Miten iskeä tyttö...?

Poika vuosim. 89

Miten iskeä 15 - 16 vuotias tyttö, joka on ihan normaali (paitsi todella kaunis!). Eli hän ei pahemmin esitä luokassa, käyttäytyy normaalisti, ei ole pissis, ei kiroile, juo... Siis perustyttö :D

Itse olen hieman...huono tyttöjen kanssa, joten neuvoja minulle, miten voisin "valloittaa" tällaisen tytön vaivattomasti?

Itse en ole mikään Brad Bitt, muuten ihan ok, mut aknea esiintyy hieman vajaa keskiverrosti. Ei tosin näytä KOVIN pahalta mielestäni.

Asiallisia vastauksia TYTÖILTÄ, KIITOS!

16

7178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna

Mee ihmeessä jutteleen sille!

• Neiti_86

Kuvailemasi tyttö vaikuttaa fiksulta ja yleensä jokainen tyttö lämpiää kehuille ja näteille sanoille (minä ainakin)!

Vaikka en edes ensin pitäisi jostain pojasta, mutta jos tämä pitää silmäpeliä ja sanoo/kirjoittaa kauniisti niin ajatukset lämpiävät ihan itsestään tätä kohtaan :))

Huumorikin on hyvä keino ja sillä voi pelastautua tilanteesta tarpeen tullen. En nyt oikein esimerkkiä keksi, mutta esim. ilmeillä ja eleillä voit viestittää olevasi kiinnostunut ja kannattaa hymyillä paljon!
      Yritä vaikuttaa itsenäiseltä ja itsevarmalta huumorimieheltä, sellainen tehoaa ainakin muhun. Tai ihan miten ite tykkäät, mutta et saa näyttää että pelkäät, sillon se vaikuttaa luonnolliselta. Ja en usko että harmiton koskettelu joissakin tilanteissa olisi loukkaavaa, esim. olalle taputus yms.

Ja kun huomaat tytön olevan hieman kiinnostunut, kannattaa kirjoittaa hänelle lappu että " en saa silmiäni irti sinusta" tai muuta mukavaa.

Kannattaa yrittää päästä eri tilanteissa mahdollisimman lähelle tätä tyttöä ja ilmaista itseään pirteästi ja reippaasti, mutta älä ota stressiä tai paineita,ole vaan kuin tekisit mitä lystäisit. Ja tietenkin kannattaa kiinnittää huomiota puketutumiseen ja vaikkapa siihen ihonhoitoon, yleensä kauniit ihmiset odottavat myös mahdollisilta kumppaneiltaan sitä että he pitävät itsestään huolta.

Ja yksi tärkeimmistä asioista on kunnon hyvä DÖDÖ! Esim. Axella on niiin ihania tuoksuja että sukat alkaa pyörimään jaloissa kun haistaa käytävällä jos sitä käyttävä mies menee ohi! Numero yksi on siis hyvä partavesi/dödö/tuoksu, siihen kannattaa satsata! Ja kun tunnet itsesi komeaksi (ja hyvältä tuoksuvaksi) saat myös itsevarmuutta!

Ja sitten kun olet päässyt tytön läheisyyteen, kaveriksi niin joskus kannattaa heittää että sulla olis yks ylimääräinen lippu huomisen elokuviin (kannattaa katsoa jo valmiiksi mitä leffaa olisit menossa katsomaan) kun kaveri peruutti tms. Ei varmaan haittaa vaikka tarina kuulostaisi tekaistulta, mutta sittenpähän tyttö tietää että oot kiinnostunut.

Jos tyttö ei kiinnostu näillä eväillä niin ei se sitten ole tarkoitettukaan. Mutta sitten saattaakin jo muita olla jonossa :-)

• Pohdiskelija

Mitä olen tätä palstaa selannut, niin on ollut vähän kaikenlaisia mielipiteitä tuon Axen suhteen. Osa tytöistä pitää siitä, jotkut taas inhoavat. Eli varmaankin ennemmin hieman miedompaa kuin mitään super pommia tms.

• N-F
        Pohdiskelija kirjoitti:

Mitä olen tätä palstaa selannut, niin on ollut vähän kaikenlaisia mielipiteitä tuon Axen suhteen. Osa tytöistä pitää siitä, jotkut taas inhoavat. Eli varmaankin ennemmin hieman miedompaa kuin mitään super pommia tms.

haha. oma mielipide on ettei mikään ole yhtä ihanaa miesten deodoranttia kuin axe. :D

kun se on oikeasti niin että kun sen tuoksun haistaa niin alkaa heti vilkuilemaan että "kukakukakuka??" ja kattelemaan tätä kaihoisasti, omalla osalla siis x) itse asiassa tuoksu on jossain määrin jopa kiihottava.

huvittavaa kyllä, nykyiseen poikaystävääni olen ollut ihastunut monia kertoja ennen kun alettiin seurustelemaan. ensimmäisellä kerralla juuri tuon tuoksun takia
        mutta makuasioitahan ne ovat kai.. ainakin kaikki minun tuntemani tytöt axesta tykkäävät :D meillä on ollut oikein deodorantti-puheenaiheita...

**

mutta asiasta kukkapurkkiin.

mikään ei ole niin söpöä kuin antaa tytölle esim. ruusu :D onhan se aika rohkeaa, mutta kuitenkin.

joskus kauan sitten eräässä kahvilassa pienellä porukalla istuttiin, ja miespuolinen kaveri sanoi että tahtoo ostaa jollekin ruusuja, kun ei ole niitä pitkään aikaan ostanut. eka ajatus: "ooaahh.. olispa mulla tommonen mies (tai ihailija)" :D

sitten joku kiva kortti, esim. poikaystävä anto semmosen missä on kaksi oikein sulosta nallea tyynysotaa leikkimässä ja kortissa lukee jotain että "Tahdoin vain sanoa sinulle... (ja kortin toisella puolella) yhdessä on hauskempaa!"

ja joskus yksinkertaisesti "mä olen ihastunut suhun"-lauseen jälkeen herää itselläkin tunteet :> kannattaa olla aika suora, mutta ei tungetteleva. urki vaikkapa tietoosi asioita joista tyttö pitää, juuri esimerkiksi että mikä on hänen mielestänsä miehellä paras deodorantti (ei ole vaikea tuommosia urkkia) ja sitten alat käyttää sitä :D

joo, olen huono neuvomaan ja väsyttää... :P

• Neiti_86
        N-F kirjoitti:

haha. oma mielipide on ettei mikään ole yhtä ihanaa miesten deodoranttia kuin axe. :D

kun se on oikeasti niin että kun sen tuoksun haistaa niin alkaa heti vilkuilemaan että "kukakukakuka??" ja kattelemaan tätä kaihoisasti, omalla osalla siis x) itse asiassa tuoksu on jossain määrin jopa kiihottava.

huvittavaa kyllä, nykyiseen poikaystävääni olen ollut ihastunut monia kertoja ennen kun alettiin seurustelemaan. ensimmäisellä kerralla juuri tuon tuoksun takia
        mutta makuasioitahan ne ovat kai.. ainakin kaikki minun tuntemani tytöt axesta tykkäävät :D meillä on ollut oikein deodorantti-puheenaiheita...

**

mutta asiasta kukkapurkkiin.

mikään ei ole niin söpöä kuin antaa tytölle esim. ruusu :D onhan se aika rohkeaa, mutta kuitenkin.

joskus kauan sitten eräässä kahvilassa pienellä porukalla istuttiin, ja miespuolinen kaveri sanoi että tahtoo ostaa jollekin ruusuja, kun ei ole niitä pitkään aikaan ostanut. eka ajatus: "ooaahh.. olispa mulla tommonen mies (tai ihailija)" :D

sitten joku kiva kortti, esim. poikaystävä anto semmosen missä on kaksi oikein sulosta nallea tyynysotaa leikkimässä ja kortissa lukee jotain että "Tahdoin vain sanoa sinulle... (ja kortin toisella puolella) yhdessä on hauskempaa!"

ja joskus yksinkertaisesti "mä olen ihastunut suhun"-lauseen jälkeen herää itselläkin tunteet :> kannattaa olla aika suora, mutta ei tungetteleva. urki vaikkapa tietoosi asioita joista tyttö pitää, juuri esimerkiksi että mikä on hänen mielestänsä miehellä paras deodorantti (ei ole vaikea tuommosia urkkia) ja sitten alat käyttää sitä :D

joo, olen huono neuvomaan ja väsyttää... :P

Axe on kyllä paras vaikka onkin voimakas tuoksu. Se on sellainen että tekis mieli mennä työntämään nenä kiinni sen rinnuksiin joka sitä käyttää (huolimatta siitä näyttääkö tämä Hjallis Harkimolta vai Mikko Leppilammelta) =)

Ja tottakai saa omaa järkeä käyttää eikä liian kiinteästi tuijotella! Mutta kannattaa kuitenkin tehdä itsensä selväksi, että tyttö ei luule että kuvittelee omiaan. Ja toi nallekortti-vinkki on tosi hyvä! Tytöt tykkää kaikesta tuommosesta suloisesta =)

• Neiti_86

Ja muista katsoa aina silmiin kun juttelet hänelle ja hymyillä pieni pilke silmäkulmassa ;)

• tytteli

neiti_86 antoi hyviä vinkkejä, lisäisin vain,että kannattaa tosiaan katsoa silmiin, muttei tuijottaa koko ajan , se voi olla häiritsevää (ainakin minusta olisi).
        Mutten tuolla tarkoita, että pitäisi kattoa olkansa yli ja tytön ohitse mitä muut tekevät tms., koska sehän vaikuittaisi siltä,että hänen juttunsa eivät kiinnosta sinua tippaakaan.

• toine poika vuosim. 89

ainoo siis kenel on sama ongelma. Se harmittaa kaikest eniten että en tiedä seurusteleeko se vai ei. se asuu porissa ja mä ulvilassa ja se puhuu joka välkkä kännyy enkä tiä puhuuko se ystävälle vai poikaystävälle

• masentavaa

Minulta ei ihastuminen oikein onnistu, kun koko ajan ajattelen "ei se kuitenkaan voi tämän näköisestä pitää". Olen vain tällainen 17-vuotias tyhmännäköinen nyhverö...

• Buddha

Niin, ajattelin kysyä, että pidättekö tytöt semmoisia poikia nörrtimäisinä, jotka harrastaa ja
        filosofiaa, lukee joskus psykologiaa ja tähtitiedettä, kuten minä. Saatan joskus meditoidakkin. Itse en pidä itseäni nörttinä.
        Sanokaahan mielipiteenne...

Itse olen 15-vuotias poika ja olen ihastunut erääseen luokkalaiseeni. En kuitenkaan mikään rumilus ole, vaikka finnejä joskus saattaa ollakkin.
        En seuraa muotia, kuten monet, mutta pukeudun kuitenkin siististi.

Ps. Älkää välittäkö, jos viestini on jotenkin
        sekava, sillä olen väsynyt, enkä yleensä kirjoita
        näin sekavasti.

Kiitos kaikille etukäteen!

• -moi.
        Buddha kirjoitti:

Niin, ajattelin kysyä, että pidättekö tytöt semmoisia poikia nörrtimäisinä, jotka harrastaa ja
        filosofiaa, lukee joskus psykologiaa ja tähtitiedettä, kuten minä. Saatan joskus meditoidakkin. Itse en pidä itseäni nörttinä.
        Sanokaahan mielipiteenne...

Itse olen 15-vuotias poika ja olen ihastunut erääseen luokkalaiseeni. En kuitenkaan mikään rumilus ole, vaikka finnejä joskus saattaa ollakkin.
        En seuraa muotia, kuten monet, mutta pukeudun kuitenkin siististi.

Ps. Älkää välittäkö, jos viestini on jotenkin
        sekava, sillä olen väsynyt, enkä yleensä kirjoita
        näin sekavasti.

Kiitos kaikille etukäteen!

Kirjota sille kirje, toimii aina. on niin ihana saaha joltaa pojalta kirje, se ainakii näyttää sen et on rohkeutta tehä asioita! :D
        onnea ja menestystä ;)

• tyttönenkasiysi

semmostavaan että jos nui isot vaaatimukset on nii varmaa sillä haaveilemallas tytölläki on toivomuksia jätkänsä suhteen...eli ei mikkää räkkis voi saaha mitttää todella kaunista..!!noo kuka tietää vaikka saiski mutta ite oon sen asian suhteen tosi tarkka muut asiat on sivuseikka!eka lekurille et saat ne näppyläs kurriin ja sitte ihimissuhteetki alakaa kummasti rullaamaan ettenpäin ja alakaa tyttöjäki kkiinostaa;) näi on näppylät!

• Anonyymi

Oon 16 v. Poika. Ite mulla ei naisiiin mahiksii oo ku on vähän korkea otsa ja sitten käytän kyllä axee mut oon vähän ruma ja niin... Ei mulla mahiksiii niihin oo. Joten kertokaa mulle neuvoja ps. Mulla on ihastus (kuten aika monilla)

• Anonyymi

Kuulostaa ihan mun tarinalta mulla on toi sama

• Anonyymi

Siis no jos niinku joku on selvää niin se että mee sen tytön luokse ja kysy siltä esim. Miten menee ja uskon että sun täytyy kysyy siltä alax. Koska silleen jos se on ujo

• Anonyymi

hei! Itse sinun varmaan kannattaa alkaa vain puhua hänelle ja selvittää hänen mielenkiintonsa. Älä ole epävarma! Tytöt tykkää kun tiedät mitä haluat, mutta älä ole itsekäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39