Hei
Olisin kysynyt apua banderollin tekoon. Onkos kellään tietoa myyvätkö kangaskaupat lippukangasta? Onko muita hyviä kangasvaihtoehtoja käynyt mielessä?
Mites sitten maalaaminen/painaminen? Tuputtamalla varmasti saisi parhaan jäljen(?), mutta minkäslaista väriainetta suosittelisitte? Sprayaaminen tietysti yksi vaihtoehto, mutta pelkään valumia. Ohuelti ja paksuja suojateippejä käyttäen? Muita vinkkejä?
Banderolli
4
798
Vastaukset
- Hellu
Tuputa superlonipalalla sabluunan läpi käyttäen oikeita kangasvärejä, joita myydään tiimarissa ja askartelukaupoissa. Ohut muovikalvo on parasta sabluunaksi. Kangasväri ei valu sateessakaan.
- Anja
ei sen tarvitse olla lippukangasta, vaan melkein mikä vain kangas käy, kunhan ei ole kovin joustavaa. Olen tehnyt kalikosta ihan hyviä banderolleja, ja halvalla. Tai tavallinen polyesterpalttina on ihan hyvää sekin. Jos aiot pitää sitä ulkona pitempiä aikoja, silloin tietysti lippukangas on parempi, tai muu kangas, joka kestää auringonvaloa, sadetta ja muuta säätä.
Minä myyn lippukangasta, mutta en valitettavasti ole Suomessa:)- Anja
niitä kankaitani, pistäydypä sivulla http://www.artelina.com
Siellä on jonkin verran tietoa banderolleistakin.
- Anonyymi
Mainosbanderollit antaa näkyvyyttä yritykselle https://marlea.fi/collections/banderollit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911327
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793010