Tietääkös kukaan tällaisesta VAK-tunnuksesta?
Eli säiliörekan perässä oli Muut vaaralliset aineet -merkki (VAK 9) ja sen vieressä punainen kolmio jonka sisällä oli aivan kuin perinteisen elohopealämpömittarin kuva. Siis sellainen punainen pallo, mistä nousee tolppa.
Vähän tökerösti selitetty, mutta parempaan en pysty. Tällainen merkki herätti huomioni tien päällä, koska en aikaisemmin ole missään nähnyt toista samanlaista. Ei edes VAK-tunnuslistassa ollut tätä merkkiä. Toivottavasti joku osaa kertoa, että mitä ainetta tai aineen ominaisuutta tuo merkki tarkoittaa.
VAK merkki?
Tiedon tarpeessa
4
1545
Vastaukset
- liemimies
mittarin kuvaa ja ysi taulua tarvitaan,kun kuljetettavan liemen lämpötila on sata-astetta tai siitä ylöspäin
- Tiedon tarpeessa
Ahaa, arvelinkin jotain lämpötilaan liittyvää. Kiitos tästä, olen taas hieman viisaampi.
- Pöö.
Totennäkösesti ollu bitumin kuljetus käynnissä.
- Exrahtari
Ja myös
2.2.9.1.13
Niihin kuuluvat myös kiinteät aineet, joita kuljetetaan tai jotka kuljetettavaksi jättäessä ovat vähintään 240`C lämpötilassa.
Ote Vaarallisten aineiden kuljetus maantiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161