Luvatonta kuljetusta...

Jensseeni

Kuulin, etten tarvitse liikennelupia ollenkaan, jos asennutan autooni ison hiiabin. Miten iso hiiabin täytyy olla ja mitä muuta tähän "lupakiertoon" kuuluu, ajattelin vähän järjestää autolle ajoja oman firman ulkopuoleltakin. Mites onnistuu?

50

2540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Mikko-

      Kyllähän sillä 30 prosentin säännöllä kai pystyis vähän kikkailemaan, mut jos sulla kerran on firma ja autoja, ni eikö olis helpompi hommata ihan suosiolla niille liikenneluvat?

      -Mikko-

    • ------------------

      Sellaista systeemiä ja kierto mahdollisuutta ei ole olemassakaan että pystyisit pitkään välttämään liikennelupien hankkimista.

      • Eihän trakotrit tarvitse liikennelupaa :) Ja traktori voi näyttää ihan volvo v70:ltä tai vaikkapa MB ategolta


      • Joe-766
        Bussissa kirjoitti:

        Eihän trakotrit tarvitse liikennelupaa :) Ja traktori voi näyttää ihan volvo v70:ltä tai vaikkapa MB ategolta

        Väärin.
        Liikennelupaa ei tarvita edelleenkään oman tavaran, omien maataloustuotteiden kuten perunan, viljan tai puun kuljettamiseen. Sitä ei myöskään tarvita silloin, kun viljelijä kuljettaa omia tuotteitaan myytäväksi.

        Lupa tarvitaan aina, kun kuljetus on kaupallista toimintaa. Toisin sanoen aina silloin, kun kuljetetaan jonkun muun omistuksessa olevaa tavaraa ja kuljetuksesta pyydetään maksu.

        Esimerkiksi palveluna ostettu veneen tai muun tavaran siirto vaatii liikenneluvan, ellei kyse ole puhtaasti talkookuljetuksesta. Myös varsinaisiin muuttokuljetuksiin ja hinauskuljetuksiin vaaditaan liikennelupa. Ilman lupaa saa hinata tästä eteenpäin vain lähimpään turvalliseen paikkaan.


      • Joe-766 kirjoitti:

        Väärin.
        Liikennelupaa ei tarvita edelleenkään oman tavaran, omien maataloustuotteiden kuten perunan, viljan tai puun kuljettamiseen. Sitä ei myöskään tarvita silloin, kun viljelijä kuljettaa omia tuotteitaan myytäväksi.

        Lupa tarvitaan aina, kun kuljetus on kaupallista toimintaa. Toisin sanoen aina silloin, kun kuljetetaan jonkun muun omistuksessa olevaa tavaraa ja kuljetuksesta pyydetään maksu.

        Esimerkiksi palveluna ostettu veneen tai muun tavaran siirto vaatii liikenneluvan, ellei kyse ole puhtaasti talkookuljetuksesta. Myös varsinaisiin muuttokuljetuksiin ja hinauskuljetuksiin vaaditaan liikennelupa. Ilman lupaa saa hinata tästä eteenpäin vain lähimpään turvalliseen paikkaan.

        Pitänee ilmoittaa poliisille erään leipomon toiminnasta. He kuljettaa leipomon omilla autoilla kahden muun leipomon tavaraa :)


      • VahdossaFabisee
        Bussissa kirjoitti:

        Pitänee ilmoittaa poliisille erään leipomon toiminnasta. He kuljettaa leipomon omilla autoilla kahden muun leipomon tavaraa :)

        Olet nyt puhunut tästä asiasta jo niin paljon,että jos et heti maanantaina 23.5 tee rikosilmoitusta asiasta niin me kaikki muut osaamme tehdä johtopäätöksen,että olet 100 % saamaton vetelys ja puhut ja puhut,mutta et tositilanteessa sitten uskalla tehdä yhtään mitään.Ja kyllähän me tiedämme et uskalla koska sen jälkeen menisi se ainoakin osa-aikainen työpaikka sinulta sillä olet osallisena kuljettajana tässä sinun mielestäsi
        laittomassa toiminnassa . Olet siis rikoskumppani.Voisit pyytää
        Turun Sanomia tekemään jutun asiasta niin sitten uskomme.Emme usko ennen kuin luemme sen lehdestä. Eli Mars Mars poliisin pakeille..


      • 6786868766555
        VahdossaFabisee kirjoitti:

        Olet nyt puhunut tästä asiasta jo niin paljon,että jos et heti maanantaina 23.5 tee rikosilmoitusta asiasta niin me kaikki muut osaamme tehdä johtopäätöksen,että olet 100 % saamaton vetelys ja puhut ja puhut,mutta et tositilanteessa sitten uskalla tehdä yhtään mitään.Ja kyllähän me tiedämme et uskalla koska sen jälkeen menisi se ainoakin osa-aikainen työpaikka sinulta sillä olet osallisena kuljettajana tässä sinun mielestäsi
        laittomassa toiminnassa . Olet siis rikoskumppani.Voisit pyytää
        Turun Sanomia tekemään jutun asiasta niin sitten uskomme.Emme usko ennen kuin luemme sen lehdestä. Eli Mars Mars poliisin pakeille..

