Pidittekö kihlajaiset? Keitä oli paikalla? Minkälaiset?
Kihlajaiset?
17
20322
Vastaukset
- en pitänyt
Ei pidetty, ilmoitettiin vaan perheelle puhelimella! Myöhemmin kyllä keitettiin kahvit, mutta mitään juhlia en tod järjestänyt.
- juhlat
Ollaan oltu yhdessä jo yli 6 vuotta ja viho viimein kihlauduttiin ja varmasti pidetään juhlat. Ihan vain kavereita kutsutaan (noin 30 hlö tulossa) työpaikan kautta ilmaiseksi käytössä romanttinen perinnetila. Ohjelmassa jotain ruokaa, hieman boolia ja sitten vaan saunomista ja hauskaa illan viettoa. Erinomainen syy kutsua kaverit ympäri Suomen koolle. Ei mitään hienostelua vaan rennot syysbileet...
Hyviä (edullisia) booli ja ruokavinkkejä otetaan vastaan...=)
- h83
Pidetään pienet kihlajais pippalot ja lähetään laivalle :) tosin kk kihluksen jälkeen. Äiti oli mieltä että pitäis pitää semmoset minne tyyliin puol sukua tulee mutta eipä oikein innosta :) Kavereiden kesken sellaiset on mukavia..
- Sima7
Kihloihin mentiin, sormuksia ei ostettu. Eikä siis juhlia pidetty.
Kihlaushan on kahden osapuolen yhtenäinen sopimus naimisiin menemisestä.
Nyt siis suunnittelemme häitä! - Memmi
Pidimme kihlajaisemme ihan kahden kesken kotona,
joimme pullon kuohuviiniä kynttilän valossa.
Puhuimme tunteistamme ja tulevaisuuden toiveistamme. Ja kruunasimme illan ihanalla rakastelulla... :)- Minde
Kuulostaa romanttiselta, itsekin haluan juhlistaa kahdestaan oman kullan kanssa.
- Emäntä
Me pidettiin semmoiset kihlajaiset että paikalla oli vain mun perhe ja sulhasen perhe ja vietettiin hauskaa iltaa yhdessä =) Paljon ihmiset muisti meitä kihlalahjoilla, mutta ilmoitimme että kihlajaisia ei pidetä kun aloimme heti suunnittelemaan häitä.Kaikki tiesivätkin meidän suunnittelevan häitä, joten jäivät tyytyväisinä odottamaan kutsua :D
- äsken
Juuri äsken lähtivä vieraat "kihlajaisista" eli kutsuttiin molempien vanhemmat "kahveelle" (näkevät toisiaan harvoin). Jotain olivat aavistelleet,Mutta grillailtiin ja sitten kahveella anoppi vasta hokas. Siis molempien vanhemmat ja miehen veli. Muutpa ei vielä tiedäkkään. Kivaa oli näinkin, epäviralliset kihlajaiset.
- kihiloihin :)
kihlaudumme tänä viikon loppuna avopuolisoni kanssa. ajattelimme pitää lähi piirille ( kummankin vanhemmat ja lähimmät ystävät) kahvittelut ja kavereille sit pienet jatkotkin. suunitelmissa olisi pientä suolasta ja kakkua :)
- onneton1234567
On se kiva että jotkut pääsevät kihloihin..Itse otin asian puheeksi avopuolisoni kanssa hiljattain ja vastaus oli tyly: minähän en kihloihin mene!Tuli vähän orpo olo sillä itse ainakin haluan naimisiin ja lapsia..harmi vaan että miehelläni ei ole samanlaisia haaveita!Pitäisi varmaan laittaa äijä vaihtoon kun se ei vielä ole liian myöhäistä!Tuntuu vähän haaskaukselta, mutta enhän ole ikuisesti nuori ja nätti...
Mieheni haluaa todennäköisesti vielä seikkailla..sen verran ihannoiden hän puhuu "pelimies"- ystävistään!- tosiaan =(
luulen että sun kannattaa vaihtaa miestä, valitettavasti. ei varmasti ole noin helppoa miltä kuulostaa mut olen sitä mieltä et kunhan sen oikean löytää, kyllä sen kanssa on halukas myös kihloihin naimisiin menemään!
- MariaEmily
Kihlauduimme 21.7.2009 ja kihlajaiset ovat ylihuomenna sunnuntaina. :) Vieraiksi on tulossa kummankin perheet ja joitain lähisukulaisia sekä kavereita, yhteensä ehkä noin 40 vierasta.
Pidämme juhlat seurakunnan tiloissa. Ohjelmaan kuuluu maljojenkilistely, ruoka, kakkukahvit sekä 2-3 ystävien pitämää musiikkiesitystä:) Tulee huippua!- pikkuaa
otetaan vastaan hyviä ideoita kihlajais ylläristä.yhdessä on sovittu ja sormukset on tilattu,nyt pitäs vaan keksiä joku romanttinen hetki tai paikka jossa sormukset vaihtaa.ideoita
- Kihloissa
Mut yllätettiin täysin kun olimme viettämässä vuosipäivää hotellissa pääsiäisenä. Mieheni oli hommannut sormukset kaverien avustuksella ja kosi minua polvillaan hotellihuoneessa kun tulimme syömästä :)
Kun sitten vanhemmille kerrottiin tuli ensimmäisenä että koska kihlajais kahvit ovat??
Nyt ne olisi tarkoitus pitää mutta tarjoiluista ei ole harmainta haisua vaikka kahville ei tule kuin vanhemmat, osa sisarista ja isovanhemmat. Osittain nämä tuntuvat turhalta mutta saadaan ainakin molempien vanhemmat saman katon alle vaikka tuttuja ovat ennestään.
Kaveritkin odottelevat bileitä mutta katsotaan jos ne vaikka siirtäisi kesään ja mökki bileisiin :) Ei kihlajaisista ei kannata tehdä mitään suuria suku juhlia ainakaan minun mielestä Kahvit perheille ja rennot illanvietto bileet frendeille se saa riittää ainakin meidän osaltamme :)- 4+12
Onnea kihlauksen johdosta. Yleensä kihlajaisten kunniaksi kahvitetaan vain sukulaiset, koska häät ovat sitten ne varsinaiset juhlat. Tosin ei mikään estä järjestämästä bileitä myös kavereille, etenkin jos häitä ei vielä tänä kesänä juhlita.
- Kihloissa
Se tässä onkin tarkoitus kun siskoni juhlii häitä tänä kesänä ja me siirretään omamme eteenpäin ainakin vuoden jos ei toisenkin :)
Eikä ne mökkibileet tule olemaan pelkät kihlajais bileet vaan kunnon kesä bileet jossa samalla juhlitaan meitä :)
Nyt pitää vaan alkaa toppuutella omaa äitiäni ettei ala suunnitella mun häitäni kun tuntuu että se on suunnitellut nämä kihlajaisetkin ihan itse :)
Pitää varmaan vaan ymmätää että nuorin kun olen niin se on vaikeaa päästää maailmalle omaa elämää rakentamaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648