...repeemys!! :)
Eräs kaunis päivä paha saa palkkansa ja voi olla että "Wavehunter" on elämän eessä polvillaan silloin.
Eräillä ihmisillä vain on suuri tarve tuoda provosoivasti esille mielipiteensä, pätemistä se on, itsensä asettamista jalustalle muitten yläpuolelle. Säälittävää!
Wavehunter...kerroppa selkeesti ja lyhyesti se miksi ylipäätään alennut kirjoittamaan lihavista joita halveksit? Mikä on se pointti?
Kuinka voi käsitellä itse asiaa jos kirjoitat noin ilkeämileisesti, mutta tarkoituksesi ei ollutkaan saada itse asiaa pintaan vaan provosoida ihmisiä kirjoittamaan ja kinastelemaan täällä.
Inhimillisyys, asiallisuus, suvaitsevaisuus...siinä ominaisuudet jotka sinulta puuttuu, sinulta puuttuu kyky ilmaista mielipiteitäsi tavalla joka ei loukkaa ketään, sillä tiedät varmasti että asioista voi kirjoittaa asiallisestikin, sinulta puuttuu kyky tuntea empatiaa, kyky asettua toisen ihmisen asemaan, unohtaa hetkeksi oma kaikkivoipainen itsesi.
Onhan se hienoa olla noin itsevarma (mitä kyllä epäilen), kirjoituksilla pönkittää itsetuntoasi, kerätä pisteitä naisilta jotka ovat kieli pitkällään samaa mieltä kanssasi.
Edelleen säälittävää!
Kuvainnollisesti olet kuin napakelkka joka pyörii oman napansa ympärillä, tulee rospuuttokeli ja huomaat olevasikin hyisen veden alla.
Hymyilee onnellisena´:o)
Wavehunter...totaalinen
76
5269
Vastaukset
- Sofienne
"Oletko nähnyt kissaa, joka aikoo
hukuttautua siksi ettei ole yhtä
hyvä kuin joku muu kissa?"
Joka kerta kun vertaat itseäsi muihin,
olet tuomittu häviämään jo lähdössä.
Aina on joku jonkun mielestä vahvempi,
viisaampi, nopeampi, komeampi, kauniimpi,
oppineempi, viettelevämpi, hoikempi,
rakkaampi ja loputtomiin ties mitä.
Miksi et siis rauhoitu ja huolehdi vain
siitä, että et omasta mielestäsi ole huonompi.
Vertaa vaihteeksi muita muihin. Moni komea
ei ole komea ollenkaan, hän vain esiintyy
itseensä luettaen.
Kukaan viisas ei ole viisas kuin parilla
alueella, hän vain käyttäytyy rauhallisen
luottavaisesti.
He ovat päästäneet vallalle omat luontaiset
mahdollisuutensa.
Niitä on meillä kaikilla elävillä olennoilla.
Eläimet vain luottavat niihin yleensä
paremmin kuin me ihmiset.
Itsetunnon vahvistuminen on mielenterveyden
kannalta keskeinen osa.
Tee itsellesi tilaa elää!
Tämä kirjoitus oli T.Ilmaisen.
Muistuttaisin vielä että: todellinen
suvaitsevaisuus suvaitsee myös
suvaitsemattomuutta:)))
Oivalluksen riemua sinullekin :)- Herttaista
Mitä näet, kun katsot peiliin? Mitä kuulet, jos luet omia sanojasi sättikeskusteluista?
Suvaitsevaisuus...... kuuluuko se persoonaasi? - sofienne
Herttaista kirjoitti:
Mitä näet, kun katsot peiliin? Mitä kuulet, jos luet omia sanojasi sättikeskusteluista?
Suvaitsevaisuus...... kuuluuko se persoonaasi?Menikö sinulla ihan ohi toi kirjoitus?
Minun persoonani tässä jutussa on se
epäolennainen. - Herttaista
sofienne kirjoitti:
Menikö sinulla ihan ohi toi kirjoitus?
epäolennainen.Sanoja on helppo sanoa, se on ilman tarkoitusta vain tyhjää sanahelinää.
- Aurinko
sofienne kirjoitti:
Menikö sinulla ihan ohi toi kirjoitus?
epäolennainen.Sofienne!
"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" - Sofienne
Herttaista kirjoitti:
Sanoja on helppo sanoa, se on ilman tarkoitusta vain tyhjää sanahelinää.
Miten kuvittelet että tuollaiseen
kirjoitukseen edes olisin kiinnittänyt
huomioita, jos se ei olisi ajatustakaan
minussa herättänyt?
Ja miksi sinä edeenkin takerrut minun
persoonaani?
Etkö voisi tuotakin energiaa käyttää
tuon kirjoituksen sisäistämiseen? - Sofienne
Aurinko kirjoitti:
Sofienne!
"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"... tämä juttu kokonaan
minun persoonani keskityttäessä? - Mietiskelijä
Sofienne kirjoitti:
Miten kuvittelet että tuollaiseen
kirjoitukseen edes olisin kiinnittänyt
huomioita, jos se ei olisi ajatustakaan
minussa herättänyt?
Ja miksi sinä edeenkin takerrut minun
persoonaani?
Etkö voisi tuotakin energiaa käyttää
tuon kirjoituksen sisäistämiseen?Suora lainaus viestistäsi: "Muistuttaisin vielä että: todellinen suvaitsevaisuus suvaitsee myös
suvaitsemattomuutta"
Tähän mielipiteeseen yhdyn...mutta miksi tyrmäät toisen mielipiteen omalla vahvalla persoonallasi, onko se suvaitsevaisuutta. Miksei kukin saa olla sellainen kuin on.
Olen huomannut, että juuri kukaan ei uskalla asettautua kanssasi olemaan erimieltä.
Aiemmin esittämä teksti saattaa olla pysäyttänyt sinut...esität vain kovaa..?? - Sofienne
Mietiskelijä kirjoitti:
Suora lainaus viestistäsi: "Muistuttaisin vielä että: todellinen suvaitsevaisuus suvaitsee myös
suvaitsemattomuutta"
Tähän mielipiteeseen yhdyn...mutta miksi tyrmäät toisen mielipiteen omalla vahvalla persoonallasi, onko se suvaitsevaisuutta. Miksei kukin saa olla sellainen kuin on.
Olen huomannut, että juuri kukaan ei uskalla asettautua kanssasi olemaan erimieltä.
Aiemmin esittämä teksti saattaa olla pysäyttänyt sinut...esität vain kovaa..??Tunnen haluttomuutta alkaa keskustelemaan
persoonastani, sillä kirjoitushan tässä
pitäisi herättää ihmisissä ajatuksia, eikä
minun persoonani.
Minä persoonana olen se epäoleellinen.
Tämä kirjoitus on se oleellinen.
Voisitko keskittyä kirjoittajan (T:Ilmaisen)
ajatelmaan ja koettaa tavoittaa hänen
sanomaansa? - Aurinko
Sofienne kirjoitti:
... tämä juttu kokonaan
minun persoonani keskityttäessä?Eikö juuri sinun persoonastasi nuo ajatukset lähde? Jos näin ei ole niin et ole sinä joka niitä ilmoille julki tuo! Ei ole mielipiteitä ilman persoonaa, ymmärrätkö!
- Sofienne
Aurinko kirjoitti:
Eikö juuri sinun persoonastasi nuo ajatukset lähde? Jos näin ei ole niin et ole sinä joka niitä ilmoille julki tuo! Ei ole mielipiteitä ilman persoonaa, ymmärrätkö!
...tunnista eroa kritisoinnissa
mielipiteiden ja persoonien välillä?
Eikö suvaitsevaisuus ole juuri osaltaan
sitä, että persoona/ihminen on
hyväksyttävä, mutta teot tuomittavia,
ja mielipiteet kritisoitavia? - Mietiskelijä
Sofienne kirjoitti:
Tunnen haluttomuutta alkaa keskustelemaan
minun persoonani.
sanomaansa?keskustelussa ollutkaan kyse suvaitsevaisuudesta..näin ymmärsin.
Miksi vastata johonkin asiaan toiselta lainaamalla tekstillä, jos asasta ei ole omaa mielipidettä.
Olen saanut huomata, että jos et osaa keskustella asioista, niin sanot aina noin..."tunnet haluttomuutta keskustella". - Herttaista
Sofienne kirjoitti:
Tunnen haluttomuutta alkaa keskustelemaan
minun persoonani.
sanomaansa?Ihmiset tässä keskustelevat keskenään. Suvaitsevainen on se, joka ei puolusta yhtä ja tuomitse toista. Suvaitsevainen on se, joka ilmaisee oman mielipiteensä kiihkottomasti ja perustelee sen, omin sanoin, ei toisien tekstejä lainaamalla ja toisien sanomisten selän taakse turvautuen.
Persoonalla on suuri merkitys myös sätissä. Persoonallammehan me ilmaisemme mieltymyksemme, toisien hyväksynnän tai yli- /aliarvostuksen.
Sinun käytöksesi ei aina mielestäni ilmaise suvaitsevaisuutta kaikkia kohtaan, vaan on kaukana siitä.
Tuleeko tähänkin jonkun toisen ajatus vastaukseksi?
PS. Minä en ole sanonutkaan olevani suvaitsevainen... *virn* - Sofienne
Mietiskelijä kirjoitti:
keskustelussa ollutkaan kyse suvaitsevaisuudesta..näin ymmärsin.
Miksi vastata johonkin asiaan toiselta lainaamalla tekstillä, jos asasta ei ole omaa mielipidettä.
Olen saanut huomata, että jos et osaa keskustella asioista, niin sanot aina noin..."tunnet haluttomuutta keskustella".Toiveenani oli että tuo kirjoitelma
antaisi ihmisille oivaltamisen riemua.
Ja toivon edelleenkin että siitä reimusta
tekin kaksi saisitten osanne:)
Päätän kirjoitusten vaihdon teidän kahden
osalta tähän, sillä en vieläkään ole
tällä ilmoituspalstalla keskustelemasta
persoonastani.
Mutta jos tunnette pakollista tarvetta
persoonastani puhua, olen käytettävissänne
ja tiedätte varmaan mistä minut löytää
niin halutessaan:) - Mietiskelijä
Sofienne kirjoitti:
Toiveenani oli että tuo kirjoitelma
antaisi ihmisille oivaltamisen riemua.
Ja toivon edelleenkin että siitä reimusta
tekin kaksi saisitten osanne:)
Päätän kirjoitusten vaihdon teidän kahden
osalta tähän, sillä en vieläkään ole
tällä ilmoituspalstalla keskustelemasta
persoonastani.
Mutta jos tunnette pakollista tarvetta
persoonastani puhua, olen käytettävissänne
ja tiedätte varmaan mistä minut löytää
niin halutessaan:)...että kohta sanot näin, hyvin tyypillistä.
Mielipiteistä ja suvaitsevaisuudesta tässä olemme puhuneet, emme kenenkään persoonasta. - Nainen
Mietiskelijä kirjoitti:
Suora lainaus viestistäsi: "Muistuttaisin vielä että: todellinen suvaitsevaisuus suvaitsee myös
suvaitsemattomuutta"
Aiemmin esittämä teksti saattaa olla pysäyttänyt sinut...esität vain kovaa..??Sofienne mollaa yleisellä..wave ei ..siinä pieni ero. Onneksi sofiennen saa kuitenkin ruksattua =))
- neito
Sofienne kirjoitti:
...tunnista eroa kritisoinnissa
mielipiteiden ja persoonien välillä?
Eikö suvaitsevaisuus ole juuri osaltaan
sitä, että persoona/ihminen on
hyväksyttävä, mutta teot tuomittavia,
ja mielipiteet kritisoitavia?Ei osannut sofi vaieta vaikka lupasi. Eli olet ainakin petturi et pidä mitä lupaat.
- Kyllästynyt Sofiin
Siltä monesti tuntuu. Olen monta kertaa huomannut, että tuo lause oli siitä ja siitä kirjasta.Olen myös lukenut aika paljon. Keksi omia sanoja ja lauseita , jos haluat mielipiteitäsi kerran esittää.
- tarja
Kyllästynyt Sofiin kirjoitti:
Siltä monesti tuntuu. Olen monta kertaa huomannut, että tuo lause oli siitä ja siitä kirjasta.Olen myös lukenut aika paljon. Keksi omia sanoja ja lauseita , jos haluat mielipiteitäsi kerran esittää.
Tuohon kummalliseen sätin käyttäjään kerran törmäsin - kysyi jotakin pikku yksityiskohtaa musiikista, minä sitten hänelle selitin omin sanoin mitä joku termi tarkoittaa, niin eikös tämä kaivanut jostain esille määritelmän, jonka kopioi sanasta sanaan sättiin. "Siis tätäkö tarkoitat" sanoi hän siihen vielä näsäviisaasti. Kaiken lisäksi väitti ettei katsonut sitä mistään vaan omasta päästään otti. KAIKKEEN sitä törmääkin, kicksejä saa näemmä vaikka mistä.
- Mietiskelijä
Nainen kirjoitti:
Sofienne mollaa yleisellä..wave ei ..siinä pieni ero. Onneksi sofiennen saa kuitenkin ruksattua =))
Kenet tahansa saa ruksattua, jos niin haluaa. Usein teenkin sen, mutta vain silloin, jos toinen vonkaa tai muuten on häiriöksi.
Mielipiteiden vuoksi kuitenkaan ei ole syytä ruksia ketään. Chatissa jokaisen mielipide tilisi olla oikeutettu.
- Noora;)
Kuinka näistä jaksetaan vatkata!
Chat huoneisiin siitä mars!!!!! - taiju
Onhan se niinkin että Wavehunter painottaa aika paljon sitä että lihavuus on rumaa ja etteivät lihavat ole esim. sexikkäitä... Toisaalta joku voi olla sitä mieltä että ovat kuitenkin. Itse hyväksyn kummankin vaihtoehdon, sillä jokainen ihminen on jotenkin kaunis. Ellei ulkoisesti niin, jostain sisältä varmaan löytyy pieni kukka.
Olen samaa mieltä että jokainen voi vaikuttaa ulkonäköönsä esimerkiksi laihduttamalla ja olo varmasti paranee. Kuitenkin, onhan sellaisiakin ihmisiä joilla on korkea itsetunto lihavanakin. En siis suosittele laihduttamista kaikille ihmisille. Niille vain jotka katsovat surkeina omaa kuvaansa peilistä ja ajattelevat "että olisinpa toisenlainen"
Uskon siis että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Niin sinulla kuin Wavellakin. Kumpikin ehkä vaan painottaa omaa mielipidettään juuri sinä ainoana oikeana. Onkohan kuitenkaan kumpikaan oikeassa, vai kumpikin... =)
hyvää kesän jatkoa kummallekkin, niin ja tietty kaikille muillekkin...
-taiju-- WTP
samaa mieltä kanssasi.
jokaisessa meissä on omat vikamme ja hyvyytemme. Mutta ehottomasti kaikissa ihmisissä on jotain hyvää. Oli se sitten ulkonäössä tai luonteessa, ulkoisesti tai sisäisesti.
Ei se hoikkana eläminenkään mitään herkkua ole.
Annetaan kaikkien kukkia. ja kaikille mahdollisuus :)
kesänjatkot! - Erik39
" Kuitenkin, onhan sellaisiakin ihmisiä joilla on korkea itsetunto lihavanakin."
Totta. He vain eivät ryystä hernettä nenäänsä WH:n sinänsä pienestä kommentista.
- Janet 25
... toisella puolella maailmaa työmatkalla vastaanpa minä pariin kohtaan kirjoituksessasi.
Wavehunter yksinkertaisesti vastasi erääseen XL-naisia koskeneeseen keskustelunaloitteeseen kertomalla oman subjektiivisen makunsa XL-naisten suhteen. Hän toki teki sen hyvin kärkevästi, provosoidenkin, mutta silti se oli vain ja ainoastaan hänen mielipiteensä, ei yhtään enempää. Huuli pyöreänä luin sen kommentin herättämiä kirjoituksia, joissa itse asia, XL-naiset, unohtui kokonaan ja keskustelu meni Wavehunterin persoonan riepomiseksi. Ja äärimmäisen harva henkilö kirjoitti mielipiteitään omalla nikillään. Miksiköhän ihmisille on niin ylivoimaisen vaikeaa "allekirjoittaa" omia mielipiteitään?
Jokatapauksessa Suomessa on vielä sananvapaus ja kuka tahansa mies tai nainen saa julkisesti sanoa, ettei eroottisessa mielessä pidä esim. tässä tapauksessa XL-naisista. Ei siitä pidä loukkaantua, koska se on vain yhden ihmisen mielipide. En minäkään loukkaannu, vaikka mm tämänkin keskustelun yhteydessä hoikat naiset rinnastettiin anorektikoihin ja ties mihin ja joku kuulemma tuli jopa pahoinvointiseksi pelkästä ajatuksesta mennä laihan naisen kanssa sänkyyn, tämä kommentti chatin puolelta. Puhuit suvaitsevaisuudesta, mutta unohdit itse sen! Sofienne tuossa aiemmin juuri mainitsi, että suvaitsevaisuutta on myös suvaita suvaitsemattomuutta, mistä olen kerrankin Sofiennen kanssa samaa mieltä. Ja täsmennettäköön, että puhun suvaitsemattomuuden suvaitsemisesta henkilökohtaisen mielipiteen tasolla, en yhteiskunnallisella tasolla.
Ja Wavehunterin ei tosiaankaan tarvitse kerätä irtopisteitä naisilta, koska naiset itseään tyrkyttävät hänelle muutenkin. Ja koska arvaan jonkun kohta väittävän minun keräävän pisteitä W:lta ja lipovan häntä, niin voin sanoa ettei se pidä paikkaansa. Mutta siitä ei sen enempää.
Hyvät ihmiset! Nauttikaa omasta elämästänne ja siihen liittyvistä kuvioista ja koettakaa suvaita myös muita ihmisiä sellaisina kuin he ovat.
Aurinkoista kesää kaikille!- Milla41
Hyvä Janet! Olen samaa mieltä kanssasi.
Aurinkoista kesää myös sinulle! - silkki
Mitä tuohon lisäisi muuta kuin hyvää kesää kaikilla kesän suomilla herkuilla
- Jone26
Mitä sitten, jos joku on toisella puolella maailmaa?
On se kyllä niin, että WH ja muut pystyvät olemaan internetin välityksellä yhteydessä vaikka Kiinassa.
Ihan niinkuin tässä nämä kissat pompii pöydillä kun on siirtänyt persettään, jonkun toisen koneen äärelle. - Janet 25
Jone26 kirjoitti:
Mitä sitten, jos joku on toisella puolella maailmaa?
On se kyllä niin, että WH ja muut pystyvät olemaan internetin välityksellä yhteydessä vaikka Kiinassa.
Ihan niinkuin tässä nämä kissat pompii pöydillä kun on siirtänyt persettään, jonkun toisen koneen äärelle.... voi olla yhteydessä vaikka Kiinastakin, mutta eri asia on se, että onko hänellä aikaa kiireen täyttämällä työmatkallaan seurailla S24:n väittelyitä.
- jessus
Janet 25 kirjoitti:
... voi olla yhteydessä vaikka Kiinastakin, mutta eri asia on se, että onko hänellä aikaa kiireen täyttämällä työmatkallaan seurailla S24:n väittelyitä.
että pikku sihteerikkö hoitelee häiriköt sillä välin.
Ei hyvänen aika toi on niin säälittävää.... - Janet 25
jessus kirjoitti:
että pikku sihteerikkö hoitelee häiriköt sillä välin.
Ei hyvänen aika toi on niin säälittävää....... säälittävämpää: hyökätä julkisesti sellaisen henkilön kimppuun, jolla ei ole tilaisuutta puolustaa itseään vai em. tilanteessa puolustaa asiattoman hyökkäyksen kohteeksi joutunutta ystäväänsä?
- ÄrtsyMies
Janet 25 kirjoitti:
... voi olla yhteydessä vaikka Kiinastakin, mutta eri asia on se, että onko hänellä aikaa kiireen täyttämällä työmatkallaan seurailla S24:n väittelyitä.
janetille että tekee paitsi itsestään myös sinusta ihan naurettavia! Jos ei mies osaa puhua omasta puolestaan vaan naiset joutuu selittelemään ja puolustelemaan kun "iso herra on kiireinen" niin jopa on kumma.. ja toinen haaremin kitisijä on Milla.
ja jos (=kun) janet itse luet tämän niin älä vaivaudu kirjoittamaan sitä iänikuista lässytystä ja auringonpaisteen toivottamista vaan ole kerrankin VIISAASTI HILJAA!
Ja jos WH:lla on aikaa kirjoitella ja provosoida keskusteluja (eli väittelyitä) niin kai hänellä on aikaa myös niihin itse vastata??
Vähän rajaa tähän touhuun nyt! - jessus
Janet 25 kirjoitti:
... säälittävämpää: hyökätä julkisesti sellaisen henkilön kimppuun, jolla ei ole tilaisuutta puolustaa itseään vai em. tilanteessa puolustaa asiattoman hyökkäyksen kohteeksi joutunutta ystäväänsä?
Ei jumalauta... nyt ei enää voi muuta kuin todella ihmetellä!
Jos HÄN hyökkää muita kohtaan kirjoituksillaan niin kaipa HÄN kestää myös siitä aiheutuvan kritiikin?? Tai jopa vastahyökkäyksen?? Ja anna ainakin hänelle itselleen tilaisuus vastata äläkä sössötä joka väliin omia näkemyksiäsi.
Ja kuka häntä pakotti ylipäätään kirjoittamaan koko kohun aiheuttaman jutun ennen työmatkaansa jos ei voi sitten koko aikaa itseään puolustaa "aiheettomilta hyökkäyksiltä" vaan lakeijoiden pitää hoidella hommat??
Onneksi sinä voit puolustautua, koska sanon nyt että olet IHAN TÄYDELLINEN IDIOOTTI. - Janet 25
jessus kirjoitti:
Ei jumalauta... nyt ei enää voi muuta kuin todella ihmetellä!
Jos HÄN hyökkää muita kohtaan kirjoituksillaan niin kaipa HÄN kestää myös siitä aiheutuvan kritiikin?? Tai jopa vastahyökkäyksen?? Ja anna ainakin hänelle itselleen tilaisuus vastata äläkä sössötä joka väliin omia näkemyksiäsi.
Ja kuka häntä pakotti ylipäätään kirjoittamaan koko kohun aiheuttaman jutun ennen työmatkaansa jos ei voi sitten koko aikaa itseään puolustaa "aiheettomilta hyökkäyksiltä" vaan lakeijoiden pitää hoidella hommat??
Onneksi sinä voit puolustautua, koska sanon nyt että olet IHAN TÄYDELLINEN IDIOOTTI.... puolustautua tuollaiseen kirjoitukseen. Tiedät erittäin hyvin, ettei Wave ole hyökännyt HENKILÖKOHTAISESTI ketään vastaan toisin kuin nämä kriitikot, jotka kuvittelevat joidenkin pienten yksityiskohtien perusteella pystyvänsä tuomitsemaan toisten henkilöiden persoonat kokonaan. No, se lienee näiden kriitikoiden ongelma ja totean uudelleen, että koirat haukkukoon, mutta karavaani porskuttaa edelleen eteenpäin.
Mainittakoon taas sekin, ettei Wave sitä juttua aloittanut, vaan hän vain lyhyesti vastasi toisen kirjoitukseen kommentoiden siinä ollutta asiaa. Miksiköhän nämä kriitikot eivät pysty näkemään kokonaisuutta tässä keskustelussa?
Yhteen minua kauan mietityttäneeseen asiaan joku voisi vastata: olen pitkään ihmetellyt, että mitä iloa/nautintoa/ tms. tunnetta jotkut ihmiset saavat toisten, personoitujen henkilöiden julkisesta arvostelusta, mollaamisesta ja ala-arvoisesta kritisoinnista. Kohentaako se itsetuntoa? Mitä sen takana on? Kertokaa se minulle!!!
Hauskaa kesää kaikille! - Janet 25
ÄrtsyMies kirjoitti:
janetille että tekee paitsi itsestään myös sinusta ihan naurettavia! Jos ei mies osaa puhua omasta puolestaan vaan naiset joutuu selittelemään ja puolustelemaan kun "iso herra on kiireinen" niin jopa on kumma.. ja toinen haaremin kitisijä on Milla.
ja jos (=kun) janet itse luet tämän niin älä vaivaudu kirjoittamaan sitä iänikuista lässytystä ja auringonpaisteen toivottamista vaan ole kerrankin VIISAASTI HILJAA!
Ja jos WH:lla on aikaa kirjoitella ja provosoida keskusteluja (eli väittelyitä) niin kai hänellä on aikaa myös niihin itse vastata??
Vähän rajaa tähän touhuun nyt!... olen minäkin toivonut tähän kirjoittelulle, mutta sinunlaisillesi anonyymin nikin takaa kirjoitteleville sitä ei tunnu löytyvän.
Eiköhän Wave vastaa aikanaan sinunkin kirjoitukseesi.
Aurinkoista kesää edelleenkin sinulle. =) - jessus
Janet 25 kirjoitti:
... puolustautua tuollaiseen kirjoitukseen. Tiedät erittäin hyvin, ettei Wave ole hyökännyt HENKILÖKOHTAISESTI ketään vastaan toisin kuin nämä kriitikot, jotka kuvittelevat joidenkin pienten yksityiskohtien perusteella pystyvänsä tuomitsemaan toisten henkilöiden persoonat kokonaan. No, se lienee näiden kriitikoiden ongelma ja totean uudelleen, että koirat haukkukoon, mutta karavaani porskuttaa edelleen eteenpäin.
Mainittakoon taas sekin, ettei Wave sitä juttua aloittanut, vaan hän vain lyhyesti vastasi toisen kirjoitukseen kommentoiden siinä ollutta asiaa. Miksiköhän nämä kriitikot eivät pysty näkemään kokonaisuutta tässä keskustelussa?
Yhteen minua kauan mietityttäneeseen asiaan joku voisi vastata: olen pitkään ihmetellyt, että mitä iloa/nautintoa/ tms. tunnetta jotkut ihmiset saavat toisten, personoitujen henkilöiden julkisesta arvostelusta, mollaamisesta ja ala-arvoisesta kritisoinnista. Kohentaako se itsetuntoa? Mitä sen takana on? Kertokaa se minulle!!!
Hauskaa kesää kaikille!..kun ei mollaa henkilökohtaisesti niin sitten saa sanoa ihan mitä ja miten vaan?? Hieno homma..
Ja kun kysyt, mitä iloa saa toisen mollaamisesta, niin luultavasti ihan sitä samaa iloa, jonka kyseisen maratonin aloittaja saa: julkisuutta, paremmuudentunnetta, suoranaista kliimaksia.. ja lisäksi hyvää oloa siitä, että saa lukea kannustavia ja puolustavia kannanottoja.. "ihanaa, tuokin on MINUN kanssani samaa mieltä. Kyllä ME ollaan viisaita!"
Mitä ihmeen väliä silläkään on, kirjoittaako satunickillä, sillä eihän täällä kukaan HENKILÖKOHTAISUUKSIIN mene.. eihän?
Yleisesti ottaen sanoisin, että perseennuolijanaiset ovat erittäin vastenmielisiä. Enkä sano tätä mitenkään henkilökohtaisesti, vaan ainoastaan omana mielipiteenäni- esim. ystävyyteen se ei vaikuta mitenkään.
Oikein ihanan aurinkoista ja suloista kesää sinullekin, Janet-ystäväni!! :))))))))) - Häh
Janet 25 kirjoitti:
... puolustautua tuollaiseen kirjoitukseen. Tiedät erittäin hyvin, ettei Wave ole hyökännyt HENKILÖKOHTAISESTI ketään vastaan toisin kuin nämä kriitikot, jotka kuvittelevat joidenkin pienten yksityiskohtien perusteella pystyvänsä tuomitsemaan toisten henkilöiden persoonat kokonaan. No, se lienee näiden kriitikoiden ongelma ja totean uudelleen, että koirat haukkukoon, mutta karavaani porskuttaa edelleen eteenpäin.
Hauskaa kesää kaikille!Ei voi muuta kuin ihmetellä sinun kommenttejasi.
Puhut ala-arvoisesta persoonaan kohdistuneesta kritisoinnista. Ainakin se ihminen joka näin kritisoi, tekee sen suoraan eikä kiertele yleisesti kohdistaen sen kaikkiin ihmisiin - Janet 25
jessus kirjoitti:
..kun ei mollaa henkilökohtaisesti niin sitten saa sanoa ihan mitä ja miten vaan?? Hieno homma..
Ja kun kysyt, mitä iloa saa toisen mollaamisesta, niin luultavasti ihan sitä samaa iloa, jonka kyseisen maratonin aloittaja saa: julkisuutta, paremmuudentunnetta, suoranaista kliimaksia.. ja lisäksi hyvää oloa siitä, että saa lukea kannustavia ja puolustavia kannanottoja.. "ihanaa, tuokin on MINUN kanssani samaa mieltä. Kyllä ME ollaan viisaita!"
Mitä ihmeen väliä silläkään on, kirjoittaako satunickillä, sillä eihän täällä kukaan HENKILÖKOHTAISUUKSIIN mene.. eihän?
Yleisesti ottaen sanoisin, että perseennuolijanaiset ovat erittäin vastenmielisiä. Enkä sano tätä mitenkään henkilökohtaisesti, vaan ainoastaan omana mielipiteenäni- esim. ystävyyteen se ei vaikuta mitenkään.
Oikein ihanan aurinkoista ja suloista kesää sinullekin, Janet-ystäväni!! :)))))))))... Wave ei aloittanut sitä maratonikeskustelua, vaan kertoi oman mielipiteensä, johon sitten reagoitiin vahvasti.
Ja onko perseennuolemista olla erimieltä kanssasi? Ja yleisestikin: jos on jonkun kanssa jostakin asiasta samaa mieltä, niin nuollaanko silloin persettä? - Janet 25
Häh kirjoitti:
Ei voi muuta kuin ihmetellä sinun kommenttejasi.
Puhut ala-arvoisesta persoonaan kohdistuneesta kritisoinnista. Ainakin se ihminen joka näin kritisoi, tekee sen suoraan eikä kiertele yleisesti kohdistaen sen kaikkiin ihmisiin... heitetäänkö näitä mielipiteitä/arvosteluja satunnaisten anonyymien nikkien takaa vaiko vuosikausia käytetyn yhden ja saman nikin takaa, jolloin nämä nimetömät voivat heitellä mitä roskaa tahansa joutumatta missään yhteydessä vastaamaan siitä mitenkään toisin kuin esim Wave.
Mutta jos haluat keskustella asiasta tarkemmin, löydät minut lähimmän parin tunnin ajan S24:n Sex Barista. Tällä ilmoitustaululla en viitsi enää "nimettömien" kanssa kiistellä asioista. - Häh
Janet 25 kirjoitti:
... heitetäänkö näitä mielipiteitä/arvosteluja satunnaisten anonyymien nikkien takaa vaiko vuosikausia käytetyn yhden ja saman nikin takaa, jolloin nämä nimetömät voivat heitellä mitä roskaa tahansa joutumatta missään yhteydessä vastaamaan siitä mitenkään toisin kuin esim Wave.
Mutta jos haluat keskustella asiasta tarkemmin, löydät minut lähimmän parin tunnin ajan S24:n Sex Barista. Tällä ilmoitustaululla en viitsi enää "nimettömien" kanssa kiistellä asioista.Satunnaisen anonyymin nikin takaa. Kaikki ihmiset eivät sentään tuolla chäteissä käy vaan tutkivat tätä elämää chätin ulkopuolella.
Minä en ollutkaan aikeissa kiistellä, toin oman mielipiteeni julki, se kai sallittaneen. Siitähän täällä ollaan puhuttu pilvin pimein. Suvaitsevaisuudesta antaa oma mielipide julki.
Kasvakaa aikuisiksi ihmiset ja koettakaa mennä tuulettamaan päitänne tuonne ihanaan kesään. Vähemmästäkin rupeaa uimalakki kiristään päätä. - Janet 25
Häh kirjoitti:
Satunnaisen anonyymin nikin takaa. Kaikki ihmiset eivät sentään tuolla chäteissä käy vaan tutkivat tätä elämää chätin ulkopuolella.
Minä en ollutkaan aikeissa kiistellä, toin oman mielipiteeni julki, se kai sallittaneen. Siitähän täällä ollaan puhuttu pilvin pimein. Suvaitsevaisuudesta antaa oma mielipide julki.
Kasvakaa aikuisiksi ihmiset ja koettakaa mennä tuulettamaan päitänne tuonne ihanaan kesään. Vähemmästäkin rupeaa uimalakki kiristään päätä.... menenkin taas tuulettamaan itseäni luontoon. Ja uskoisin kyllä oman suvaitsevaisuuteni riittävän aika pitkälle. Omasta puolestani toivon, että keskusteluissa keskusteltaisiin asiasta eikä mielipiteensä esittäneen ihmisen henkilöstä.
- nikitön pelle
Janet 25 kirjoitti:
Tässä iltapäivänä muutamana olen sattunut huomaamaan jo paljon parjatun nikin tuolla chatissä 40 :ssa. Jos hänellä kiireisellä työmatkallaan on aikaa tähän, luulisi myös keskustelu palstan selaamiseen aikaa riittävän. Kokonaan toinen asia onkin, lyötyykö häneltä haluja kommentoida tätä kokonaiuudessaan ala-arvoista keskustelua.
- Milla41
ÄrtsyMies kirjoitti:
Vähän rajaa tähän touhuun nyt!Sinulle voisin sanoa, että tule keskustelemaan oikealla nikilläsi, äläkä turvaudu toisen nikin taakse. Pelkäätkö, että alan rökittämään sinua chatissa?
Toiseksi, en ole keskustellut WH:n kanssa kuin yhden kerran parilla lauseella. Ensinnäkään minä en kitise, vaan esitän omia näkemyksiä ja mielipiteitä asiasta. Se, millä tavalla ne olen tehnyt, eivät varmasti ole yhtä kärkeviä kuin monen muun lausumat haukkumiset tästä asiasta.
Sinäkin voisit lukea WH:n vastauksen XL-naisista uudestaan ja miettiä, mitä siinä todella sanotaan.
Jos WH ei tykkää seksuaalisesti ylipainoisista naisista, niin mitä me sille mahdetaan? Hän perustelee vielä syyn, miksi ei pidä seksuaalisesti ylipainoisista naisista. Siksihän se kysymys esitettiin, että jokainen voi siihen vastata, miltä itsestä tuntuu.
Kyllähän se niin on, että jos olet eriävää mielipidettä jostakin asiasta, niin hampaisiin joudut heti täällä ja tuolla chatin puolella. Eli suomeksi sanottuna: meitä halveksitaan aivan samalla tavalla kuin te väitätte WH:n halveksivan ylipainoisia ihmisiä. Ei luulisi olevan paljon varaa tulla sellaista tekemään, ihan ollaan näköjään kaikki samasta puusta veistettyjä!
Vielä huomauttaisin, että minä en täällä puhu kenenkään puolesta, jokainen tehköön sen itse.
WH:lla on omat mielipiteensä ja minulla omat, mutta en lähde häntä siitä tuomitsemaan.
Vanha sanontahan kuuluu, että toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäreistä, niin mitä sille voit. Jokaisella on oma makunsa ja mieltymyksensä.
Toivon vielä, että jos on minulle sanottavaa, tee se avaamaani keskusteluun "Rökitys 40 :ssa", äläkä tänne muiden keskustelujen sekaan.
Niin, että vähän rajaa tähän touhuun! - jessus
Janet 25 kirjoitti:
... heitetäänkö näitä mielipiteitä/arvosteluja satunnaisten anonyymien nikkien takaa vaiko vuosikausia käytetyn yhden ja saman nikin takaa, jolloin nämä nimetömät voivat heitellä mitä roskaa tahansa joutumatta missään yhteydessä vastaamaan siitä mitenkään toisin kuin esim Wave.
Mutta jos haluat keskustella asiasta tarkemmin, löydät minut lähimmän parin tunnin ajan S24:n Sex Barista. Tällä ilmoitustaululla en viitsi enää "nimettömien" kanssa kiistellä asioista.kirjoittaako omalla nickillään vai anonyyminä!
Oikeastaan voi sanoa, että jos kirjoittaa omalla nickillään samalla ikäänkuin antautuu, antaa luvan henkilökohtaiselle arvostelulle - ja silloin pitää olla valmius kestää myös kritiikkiä aivan kuin sitä kritiikkiä kestän minäkin, jolla ei varsinaista nickiä ole, koska en esim. chatissa aikaani vietä!
Ihan naurettavaa vedota nickiin - pitäisi nähdä olennainen ja se olennainen on, että WH on kirjoituksillaan aiheuttanut tämän kohun (täysin tietoisesti) ja saanut mitä on tilannutkin.
Sinun tulee myös kestää osallesi tuleva kritiikki, ihan kuin kaikkien niiden, joita WH - vaikka sitten "yleistämällä" - on täysin tietoisesti loukannut.
Jostain syystä et ymmärrä asian ydintä sitten millään! - Janet 25
jessus kirjoitti:
kirjoittaako omalla nickillään vai anonyyminä!
Oikeastaan voi sanoa, että jos kirjoittaa omalla nickillään samalla ikäänkuin antautuu, antaa luvan henkilökohtaiselle arvostelulle - ja silloin pitää olla valmius kestää myös kritiikkiä aivan kuin sitä kritiikkiä kestän minäkin, jolla ei varsinaista nickiä ole, koska en esim. chatissa aikaani vietä!
Ihan naurettavaa vedota nickiin - pitäisi nähdä olennainen ja se olennainen on, että WH on kirjoituksillaan aiheuttanut tämän kohun (täysin tietoisesti) ja saanut mitä on tilannutkin.
Sinun tulee myös kestää osallesi tuleva kritiikki, ihan kuin kaikkien niiden, joita WH - vaikka sitten "yleistämällä" - on täysin tietoisesti loukannut.
Jostain syystä et ymmärrä asian ydintä sitten millään!... taitaa olla molemminpuolinen. Olen yrittänyt jankuttaa sitä, että asioista pitäisi pystyä keskustelemaan nimenomaan asioina eikä henkilökysymyksinä, mutta täällä välillä tuntuu olevan tapana, että asian sijaan keskustellaankin keskustelijoista ja aletaan arvostella heitä. Mutta tuokaan ajatus ei tunnu menevän perille, joten olkoon menemättä, eihän se minun ongelmani ole.
- jessus
Janet 25 kirjoitti:
... taitaa olla molemminpuolinen. Olen yrittänyt jankuttaa sitä, että asioista pitäisi pystyä keskustelemaan nimenomaan asioina eikä henkilökysymyksinä, mutta täällä välillä tuntuu olevan tapana, että asian sijaan keskustellaankin keskustelijoista ja aletaan arvostella heitä. Mutta tuokaan ajatus ei tunnu menevän perille, joten olkoon menemättä, eihän se minun ongelmani ole.
mistä ihmeestä siis pitäisi "keskustella"? Siis mikä onkaan se paljon peräänkuulutettu "aihe" tai "asia"?
Siitäkö pitäisi puhua, että ylipainoiset ovat epäeroottisia? Ja että he hikoilevat?
En ole tippaakaan kiinnostunut kyseisestä aiheesta, normaalipainoinen olen mutta en koe saavanio siitä mitää erityistä syytä arvostella ylipainoisia . Sen sijaan olen huolestunut siitä, että jatkuvalla syötöllä näillä palstoilla kritisoidaan ja arvostellaan milloin mistäkin ominaisuudesta tai "puutteesta" - ylipaino ei suinkaan ole ainoa.
Eikö sinun mielestäsi tällaiseen tyyliin (tai tyylittömyyteen) esittää ja provosoida asioita todellakaan voi puuttua ilman, että heti käännät sen hyökkäykseksi jotakuta persoonaa vastaan? On totta, että henkilö tulee esiin keskustelussa ja hän saa osakseen arvostelua, mutta so what? Saanhan sitä minäkin vaikkapa sinulta näiden kirjoitusteni myötä enkä siitä saa mitään traumoja.
Omalta osaltani eniten tässä jatkokuviossa on ärsyttänyt se, että sinä tulet hämmentämään soppaa "ystäväsi" puolesta; jos hän haluaa jatkaa keskustelua työmatkansa jälkeen, niin anna hänen itse tehdä se äläkä käy selittelemään ja puolustelemaan hänen selkänsä takana. Vai oletko mahdollisesti hänen sivupersoonansa? ;) enpä pitäisi sitäkään mahdottomana ajatuksena... - Janet 25
jessus kirjoitti:
mistä ihmeestä siis pitäisi "keskustella"? Siis mikä onkaan se paljon peräänkuulutettu "aihe" tai "asia"?
Siitäkö pitäisi puhua, että ylipainoiset ovat epäeroottisia? Ja että he hikoilevat?
En ole tippaakaan kiinnostunut kyseisestä aiheesta, normaalipainoinen olen mutta en koe saavanio siitä mitää erityistä syytä arvostella ylipainoisia . Sen sijaan olen huolestunut siitä, että jatkuvalla syötöllä näillä palstoilla kritisoidaan ja arvostellaan milloin mistäkin ominaisuudesta tai "puutteesta" - ylipaino ei suinkaan ole ainoa.
Eikö sinun mielestäsi tällaiseen tyyliin (tai tyylittömyyteen) esittää ja provosoida asioita todellakaan voi puuttua ilman, että heti käännät sen hyökkäykseksi jotakuta persoonaa vastaan? On totta, että henkilö tulee esiin keskustelussa ja hän saa osakseen arvostelua, mutta so what? Saanhan sitä minäkin vaikkapa sinulta näiden kirjoitusteni myötä enkä siitä saa mitään traumoja.
Omalta osaltani eniten tässä jatkokuviossa on ärsyttänyt se, että sinä tulet hämmentämään soppaa "ystäväsi" puolesta; jos hän haluaa jatkaa keskustelua työmatkansa jälkeen, niin anna hänen itse tehdä se äläkä käy selittelemään ja puolustelemaan hänen selkänsä takana. Vai oletko mahdollisesti hänen sivupersoonansa? ;) enpä pitäisi sitäkään mahdottomana ajatuksena...... minun epäillään olevan joku sivupersoona. Sex barin vakkarit kyllä tietävät, etten ole kenenkään sivupersoona, joten en siitä sen enempää kommentoi.
Alkuperäinen keskustelu koski xl-naisten viehättävyyttä. Piste. - jessus
Janet 25 kirjoitti:
... minun epäillään olevan joku sivupersoona. Sex barin vakkarit kyllä tietävät, etten ole kenenkään sivupersoona, joten en siitä sen enempää kommentoi.
Alkuperäinen keskustelu koski xl-naisten viehättävyyttä. Piste.toivotakaan aurikoista päivänjatkoa? *hymy*
Kyllä kai ne sex barin ystäväsi kilvan kipittävät puolustamaan sinua ja kertomaan, että et ole kenenkään sivupersoona *odottaa innokkaana*
Aurinkoista kesää!! - Janet 25
jessus kirjoitti:
toivotakaan aurikoista päivänjatkoa? *hymy*
Kyllä kai ne sex barin ystäväsi kilvan kipittävät puolustamaan sinua ja kertomaan, että et ole kenenkään sivupersoona *odottaa innokkaana*
Aurinkoista kesää!!... minua tarvitse puolustaa.
Aurinkoista kesää sinulle ja kaikille muillekin!!! =) - hih
Janet 25 kirjoitti:
... minua tarvitse puolustaa.
Aurinkoista kesää sinulle ja kaikille muillekin!!! =)Wavehunterko on sitten niin onneton että häntä täytyy?
- Janet 25
hih kirjoitti:
Wavehunterko on sitten niin onneton että häntä täytyy?
... juuri viettämään en viitsi enää muuta kuin huokaista syvään... *huoks*
Hyvää viikonloppua kaikille! - jone26
Janet 25 kirjoitti:
... juuri viettämään en viitsi enää muuta kuin huokaista syvään... *huoks*
Hyvää viikonloppua kaikille!oot sä sitte reipas tyttö!
noin sitä pitää..
- RitaRitaR
No huh....en yleensä vastaile näihin kirjoituksiin mutta nyt kyllä oli aivan pakko antaa asiaan oma kommenttini.(kadun tätä varmaan vielä monesti ;-) )
Eiköhän nyt paisutella asioita??? ensinnäkin provosointi keskusteluun, se ei suinkaan ole pätemistä...vaan kun joku provosoi keskusteluun..hän yleensä kärjistää tilanteen, jotta aiheesta heräisi keskustelua, jolloin ei yleensä kyllä mielestäni nosteta itseä jalustalle vaan pikemminkin alttiiksi juuri tälläiselle riepottelulle.
Minua suuresti hämmästyttää miksi sättimme ei hyväksy vahvoja persoonoita millään, mikä siinä on? he vain tuovat mielipiteensä julki "rämäkämmin" ja minusta olisi hyvä muistaa että "rämmäkkyydenkin" takana on inhimillinen, tunteita tunteva persoona.(ja usein aivan ihan sellainen)kunhan vaan annamme tilaa ja suvaitsemme myös erilaisuuden.
Se mikä tässä kaikkein eniten ottaa "nuppiin" on tuo asioiden käsittelytapa...eli joku sanoo jotain yleisesti ja kuitenkin täällä hyökätään yksilön kimmppuun ja revitään kappaleiksi. *todella hämmästynyt* Ja kuitenkin samaan hengenvetoon puhutaan empatiasta????!!!!
Ei ole helppoa pyyttää anteeksi saatika antaa anteeksi, jos tuota nyt kukaan aikoo tehdäkkään...empaattisia kun ollan...minä kohdaltani pyydän anteeksi että puutuin asiaan, ja sisälläni toivoisin että tälläinen "riepottelu" loppuisi, enkä suinkaan nyt tarkoita ainoastaan WH:n kohdalla.
Tuleekin näitä lukiessa mieleen vanha sanonta "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan" ja tämän voi tulkita jokainen kohdallaan. hymy
Ja jotta vältyttäisiin turhilta ajatuksilta että koitan mielistellä WH:ta ilmoitan etten ole pätkääkään seksuaalisesti kiinnostunut WH:sta, jos olisin...valehtelisin sujuvasti olevani kaunis, hoikka ja urheilullinen, niinhän tapoihin kuuluu.(Wirn) joten nou hätä.
nyt esitänkin asiattoman kaneettini jälkeen, asiallisen ehdotuksen...
Lopetetaanko tälläinen riepottelu tähän *anova katse* PLIIS
Ja nyt kaikki nauttimaan sättimisestä.....mutta tuonne chatin puolelle!!!!- Sofienne
Kiitos sinulle!
Sinä se meille näytit miten
se tapahtuu !!!
*sisäistää mallituksen oppiakseen*
heh...
Tähän tulikin mieleen yksi ajatelma:
"odota hetki - minun on vielä kasvettava,
matkaa on vielä - sinun tasollesi.
Mutta odota olen tulossa"
En enää muista kenen ajatelma tämä oli,
mutta toivottavasti välitti ajatukseni:) - Heh
Sofienne kirjoitti:
Kiitos sinulle!
Sinä se meille näytit miten
se tapahtuu !!!
*sisäistää mallituksen oppiakseen*
heh...
Tähän tulikin mieleen yksi ajatelma:
"odota hetki - minun on vielä kasvettava,
matkaa on vielä - sinun tasollesi.
Mutta odota olen tulossa"
En enää muista kenen ajatelma tämä oli,
mutta toivottavasti välitti ajatukseni:)"yhtä köyttä" yhdistys!
- Mietiskelijä
Osassa kommenttiasi olen samaa mieltä. Provosointi on kärjistetysti esitettyä mielipidettä. Jokaisien on kuitenkin seisottava sanomisten takana, ja esittää ne omina mielipiteinään.
Ne vahvat persoonat joita chatissa on, pitäisi myös antaa toisille tilaa. He eivät saa talloa heikompiaan jalkoihinsa, kuten hetkittäin on käynyt.
...ja samaan aikaan puhutaan, kuinka suvaitsevaisia ollaan. Eikö siinä ole pieni ristiriita? - RitaRitaR
Mietiskelijä kirjoitti:
Osassa kommenttiasi olen samaa mieltä. Provosointi on kärjistetysti esitettyä mielipidettä. Jokaisien on kuitenkin seisottava sanomisten takana, ja esittää ne omina mielipiteinään.
Ne vahvat persoonat joita chatissa on, pitäisi myös antaa toisille tilaa. He eivät saa talloa heikompiaan jalkoihinsa, kuten hetkittäin on käynyt.
...ja samaan aikaan puhutaan, kuinka suvaitsevaisia ollaan. Eikö siinä ole pieni ristiriita?Tästä taitaa tulla paha tapa...hmmm taas olen kirjoittamassa tänne =)
Eiköhän kaikki seisokin sanojensa takana, mutta.... "väittelyn" aikana saattaa tulla uusia näkökulmia ja ainakin itse olen silloin valmis muuttamaan (en tarkoita takin kääntöä) oikeampi sana ehkä....muokkaamaan mielipidettäni. Eikö tuo ole juuri tarkoituskin, kun asioista keskustellaan.
Tilan antaminen...hmmm onko tarkoitus että joku antaa tilaa, eikö sitä voi myös itse ottaa??? ja jalkoihin jää jos antaa talloa itseään. Itse en ole huomannut että esim...WH olisi muilta tilaa vienyt sen enempää kuin muutkaan...ja mielelläänhän noita juttuja lueskelee.Parempi se kuin hiljaisuus.
Ristiriita....eikös se ole suvaitsevaisuuden kohdalla sinullakin tässä asiassa. Eiköhan tuo ole keskustelun olennainen osa, jotta asiassa olisi monia näkökulmia josta asiaa tutkitaan....sehän se juuri onkin kehittävää
Muiskis ja hyvät jatkot *halitus*
- Erik39
yrittää kohottaa itsetuntoaan. Ei se kuitenkaan siitä pysyvästi kohoa, kun ihminen on noin katkera.
- Heh
Erik ihmisasiantuntija, psykologi, lääkäri vai mikä?
- Erik39
Heh kirjoitti:
Erik ihmisasiantuntija, psykologi, lääkäri vai mikä?
olen sättijä?
- vuosia mukana ollut
Erik39 kirjoitti:
olen sättijä?
Näitä Waven ja Erikin kaltaisia sättijöitä on ikävä kuunnella.Ei riitä , että sätitte ja haukutte ihmiset täällä...teette sen myös chatissa ja mikä pahinta, haukutte ihmiset takanapäin. Aina muissa ihmisissä on jokin vika, joko lihavuus tai muu.
Luulin , että miehet olisivat parempia ilmaisemaan mielipiteensä. Teitä kun kuuntelee chatissa, niin koko ajan irstailette jollakin ihmisellä ja yleensä sellaisella ihmisellä, joka ei edes ole paikalla. Minusta tosi raukkamaista.Kummallakaan äijällä ei voi olla kovin hyvä itsetunto, jos näin käyttäytyy. Siksi kait sitä täällä täytyy kohentaakkin itsekehulla.
Mielipiteet ja haukkuminen ovat kaksi eri asiaa, joita nämä äijät eivät eroita toisistaan.
Jotenkin pilalle mennyt koko chatti , ainakin 40 . - Yvanna
vuosia mukana ollut kirjoitti:
Näitä Waven ja Erikin kaltaisia sättijöitä on ikävä kuunnella.Ei riitä , että sätitte ja haukutte ihmiset täällä...teette sen myös chatissa ja mikä pahinta, haukutte ihmiset takanapäin. Aina muissa ihmisissä on jokin vika, joko lihavuus tai muu.
Luulin , että miehet olisivat parempia ilmaisemaan mielipiteensä. Teitä kun kuuntelee chatissa, niin koko ajan irstailette jollakin ihmisellä ja yleensä sellaisella ihmisellä, joka ei edes ole paikalla. Minusta tosi raukkamaista.Kummallakaan äijällä ei voi olla kovin hyvä itsetunto, jos näin käyttäytyy. Siksi kait sitä täällä täytyy kohentaakkin itsekehulla.
Mielipiteet ja haukkuminen ovat kaksi eri asiaa, joita nämä äijät eivät eroita toisistaan.
Jotenkin pilalle mennyt koko chatti , ainakin 40 ....mutta 30 -huoneessa ei ole tuollaisia erimielisyyksiä pahemmin, mistähän mahtaa johtua? Minä en ainakaan tiedä ;)
- Erik39
vuosia mukana ollut kirjoitti:
Jotenkin pilalle mennyt koko chatti , ainakin 40 .on olematon itsetunto, kun et uskalla vakinimimerkilläsi piipittää!
- Erik39
Yvanna kirjoitti:
...mutta 30 -huoneessa ei ole tuollaisia erimielisyyksiä pahemmin, mistähän mahtaa johtua? Minä en ainakaan tiedä ;)
Siksi minäkin viihdyn paljon kolmikymppisissä.
- *cat*
*rep*..
..vai puuttuu Huntterilta inhimillisyys, asiallisuus, suvaitsevaisuus ja kyky tuntea empatiaa. Et voisi mennä syvemmälle metsään väitteissäsi.
Hän kyllä tuo kantansa esiin vahvasti, ajoittain provosoiden ja joskus jopa hyökkäävästi esille, sitä en kiellä. Aina kuitenkin täytyy muistaa että kyseessä on vain yhden ihmisen mielipide, ei sen enempää, eikä sen vähempää. Jokaisella meistä on oikeus sanoa mielipiteensä.. ja jos provokatiivisella ilmaisulla saa muutakin keskustelua aikaiseksi kuin vain nämä yleisesti niin usein nähtävät *halipusurutistussuukko* lausahdukset, niin voiko se olla täysin pahasta?
Itse olen aina hänen kanssaan pystynyt keskustelemaan asiallisesti, vaikka esim. juuri tämä suuren kohun aiheuttanut -lihavien seksuaalinen viehätys- mielipide on niitä asioita joista olen hänen kanssaan täysin eri mieltä. Eikä tämä ole taatusti ainoa asia joihin suhtaudumme eri tavoilla.
Hän on myös yksi niistä henkilöistä joilta olen saanut tukea ja ymmärrystä kun olen niitä tarvinnut, ja muutaman aika kovan potkaisun takapuoleeni jotta ottaisin itseäni niskasta kiinni enkä antaisi kaikkien viime kuukausien tapahtumien musertaa minua alleen.
Voisin jopa sanoa että suurempaa tukea olen saanut vain mieheltäni ja lapsiltani, joten sekin sanoo jo aika paljon Huntterin inhimillisyydestä ja kyvystä tuntea empatiaa.
Älä siis tuomitse ketään vain yhden kirjoituksen perusteella, tai edes muutaman chatissa ”kuulemasi” lauseen perusteella, vaan tutustu ihmiseen kokonaisuudesaan ennen kuin aloitat parjaamisen.
Ehkä olisi helpompaa kaikille että emme vetäisi niin helposti koko hernepeltoa takaraivoihimme vaan suhtautuisimme mielipiteisiin mielipiteinä siitä huolimatta että ne poikkeavat omistamme.
*pyytää kaikkia aloittamaan hernepellon harvennustalkoot ja nauttimaan kesästä*
Omalla nikillään ja häpeilemättä *cat* - Milla41
Haluaisin kysyä, että tekeekö tämä kirjoituksesi sinusta paremman ihmisen kuin monista muista? Sinä syyllistyt aivan samaan kuin monet muutkin täällä ja jopa vielä henkilökohtaisesti.
Ote kirjoituksestasi:
"Inhimillisyys, asiallisuus, suvaitsevaisuus...siinä ominaisuudet jotka sinulta puuttuu, sinulta puuttuu kyky ilmaista mielipiteitäsi tavalla joka ei loukkaa ketään, sillä tiedät varmasti että asioista voi kirjoittaa asiallisestikin, sinulta puuttuu kyky tuntea empatiaa, kyky asettua toisen ihmisen asemaan, unohtaa hetkeksi oma kaikkivoipainen itsesi."
Tämä kirjoittamasi teksti voisi kuvata sinua samalla tavalla kuin ihmistä jota moitit. Sinusta ei löydy edes niin paljon rohkeutta, että uskaltaisit omalla nikilläsi tekstisi kirjoittaa. Tiedätkö miksi sellaisia ihmisiä sanotaan? En viitsi edes mainita sitä tässä.
"Näen kuinka suuret
ovat pahan voimat,
ne kasvattavat juuret,
saavat muotonsa noidat."
Toivon sinulle kuitenkin aurinkoista kesää!- Erik39
Pidän WH:a inhimillisempänä kuin otsikonavaajaa. Jos tuo ihminen on nainen, hän todennäköisesti potee peniskateutta. Jos hän on mies, hän todennäköisesti potee peniskateutta johtuen pienikokoisesta omasta peniksestään.
- Milla41
Erik39 kirjoitti:
Pidän WH:a inhimillisempänä kuin otsikonavaajaa. Jos tuo ihminen on nainen, hän todennäköisesti potee peniskateutta. Jos hän on mies, hän todennäköisesti potee peniskateutta johtuen pienikokoisesta omasta peniksestään.
...kun ei hän uskalla edes vastata kysymyksiin.:)
- marleena
Hyvä hulluus
Kaikkien soisi
pysyvän mieleltään
sen verran nuorina,
että he säilyttäisivät osan
myös nuoruuden hulluudestaan.
Sillä muuten alkaa helposti
pipoa kiristää,
sydän lyö vain väkisin
ja syviä uurteita
pakkaa kasvoille
ennen aikojaan!
Olen seurannut näitä keskusteluja ja pipoa kiristää monella! Lopettakaa moinen! - hu huu
Tuleeko lihavista laihoja jos lihavat mollaa laihoja. Tuleeko laihoista lihavia jos laihat mollaa lihavia. Siis onko tässä mitää järkee. TURPA KIINI, HYMY PERSEESEEN. Vittuun koko vaaka.
- misu25
Olen samaa mieltä kanssasi, ilmeisesti wawehunter kuvittelee olevansa muiden yläpuolella. Okei, kaikille on tullut selväksi että tätä tyyppiä ei kiihoita kuin mallinaiset. Okei, se on hänen mielipiteensä, mutta pitäisi tajuta että lihavatkin voivat olla onnellsia.
Edim. itse olen pyöreä ja seurustelen ihanan miehen kanssa joka kehuu mua ihanaksi, suloiseksi ja kauniiksi. Me ollaan todella rakastuneita, siitä näkee että jollain miehillä löytyy älliäkin...
kivaa kesänjatkoa! - Yvanna
On teilläkin ihmiset aiheet hermostua ja provosoitua - yksi ihminen ja hänen mielipiteensä ;)
- Noora;)
..ja jakaa mielipiteesi sataprosenttisesti!=))
- Ilpo
toi wavehuntter vaikuttaa ällöttävältä "kaiken tietäjältä" , toden näköisesti se itsekkin on lihava ja haluaa pilkata muita itsensä näköisiä, hanki itsellesi elämä "wave"
- neuvolan täti
Café > Chat > XL-naisista... > oma kantani > Niinpä niin Wavehunter... > heh... heh...
Kirjoittanut: ~W~, 5.6.2002 klo 13.18
.......
Terveisin kesaisesta Budapestista 106 kiloinen Wave
- AnonyymiUUSI
Menneitä muistelessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1045497
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai944801Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394752Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672169- 1101954
- 1051747
- 2561547
- 3701298
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591131- 2041061