        Ei tällä ole töitä. Ei edes osa-aikaista. Kunhan trollaa. Ei kannata kommentoida,se on täysin turhaa.


      • VahdossaFabisee kirjoitti:

        Olet nyt puhunut tästä asiasta jo niin paljon,että jos et heti maanantaina 23.5 tee rikosilmoitusta asiasta niin me kaikki muut osaamme tehdä johtopäätöksen,että olet 100 % saamaton vetelys ja puhut ja puhut,mutta et tositilanteessa sitten uskalla tehdä yhtään mitään.Ja kyllähän me tiedämme et uskalla koska sen jälkeen menisi se ainoakin osa-aikainen työpaikka sinulta sillä olet osallisena kuljettajana tässä sinun mielestäsi
        laittomassa toiminnassa . Olet siis rikoskumppani.Voisit pyytää
        Turun Sanomia tekemään jutun asiasta niin sitten uskomme.Emme usko ennen kuin luemme sen lehdestä. Eli Mars Mars poliisin pakeille..

        Miksi käräyttäisin firman (leipomo) joka kuljettaa alihankintana tavaroita meidän firmalle? Koska olen helvetin kateellinen sille kuskille! Hän ansaisitsi pienen opetuksen, jos ei muuten niin pienen sakon muodossa....

        Miksikö olen kateellinen kuskille? Koska sillä asiat paremmin kuin minulla

        Ja ei, se ei voi olla laillista että leipomon paku kuljettaa toisen firman kamaa rahaa vastaan ilman liikennelupaa


      • SisuMäättä
        Bussissa kirjoitti:

        Miksi käräyttäisin firman (leipomo) joka kuljettaa alihankintana tavaroita meidän firmalle? Koska olen helvetin kateellinen sille kuskille! Hän ansaisitsi pienen opetuksen, jos ei muuten niin pienen sakon muodossa....

        Miksikö olen kateellinen kuskille? Koska sillä asiat paremmin kuin minulla

        Ja ei, se ei voi olla laillista että leipomon paku kuljettaa toisen firman kamaa rahaa vastaan ilman liikennelupaa

        Kateellinen olet se on totta :D :D ;d . Syy on toinen minkä mainitsit. Todellinen syy on se että olet kortiton häviäjä jolla ei ole töitä. Katsot äitisi ikkunasta ulos pihalle kun mut tekevät töitä. Totta :D :D :D


      • SisuMäättä kirjoitti:

        Kateellinen olet se on totta :D :D ;d . Syy on toinen minkä mainitsit. Todellinen syy on se että olet kortiton häviäjä jolla ei ole töitä. Katsot äitisi ikkunasta ulos pihalle kun mut tekevät töitä. Totta :D :D :D

        Oho!!!! Hiirulainenko se siellä? Tänäänkin oli työpäivä???? Noh ei se mitään, ehkä säkni uhkallat ottaa loparit joskus.... Sä selvästikin kateellinen mulle koska olen uskalnnut jättää monet kakkatyöt sikseen ja nyt kohtuu hyvä työpaikka...

        Ja kyllä, olen kateellinen tolle kuskille (ihan kuten säkin mulle) ja siksi haluan hänet kuseen ;)


      • Itsmyperfectlife
        Bussissa kirjoitti:

        Miksi käräyttäisin firman (leipomo) joka kuljettaa alihankintana tavaroita meidän firmalle? Koska olen helvetin kateellinen sille kuskille! Hän ansaisitsi pienen opetuksen, jos ei muuten niin pienen sakon muodossa....

        Miksikö olen kateellinen kuskille? Koska sillä asiat paremmin kuin minulla

        Ja ei, se ei voi olla laillista että leipomon paku kuljettaa toisen firman kamaa rahaa vastaan ilman liikennelupaa

        Leipomon kuski kuljettaa laitonta tavaraa,siksi haluan antaa hänelle pienen opetuksen vaikka sakon muodossa. Onko tuolla Bussissa hemmolla mitään jäljellä tuolla pääkopassa.Kyllä se on se leipomo joka joutuu oikeuteen ja saa ne sakot. Kuski vain kuljettaa ja saa siitä kuukausipalkan.Ei nämä kuljetusalan työt ole niin upeita,että pitäisi kenenkään olla kateellinen. Ne on niitä perushommia jolla kyllä hyvin perheen elättää ei hulppeasti,mutta ainakin hyvin.Mikä parasta niin ei tarvitse istua tunkkaisessa toimistossa ja joka päivä on erilainen kaikkine sattumineen.Hyviä ja huonoja päiviä on. That"s life/sellaista elämä on.


      • Itsmyperfectlife kirjoitti:

        Leipomon kuski kuljettaa laitonta tavaraa,siksi haluan antaa hänelle pienen opetuksen vaikka sakon muodossa. Onko tuolla Bussissa hemmolla mitään jäljellä tuolla pääkopassa.Kyllä se on se leipomo joka joutuu oikeuteen ja saa ne sakot. Kuski vain kuljettaa ja saa siitä kuukausipalkan.Ei nämä kuljetusalan työt ole niin upeita,että pitäisi kenenkään olla kateellinen. Ne on niitä perushommia jolla kyllä hyvin perheen elättää ei hulppeasti,mutta ainakin hyvin.Mikä parasta niin ei tarvitse istua tunkkaisessa toimistossa ja joka päivä on erilainen kaikkine sattumineen.Hyviä ja huonoja päiviä on. That"s life/sellaista elämä on.

        Ei ei ei! En ole kateellinen hänelle hänen työpaikastaan vaan kateellinen hänelle ihmisenä, siksi hän ansaitsisi pienen opetuksen...

        Sen sijaan esim. roskakuskeille olen akteellinen juurikin heidän työstään


      • Itsmyperfectlife kirjoitti:

        Leipomon kuski kuljettaa laitonta tavaraa,siksi haluan antaa hänelle pienen opetuksen vaikka sakon muodossa. Onko tuolla Bussissa hemmolla mitään jäljellä tuolla pääkopassa.Kyllä se on se leipomo joka joutuu oikeuteen ja saa ne sakot. Kuski vain kuljettaa ja saa siitä kuukausipalkan.Ei nämä kuljetusalan työt ole niin upeita,että pitäisi kenenkään olla kateellinen. Ne on niitä perushommia jolla kyllä hyvin perheen elättää ei hulppeasti,mutta ainakin hyvin.Mikä parasta niin ei tarvitse istua tunkkaisessa toimistossa ja joka päivä on erilainen kaikkine sattumineen.Hyviä ja huonoja päiviä on. That"s life/sellaista elämä on.

        Ei ei ei! En ole kateellinen hänelle hänen työpaikastaan vaan kateellinen hänelle ihmisenä, siksi hän ansaitsisi pienen opetuksen...

        Sen sijaan esim. roskakuskeille olen akteellinen juurikin heidän työstään


      • Itsmyperfectlife
        Bussissa kirjoitti:

        Ei ei ei! En ole kateellinen hänelle hänen työpaikastaan vaan kateellinen hänelle ihmisenä, siksi hän ansaitsisi pienen opetuksen...

        Sen sijaan esim. roskakuskeille olen akteellinen juurikin heidän työstään

        Niin ,et edelleenkään ymmärrä sitä mitä luet arvoisa Bussissa. Sakot joita olet järjestämässä ihmiselle jolle olet kateellinen ....niin se nyt vaan ei ole mahdollista.NE SAKOT SAA HÄNEN TYÖNANTAJANSA.Ymmärrä nyt ystävä hyvä.Sinun pitää keksiä jotain muuta jäynää. Täytyy olla helvatin rikas pullakuski kun pitää ihan julkisesti ilmoittaa näillä palstoilla olevansa kateellinen.Toisaalta aika harva turkulainen ilmoittaa kiinnostuksesta poikiin eli ajatusmaailmasi kaipasi ehkä keskustelua ammattiauttajan kanssa.


      • Itsmyperfectlife kirjoitti:

        Niin ,et edelleenkään ymmärrä sitä mitä luet arvoisa Bussissa. Sakot joita olet järjestämässä ihmiselle jolle olet kateellinen ....niin se nyt vaan ei ole mahdollista.NE SAKOT SAA HÄNEN TYÖNANTAJANSA.Ymmärrä nyt ystävä hyvä.Sinun pitää keksiä jotain muuta jäynää. Täytyy olla helvatin rikas pullakuski kun pitää ihan julkisesti ilmoittaa näillä palstoilla olevansa kateellinen.Toisaalta aika harva turkulainen ilmoittaa kiinnostuksesta poikiin eli ajatusmaailmasi kaipasi ehkä keskustelua ammattiauttajan kanssa.

        Kyllä, olen kateellinen hänelle ihmisenä koska kyseessä on saatanan hyvän näköinen muija, jolla söpön värinen tukka (jonka toki peittää pipolla), jne mutta silti sellainen ylimielinen paska joka ei halua puhua juuri mitään. Kyllä, olisin pakjon mielummin hänen asemassaan


      • RaivoSalmi
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä, olen kateellinen hänelle ihmisenä koska kyseessä on saatanan hyvän näköinen muija, jolla söpön värinen tukka (jonka toki peittää pipolla), jne mutta silti sellainen ylimielinen paska joka ei halua puhua juuri mitään. Kyllä, olisin pakjon mielummin hänen asemassaan

        Mitäs se saivosalmi sössöttää aika söpön värinen tukka sullakin oli pojaksi tia mikä lie oletkaan viimeks kun törmättiin cittarilla


      • ScaniaTane

        Hyvä kysymys.


