Philips on pask* merkki!

Hermot meni

Ostin tuossa tilapäisessä mielenhäiriössä Philipsin hifi videot noin vajaa vuosi sitten. Kyseiset videot piti pistää huoltoon heti, kun niihin tuli vikaa. No sain ne huollosta sit takaisin 2viikon päästä ja uusi vika tuli! No sitä rataa kesti noin 4kertaa huoltoa ja yhteensä 1,5kk! Tehtaalta sain uudet ja paremman mallin vielä,olin onnesta mykkä! Eipä aikaa kun nyt taas alkaa ongelmat uusien videoiden kanssa!! Kaverin 32"tuuman ja 100Hz Philipsin telkussa ongelmia! Mitä me voimme tästä oppia? Älä ikinä osta Philipsiä!! Huomenna hakemaan uudet videot ja merkki ei tule olemaan Philips!!!

5

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Philipsman.

      mp-3 soittimia silitysrautoja, pölyn imureita, stereosarjoja... !
      Kaikki philipsin tuotteet on hyvii!
      Itse omistan noin 2 vuoden vanhan silitysraudan, toimii ilman vikoja, partakoneen , toimii ja HYVÄN ja LAADUKKAAN Kannettavan soittimen jossa on kasetti,radio,cd soitin.On jo 6 kk:n vanha ja toimii loistavasti ilman vikoja!PHILIPS KUNNIAAN!

      • Hermot meni

        No niin nyt on uudet hipleet ostettu ja mieli on hyvä! Merkki tosin ei ole Philips ja siitäkö olen pelkkää hymyä. =) Philipsin tehtaalle tuli soitettua ja kerrottua kanta asiaan! Sitten vielä on tullut käytyä myös sellaisessa liikkeessä,joka korjaa kyseisiä Philipsin romuja. Siellähän niitä on nurkat täynnä! Liikkeestä josta ostin uudet vermeet niin edustaa myös Philipsiä,mutta "rehellinen myyjä" suositteli minulle aivan muuta kuin Philipsiä. Syykin tuli selville...itse myyjällä odotti kallis taulu tv vailla huoltoa,joka tietysti oli Philips!! Sori Philips mies ei voi mitään! Ole onnellinen,että sinulla pelaa kyseiset laitteet ja kaikki hyvä kestää vain hetken =)


      • jo 6 kk vanha

        ja toimii vieläkin


      • Aatu
        jo 6 kk vanha kirjoitti:

        ja toimii vieläkin

        Tässä oma tarinani Philipsin stereovideoiden kanssa. Ostin Anttilasta Philips VR 550 -videot. Maksoivat 129 euroa elokuussa 2004. Joulukuussa 2004 vein takuuhuoltoon, kun söi nauhoja eikä kelaus toiminut. Takuukorjaus toimi OK. Takuulapussa luki, että capstan-korjaussarja vaihdettu. Nyt 2005 joulukuussa meni toisen kerran rikki. Olisi mennyt elokuussa, niin olisi vielä saanut takuuseen. Muutenkin video oli todella yksinkertainen ja halvalla tehdyn oloinen. Uusi video on toista merkkiä (LG).

        Videonauhureita on nykyään tarjolla oman kauppakierroksen kokemuksella kahta hintaluokkaa: vajaa satanen ja noin 170 e. Onko kellään kokemuksia, kannattaako satsata 70 e parempilaatuiseen koneeseen? Saako sillä esim kestävämmän koneiston? Vai onko parempi strategia ostaa aina halvin mahdollinen ja vaihtaa sitä parin vuoden välein.


    • pask* mikä pask*

      oikeessa. Mun mielestä ainakin audio ja videolaitteissa pask*n synonyymi on Philips.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe