Tapio Wirkkalan 3502-maljakon (kork. 20 cm)
käypä hinta? Signeeraus on.
Wirkkala maljakko
7
6928
Vastaukset
- amy***
ilman kuvaa on vaikea sanoa, mikä maljakon arvo on, tai edes mikä maljakko on kyseessä. Signeerauksen yhteydessä oleva numero kertoo vain maljakon valmistusnumeron, ei muuta, eikä sen perusteella voi määritellä maljakon hintaa tai tietää minkälainen maljakko on kyseessä.
Hintaan vaikuttaa olennaisesti esineen kunto. Pienikin särö tai vaikka lasin samentuminen laskee maljakon arvoa todella paljon.- Hui
Numero sarja kertoo nimenomaan mikä maljakko on kyseessä. Numero sarja on tuotenumero jonka perusteella tuote löytyy luetteloista ja hinnastoista. Esim Wirkkalan "Ajattelevat Kädet" kirjan loppuosassa olevassa luettelossa on kunkin lasiesineen mallinumero mainittu. Iittala käytti yleisesti 60-luvulla signeerauksessaan tuotenumeroa.Tuotenumerosta ei kyllä tosin selviä esineen koko tai väri, vaan ainoastaan malli.
- tietoa lisää
Maljakko virheetön, harmaata lasia (kuvassa liian tumma).
http://web.eu-design.net/edn/schedao.asp?id=1213&statozoom=zoom- tenula
mahtava maljakko!!!!!
- taiteenystävä
Terve,
Kyseistä maljakkoa on valmistettu 60-luvun loppupuolella, ja itse olisin valmis maksamaan siitä n.100-110€, jos se on täysin virheetön ja signeerattu.
Kyseisiä maljakoita on valmistettu 20 ja 26.5 cm korkuisina.- Haggelstammi
Et kai muovipurkin hinnalla yritä ostaa Wirkkalan ehjää maljakkoa 60-luvulta?
Etpä ole ainakaan hintatietoinen ostaja.
- Wirkkala
20 cm Wirkkalan vihreää 3502 on myyty esim Englannissa 800 punnalla :)
Tehdyt koot ovat 16, 20 ja 23 cm. Tuota isointa ei ole ollut myynnissä ainakaan 3 vuoteen Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54688Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434488Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1323537Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063456Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313450Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm412911Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121050Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap74877Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63799- 92743