Kaksi kaasoa?

????

Heissan!

Onkos kellään kokemuksia kahdesta kaasosta? Itselläni on kaksi kaasoehdokasta mielessä, enkä osaa valita kumpaa pyytäisin... Ko. henkilöt eivät tunne toisiaan entuudestaan.
Eli jos teillä on kokemusta kahdesta kaasosta, niin kertoisitteko kuinka on hommat toiminut?
Kiitos kaikille, jotka viitsivät vastata!

9

3182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksen syvä rintaääni

      Itse olin muutama vuosi sitten kaasona erään toisen henkilön kanssa..suunnittelu on varmasti hauskempaa kahdestaan ja työtä ei ole niin paljon kun yksin. Mutta myös hermot voivat pahasti mennä..!! Varsinkin jos nämä kaasosi eivät ole mitään parhaita kavereita!

      • kolme kaasoa

        Miltäs kolme kaasoa kuulostaa? En osaa valita.


    • tss

      ... kunhan morsian ja sulhanen mahtuvat myös altatrille...

      Itselläni oli yksi kaaso, mutta sulhoilal oli neljä bestmania. Jokaiselle oli joku homma, mutta ehtivät juhlimaankin. Yksi ajoi autoa, yksi otti kuvía, pari ohjaili vieraita ennen saapumistamme juhliin ja hieman illan kuluessakin, yksi bestman piti kaikkien puolesta puheen. Kaaso auttoi pukeutumisessa ja ojenteli nenäliinoja tarvittaessa, availi lahjoja ja pakkasi ne illan kuluessa laatikkoon.

      Kaikki auttoivat koristelussa ja tavaroiden pois viennissä.

    • Rouvasihminen02

      Minulla oli aikoinani alunperin kaksi kaasoa; siskoni, jonka kanssa olemme hyvin läheisiä ja hyvä ystävättäreni. Nämäkään kaksi eivät tunteneet toisiaan entuudestaan, olivat toki kuulleet toisistaan minun kauttani.

      Aluksi heidän yhteistyönsä lähti ihan hyvin käyntiin, mutta polttareissa kaikki kaatui... Polttarijärjestelyistä ja -maksuista yms. (en edes tiedä mistä kaikesta) tuli erimielisyyttä ja loppujen lopuksi toinen kaasoista (ystävätär) irtisanoutui tehtävästään.

      Ehkä kaksi kaasoa toimii, jos he ovat keskenään tuttuja entuudestaan, tai siis että morsian ja kaksi kaasoa ovat olleet yhdessä kolmisin ennen häitäkin.

      Tämä oli minun tapaukseni ja mielipiteeni.

    • Nyt jo kalju

      Meidän häissä tärkeintä oli morsiammen ystävättärille tarjota ikimuistoinen päivä. Sen myös teimme. Morsian ei osannut päättää kenet hän olisi valinnut kaasoksi, niin hän pyysi kaikkia häihin kutsuttuja 2-88 vuotiaita naisia siihen tehtävään. Kaikki suostuivat. Olin kuollut klo 01 kun juhlat olivat ohi ja olimme jokaiseen nonverbaaliseen eleeseenkin reagoineet miellyttääksemme kulloistakin kaasoa. Tärkeintähän ovat häissä kaasot, hääkarkit ja tuttu-juttu-leikki.

      Ne olivat juhlat jotka haluaisin unohtaa, etenkin kun nyt 3kk häiden jälkeen olemme muuttaneet erilleen.

    • toimii

      Ota vain molemmat. Olen lähivuosina ollut ainakin neljissä häissä joissa on ollut kaksi kaasoa. Tuntuu olevan nykyisin erittäin yleistä.

      Siskoni myös päätyi tähän ratkaisuun eikä ongelmia ilmennyt. Varmasti suurempi mielipaha olisi syntynyt, jos toinen olisi jätetty valitsematta. Niin, ja puolittuuhan ne paljon puhutut kaason työtkin.

      Tarkemmin ajatellen onhan omallakin morsiammellanikin kaksi kaasoa tulevissa häissämme :) Tähän asti tuntunut ainakin todella hyvältä ratkaisulta.

      Mitä siihen seikkaan tulee, että kaasot eivät entuudestaan tunne toisiaan, niin sillä ei kyllä ole yhtään mitään (ainakaan negatiivista) merkitystä. Tutustuvathanpan paremmin myös Sinuun, kun kertoavat toisilleen oman kuvansa hyvästä ystävästään. Vielä TÄRKEÄ POINTTI: Kaasot ovat varmasti hyviä ystäviäsi. Eikö olisi mahtavaa jos he nyt, vähän kuin itsestään, tutustuisivat toisiinsa, mikä taas mahdollistaa myöhemmässä elämässä teidän kaikkien YHTEISEN ajan vieton.

    • Anna

      Mulla on kaksi kaasoa, ja hyvin menee. Jos on kaksi kaasoa, ei yhden tarvitse ottaa kaikkea vastuuta.
      Musta kaksi kaasoa on ihan ok, joten siitä vaan!!!

    • kesämorsian

      Kaksi kaasoa toimi ainakin omissa häissäni. Kaasoni eivät tunteneet toisiaan entuudestaan, mutta molemmat ovat omilla tavoillaan minulle erittäin läheisiä. Minulle oli itsestään selvyys, että pyydän heitä. Onnekseni molemmat kaasot olivat erittäin toimeliaita, joten ohjelmat jne. saattoi jättää täysin hyvin mielin heidän ja bestmanien harteille. Ja kun on enemmän porukkaa, ei liiallinen vastuu paina ;)

      Tsemppiä hääsuunnitteluun!

    • mari-anne83

      Minullekin tulee kaksi kaasoa, jotka ovat minun parhaimpia ystäviäni. Minäkään en osannut valita kumman valitsen niin päätin ottaa molemmat :D

      Häitä ei olla vielä alettu suunnittelemaan kaasojeni kanssa, koska aikaa on vielä enemmän kuin riittävästi.
      Uskon että hauskaa tulee olemaan kaikin puolin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe