Kuka tietää minkalaista on peruspalkka jos olet töissä pizzanpaistajana Kotipizzassa?
Kiitos.
Kotipizza palkka
7
16681
Vastaukset
- Pepperooni Pepe
en tiedäkään. Sorry very much.
- ---
sehän on vähän päälle 8 euroo alustavasti
- samantha
Kiitos vastauksesta!!
- Onhanse
Tiedän että se on noin.8,5€ tunti ja töitä saa tehdä kun aloitin niin tei 11,5 tuntisia päiviä ja ylityöpalkka juoksee ja kunto kasvaa kun pakertaa ja pakertaa ja unetkin on jo pizoja.... hehe
- kotipizza
7,56€ on koeajan palkka ( jos et osaa mitään) mutta noin 9,18€ on normi tuntipalkka TES:n mukaan.
Jos työnantajalla menee hyvin ja olet ahkera työntekijä voit saada vaikka 13,90€ per tunti!
Helsingin palkamäärä on enemmän! - pizzanpaistajaaa
mulla ainakin oli aluksi 2viikkoa harjottelija palkkaa 7,5e/h, sitten kahenviikon jälkeen se vaihtui 9,6e/h, iltalisiä saan, mutta ylityöpalkasta en oo varma? :o
päiviä teen 4-5 kertaa viikossa 6tuntia kerrallaan.. on sitä pari kertaa tehty 11,5h päiviä, mutta turha koko elämää keskittää pelkäsrtään työhön :) ps. ihan kiva paikka kotipizza on jos on vaan mukavat työkaverit! :) - Anonyymi
Hei.
Etsin työtä
ja olen hyvä kuljettaja
Puhun suomea 30%
Puhun englantia
0465755973
[email protected]
LAK DARA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678