      • En tiedä, en ole ikinä ollut työttömänä :)

        Yhtään kuukautta ei ole ollut etteikö olisi ollut työtuloja ;)


      • SisuMäättä
        Bussissa kirjoitti:

        En tiedä, en ole ikinä ollut työttömänä :)

        Yhtään kuukautta ei ole ollut etteikö olisi ollut työtuloja ;)

        Sinä et ole ollut päivääkään töissä. Tuo fakta ei muuksi muutu, ei stalkkaamalla, nimittelemällä, kiroilemalla, tekemällä uusia aloituksia tms...


      • SisuMäättä kirjoitti:

        Sinä et ole ollut päivääkään töissä. Tuo fakta ei muuksi muutu, ei stalkkaamalla, nimittelemällä, kiroilemalla, tekemällä uusia aloituksia tms...

        Totta! Kokopäiväistä työtä en ole piitkään aikan tehnyt. Toki välillä tullut kuukausia että ei ole jäänyt liitolle mitään maksettvaa... Olen senverran rehellinen että kaikki työtulot ilmoitan YTK:lle


      • Lopw
        Bussissa kirjoitti:

        Totta! Kokopäiväistä työtä en ole piitkään aikan tehnyt. Toki välillä tullut kuukausia että ei ole jäänyt liitolle mitään maksettvaa... Olen senverran rehellinen että kaikki työtulot ilmoitan YTK:lle

        Nimenomaan! Miksi aina pitää kommentoida tota aihetta???? Miksi ei pidetä suuta kiinni kun kerrotaan (TOTUUS)


      • Lopw
        SisuMäättä kirjoitti:

        Sinä et ole ollut päivääkään töissä. Tuo fakta ei muuksi muutu, ei stalkkaamalla, nimittelemällä, kiroilemalla, tekemällä uusia aloituksia tms...

        Nimenomaan! Miksi aina pitää kommentoida tota aihetta???? Miksi ei pidetä suuta kiinni kun kerrotaan (TOTUUS) Totta :)


      • Lopw kirjoitti:

        Nimenomaan! Miksi aina pitää kommentoida tota aihetta???? Miksi ei pidetä suuta kiinni kun kerrotaan (TOTUUS)

        Koska olen saanut YTK:lta niin hyvää palvelua (toisin kuin AKT:lta) jotenka sen vuoksi kommentoin aina työttömyyttä ja osa-aikaista työtä ;)


      • HavukkaAhonajattelija
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä, olen kateellinen hänelle ihmisenä koska kyseessä on saatanan hyvän näköinen muija, jolla söpön värinen tukka (jonka toki peittää pipolla), jne mutta silti sellainen ylimielinen paska joka ei halua puhua juuri mitään. Kyllä, olisin pakjon mielummin hänen asemassaan

        Olet kaikkien näiden kirjoitustesi perusteella ihminen jota kenenkään on vaikea lähestyä. Ymmärrän hyvin jos nuori nainen tuntee valtavaa ahdistusta kun joutuu kanssasi tekemisiin. Pituutesi jos se nyt voi olla edes totta 140 cm on yksi kriteeri jolloin naisen kiinnostus lopahtaa jo ensi metrille.Tuo sinun elämän asenteesi jossa haistattelet mennen tullen ihmisille ja pysäköit tahallasi auton siten ettei toinen ihminen voi jatkaa omia töitä ja siihen päälle haistatteleva mielipide jos toinen kysyy miksi?? Eikös siinä suuressa kirjassa jo ollut viisaus: Tee asiat niin kuin haluaisit muiden tekevän sinulle. Tätä kultaista ohjetta olen elämäni noudattanut ja aina on ollut ystäviä ja ystävällisiä ihmisiä.Sinun pitää vielä muistaa,että vaikka on hyvännäköinen nuori nainen niin ei se tarkoita,että hän on vapaata riistaa. Hänhän voi olla hyvinkin rakastunut ja sitovassa suhteessa johonkin toiseen ihmiseen.Ja se sormuksen puuttuminen nimettömästä ei kerro yhtään mitään todellisesta tilanteesta.Taidat olla niitä epätoivoisia vanhoja poikia jotka etsivät suhdetta naiseen tai poikaan keinoja kaihtamatta.


      • HavukkaAhonajattelija kirjoitti:

        Olet kaikkien näiden kirjoitustesi perusteella ihminen jota kenenkään on vaikea lähestyä. Ymmärrän hyvin jos nuori nainen tuntee valtavaa ahdistusta kun joutuu kanssasi tekemisiin. Pituutesi jos se nyt voi olla edes totta 140 cm on yksi kriteeri jolloin naisen kiinnostus lopahtaa jo ensi metrille.Tuo sinun elämän asenteesi jossa haistattelet mennen tullen ihmisille ja pysäköit tahallasi auton siten ettei toinen ihminen voi jatkaa omia töitä ja siihen päälle haistatteleva mielipide jos toinen kysyy miksi?? Eikös siinä suuressa kirjassa jo ollut viisaus: Tee asiat niin kuin haluaisit muiden tekevän sinulle. Tätä kultaista ohjetta olen elämäni noudattanut ja aina on ollut ystäviä ja ystävällisiä ihmisiä.Sinun pitää vielä muistaa,että vaikka on hyvännäköinen nuori nainen niin ei se tarkoita,että hän on vapaata riistaa. Hänhän voi olla hyvinkin rakastunut ja sitovassa suhteessa johonkin toiseen ihmiseen.Ja se sormuksen puuttuminen nimettömästä ei kerro yhtään mitään todellisesta tilanteesta.Taidat olla niitä epätoivoisia vanhoja poikia jotka etsivät suhdetta naiseen tai poikaan keinoja kaihtamatta.

        Kyllä, minulla on yksi heikkous että olen saatanan kateellinen. Esim. roskakuksit tekee kuljetusalan helpointa työtä joten ei heidän ole pakko odottaa että siirrän auton pois heidän edestä. Samaten lehtiksukin ei ole mikään pakko tuoda niitä lehtiä perille asti lauantaina. Kyllä tulijoita riittää vaikka alehintaan....

        Eli jos tehdään kuljetusalan parhaita töitä, niin tulee vain niellä se paska, tai sitten lähteä menemään, helppoa :)

        Ja kyllä, tuolle kuskille olen kateellinen juurikin siitä että hän on saatanan nätti ämmä, mutta ylimielisellä asenteellan tulen itsekin pahalle päälle kun näen hänen. Ansaitsisi siis pienen näpäytyksen. Hänenkään ei ole pakko tuolla olla pakkaajan/pullakuskina (työstä en siis ole kateellinen)


      • KiitosKirjoituksestasi
        HavukkaAhonajattelija kirjoitti:

        Olet kaikkien näiden kirjoitustesi perusteella ihminen jota kenenkään on vaikea lähestyä. Ymmärrän hyvin jos nuori nainen tuntee valtavaa ahdistusta kun joutuu kanssasi tekemisiin. Pituutesi jos se nyt voi olla edes totta 140 cm on yksi kriteeri jolloin naisen kiinnostus lopahtaa jo ensi metrille.Tuo sinun elämän asenteesi jossa haistattelet mennen tullen ihmisille ja pysäköit tahallasi auton siten ettei toinen ihminen voi jatkaa omia töitä ja siihen päälle haistatteleva mielipide jos toinen kysyy miksi?? Eikös siinä suuressa kirjassa jo ollut viisaus: Tee asiat niin kuin haluaisit muiden tekevän sinulle. Tätä kultaista ohjetta olen elämäni noudattanut ja aina on ollut ystäviä ja ystävällisiä ihmisiä.Sinun pitää vielä muistaa,että vaikka on hyvännäköinen nuori nainen niin ei se tarkoita,että hän on vapaata riistaa. Hänhän voi olla hyvinkin rakastunut ja sitovassa suhteessa johonkin toiseen ihmiseen.Ja se sormuksen puuttuminen nimettömästä ei kerro yhtään mitään todellisesta tilanteesta.Taidat olla niitä epätoivoisia vanhoja poikia jotka etsivät suhdetta naiseen tai poikaan keinoja kaihtamatta.

        Kiitos hyvästä kommentista. Tämä on surullinen tapaus tämä bussissa. Pojalla viiraa todella pahasti päästä. Elää jossain fantasia maailmassa, Kirjoitukset samaa kukkua aina.


      • RystysetVerillä

        Kyllä nyt pojalla viiraa pahasti. Jos joku muija ei noteeraa äijää jolla selvästi ei ole Selänteen sporttisuutta,Hedbergin huumoria eikä Sauli Niinistön ajattelutapaa niin siitä pitää olla "kateellinen" Eikö Bussissa oikea termi olisi "pettynyt tai surullinen"Perus suomi mies sanoisi:Ei muuta kuin UUTTA MATOA KOUKKUUN JA MENOKSI. Mutta tämä mies jää hautoman jotain paskaa kostoa.Tuossa katsoin juuri Youtubesta pätkän jossa Bussissa 26 v. ikäinen nuori kaunis blondi Iwona oli
        levähdysalueella Scanialla jonka perässä oli 60 metrinen tuulivoimalan turbiinin lapa.Oli kompura hajonut. No Blondi hommasi uuden osan ja vaihtoi sen itse.
        Kädet oli rempan jälkeen mustat ja asiaan kuuluvasti rystyset oli verillä,mutta homma tuli tehtyä ja vielä hymyssä suin. On näissä kuskeissa eroa vaikka EU:ssa
        ollaan. Iwona Puolasta ja Bussissa Turusta.Todelliset ääripäät.
        Jos haluat katsoa hauskan videon: Youtube:Iwona Wymiana reduktora


      • Iwonafunclub
        RystysetVerillä kirjoitti:

        Kyllä nyt pojalla viiraa pahasti. Jos joku muija ei noteeraa äijää jolla selvästi ei ole Selänteen sporttisuutta,Hedbergin huumoria eikä Sauli Niinistön ajattelutapaa niin siitä pitää olla "kateellinen" Eikö Bussissa oikea termi olisi "pettynyt tai surullinen"Perus suomi mies sanoisi:Ei muuta kuin UUTTA MATOA KOUKKUUN JA MENOKSI. Mutta tämä mies jää hautoman jotain paskaa kostoa.Tuossa katsoin juuri Youtubesta pätkän jossa Bussissa 26 v. ikäinen nuori kaunis blondi Iwona oli
        levähdysalueella Scanialla jonka perässä oli 60 metrinen tuulivoimalan turbiinin lapa.Oli kompura hajonut. No Blondi hommasi uuden osan ja vaihtoi sen itse.
        Kädet oli rempan jälkeen mustat ja asiaan kuuluvasti rystyset oli verillä,mutta homma tuli tehtyä ja vielä hymyssä suin. On näissä kuskeissa eroa vaikka EU:ssa
        ollaan. Iwona Puolasta ja Bussissa Turusta.Todelliset ääripäät.
        Jos haluat katsoa hauskan videon: Youtube:Iwona Wymiana reduktora

        Jos Iwona Blecharczyk pöllähtäisi Turkuun niin kyllä Runosmäen Tarzan juoksisi karkuun. Mahtava mimmi ja mikä asenne. Olen jo vuosia seurannut hänen itse tekemiä reissuvideoita. Milloin on rekkaparkista kiivetty verkkoaidan yli appelsiiniviljelyksille ja sieltä upealle hiekkarannalle jossa ei ole ketään.Sitten on nämä truckerslife jumppavideot. Eipä ole mimmin muodoissa valittamista. Sen on moni muukin huomannut kun katsontakertoja katsoo Yuotubessa.


      • RealLive
        KiitosKirjoituksestasi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä kommentista. Tämä on surullinen tapaus tämä bussissa. Pojalla viiraa todella pahasti päästä. Elää jossain fantasia maailmassa, Kirjoitukset samaa kukkua aina.

        Todella surullinen tapaus.Eihän tämä aihe kuulu tänne keskustelufoorumille ollenkaan ,mutta kun nyt on aloitettu niin jatketaan. Jos nyt lukemaani ymmärrän niin tämä Bussissa on uhoamisesta huolimatta hyvinkin ujo mies. Tällaisilla ihmisillä on taipumus rakentaa omassa päässään toiveittensa mukaisesti suunnitelmia miten joku ihastuksen kohde valloitetaan. Pienetkin asiat luovat ajatusmaailmaan kuvaa yhteisestä tulevaisuudesta.Jos vastapuoli hymyilee niin
        ihastuja tekee asiasta liian suuria johtopäätöksiä. Sitten kun iskuyritykset eivät saa minkäänlaista vastakaikua niin ollaan pettyneitä ja halutaan kostaa asia jollain tavalla.On näitä Suomessa nähty.On jopa murhattu ihmisiä jonkun naurettavan syyn takia.Bussissa sinun pitää nyt miettiä asiaa. Jos vastapuoli on kiinnostunut sinusta niin kyllä hän sen aidosti jotenkin ilmoittaa,pyytää vaikka kahville tai
        auttamaan jossain asiassa(vaikkei oikeasti tarvitsisi). Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan toisesta ihmisestä.


      • RahtiPekka
        RealLive kirjoitti:

        Todella surullinen tapaus.Eihän tämä aihe kuulu tänne keskustelufoorumille ollenkaan ,mutta kun nyt on aloitettu niin jatketaan. Jos nyt lukemaani ymmärrän niin tämä Bussissa on uhoamisesta huolimatta hyvinkin ujo mies. Tällaisilla ihmisillä on taipumus rakentaa omassa päässään toiveittensa mukaisesti suunnitelmia miten joku ihastuksen kohde valloitetaan. Pienetkin asiat luovat ajatusmaailmaan kuvaa yhteisestä tulevaisuudesta.Jos vastapuoli hymyilee niin
        ihastuja tekee asiasta liian suuria johtopäätöksiä. Sitten kun iskuyritykset eivät saa minkäänlaista vastakaikua niin ollaan pettyneitä ja halutaan kostaa asia jollain tavalla.On näitä Suomessa nähty.On jopa murhattu ihmisiä jonkun naurettavan syyn takia.Bussissa sinun pitää nyt miettiä asiaa. Jos vastapuoli on kiinnostunut sinusta niin kyllä hän sen aidosti jotenkin ilmoittaa,pyytää vaikka kahville tai
        auttamaan jossain asiassa(vaikkei oikeasti tarvitsisi). Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan toisesta ihmisestä.

        Tämä bussissa kaveri vuodattaa juttujaan ilman tolkkua. Onko sillä muuta elämää kun netti?


      • RaivoSalmi

        Oikea asenne!

        Ei ton muijan mikään pakko ole sitä luvatonta kuljetusta harrastaa saati olla ylimielinen söpö paska :) Ihan vapaahetoisesti hän siellä töitä tekee, eiks juu


      • Satumaatango
        RaivoSalmi kirjoitti:

        Oikea asenne!

        Ei ton muijan mikään pakko ole sitä luvatonta kuljetusta harrastaa saati olla ylimielinen söpö paska :) Ihan vapaahetoisesti hän siellä töitä tekee, eiks juu

        Katsos pojua. Nyt Bussissa onkin RaivoSalmi. Alkaa palaset loksahdella paikoilleen.Bussissa hemmon sukunimi on todennäköisesti Salmi,hän ajaa osa-aikaisesti Fazerin ja Vaasan leipomoiden uutta yhteiskuljetusautoa Turku-Hangon suuntaan. Niitä on perustettu kun leipomoissa valmistetun leivän myynti on niin rajusti pienentynyt.No tällä sivustolla pitäisi keskustella kuljetusala ja lainsääntö asioista. Ei niistä ihmissuhde koukeroista.Positiivista on se ,että hän tuo Turun lupaus kuljetusalalle ei puhu kaljan otosta eikä kaikkien tukien väärinkäytöstä.
        Hän puhuu kerrankin tunteella haaveilemasta,saavuttamattomasta naisesta sellaisesta joka oli pop 1950-60 iskelmissä. Hyvä Bussissa edistyt!!!!


      • Satumaatango
        RaivoSalmi kirjoitti:

        Oikea asenne!

        Ei ton muijan mikään pakko ole sitä luvatonta kuljetusta harrastaa saati olla ylimielinen söpö paska :) Ihan vapaahetoisesti hän siellä töitä tekee, eiks juu

        Oot säki aika söpö, semmonen ihanan lyhyt teinipoika söpöine hiuksineen jne. Et säkään taatusti anna vastakaikua normaalin näköiselle jätkälle/muijalle

        Ja taatusti moni jakokuski on kateellinen kun täydessä raivossa paiskaat tavarat sikinsokin terminaaliin ja lähdet kotiin nukkumana, siinä missä muut vasta aloittelee päivää!!!!!!!!!!!!!!! Ainiin, olihan sulla ainakin se 1 jakopaikka... Sama paikka jossa näpysytit roskakuksia mutta et ollutkaan käynyt siellä pariin vuoteen


      • RalfGoDuuni
        Satumaatango kirjoitti:

        Oot säki aika söpö, semmonen ihanan lyhyt teinipoika söpöine hiuksineen jne. Et säkään taatusti anna vastakaikua normaalin näköiselle jätkälle/muijalle

        Ja taatusti moni jakokuski on kateellinen kun täydessä raivossa paiskaat tavarat sikinsokin terminaaliin ja lähdet kotiin nukkumana, siinä missä muut vasta aloittelee päivää!!!!!!!!!!!!!!! Ainiin, olihan sulla ainakin se 1 jakopaikka... Sama paikka jossa näpysytit roskakuksia mutta et ollutkaan käynyt siellä pariin vuoteen

        Aijai jai jai Tämä jälkimmäinen nimimerkki onkin feikki Satumaatango.Bussissa on jälleen vaihtanut roolia.Nyt ei olla RaivoSalmi vaan lipevä tangon taitaja.Ai mistäkö tiedän???? Lukihäiriöstä "mestari" aina paljastuu. NÄPYSYTIT ja ROSKAKUKSIA
        mitähän nekin sanat tarkoittaa ja kuka kuksii roskia??? Turkulainen kansanperinne??


      • Satumaatango kirjoitti:

        Oot säki aika söpö, semmonen ihanan lyhyt teinipoika söpöine hiuksineen jne. Et säkään taatusti anna vastakaikua normaalin näköiselle jätkälle/muijalle

        Ja taatusti moni jakokuski on kateellinen kun täydessä raivossa paiskaat tavarat sikinsokin terminaaliin ja lähdet kotiin nukkumana, siinä missä muut vasta aloittelee päivää!!!!!!!!!!!!!!! Ainiin, olihan sulla ainakin se 1 jakopaikka... Sama paikka jossa näpysytit roskakuksia mutta et ollutkaan käynyt siellä pariin vuoteen

        Juuh, henkinen ja fyysinen ikä semmonen 15 ;) ;) ;) Noh mulle ajaminen on työtä, se ei näy päällepäin mitenkään jne...

        Ja kyllä, en lajittele jakokuskien kamoja, tai auta heitä :) Jos ei työt maistu niin hakekoon itse tavaransa hesasta tai ottakoon loparit" Ei heidänkään ole pakko niitä lajitella itse.

        Ja joskus jotkut manailee kun tuon 24 laatikkao korkeita pinoja... öööh.... taidan olla talon lyhyin kuski joten eiköhäs ne saa ne pinot ihan itse alas, eiks juu :)


      • Dorka
        Bussissa kirjoitti:

        Juuh, henkinen ja fyysinen ikä semmonen 15 ;) ;) ;) Noh mulle ajaminen on työtä, se ei näy päällepäin mitenkään jne...

