Moi,
Olen ajatellut päivittää Samsung:n gidipokkarin ja em. kamera alkoi kiinnostamaan.
Onko kokemuksia?? Lueskelin esitettä ja ainakin kuvanvakauttaja näytti puutuvan.
Kaikki kommentit tervetulleita.
C-770 UltraZoom
2
1068
Vastaukset
- jls
Ostin juuri viime viikonloppuna kysyisen kameran ja hyvältä vaikuttaa. 10x zoomi on mun mielestä todella loistava. Tietysti kun kuvaa isoilla zoomeilla niin jalusta ois välttämätön jos haluaa tarkkaa kuvaa. Noiden toimintojen oppimiseen menee vähän aikaa mut pikkuhiljaa oppii. Mut suosittelen kyllä lämpimästi, mee liikkeeseen ja testaa ja vertaa.
- Timo
Mä olen kohta kaksi vuotta ampunut kuvia vanhemmalla mallilla; C-750. 4 megan kenno, ja 28 - 280 (eli siis 10x) zoomi. Olen pitänyt kovasti. Henk koht on kaksi jotka muuttaisin: xD kortin vaihtaisin johonkin muuhun, jolle olisi yleisemmin tuki suoraan PC:n kyljessä tai monitoimikortinlukijassa. Toinen on sitten videoclipin resoluutio: Nyt otan kännykällä videot ja Opulla stillit.
Suosittellen kovasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984