Evilä katto mua sillee XD niiq *halirutistus tompall3* niiq xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD IHQuuuuuuuuuuuuuuuuuu! S3 on nyt p1hk4s MUHUN LOL APUA IHQ XD XC x(( XDDD oon ihan niiQ s3k4s1!!! s3j0s3j0!!! xDDDDDDDdddd
EVILÄ KATTO MUA SILLE IHQUSTI HEI XDDD
5
1490
Vastaukset
- TOMMI ON PARAS!! (nou)
Tosta viestistä ei saa mitään selvää mutta kiva silti että se katto suo sillee ihqusti! :)
- pihalla!?
Ensin Tommi Evilä katto silleen ihanasti(opettele kirjoittamaan sanat) ja sitten haluat heti perään halia jotain Tomppaa??? Onks toi Tomppa joku Tommin korvike?
Toisekseen eipä ole kyllä mikään kaunis kuitenkaan. Nyt-liitteessä oli Tommin kaksoisolento:> Frida Kahlo- esztelle
Ja sinäkö sitten olet oikea ihminen sanomaan mitään?
Alkuperäinen viesti on aito nuoren naisen reaktio;
olen siinä mielessä samaa mieltä kanssasi että voisi opetella kirjoittamaan.
Sikstoisekseen ei Evilää voi kutsua yhdennäköiseksi Frida Kahlon kanssa, korkeintaan yhteistä heillä on kulmakarvat - ja nekään eivät kasva yhteen kuten Kahlolla. Kauneushan on sen henkilön silmissä joka katsoo - toinen tykkää, toinen ei. Minun mielestäni Evilä on komea ja helkkarin hienon kropan omistava mies - sinusta ei ja se on ihan ok. Naismainen hän ei ole eikä pitkät hiukset ole kauhistus miehellä. - toinen ansku
Mitäs hittoa sillä tukalla on urheilusuorituksessa väliä?! Paitti jos on korkeushyppääjä ja fleda pudottaa riman heilahtaessaan. Tommilla on just hyvä tukka, mä haluaisin että munkin pää olis joskus niin hyvännäköinen kuin sillä oli MM:ssä! Sitäpaitti se pitää sitä auki ja vapaana sillon kun ei urheile ja näyttää ihan hevirokkarilta, ei ollenkaan naiselta.
Kattosit peiliin, pelle! - esztelle
toinen ansku kirjoitti:
Mitäs hittoa sillä tukalla on urheilusuorituksessa väliä?! Paitti jos on korkeushyppääjä ja fleda pudottaa riman heilahtaessaan. Tommilla on just hyvä tukka, mä haluaisin että munkin pää olis joskus niin hyvännäköinen kuin sillä oli MM:ssä! Sitäpaitti se pitää sitä auki ja vapaana sillon kun ei urheile ja näyttää ihan hevirokkarilta, ei ollenkaan naiselta.
Kattosit peiliin, pelle!Voih...kun pääsisikin letittämään Evilää joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705808KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2364572Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT821507Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa971194Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191161