        Ja kyllä, en lajittele jakokuskien kamoja, tai auta heitä :) Jos ei työt maistu niin hakekoon itse tavaransa hesasta tai ottakoon loparit" Ei heidänkään ole pakko niitä lajitella itse.

        Ja joskus jotkut manailee kun tuon 24 laatikkao korkeita pinoja... öööh.... taidan olla talon lyhyin kuski joten eiköhäs ne saa ne pinot ihan itse alas, eiks juu :)

        Psykoosi syvenee ja lääkkeet vähenee. Taitaa kyllä olla väärät lääkkeet. Käy vaihtamassa.


      • ScaniaTane
        Dorka kirjoitti:

        Psykoosi syvenee ja lääkkeet vähenee. Taitaa kyllä olla väärät lääkkeet. Käy vaihtamassa.

        Lääkkeiden vaihto ei taida nyt auttaa.


      • Dorka kirjoitti:

        Psykoosi syvenee ja lääkkeet vähenee. Taitaa kyllä olla väärät lääkkeet. Käy vaihtamassa.

        Kyllä! lääkkeet on väärät. Nyt Tertlalysal 300mg kaks kertaa päivässä ja ei oikein tehoa vaikka ruokavaliot ja muutkin kunnossa...

        Pitäisi saada lähete ihotautilääkärille niin saisi reseption Raocuttaniin.

        Noh toisaalta taasen muutama hinni ja arpi vaan tekee söpön kun muutekin ono tämmönen 15v "teinix" ainakin fyysisesti ja henkisesti


        Noh lääkkeille on oma palsta


      • SaivoSalmikoSeSiell
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä! lääkkeet on väärät. Nyt Tertlalysal 300mg kaks kertaa päivässä ja ei oikein tehoa vaikka ruokavaliot ja muutkin kunnossa...

        Pitäisi saada lähete ihotautilääkärille niin saisi reseption Raocuttaniin.

        Noh toisaalta taasen muutama hinni ja arpi vaan tekee söpön kun muutekin ono tämmönen 15v "teinix" ainakin fyysisesti ja henkisesti


        Noh lääkkeille on oma palsta

        http://static.iltalehti.fi/uutiset/eta4_0508JID_uu.jpg varmaa sun makuun


      • SaivoSalmikoSeSiell kirjoitti:

        http://static.iltalehti.fi/uutiset/eta4_0508JID_uu.jpg varmaa sun makuun

        Totta :D Aika söpö tukka ja naama. Vielku olis siniset silmät niin...


      • Margit-TPLMs
        Bussissa kirjoitti:

        Totta :D Aika söpö tukka ja naama. Vielku olis siniset silmät niin...

        Sä olet niin finaalissa.


      • SisuMäättä
        Bussissa kirjoitti:

        Totta :D Aika söpö tukka ja naama. Vielku olis siniset silmät niin...

        Sä olet loppu.


      • akteellinen
        Bussissa kirjoitti:

        Ei ei ei! En ole kateellinen hänelle hänen työpaikastaan vaan kateellinen hänelle ihmisenä, siksi hän ansaitsisi pienen opetuksen...

        Sen sijaan esim. roskakuskeille olen akteellinen juurikin heidän työstään

        Olen roskakuskeille akteellinen. Mitä on akteellinen?

        Tää on sekaisin tää busissa.


      • KontulanBamsse

        Sitä minäkin ihmettelin akteellinen. Tämä Bussissa mainostaa aina Turkua. Kirjoituksissa ei ikinä ole pätkääkää Turun murretta. Jokainen aito turkulainen ei suostu puhumaan saati sitten kirjoittamaan muuta kuin turun murretta. Ja sitä on hemmetin mukava kuunnella. Minulla on vahva epäilys ettei tämä Bussissa ole edes aito turkulainen. Kirjoitustaidoista päätelleen asuinkunta on Helsinki ja lähiö Kontula.Kontula on ihan Yes asuinpaikka siellä sattuu ja tapahtuu 24/ 7 eli ei käy aika pitkäksi.Tiedän kun itse asun siellä.


    • tollasten

      mulkkujen takia koko kuljetusala on perseellää.

      -simo-

      • SisuSaimon

        Niin mikään ei ole muuttunut.Bussissa kommentoi edelleen vanhaan tyyliinsä tosin eri nimimerkillä kuin vuonna 2005.


    • Veijo-Esso

      Ei kannata kaikkea uskoa mitä Esson baarissa kerrotaan.

    • volvonainen

      Et tarvitse liikennelupaa jos se on katsastettu työkoneeksi,ei riipu pilkin koosta,mutta silloin et voi kuljettaa mitään.Edellä mainittua 30% sääntöä ei ole enää olemassa,poistui 1-2 vuotta sitten.Ja eikun koulunpenkille.

      • AkkaWalta

        Kyllä työkonekin tarvii akan luvan!


    • Lokapojat

      Pyydä että pal työntää fingerinsä takakonttiisi. Siihen ei liikennelupia tarvita.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe