Tiedättekö voiko kukaan muu muuttua supertyypiksi kuin louis ja firen-freeze. Entä onko template tappelija vaiko voiko siihen itse tehdä oman tyypin. Tiedättekö onko muita Little Fightereita esim. 1 tai 3
Little Fighter 2
38
11196
Vastaukset
- ganter
Kirjoita siihen ukon valinta ruutuun vaan LF2.net
Ja sit siinä listassa näkyy kaikki pelin ukot..
Litle Figter I on olemassa VAIN Japanin Kielisenä.
Eli sinun pitää osata japanii et voit pelta sitä x)- sansku
kerro tarkat ohjeet et miten ne kaikki tyypit saa, firzen....ja ne muut??kerro jookoo!:)
- make
sansku kirjoitti:
kerro tarkat ohjeet et miten ne kaikki tyypit saa, firzen....ja ne muut??kerro jookoo!:)
sun pitaa kayda data edittorist vaihtaa nitte nimie paikkoi(kaikkii tyyppei ei voi saada kerral!g
- Justiisas
sansku kirjoitti:
Kaikki ukot saa kerral voi kertoo miten:
Little fighter 2 kansios on Data kansio mee sinne ja
eti sieltä data.txt tiedosto ja avaa se
ja kun löydät davis.dat sieltä texti tiedostost liitä tää sen alle:
id: 12 type: 0 file: data\louisEX.dat
id: 13 type: 0 file: data\knight.dat
id: 14 type: 0 file: data\bandit.dat
id: 15 type: 0 file: data\hunter.dat
id: 16 type: 0 file: data\mark.dat
id: 17 type: 0 file: data\jack.dat
id: 18 type: 0 file: data\sorcerer.dat
id: 19 type: 0 file: data\monk.dat
id: 20 type: 0 file: data\jan.dat
id: 21 type: 0 file: data\firzen.dat
id: 22 type: 0 file: data\justin.dat
id: 23 type: 0 file: data\bat.dat
id: 24 type: 0 file: data\julian.dat
sit on kaikki jätkät - Zipp -.-.-.-.
Justiisas kirjoitti:
Kaikki ukot saa kerral voi kertoo miten:
Little fighter 2 kansios on Data kansio mee sinne ja
eti sieltä data.txt tiedosto ja avaa se
ja kun löydät davis.dat sieltä texti tiedostost liitä tää sen alle:
id: 12 type: 0 file: data\louisEX.dat
id: 13 type: 0 file: data\knight.dat
id: 14 type: 0 file: data\bandit.dat
id: 15 type: 0 file: data\hunter.dat
id: 16 type: 0 file: data\mark.dat
id: 17 type: 0 file: data\jack.dat
id: 18 type: 0 file: data\sorcerer.dat
id: 19 type: 0 file: data\monk.dat
id: 20 type: 0 file: data\jan.dat
id: 21 type: 0 file: data\firzen.dat
id: 22 type: 0 file: data\justin.dat
id: 23 type: 0 file: data\bat.dat
id: 24 type: 0 file: data\julian.dat
sit on kaikki jätkätmoi niin miten saan ne siis kerro kunnol et miten saan ne kaikki ukot?
- MitaFuckia
ehh toi ei ainakaa mulla toiminu kun kirjotin lf2.net
- killerkonnat
template on tarkotettu ''omaa tyyppiä'' varten eli rupee vaa paintil maalailee ;) mä hankin netist normaali templaten tilalle pikachun. sitä on hauska hakata. Data ediittoril ja jollain piirrustusohjelmal vois tehä oman tyypin. en ite kyl viel osaa kunnol. Netist voi ladata uusii tyyppei ja kokonaan ''uusii'' lf2 modei. yleensä modit eroo vaa sil, et niis on paljo uusii tyyppej ja taustoi tai vanhat tyypit uusil iskuil ja uusil taustoil. Tyypit on vähä vaikee asentaa, jos ei osaa. Ku tajuu, miten se tehää, se on helppoo. Joskus uudet tyypit voi sekoittaa pelin. (mul kävi niin, laitoin paljo tyyppei, jossain tyypis oli joku vika, ja peli ei enää toimi) ''modeista'' parhaita ovat Little Fighter 2 Reinforced (R-Lf2)
Advanced Little Fighter 2 (A-Lf2) ja alkuperäinen. (muute, alkuperäises pelis ku oot matsis ni f7 parantaa kaikki tyypit, f6 ekan kerran painettuna antaa loputtomat manat, eli speciaalit, tokal kerral poistaa loputtomat manat. f8 pudottaa tavaroita, f9 tuhoo kaikki tavarat (koita juoda pulliost ja painaa f9:sii) ja f4 palaa pelistä takaisin tyypin valinta valikkoon. ainoastaan f4 toimii stage, battle, ja 1on1/2on2 championship moodeis.) Paras lf2 sivusto on www.roboticalworld.com Harmi vaa, et nykyää sielt lataaminen maksaa pisteit, joita saa esim. laittamal viestei foorumeihi(5p./viesti) ja rekistöroitymal(50p, rekisteröitymist tarvitaa, et voi laittaa viestei foorumeihin tai ladata jotain) Eli heti siis osoitteeseen www.roboticalworld.com
Huhhuh, nyt on varmaa sormet viikon kipeet tän viestin kirjoittamisen takii. xD on muute pisin mun ikinä kirjoittama foorumiviesti 70% varmuudella.
