Supaplex

tyttö pien

juu, tämmönen tytöntylleröinen kyselis neuvoja vähä just tästä Supaplex pelistä.. ei siis muuten mitään hämminkii, mut onko tähän peliin mitää koodeja? ei muuten, mut olin päässy vissii jonnekki lähelle 50maata, ni sit kävi kettanasti ja kaikki hävis.. :/ ei jaksais pelata sinne asti kaikkii, siinä oli kumminki välis jotai nii veemäisiä kohtia :D eli siis.. olis kiva, ku joku auttais.. :]]

16

5853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimi
    • JenniLaakso

      Pelaatko tuota peliä vielä? Mulla on ongelma tason 41 kanssa, en vaan pääse etenee. Oisko sulla jotain vinkkejä?

      • 1234

        Moiks;D Siinä 41:ssä siinä vaan tarvii olla nopea.. Niin mä pääsin sen läpi..
        Mä tarvisin apua siihen 47 tasoon, jonka nimi oli looks difficult.. Pääsen siihen kohtaan missä on kaksi sellaista harmaata möhkälettä päällekkäin ja 2 saksea tulee nehän pitäisi räjäyttää niin että sinne alle tulee aukko.. Olisikovinkkejä missä aikaa kivet tulisi tiputtaa??


      • emps
        1234 kirjoitti:

        Moiks;D Siinä 41:ssä siinä vaan tarvii olla nopea.. Niin mä pääsin sen läpi..
        Mä tarvisin apua siihen 47 tasoon, jonka nimi oli looks difficult.. Pääsen siihen kohtaan missä on kaksi sellaista harmaata möhkälettä päällekkäin ja 2 saksea tulee nehän pitäisi räjäyttää niin että sinne alle tulee aukko.. Olisikovinkkejä missä aikaa kivet tulisi tiputtaa??

        apua!
        mä pelasin joskus 10 vuotta sitten aina supaplexia ja nyt yhtäkkiä joku muistutti mua sen olemassaolosta.
        Googlasin sen ja löysinkin, mutta sitä ei voi pelata "uusilla tietsikoilla" tai ei ainakaan jos käyttää windows xp:tä.
        Tietääkö joku onko esim kaupassa myynnissä joku romppu tai mistä sen saisin, tahtoisin niin kovasti! olin ihan haka siinä sillon, pääsin ainaki 70:een jaksoon!


      • were
        emps kirjoitti:

        apua!
        mä pelasin joskus 10 vuotta sitten aina supaplexia ja nyt yhtäkkiä joku muistutti mua sen olemassaolosta.
        Googlasin sen ja löysinkin, mutta sitä ei voi pelata "uusilla tietsikoilla" tai ei ainakaan jos käyttää windows xp:tä.
        Tietääkö joku onko esim kaupassa myynnissä joku romppu tai mistä sen saisin, tahtoisin niin kovasti! olin ihan haka siinä sillon, pääsin ainaki 70:een jaksoon!

        Mä latasin tuon supaplexin muistaakseni jonnewebistä.. http://www.jonneweb.net/pelit/file/604/supaplex/
        Mutta jos toi versio ei toimi, googlaa megaplexiä.. Pitäisi olla sama kun supaplex.. Isompi tiedosto vaan..


      • J___hgyww5ry
        were kirjoitti:

        Mä latasin tuon supaplexin muistaakseni jonnewebistä.. http://www.jonneweb.net/pelit/file/604/supaplex/
        Mutta jos toi versio ei toimi, googlaa megaplexiä.. Pitäisi olla sama kun supaplex.. Isompi tiedosto vaan..

        Lataa dosbox. sil pystyy pelaa kaikkii vanhoja pelejä mitä uusilla koneilla ei voi pelata enää.


      • mää vaa
        1234 kirjoitti:

        Moiks;D Siinä 41:ssä siinä vaan tarvii olla nopea.. Niin mä pääsin sen läpi..
        Mä tarvisin apua siihen 47 tasoon, jonka nimi oli looks difficult.. Pääsen siihen kohtaan missä on kaksi sellaista harmaata möhkälettä päällekkäin ja 2 saksea tulee nehän pitäisi räjäyttää niin että sinne alle tulee aukko.. Olisikovinkkejä missä aikaa kivet tulisi tiputtaa??

        Itse lasken aina ne "ruutujen" määrät,että sekä kiven tippumismatkalta että saksien/ hilikuttimen matka tipuuvan kiven alle on sama. tai otan sillä kellolla aikaa, kuinka kauan kestää, että saksi on kiertänyt täyden kieroksen ja palaa samaan ajanottopisteeseen.


      • SPX
        J___hgyww5ry kirjoitti:

        Lataa dosbox. sil pystyy pelaa kaikkii vanhoja pelejä mitä uusilla koneilla ei voi pelata enää.

        Yritin ladata supaplexia, mut se valittaa jotai siit kokonäytön käytöstä (This system does not support fullscreen mode.) Mitä pitäis tehdä?
        Ja yritin ladata megaplexiä ain sitä ei saa asennettuu ja jos saa se ei käynnistä sitä ku se valittaa jotai. Dosboxiaki yritin mut ei sekää oikee toimi tai en vaan osaa käyttää sitä.


      • joku nörtti
        J___hgyww5ry kirjoitti:

        Lataa dosbox. sil pystyy pelaa kaikkii vanhoja pelejä mitä uusilla koneilla ei voi pelata enää.

        Mitenkäs sillä "DOSBox":illa pystyy pelaammaan supa plexii? (Tarkat ohjeet)


      • joku nörtti
        joku nörtti kirjoitti:

        Mitenkäs sillä "DOSBox":illa pystyy pelaammaan supa plexii? (Tarkat ohjeet)

        joo no mä tiiän jo miten laitetaan.


      • fcttddtdtk
        were kirjoitti:

        Mä latasin tuon supaplexin muistaakseni jonnewebistä.. http://www.jonneweb.net/pelit/file/604/supaplex/
        Mutta jos toi versio ei toimi, googlaa megaplexiä.. Pitäisi olla sama kun supaplex.. Isompi tiedosto vaan..

        miten se megaplexi sitten ladataan


    • kaupasta

      Hei,niin osaisko kukaa sanoa että saako supaplex peliä mistään kaupasta??

      • supa 111

        Miks kaupasta ostaisit ku voi ladata suoraan netistä, ite latasin www.jonneweb.net/pelit/file/604/supaplex/ !!!??? Ja se riippuu ihan koneesta et toimiiko miten, joku sano tässä ketjussa et ei toimi uusilla koneilla mut toimii ainakin minun ihan xp:llä ja siskonikin koneella myös. Aluks oli ongelma kun tiputti aina pelin pois mutta sitä piti säädellä sieltä optionsista siinä pelissä niin sit alkaa toimimaan...


    • Toimii Xp:llä pse pitää vain purkaa winzipillä itellä rupes toimiin sillain

    • jos66

      m

    • Apus

      Siis mikä pse pitää purkaa, perse vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe