivuilta.

• zeanne
        täällä kirjoitti:

ole keskustellut, vaan silloin kun se oli chattivieraana. Sen osoitteen saat muuten Tampereen Pyrinnön sivuilta.

Moi sulle ja kiitti ku kerroit mist sen saa mut oon jo kertaalleen käyny siel sivuil enkä oo löytäny, jatketaan etsintöjä.......

• tässä
        zeanne kirjoitti:

Moi sulle ja kiitti ku kerroit mist sen saa mut oon jo kertaalleen käyny siel sivuil enkä oo löytäny, jatketaan etsintöjä.......

tämä, tuohon kun kirjoitat ja laitat vielä Tommin nimen, niin eiköhän se siitä.

Tampereen Pyrintö r.y.
        Pyhäjärvenkatu 5 H
        33200 Tampere

• zeanne
        tässä kirjoitti:

tämä, tuohon kun kirjoitat ja laitat vielä Tommin nimen, niin eiköhän se siitä.

Tampereen Pyrintö r.y.
        Pyhäjärvenkatu 5 H
        33200 Tampere

taidanpa kirjottaa osotteen ylös ni kirjotan sille varmaa joskus! kiitti sikana!

• esztelle

Ei ole vielä ainakaan Tommilla sivua - jospa sellaisen saisi joskus aikaiseksi. Hänen itsensä kanssa pitäisi varmasti neuvotella käykö sivujen teko hänelle jne. Ajatuksena siis tosi hyvä juttu, ainakin minun mielestäni.

• |mezka|

moien ole löytänyt fani sivuja olen itse etsiskellyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe