turkkilaiset?

blue

Olen ihmetellyt kun täällä vaahdotaan naisten Turkin matkoista ja miesten Thaimaan matkoista.. Itse olen sinkkunainen ja matkustelen tosi paljon. Itse olen matkustellut lähes joka mantereella, mutta jostain syystä Turkki ei ikinä ole viehättänyt enkä siellä ole koskaan käynytkään. Tuntuu vähän "turhalta" kuunnella kuinka täällä tosiaan vaahdotaan siitä kuinka suomalaiset naiset jakaa persettä Turkissa. Noh, kaikillahan on oikeus sananvapauteen, mutta kannattaa muistaa että kaikki naiset eivät innostu turkkilaisista miehistä.. Jotenkin vaan yllätyin kun tajusin että miehet olettavat "kaikkien" suomalaisten naisten käyvän Turkissa hoitelemassa miehiä..

39

7135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh...

      Turkki, Italia, Espanja, Pohjois-Afrikan maat... Onhan näitä muitakin paikkoja, Turkki on vaan suosituin. Yleensä vaan kaikkeen suomalaisten naisten ulkomaanmatkailuun liittyy perseen jakaminen, ihan sama minne matka suuntautuu.

      • vastaus

        Onko eukkosi kenties lähtenut tummemman karvoituksen omaavan matkaan, vai mistä tällainen katkeruus johtuu. Suomipojun ehkä pitäisi tsempata jotenkin eikä luuserimaisesti täällä narista.

        Jos suomalainen mies saisi ilmaista hoitoa ulkomailla, niin en usko että hyvän moraalinsa ansiosta lähtisi siihen touhuun. Ei ikinä! Hah-haa ja tämä oli vitsi!

        Turkissa ja Marokossa olen käynyt, mutta en enää mene kun ne äijät on niin päällekäyviä, kiitos vaaleiden turistinaisten, etenkin englantilaisten ja saksalaisten. Suomen neidot ovat aika pieniä tekijöitä heidän rinnallaan. Minua ei mehmetit ja ahmetit kiinnosta pätkääkään. Onko vaikea uskoa?

        Kiinnostavimpia miehiä löytyy Hollannista ja Tanskasta. Ovat komeita, hyvin käyttäytyviä ja pitkiä. USA:ssakin on tosi namuja. Olen käynyt kaikissa noissa paikoissa ja monessa muussakin, mutta perseenjako ei ole koskaan ollut prioriteettini. Kahden ulkomaalaisen kanssa (amerikkalaisen ja englantilaisen) kanssa olen ollut ja molempien kanssa olin useamman vuoden, siis seurustelin ja jenkin kanssa olin kihloissakin. Hän asui Suomessa ja Englannissa asuin itse kun britin kanssa olin. Onko kova paikka?

        Katselen miehiä mieluusti, mutta sänkyyn ei tartte heti hypätä.


      • KuningasPaviaani
        vastaus kirjoitti:

        Onko eukkosi kenties lähtenut tummemman karvoituksen omaavan matkaan, vai mistä tällainen katkeruus johtuu. Suomipojun ehkä pitäisi tsempata jotenkin eikä luuserimaisesti täällä narista.

        Jos suomalainen mies saisi ilmaista hoitoa ulkomailla, niin en usko että hyvän moraalinsa ansiosta lähtisi siihen touhuun. Ei ikinä! Hah-haa ja tämä oli vitsi!

        Turkissa ja Marokossa olen käynyt, mutta en enää mene kun ne äijät on niin päällekäyviä, kiitos vaaleiden turistinaisten, etenkin englantilaisten ja saksalaisten. Suomen neidot ovat aika pieniä tekijöitä heidän rinnallaan. Minua ei mehmetit ja ahmetit kiinnosta pätkääkään. Onko vaikea uskoa?

        Kiinnostavimpia miehiä löytyy Hollannista ja Tanskasta. Ovat komeita, hyvin käyttäytyviä ja pitkiä. USA:ssakin on tosi namuja. Olen käynyt kaikissa noissa paikoissa ja monessa muussakin, mutta perseenjako ei ole koskaan ollut prioriteettini. Kahden ulkomaalaisen kanssa (amerikkalaisen ja englantilaisen) kanssa olen ollut ja molempien kanssa olin useamman vuoden, siis seurustelin ja jenkin kanssa olin kihloissakin. Hän asui Suomessa ja Englannissa asuin itse kun britin kanssa olin. Onko kova paikka?

        Katselen miehiä mieluusti, mutta sänkyyn ei tartte heti hypätä.

        Sehän on selvä, että Suomalaiset naiset ovat perseenjaosta tulleet kuuluisaksi.


      • nainen
        KuningasPaviaani kirjoitti:

        Sehän on selvä, että Suomalaiset naiset ovat perseenjaosta tulleet kuuluisaksi.

        Voi Paviaani parkaa! Punottaakko pyllysi ?
        Itse en ole koskaan käynyt jakamassa mitään missään.
        Kreikkaa eksoottisempaan paikkaan en lähtisikään. Olen aivan samaan mieltä siitä, että ei niitä kaikkia sentään naida tarvitse (ei sanan abstraktisessa eikä konkreettisessa mielessä....).


      • valitettavasti
        KuningasPaviaani kirjoitti:

        Sehän on selvä, että Suomalaiset naiset ovat perseenjaosta tulleet kuuluisaksi.

        Eihän tuollaisia paviaaneja olisi edes muuten syntynyt, joten nunnaluostari olisi ollut monelle naiselle se paras vaihtoehto. Suomen mies niin komea nähtävyys kuin onkin.

        Naisen ei kuulu nauttia seksistä ja sitä pitää antaa vain sille miehelle, joka täällä kirjoittaa. Piste.


      • valitettavasti joo
        KuningasPaviaani kirjoitti:

        Sehän on selvä, että Suomalaiset naiset ovat perseenjaosta tulleet kuuluisaksi.

        Eihän tuollaisia paviaaneja olisi edes muuten syntynyt, joten nunnaluostari olisi ollut monelle naiselle se paras vaihtoehto. Suomen mies niin komea nähtävyys kuin onkin.

        Naisen ei kuulu nauttia seksistä ja sitä pitää antaa vain sille miehelle, joka täällä kirjoittaa. Piste.


      • Niin noh
        vastaus kirjoitti:

        Onko eukkosi kenties lähtenut tummemman karvoituksen omaavan matkaan, vai mistä tällainen katkeruus johtuu. Suomipojun ehkä pitäisi tsempata jotenkin eikä luuserimaisesti täällä narista.

        Jos suomalainen mies saisi ilmaista hoitoa ulkomailla, niin en usko että hyvän moraalinsa ansiosta lähtisi siihen touhuun. Ei ikinä! Hah-haa ja tämä oli vitsi!

        Turkissa ja Marokossa olen käynyt, mutta en enää mene kun ne äijät on niin päällekäyviä, kiitos vaaleiden turistinaisten, etenkin englantilaisten ja saksalaisten. Suomen neidot ovat aika pieniä tekijöitä heidän rinnallaan. Minua ei mehmetit ja ahmetit kiinnosta pätkääkään. Onko vaikea uskoa?

        Kiinnostavimpia miehiä löytyy Hollannista ja Tanskasta. Ovat komeita, hyvin käyttäytyviä ja pitkiä. USA:ssakin on tosi namuja. Olen käynyt kaikissa noissa paikoissa ja monessa muussakin, mutta perseenjako ei ole koskaan ollut prioriteettini. Kahden ulkomaalaisen kanssa (amerikkalaisen ja englantilaisen) kanssa olen ollut ja molempien kanssa olin useamman vuoden, siis seurustelin ja jenkin kanssa olin kihloissakin. Hän asui Suomessa ja Englannissa asuin itse kun britin kanssa olin. Onko kova paikka?

        Katselen miehiä mieluusti, mutta sänkyyn ei tartte heti hypätä.

        Kuten sanoin, jotkut tykkää musuista, jotkut taas muista ulkkiksista. Pääpointti on se, että kaikkea suomalaisten naisten ulkomaanmatkailua kehystää tarve miellyttää ulkkismiehiä. Kulttuuri, nähtävyydet jne. ei kiinnosta perussuomiblondia paskan vertaa, miehiä sinne lähdetään palvelemaan ja ihailemaan. Niinkuin itsekin myönsit.

        Oikeastaan on jo vähän noloa, että vielä 2000-luvulla suomalainen nainen on näin juntti... Mutta minkäs teet. Ei sitä asiaa voi kukaan muuttaa, blondit oppii jos on oppiakseen.


      • turkey
        Niin noh kirjoitti:

        Kuten sanoin, jotkut tykkää musuista, jotkut taas muista ulkkiksista. Pääpointti on se, että kaikkea suomalaisten naisten ulkomaanmatkailua kehystää tarve miellyttää ulkkismiehiä. Kulttuuri, nähtävyydet jne. ei kiinnosta perussuomiblondia paskan vertaa, miehiä sinne lähdetään palvelemaan ja ihailemaan. Niinkuin itsekin myönsit.

        Oikeastaan on jo vähän noloa, että vielä 2000-luvulla suomalainen nainen on näin juntti... Mutta minkäs teet. Ei sitä asiaa voi kukaan muuttaa, blondit oppii jos on oppiakseen.

        "Kulttuuri, nähtävyydet jne. ei kiinnosta perussuomiblondia paskan vertaa, miehiä sinne lähdetään palvelemaan ja ihailemaan."

        Eiköhän ole vähän turhaa yleistää tuolla tavalla?!?

        (Onneksi en ole perussuomiblondi..)


      • suomimies.
        vastaus kirjoitti:

        Onko eukkosi kenties lähtenut tummemman karvoituksen omaavan matkaan, vai mistä tällainen katkeruus johtuu. Suomipojun ehkä pitäisi tsempata jotenkin eikä luuserimaisesti täällä narista.

        Jos suomalainen mies saisi ilmaista hoitoa ulkomailla, niin en usko että hyvän moraalinsa ansiosta lähtisi siihen touhuun. Ei ikinä! Hah-haa ja tämä oli vitsi!

        Turkissa ja Marokossa olen käynyt, mutta en enää mene kun ne äijät on niin päällekäyviä, kiitos vaaleiden turistinaisten, etenkin englantilaisten ja saksalaisten. Suomen neidot ovat aika pieniä tekijöitä heidän rinnallaan. Minua ei mehmetit ja ahmetit kiinnosta pätkääkään. Onko vaikea uskoa?

        Kiinnostavimpia miehiä löytyy Hollannista ja Tanskasta. Ovat komeita, hyvin käyttäytyviä ja pitkiä. USA:ssakin on tosi namuja. Olen käynyt kaikissa noissa paikoissa ja monessa muussakin, mutta perseenjako ei ole koskaan ollut prioriteettini. Kahden ulkomaalaisen kanssa (amerikkalaisen ja englantilaisen) kanssa olen ollut ja molempien kanssa olin useamman vuoden, siis seurustelin ja jenkin kanssa olin kihloissakin. Hän asui Suomessa ja Englannissa asuin itse kun britin kanssa olin. Onko kova paikka?

        Katselen miehiä mieluusti, mutta sänkyyn ei tartte heti hypätä.

        Seurustelen ihanan thaimaalaisen tytön kanssa täällä Suomessa. Thaimaalainen nainen on monta kertaa parempi joka suhteessa kuin laardiperseinen suomalainen nainen. Muutama hyvä ystäväni on naimisissa venäläisen naisen kanssa. Jostakin syystä suomalaiset naiset ovat katkeria kun suomalainen mies pitää ulkomaalaista naista parempana ja kauniimpana. Onko kova paikka?


      • turkey
        suomimies. kirjoitti:

        Seurustelen ihanan thaimaalaisen tytön kanssa täällä Suomessa. Thaimaalainen nainen on monta kertaa parempi joka suhteessa kuin laardiperseinen suomalainen nainen. Muutama hyvä ystäväni on naimisissa venäläisen naisen kanssa. Jostakin syystä suomalaiset naiset ovat katkeria kun suomalainen mies pitää ulkomaalaista naista parempana ja kauniimpana. Onko kova paikka?

        Itse en ainakaan ole kenellekään yhtään katkera. Siksi en ymmärrä myöskään sitä katkeruutta mitä itse saa kokea. Olen onnellinen puolestasi. Minusta se onni ei ole riippuvainen puolison kansalaisuudesta joten miksi alkaa haukkua/arvostella ihmisiä joilla ulkomaalainen puoliso?

        Eiköhän me kaikki voida jättää nuo katkerat ihmiset ihan omaan arvoonsa ja nauttia onnestamme suomalaisten/ulkomaalaisten puolisoidemme kanssa? :)


      • N.Y suomilikka
        suomimies. kirjoitti:

        Seurustelen ihanan thaimaalaisen tytön kanssa täällä Suomessa. Thaimaalainen nainen on monta kertaa parempi joka suhteessa kuin laardiperseinen suomalainen nainen. Muutama hyvä ystäväni on naimisissa venäläisen naisen kanssa. Jostakin syystä suomalaiset naiset ovat katkeria kun suomalainen mies pitää ulkomaalaista naista parempana ja kauniimpana. Onko kova paikka?

        Laardiperseinen? Hello. Behave yourself, idiot.


    • turkey

      Minusta on ihan sama asia jakaako nainen "persettä" Turkissa, Kreikassa, Espanjassa vai missä. Tuo Turkki vaan satutaan tuomaan aina esille kun tämä asia on kyseessä. Suomalaiset miehet eivät vaan kertakaikkiaan tunnu kestävän ajatusta suomalaisesta naisesta nimenomaan turkkilaisen miehen kanssa. Miksette hauku niitä naisia jotka jakaa muissa turistikohteissa? Siellä on aivan sama meininki.

      Ja mitä tulee tähän Turkin matkailuun.. Täytyy myöntää että ennen ekaa Turkin matkaani minulla oli ks. maasta kauheat ennakkoluulot, mutta kun matkustin sinne, ne karisivat heti pois. On aivan ihana maa ja lomakohde. Ja ne ihmiset siellä ovat aivan ihania.

      • koska.

        "ihmiset ihania"?

        varmasti ovatkin niiden mielestä, jotka eivät saa kotimaassa huomiota.

        ne, jotka saavat kotimaassa huomiota, pitävät turkkilaisia usein idiootteina.


      • turkey
        koska. kirjoitti:

        "ihmiset ihania"?

        varmasti ovatkin niiden mielestä, jotka eivät saa kotimaassa huomiota.

        ne, jotka saavat kotimaassa huomiota, pitävät turkkilaisia usein idiootteina.

        "ne, jotka saavat kotimaassa huomiota, pitävät turkkilaisia usein idiootteina"

        Sovitaan sitten vaikka näin. :D


      • Sanna
        turkey kirjoitti:

        "ne, jotka saavat kotimaassa huomiota, pitävät turkkilaisia usein idiootteina"

        Sovitaan sitten vaikka näin. :D

        Hyvät naiset, jakakaa sitä alapäätänne ihan missä ja kenelle vaan, omapahan on värkkinne. Mutta ei sitä tarvitse tulla tänne palstoille mainostamaan, kuinka monta kertaa saitte loman aikana. Tuskin suomalaiset miehetkään ovat teidän tavarastanne kiinnostuneita ja kenelle sitä jaatte.


      • Sanna
        Sanna kirjoitti:

        Hyvät naiset, jakakaa sitä alapäätänne ihan missä ja kenelle vaan, omapahan on värkkinne. Mutta ei sitä tarvitse tulla tänne palstoille mainostamaan, kuinka monta kertaa saitte loman aikana. Tuskin suomalaiset miehetkään ovat teidän tavarastanne kiinnostuneita ja kenelle sitä jaatte.

        Hyvät suominaiset, kun jaatte sitä tavaraanne siellä Turkissa, niin koettakaa edes käyttäytä jollakin ihmismäisellä tavalla, ettei koko Suomen kansan tarvitse hävetä teidän takianne silmät päästään. Kyllä oli viime kesänäkin Turkissa törkeätä katseltavaa, kun suomineidot iloitteli haarat levällään miesten edessä ym... HYI HÄVETKÄÄ!!!


      • perheen isä
        Sanna kirjoitti:

        Hyvät suominaiset, kun jaatte sitä tavaraanne siellä Turkissa, niin koettakaa edes käyttäytä jollakin ihmismäisellä tavalla, ettei koko Suomen kansan tarvitse hävetä teidän takianne silmät päästään. Kyllä oli viime kesänäkin Turkissa törkeätä katseltavaa, kun suomineidot iloitteli haarat levällään miesten edessä ym... HYI HÄVETKÄÄ!!!

        Hyvä Sanna, veit sanat suustani. Kyllä tuo naisten irstailu turkin matkoilla saisi jo riittää. Olimme vaimoni kanssa lomalla turkissa, kun hotellin virkailija tiedusteli vaimoltani, mistä maasta olimme. Kerrottuaan että olemme Suomesta, niin vaimoni sai hotellin virkailijalta sellaisen naurun virnistyksen, että ymmärsimme, ettei suomalaisilla naisilla ole moraali oikein korkealla tasolla.

        Kai ne jutut suomalaisista naisista liikkuu noissa turistikohteissa kulovalkean tavoin. Vaimoni ei enää ole suostunut matkustamaan sen jälkeen Turkkiin. Kyllä minuakin silloin turkinlomallamme alkoi pikkuisen hävettämään kun näin suomalaisten naisten irstailut.


      • juu

        Niin. Tällä palstalla suomalaisten naisten mielestä tuntuu lähes kaikki turkkilaist ja arabit olevan mukavia. Varmaan osa niistä asukkaista on jopa ylimukavia kun toiset lähtee niitä pakoon ja änkeää eurooppaan pakolaisina jakamaan meille mukavuutta.


      • sisarvalkoinen
        Sanna kirjoitti:

        Hyvät suominaiset, kun jaatte sitä tavaraanne siellä Turkissa, niin koettakaa edes käyttäytä jollakin ihmismäisellä tavalla, ettei koko Suomen kansan tarvitse hävetä teidän takianne silmät päästään. Kyllä oli viime kesänäkin Turkissa törkeätä katseltavaa, kun suomineidot iloitteli haarat levällään miesten edessä ym... HYI HÄVETKÄÄ!!!

        Oletko ihan terve vai mikä saa noin kiihdyksiin moisesta asiasta? Eihän se sun asias ole miten kukakin lomansa viettää. Jokaiselle jotakin. Sinulle en edes suosittele mm. Turkkia matkakohteeksi, kun se saa "verenpaineesi" noin nousemaan. Matkusta jonnekkin rauhallisempaan paikkaan.


      • minunkin asiani

      • Sanna

      • turkey
        Sanna kirjoitti:

        Hyvät naiset, jakakaa sitä alapäätänne ihan missä ja kenelle vaan, omapahan on värkkinne. Mutta ei sitä tarvitse tulla tänne palstoille mainostamaan, kuinka monta kertaa saitte loman aikana. Tuskin suomalaiset miehetkään ovat teidän tavarastanne kiinnostuneita ja kenelle sitä jaatte.

        Et siis ymmärtänyt pointtiani.. En jaksa alkaa tapella täällä tuntemattomien ihmisten kanssa asiasta johon ei ikinä saada ratkaisua. Viestissäni ei ollut kyse mitenkään tuosta jakamisasiasta, kunhan naureskelin itsekseni sille tyhmälle kommentille jonka olin kirjoitukseeni saanut vastaukseksi.


    • lähtee

      Oliskohan naisten Turkin matkailuun syynä se, että se on lähellä ja sinne saa halvalla matkoja. Tuskin ne turkkilaiset miehet ovat mitenkään erikoisia, edes naisten mielestä. Sinne vaan saa helposti ja halvalla pakettimatkoja.

      • Nimetön

        Ei voi olla totta. Kaikki mielipiteet mitä luin turkin matkoista jne.en voi muuta kuin ihmetellä.Joko te suomalaiset olette niin helvetin jäykkäniskaisia ja kateellisia, tai vaan ja ainoastaan rasisteja..eikö niin?Kuka teidät on pakottanut matkustelemaan turkkiin tuijottamaan mitä suomineidot siellä tekee?Jos itse lähden ulkomaille, ei ihan heti tule mieleen seurata muiden touhuja ja sitä samaa näkee halvemmalla täällä suomessakin. Olen itse seurustellut turkkilaisen miehen kanssa kolme vuotta ja täytyy sanoa, että olette pahasti hakoteillä.


      • KuningasPaviaani
        Nimetön kirjoitti:

        Ei voi olla totta. Kaikki mielipiteet mitä luin turkin matkoista jne.en voi muuta kuin ihmetellä.Joko te suomalaiset olette niin helvetin jäykkäniskaisia ja kateellisia, tai vaan ja ainoastaan rasisteja..eikö niin?Kuka teidät on pakottanut matkustelemaan turkkiin tuijottamaan mitä suomineidot siellä tekee?Jos itse lähden ulkomaille, ei ihan heti tule mieleen seurata muiden touhuja ja sitä samaa näkee halvemmalla täällä suomessakin. Olen itse seurustellut turkkilaisen miehen kanssa kolme vuotta ja täytyy sanoa, että olette pahasti hakoteillä.

        Sittenhän olet jäävi mitään sanomaan kun miehesi pakottaa sinut nyrkin kanssa kirjoittamaan tuollaista paskaa.


      • nimetön
        KuningasPaviaani kirjoitti:

        Sittenhän olet jäävi mitään sanomaan kun miehesi pakottaa sinut nyrkin kanssa kirjoittamaan tuollaista paskaa.

        Taidat puhua kokemuksesta, kun tunnut tietävän nyrkin heilumisesta ja pakottamisista.Kyl sul on ollut huonot kokemukset. Itse täytyy sanoa, en vaihtaisi tätä turkkilaista yhteenkään suomalaiseen mieheen.Se on totta, heillä on eroa kuin yöllä ja päivällä ja suomalaiset jättäisin kyllä pimentoon..niin hyvät kokemukseni on turkkilaisesta miehestä.


      • hei...
        nimetön kirjoitti:

        Taidat puhua kokemuksesta, kun tunnut tietävän nyrkin heilumisesta ja pakottamisista.Kyl sul on ollut huonot kokemukset. Itse täytyy sanoa, en vaihtaisi tätä turkkilaista yhteenkään suomalaiseen mieheen.Se on totta, heillä on eroa kuin yöllä ja päivällä ja suomalaiset jättäisin kyllä pimentoon..niin hyvät kokemukseni on turkkilaisesta miehestä.

        Älä viitsi... Jokainen eurooppalainen tietää, ettei nainen ota turkkilaista miestä jos hänellä on parempaan mahdollisuus.


      • Vieras2
        hei... kirjoitti:

        Älä viitsi... Jokainen eurooppalainen tietää, ettei nainen ota turkkilaista miestä jos hänellä on parempaan mahdollisuus.

        Aivan totta..niin sanoi " afrikkalaisistakin " miehistä keskieurooppalainen naisystävänikin.


    • Juli

      Haluan muistuttaa, että kaikki turkkilaiset miehet eivät ole samanlaisia! Itse en siellä ollessani tavannut kovin montaa kusipäätä,joka haluis vaan persettä! Suurin osa pojista olivat mukavia, eikä mitään ongelmia ollut. Yhden kanssa olen edelleen yhteyksissä. Hän pyytää, että menen tapaamaan hänen perhettään kotikaupunkiinsa.

      • turkkiin

        Mikä tunku sinne turkkiin on?! Samalainen turistiläävä kuin esim. Kanariansaaret.


      • Netta
        turkkiin kirjoitti:

        Mikä tunku sinne turkkiin on?! Samalainen turistiläävä kuin esim. Kanariansaaret.

        Voihan V, miljoonat kerrat kattellut kanariat ja bulgariat, ei kuule mitenkään vedä vertoja Turkille. Ja mitä helvettiä te Turkin vihaajat luette ja kommentoitte näitä juttuja!!! Tuskin menette jääkiekkosivuillekkaan suutanne aukomaan jos pesäpallo on se oikea laji. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Pitäkää mölyt mahassanne ja lukekaa/kommentoikaa sellaisia aiheita jotka osuu kohdalle.


      • osuma.
        Netta kirjoitti:

        Voihan V, miljoonat kerrat kattellut kanariat ja bulgariat, ei kuule mitenkään vedä vertoja Turkille. Ja mitä helvettiä te Turkin vihaajat luette ja kommentoitte näitä juttuja!!! Tuskin menette jääkiekkosivuillekkaan suutanne aukomaan jos pesäpallo on se oikea laji. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Pitäkää mölyt mahassanne ja lukekaa/kommentoikaa sellaisia aiheita jotka osuu kohdalle.

        tämä osui kohdalle. turkki on halpa turistiläävä ja siksi siellä käy suomituristien paskasakki. varsinkin naiset tuntuvat pitävän siitä, että "ihanat ja kohteliaat" turkkilaismiehet laukovat heille kohteliaisuuksia. no, kyllähän ne sitä vilpittömästi tarkoittavatkin :)


      • halvin
        osuma. kirjoitti:

        tämä osui kohdalle. turkki on halpa turistiläävä ja siksi siellä käy suomituristien paskasakki. varsinkin naiset tuntuvat pitävän siitä, että "ihanat ja kohteliaat" turkkilaismiehet laukovat heille kohteliaisuuksia. no, kyllähän ne sitä vilpittömästi tarkoittavatkin :)

        Sehän taitaa olla nyt halvin turistiläävä. Alanyaankin myydään peruutusmatkoja jopa alle 200 euroa.