P.S. Mun nimi on robotical worldiski killerkonnat.
WWW.ROBOTICALWORLD.COM- killerkonnat
Unohtu laittaa merkki tohon ''Haluan ilmoituksen sähköpostiini, kun viestiini vastataan'' -ruutuun, joten piti lähettää tää viesti.
- chomolungma
Mistä vois hankkia data editorin.
- 00900
niin voitko kertoo ni jos piirtää oman ukon miten sen saa sinne lf2 ???? tai miten se nyt meni
- kysyjä joka haluaa vastauksen
kertoisitko miten saa kaikki ukot little figtheriin ja miten se temblate tehäää omaks ukoks?
- Zippo.93
Apua en tiedä miten niistä tyypeistä saa kiinni kun Rudolffilla on Transform liike mutta siinä pitää käyttää kiinnni ottoa vastatkaa kiitos
- chomolungma
kun olet rudolf paina puolustus eteenpäin hyökkäys vihollinen menee tokkuraan (tai heitä pallo niin se menee siitäkin tokkuraan)sitten kävelet sitä päin niin se tarttuu siihen kiinni (voit saada tyypit tokkuraan ninja-kiekoilla)
- ilkkap
on 1 ja 3 mut 1 on aivan ¨¨¨¨¨¨¨peli.
- frozen hawk
lf 1 on mutta 3 ei (tyhmähän sä oot 1 ennen 2) ja mun muistaakseen ei voi
- asljhfn
2.5 on jo ainaki ilmestyny joku aika sit jo.. :D
- just ni
asljhfn kirjoitti:
MITEN FIREN JA FREEZEN SAA MUUTETTUU FIRZENIKS ELI SIKS AINSTAIN TYYPIKS
- just ni
asljhfn kirjoitti:
KANNATTAA pelata louis äijällä ja ottaa niin montakertaa turpaa et se aukasee suunsa sit painaa
ENTER SIFT CONTROLL NIITÄ SAMAA AIKAA POHJAAN NII SE KEHITTYY:D:D:D:D - Flaming Eagle
just ni kirjoitti:
KANNATTAA pelata louis äijällä ja ottaa niin montakertaa turpaa et se aukasee suunsa sit painaa
ENTER SIFT CONTROLL NIITÄ SAMAA AIKAA POHJAAN NII SE KEHITTYY:D:D:D:DEnter Shift Control? Totanoinnii se kyl riippuupi siit et mitkä näppäimet kukin on itselleen asettanu, ko meikäläiselläki pitää painaa shift caps lock sarkain, lolz. Syökää banaanija. Lollero.
- Nettiongelma
just ni kirjoitti:
ENTER SIFT CONTROLL NIITÄ SAMAA AIKAA POHJAAN NII SE KEHITTYY:D:D:D:DEli miten saisi netti pelin toimimaan?
- little fighter master
just ni kirjoitti:
MITEN FIREN JA FREEZEN SAA MUUTETTUU FIRZENIKS ELI SIKS AINSTAIN TYYPIKS
firenin ja freezen saa muutettuu firzeniks ku molemmilla on aika vähän enkkaa ja sit ku firenil ja freezel juoksee toisiinsa nii ne muuttuu
- make
Nettiongelma kirjoitti:
Eli miten saisi netti pelin toimimaan?
ku oot menos pelaa ni siin paavalikos-siin mis lukee esim. start game ni siin alla lukee network game ni klikkaa siit1
- make
Nettiongelma kirjoitti:
Eli miten saisi netti pelin toimimaan?
mul oli ennen dataohjelma mut se havis mun koneelt-en tiia miks! ni mist sen vois saada ja miten?
- make
little fighter master kirjoitti:
firenin ja freezen saa muutettuu firzeniks ku molemmilla on aika vähän enkkaa ja sit ku firenil ja freezel juoksee toisiinsa nii ne muuttuu
mika/mita on enkka hb
- make
rudolf voi muuttuu pahikseks-banditiks!
se muuttuu samast koodist ku louis muuttuu louisEX:n!
ja sit on myos lf1 jonka voi ladata osotteest lf2.net ja sit on kai lf3 oon yrittany ladata sita netist mut sen voi ladata vaan paris paikast jotka on tahtiensota.net ja fullreleases.net (molemmat kannattaa laittaa googleen) templatel voi myos pelata/hakata mut sil ei oo superiskui/taikoi ja siihen voi ehka itekki teha oman tyypin mut siit asiast en oo yhtaa varma- elikkä
elikkä miten tehee super iskuja
elikkä kirjoitti:
elikkä miten tehee super iskuja
Vieläkö täällä on lf2 pelaajia? Tässä olisi yksi eliittipelaaja jolla on vähän haastetta kun hyvistä suomalaisista lf2 pelaajista on suorastaan huutava pula.
- A.K.J.
ptpt88 kirjoitti:
Vieläkö täällä on lf2 pelaajia? Tässä olisi yksi eliittipelaaja jolla on vähän haastetta kun hyvistä suomalaisista lf2 pelaajista on suorastaan huutava pula.
Ai toinenkin eliitti? Oletko kokeillut muita versioita Little fighter kakkosesta? Minulla on aivan liikaa LF2 versioita että huh huh. En pelaa tavallista ollenkaan ellei siinä ole vähintään 3 uutta hahmoa tai erilaista Stage dataa.
A.K.J. kirjoitti:
Ai toinenkin eliitti? Oletko kokeillut muita versioita Little fighter kakkosesta? Minulla on aivan liikaa LF2 versioita että huh huh. En pelaa tavallista ollenkaan ellei siinä ole vähintään 3 uutta hahmoa tai erilaista Stage dataa.
En pelaa ollenkaan muita versioita koska originaalissa lf2:ssa on vieläkin paljon tekemistä ja oppimista. Kokeillaan otella joskus... mun mese on patalus(at)uusikaupunki.fi
Hmm... tietääkseni eliitit (hyvät sellaiset) pelaavat vain nimenomaan originaalia lf2:sta =)A.K.J. kirjoitti:
Niin ja unohdinkin mainita että oon oikeasti Suomen LF2 mestari! =D
Pistin jopa turnauksen pystyyn mutta edelleen titteli pysyy mulla =P- erik.siponen
ptpt88 kirjoitti:
Niin ja unohdinkin mainita että oon oikeasti Suomen LF2 mestari! =D
Pistin jopa turnauksen pystyyn mutta edelleen titteli pysyy mulla =Phaluaisiko joku näistä harvoista ottaa matsia lf2 versio 2.0:ssa en ole itse ikinä pelannut nettipeliä tässä syynä luultavasti ettei linjoilla ole ikinä ketään mutta tätä peliä on tullut rämpytettyä välillä 6vuoden aikanan suurimmaksi osaksi silloin kun ei kerta kaikkiaan ole tekemistä
erik.siponen kirjoitti:
haluaisiko joku näistä harvoista ottaa matsia lf2 versio 2.0:ssa en ole itse ikinä pelannut nettipeliä tässä syynä luultavasti ettei linjoilla ole ikinä ketään mutta tätä peliä on tullut rämpytettyä välillä 6vuoden aikanan suurimmaksi osaksi silloin kun ei kerta kaikkiaan ole tekemistä
Tottakai. Laitoin tuonne edelliseen viestiin mesetunnukseni jotta voit olla yhteydessä.
- A.K.J.
Vain Firen ja Freeze ja Louis voivat muuttua. Template on tarkoitettu hahmoksi, jota voit itse muokata. Little fighter 1 on, ja on *erittäin* paljon versioita Little fighter 2. Erään nimin on Little fighter 3, vaikka tämä onkin ihan tavallinen Little fighter 2.
No siis kaikki nuo erilaiset "versiot" on vain fanien itse tekemiä modeja, eikä sen kummempaa. Ainoa virallinen erilainen versio on joku LFO (Little fighter online) mutta se on täysin erilainen kuin lf2 ja tuo LFO on julkaistu vain kiinaksi.
- Eliittipelaaja
pystyykö mikään ukko muuttumaan juliaks??
- 453446434
firen pystyy muuttumaan julianiks tai ainaki nii lukee lf2 netti sivul. ja rudolf myös jos pidät julianist kiinni.
- 4gioqerjgpolqrjgmer
Entä jos spritejä ei voi muokata paintilla, vaan niiden käyttö on estetty? Onko vika käyttöjärjestelmässä vai voiko ongelman kiertää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743