Evilä katto mua sillee XD niiq *halirutistus tompall3* niiq xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD IHQuuuuuuuuuuuuuuuuuu! S3 on nyt p1hk4s MUHUN LOL APUA IHQ XD XC x(( XDDD oon ihan niiQ s3k4s1!!! s3j0s3j0!!! xDDDDDDDdddd
EVILÄ KATTO MUA SILLE IHQUSTI HEI XDDD
5
1408
Vastaukset
- TOMMI ON PARAS!! (nou)
Tosta viestistä ei saa mitään selvää mutta kiva silti että se katto suo sillee ihqusti! :)
- pihalla!?
Ensin Tommi Evilä katto silleen ihanasti(opettele kirjoittamaan sanat) ja sitten haluat heti perään halia jotain Tomppaa??? Onks toi Tomppa joku Tommin korvike?
Toisekseen eipä ole kyllä mikään kaunis kuitenkaan. Nyt-liitteessä oli Tommin kaksoisolento:> Frida Kahlo- esztelle
Ja sinäkö sitten olet oikea ihminen sanomaan mitään?
Alkuperäinen viesti on aito nuoren naisen reaktio;
olen siinä mielessä samaa mieltä kanssasi että voisi opetella kirjoittamaan.
Sikstoisekseen ei Evilää voi kutsua yhdennäköiseksi Frida Kahlon kanssa, korkeintaan yhteistä heillä on kulmakarvat - ja nekään eivät kasva yhteen kuten Kahlolla. Kauneushan on sen henkilön silmissä joka katsoo - toinen tykkää, toinen ei. Minun mielestäni Evilä on komea ja helkkarin hienon kropan omistava mies - sinusta ei ja se on ihan ok. Naismainen hän ei ole eikä pitkät hiukset ole kauhistus miehellä. - toinen ansku
Mitäs hittoa sillä tukalla on urheilusuorituksessa väliä?! Paitti jos on korkeushyppääjä ja fleda pudottaa riman heilahtaessaan. Tommilla on just hyvä tukka, mä haluaisin että munkin pää olis joskus niin hyvännäköinen kuin sillä oli MM:ssä! Sitäpaitti se pitää sitä auki ja vapaana sillon kun ei urheile ja näyttää ihan hevirokkarilta, ei ollenkaan naiselta.
Kattosit peiliin, pelle! - esztelle
toinen ansku kirjoitti:
Mitäs hittoa sillä tukalla on urheilusuorituksessa väliä?! Paitti jos on korkeushyppääjä ja fleda pudottaa riman heilahtaessaan. Tommilla on just hyvä tukka, mä haluaisin että munkin pää olis joskus niin hyvännäköinen kuin sillä oli MM:ssä! Sitäpaitti se pitää sitä auki ja vapaana sillon kun ei urheile ja näyttää ihan hevirokkarilta, ei ollenkaan naiselta.
Kattosit peiliin, pelle!Voih...kun pääsisikin letittämään Evilää joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990