      • SINNE
        halvin kirjoitti:

        Sehän taitaa olla nyt halvin turistiläävä. Alanyaankin myydään peruutusmatkoja jopa alle 200 euroa.

        Kaikki työttömät menevätkin kun matka maksaa alle 200e. Olen ollut siellä oppaana ja asiakkaat olivat suurin osa työttömiä nuoria jostain korvesta. Täytyy sanoa, että hyvinkoulutetut ja ykleensä matkaavat eksoottisempiin maihin kauemmas vaikka ymmärrän että köyhemmällä ei ole sellaiseen varaa, Mutta ne useat työttömät nuoret naiset juuri haluavat sieltä sen itseään nuoremman baarimikon ja ajtelevat sen olevan "kovin eksoottista" hoh hoh
        Ja toinen pointti on että jokseenkin vielä siellä on edullista, esim kalja.

        Meil oli sellanenki väkivaltainen asiakas nuori nainen oikeen agressiivinen tyyppi joka aina ajettiin htellistaan ulos kun sääntöjen avstaisesti vaati tuoda yöksi aina jonkun tyypin baarista, vaikka oli kiellettyä. Kiva sellasta mennä sitte selvittämäään hotellin henk. kunnan kanssa. Ne on vaan meitina siakkaita, ne kaikki hotelleis oli jo ihan tottuneita siihen et suolmalaiset asiakkaat oli joko ryyppääviä tai mieheiä raahaavia.


      • Tinu
        SINNE kirjoitti:

        Kaikki työttömät menevätkin kun matka maksaa alle 200e. Olen ollut siellä oppaana ja asiakkaat olivat suurin osa työttömiä nuoria jostain korvesta. Täytyy sanoa, että hyvinkoulutetut ja ykleensä matkaavat eksoottisempiin maihin kauemmas vaikka ymmärrän että köyhemmällä ei ole sellaiseen varaa, Mutta ne useat työttömät nuoret naiset juuri haluavat sieltä sen itseään nuoremman baarimikon ja ajtelevat sen olevan "kovin eksoottista" hoh hoh
        Ja toinen pointti on että jokseenkin vielä siellä on edullista, esim kalja.

        Meil oli sellanenki väkivaltainen asiakas nuori nainen oikeen agressiivinen tyyppi joka aina ajettiin htellistaan ulos kun sääntöjen avstaisesti vaati tuoda yöksi aina jonkun tyypin baarista, vaikka oli kiellettyä. Kiva sellasta mennä sitte selvittämäään hotellin henk. kunnan kanssa. Ne on vaan meitina siakkaita, ne kaikki hotelleis oli jo ihan tottuneita siihen et suolmalaiset asiakkaat oli joko ryyppääviä tai mieheiä raahaavia.

        Sulla on paha luki-häiriö.Mee hoitoon.


      • viisaampi
        Tinu kirjoitti:

        Sulla on paha luki-häiriö.Mee hoitoon.

        Lukihäiriö on yhdyssana. Pisteen jälkeen tulee jättää tyhjä väli, "Sulla" kirjoitetaan "sinulla" ja "mee" kirjoitetaan "mene."


    • Anonyymi

      Turkki on paska maa.
      Turistit syvältä, eivät vain itse tajua.
      Suomalainen kun on tyhmä

    • Anonyymi

      Eipä ole muuta sanottavaa turkkilaisista kuin että kaikki valehtelee jotka esm pelaavat pelejä tai toimivat alalla jossa saavat enemmän hyötyä kuin normaalisti mutta kaikki turkkilaiset voidaan pistä kastiin valehtelijat ja pelihakkeroiteja käyttävät

    • Anonyymi

      Koska kaikki turkkilaiset huijaavat ja valehyelevat

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe