Taas on ollut tapahtumia

ja toimintaa tälläkin viikolla kiitettävästi täällä. Ollaan kerätty joukkuetta, laadittu käsikirjoituksia, mietitty hovioikeutta ja Valkealaa, ja onpa muistuttaja esittänyt varsinaisen shown itsensä kanssa riitelemisessä. Nauroin eilen tuttavani kanssa tätä palstalla oloani ja sanoin mitä olikaan elämässäni ennen tätä suomi 24 yleistä osiota.
Mutta mitä olette tehneet oikeasti tällä viikolla.
Meillä on yritetty opettaa Pipsa Pippurista sieni koiraa ja hyvin on kuulemma alku mennyt kehuu isäntä. Samoin olemme vielä pitkillä lenkeillä olleet joskin vauhti on ollut etanan kaltaista. Minä yritän epätoivoisesti laskea pisteitä, te muut syötte ruokaa ja minä onneton pisteitä.
Kesän näyttelyt rupeavat olemaan takanapäin, onko ollut menestystä? Kertokaa jotain.

13

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...olen ollut kotona koiran kanssa, käynyt lenkeillä, nukkunut, katsonut teeveetä, pelannut biitsiä, löhöillyt... Niin ja tietysti surffaillut netissä. Ihan mukavaa laiskotella tässä muutama viikko ennen koulun alkua syyskuussa =) Tiistaina olimme Riston kanssa pentukoulussa, jaksoi jo lähes puolet ajasta keskittyä olennaiseen =P Ja tänään Risto pääsi lenkillä leikkimään parivuotiaan Rekku- koiran kanssa, ja äsken postiluukusta kolahti ihan ensimmäinen ikioma nimilaatta meidän viikarille. On se nyt komea poika se kaulassaan!

• hatamm

meni taas mielipuuhissa. Eukko(anteeksi, vaimo)poimi marjoja puskista ja minä krillasin sikalihaa ja hörppäilin mallasjuomaa. Ai että oli mahtavaa, ilmojenkin suhteen. Taas tultiin sitten kotiin ja mehujen tekoon.

• PoliceGirl82

Kun nyt koiratta elän niin enpä ole päässyt tuollaiseen touhuun. Istunut koneen ääressä ja tehnyt mielikuvitusshoppailua tulevaa pentua varten. Tuolta tilaan hihnat, tuolta pannat. Nuo tuovat näemmä ruuat kotirapulle, otanpa yhteyttä. Kas, tuossahan on varsin edullinen häkki ja onpa siinä kiva osoitelaatta, pakko saada... Sellaista se on jouluun saakka!

Ikävä on niin noutajatreenejä kuin jälkimetsiäkin. Sitä tunnetta kun aamulla tulee töistä kotiin ja lähtee nummille ja pelloille lampaiden sekaan koiran kanssa kuljeskelemaan. Suunnittelemalla pääsee pitkälle, ja sitä tämä nyt sitten tosiaan on vielä jokusen kuukauden. Omat kotisivutkin teen kunhan asiaan tarkemmin perehdyn.
      Nauttikaa koiristanne ja syksystä!

• Jackkari

viikko on taas mennyt vauhdilla. välillä sitä ajattelee että täytyy olla masokisti kun on ittelleen tällässeen katraan hommannu, muutama lapsi, joista pienin 2v kauhea termiitti, kaks koiraa joista toinen 11vk touhukas russelinpentu. Tänäänkin esim. pentu oli paskonu pikkupojan huoneeseen enkä sitä heti huomannu, äsken kävin siel huoneessa kääntymässä ja voi v... poika oli leluautollaan levittäny sen paskan ympäri lattiaa...
      pikku Pipa eilen söi keskuspölymimurin johdot, mitkä toistaseks roikkuu tos seinällä kytkentöjä varten. Mutta nyt kaikki ihanat enkelit nukkuu ja mulla on aikaa vaan itselleni. Voitte käydä kattomassa sivulla www.hauhau.com uusimmat kuvat ja sieltä Pipa. Siinä ne mun enkelit nukkuu.
      Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille, me lähdetään vähän mökkeilemään tonne Lappeenrantaan päin, ilman koiria kylläkin, mahtaa pikkukoiralla olla mammaa ikävä.

• Välillä oon käyttänyt toista poikaa uimassa ja juksuttamassa molempia. Jännittänyt oon kamalasti ku viikonloppuna on tulos ihka eka ulkomaan näyttely, ihan kyl tohon lähistölle. Äsken kävin hakee yhden koiran meille, joka kans lähtee sinne. Säpinää tuli taloon kun vieras koira tuli meille.

• sth

Minä täällä väännän innolla pihaan uusia kukkapenkkejä & istutuksia ja luonnonkiviä ympärille, tuo meidän "pikku-musta" on
      oikein pallohullu, se kantaa pallon aina tuohon kivikasaani päälimmäiseksi, että heitäppä joutessasi...hauskaa, se pallo on aina siinä mistä olen seuraavaa kiveä ottamassa, ja
      "pikku-musta" vieressä jännittää pää kallellaan
      että huomaakohan toi äiskä sen pallon...

• elluu_

Olen käynnyt koiran kanssa agilityssä, kuntosalilla itse ja miettynyt elämää eteenpäin. Mitä aion tulavaisuudessa tehdä jne.. Elikkäs mulla ihan normi viikko.. =)

• Interaktio

Kyllä on ollu palstalla tapahtumia "nim pal kauhiast", vai miten ne turkulaiset sanoo. Se huono puoli säpinässä on, että itteni tulee roikuttua turhan paljon kattelemas, josko jotaki soppaa sais hämmennettyä. Tämän palstan "Yleistä koirista" on usein "yleistä elämästä". Mutta niinhän se onkin; koirat ovat osa elämää, hyvin tärkeä osa, ainakin itselleni.

Ja kuinka usein tälläkin viikolla on käynyt niin, että koira opettaa minua; "Ehkä perhosten ja kärpästen jahtaaminen ei ole mielestäsi oikeaoppista metsästyskoiran puuhaa, mutta minusta se on pirun hauskaa" Ja kun raskaan ja synkän päivän iltana koira hyppäsi syliin istumaan ja nuolaisi naamaa... siinä unohtuivat tosimiehet-eivät-lässytä-eivätkä-varsinkaan-halaa-koiraa -säännöt tyystin. Eli vaikka päivällä elämä veteli täysillä vastapalloon, koira kertoi illalla, miksi täällä oikeastaan eletään.....

• Jalosukuinen Mies

muuta se ei suostunut vaihtamaan koiriansa minun tyylikkääseen seuraani.

• varsinkin kun joudun täällä järsimään niitä pahuksen pisteitä, ja katsoin kanssakärsijöiksi jo meidän vanhoja rouvia. Haa pistin nekin kevennetylle ruokinnalle, ukko vaan saa syödä entiseen malliin kun on niin raivostuttavan hoikka.
        Jos oikein menee jalosukuinen mies niin ei jää umasta kuin puolet jäljelle.

• issu56

on meillä ollut kovassa käytössä tällä viikolla. Samoin myöskin suti, jota en meinaa irti kädestäni saada, ennenkuin maali pönikästä on loppu. Nyt loppui ja ilta onkin hah vapaata ja uurastus viittä vaille valmis.

• teatteri

jossa muistuttaja muka riiteli itsensä kanssa taisi olla erään rekatun touhua. Nimi alkaa H:lla.
      Oli aika läpinäkyvä juttu.
      Vaikka tuo muistuttaja on aika outo mutta yhtä alas vajosi tuo yksi muukin.

• wulflady

on riittänyt meilläkin lomat on pidetty ja koulut alkoi eli paluu arkiseen ahertamiseen alkoi, viikonloppuna tuli sitten vara-cacib joka muuttuu cacibiksi hämeenlinnan kv-näyttelystä ja nyt sitten huilataan syksy ja suunnataan katse ensi vuoteen kun tarvis tuo rasvapatti selästä leikkauttaa niin saa koiruus rauhassa kasvattaa turkkia ja parantua kunnolla, eli hyvää syksynalkua kaikille tasapuolisesti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2294
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1224
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      85
      1042
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      972
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      128
      898
    7. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      813
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      803
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe