Onko kokemuksia Ikean sängyistä? Kestääkö mitään vai onko samaa halpakamaa kuin suurin osa ko. firman tuotteista? Onko Malm-parisängystä tietoa? En haluaisi ihan heti narisevaa sänkyä. Sellainen on jo kotona ja herättää koko talon, jos kylkeä kääntää :)
IKEAN SÄNGYT
5
7875
Vastaukset
- ikea
mulla on ikean malm sänky 160 cm ja sultan patjat, keskipehmeä. hyvä ostos on ollut. sänky on erittäin edullinen verrattuna muihin saman näköisiin sänkyihin. itse asiassa se on tyylikkäämpi kuin moni 1000€ sänky, ihan hyvin detaljoitu, ei mitään ruuveja tai pultteja näkyvissä. tosin tietenkin lastulevyä viilupinnalla, eli ei välttämättä isältä pojalle ja kyllä fiiliskin vähän laskee ku niitä parin gramman painoisia osia kantelee...
ja tietenkin erittäin v-mäinen kasata.
mutta hyvä ostos oli silloin pari vuotta sitten. - Tyttönen
Ostin kaksi vuotta sitten ikeasta sängyn ja patjan (sultan) ja erittäin hyvin on palvellut. Onko itselläsi huonoja kokemuksia ikean tuotteista, vai perustatko väitteesi kuulemaan("tuotteet huonoja")? Muutkin huonekalut jotka olen sieltä ostanut ovat olleet todella hyviä. Malm-sängystä minulla ei ole kokemusta, mutta sieltä ostamani rautasänky ei ainakaan natise (tosin rasvasin sen..).
- uninen aina...
Kyllä on kokemusta sekä itselle ostettuna että työpaikalle; mm. toimistokalusteita, huonekaluja, lamppuja, jne. ja luonnollisesti ostopäätös tästä firmasta on tehty hinnan takia.
Kokemukset ovat hyvin vaihtelevia. Jotkut tuotteet on tosi lahoja, toiset ihan ok. Täysin arpapeliä, siksi kysynkin mielipiteitä näistä sängyistä.
Mutta koska ei itsellä (kuten firmallakaan) ole tosiaan varaa sijoittaa isoja summia huonekaluihin, niin pakko kai on tästä firmasta niitä ostaa.
- Hemmo
Sultan-runkopatjasänky = huippu! Hyvät unet, ei natise eikä pauku. Jämäkkä. :]
- Mappe
havittelin itsekin jonkin aika sitten. Edellisessä sängyssäni (jenkkisänky, runkopatjoilla) selkä kipeytyi siten että oli pakko vaihtaa...
Ikean esitteessä Malm-sänky näytti mieluiselta mutta paikanpäällä totesin ettei viilutettu pinta ollutkaan niin hyvännäköinen. Päädyikin sitten Hemnes-sarjan sänkyyn ja Sultan-vaahtomuovipatjoihin, enkä ole katunut pätkääkään. Sain sängyn kasattua itsekseni ilman itkua ja hammasten kiristystä (ohjeet olisivat kyllä voineet olla paremmatkin). Sänky ei natise, patjat takaavat selälle kunnon levon ja sänky sopii muutoinkin asuntoni tyyliin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676